Jump to content

Photo

Eerste keer MDMA op muziekconcert, goed idee?

• Please log in to reply
37 replies to this topic

#1 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 26 March 2008 - 12:50 AM

Over een maandje zal ik in Brussel een concert van onder ander de postrockgroep Explosions in the Sky bijwonen. Ik ben al een tijdje liefhebber van hun muziek en ik heb nog zeer weinig ervaring met liveconcerten dus ik zie er naar uit.
Graag had ik ook de ervaring nog iets "extra" gegeven en het leek me een ideale situatie om mdma te proberen. De verbondenheid met de muziek, de muzikanten en de andere toeschouwers lijken me er enkel maar mee te kunnen verbeteren.
Al zit ik nog met wat vraagjes. Het concert ga ik misschien alleen doen, in een zaal en stad die ik niet ken. In welke mate ben je onder mdma in staat om zelf je weg te zoeken en wat coherent te handelen? De controle verliezen is leuk, als dat in je eigen kamer is en je overal de weg kent ;-) Ik weet niet in welke mate mdma desoriënterend werkt daarom vraag ik het hier. Ik zou uiteraard met een relatief lage dosis beginnen, pakweg 100 mg. Of is dat teveel voor een eerste keer?
Heb je fysieke ongemakken van mdma? De vastzittende kaak heb ik al gehoord, maar kan er ook misselijkheid/overgeven/flauwvallen bij te pas komen? Dat lijkt me eerder onhandig namelijk :) Ik zou wel een flesje water meenemen of tijdig een bekertje kopen zodat ik mezelf niet dehydrateer en afblijven van alcohol.

Iemand opmerkingen? Zie ik de effecten en de dosering correct?

Bedankt!

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6392 posts

Posted 26 March 2008 - 07:26 AM