Jump to content

Photo

Silene capensisIemand ervaringen?

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Kirito

Kirito

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 391 posts

Posted 20 March 2008 - 01:32 PM

Ik wil binnenkort wat Silene capensis gaan proberen om te kijken of het mijn dromen wat kan verhelderen en doen opleven.
Heeft iemand hier ervaringen mee of wat informatie? Er is namelijk maar weinig online te vinden over deze "African Dream Root".

[Admin: soortnaam in titel en post verberterd]
"I sometimes worry about my short attention span, but not for very long."

#2 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 20 March 2008 - 03:06 PM

Ik heb 1x 0,25 gr geprobeerd op een nuchtere maag, wat resulteerde in vreemde dromen, waarin ik bijvoorbeeld mijn veters dacht te strikken, terwijl die veters in de schoen van iemand anders thuishoorden. Of dat ik soep ging eten bij een vriendin van een nogal vreemde tafel.

Normale tafel*:

-------------
O O O O O
O O O O O
-------------

Tafel op Silene capensis*:

-------------
O O O O O
-------------

* O = bord.

Terwijl er toch aan twee kanten mensen gingen zitten en ik dus uit het bord van iemand anders soep aan het eten was. Op die manier had ik telkens van die "oh, fuck" momenten. Wat dat betreft veranderde het m'n droom wel echt en ik ben benieuwd of ik een volgende keer weer een ervaring als de bovenstaande heb of dat het compleet anders is.

#3 Eeep

Eeep

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 154 posts

Posted 20 March 2008 - 05:45 PM

http://www.dreamview...ead.php?t=23829

http://www.dreamview...ead.php?t=35422

http://www.dreamview...ead.php?t=30416

#4 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 30 January 2012 - 03:58 PM

Heeft iemand een indicatie wat hier goeie doseringen voor zijn? Ervaringen mogen gedeeld worden!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#5 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 30 January 2012 - 04:21 PM

200 mg verpoederd in warm water roeren, na paar dagen zou 't moeten werken. Laatste keer dat ik 't deed had ik een levendige nachtmerrie .. dus ik blijf er ff van.

Liefst zo vers mogelijk.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#6 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 30 January 2012 - 04:39 PM

na paar dagen zou 't moeten werken

Wat wolf hier mee bedoelt (denk ik) is dat je het enkele dagen achtereen voor het slapen moet innemen en dat pas na een paar avonden je dromen merkbaar intenser en met meer luciditeit worden.

Enige dosering die ik ooit heb gehoord/lezen was iets van "enkele stukjes van een inch rustig opkouwen".
Heb het 2-3x gedaan (nooit achtereen zoals wolf voorschrijft, wat ook met Calea zachatechichi het beste zou werken), maar kan er niet heel veel noemenswaardigs over zeggen. 1 maal heb ik het 's nachts genomen zonder te gaan slapen (was op een feest), ik voelde me toen wel 'dromerig' (wanneer niet ;)). In ieder geval wel lichtelijk onder invloed, terwijl ik verder niks op had.

De stukjes Silene capensis smaken naar een soort zoethout dat niet zo zoet it. De kleine splintertjes zijn daarentegen niet verzachtend maar kriebelen een beetje in je keel.

Gezien dit kruid een heel stuk beter te pruimen is dan Calea (met stipt het smerigste/bitterste dat ik ooit aan m'n lippen heb gezet) zou ik het graag nog eens een kans geven, maar dan elke dag voor 1-2 weken voor het slapen een kop zoals wolf omschrijft.

#7 Evertt

Evertt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 193 posts

Posted 30 January 2012 - 06:16 PM

Ik dacht juist dat je dat spul 's ochtends moest nemen, voor het ontbijt, en dat je dan die avond lucide zou dromen. Dat had ik er tenminste over gelezen.

Done: Alcohol, THC, MDMA, Truffels, LSD, DMT, Paddo's, N2O, Concerta 36, Racetams, Dextro-Amfetamine, MDAI, GHB, Morfine, Salvia, Nootropics (aka smart drugs)
To do: MDA, MDMAI, Mescaline, Muscimol (aka Amanita Muscaria), 5-MeO-DMT, (5-MeO)-DPT, (5-MeO)-AMT, (5-MeO)-DIPT (aka foxy), (5-MeO)-MIPT, 4-HO-MET

Op zoek naar de ultieme seks drug/combo en naar de ultieme euforische/liefdevolle drug/combo.

#8 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 05 February 2012 - 04:51 PM

Ik heb juist heel fijn poeder... (ook van Calea z. trouwens). Is het dan niet juist fijner om het in een capsule te doen en die in te nemen elke avond voor het slapen gaan?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#9 LysergeenzuurFUEGO

LysergeenzuurFUEGO

Silent one

• Members
  • 14 posts

Posted 07 April 2014 - 09:46 PM

Ik wil binnenkort misschien wat silene capensis bestellen, hoe en hoeveel kan ik dit het beste gebruiken?
Zoals wolf zegt 200mg in warm water elke dag? Of is er iets anders aan te raden?
Ik ben erg benieuwd naar de dromen.

Hebben er verder mensen goede ervaring mee?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users