Geranamine, 1,3-DimethylamylamineOude titel: Chroom(III)Chloride, Nit-ro-x
Posted 24 November 2009 - 03:41 PM
Posted 06 December 2009 - 03:04 PM
Dit is wel voor herhaling vatbaar, en ik ga dan voor een dosis van zo'n 150/200 mg, dan denk ik dat het zeker wel net zo fijn zal zijn als 4mmc, ook omdat het veel minder nawerkt als stimulerend middel en omdat de crash/kater te verwaarlozen is. Ik ga ook kijken of bijpakken nog zin kan hebben. Dat bodybuilders dit gebruiken vind ik vreemd, of ze moeten wel erg hoge doseringen nemen.
Al met al een leuk stofje, maar adrenaline? nee lijkt mij eerder pure dopaminerge als je het mij vraagt.
Posted 16 August 2013 - 04:58 PM
NVWA waarschuwt voor afslankmiddel Dexaprine
Afvallers en sporters die het middel Dexaprine slikken, moeten daar meteen mee stoppen. Daartoe heeft de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) vrijdag opgeroepen.
De oproep komt naar aanleiding van meldingen die zijn binnengekomen bij de NVWA en bij het Nationaal Vergiftigingen Informatie Centrum (NVIC) in Utrecht.
Sinds maart hebben al 11 mensen zich gemeld met ernstige klachten na het gebruik van Dexaprine. Het middel leidde volgens de mensen die zich meldden tot hartkloppingen, pijn op de borst, misselijkheid, hoofdpijn en zelfs in een geval tot een hartstilstand.
Klachten
Ook op sociale media melden bodybuilders gelijkaardige klachten na het nemen van het middel, constateerde de NVWA.Dexaprine is in Nederland alleen verkrijgbaar via webwinkels. De NVWA heeft de webwinkels die het middel verkopen, opgedragen daarmee te stoppen.
WebshopsOok moeten ze klanten die het middel al gekocht hebben, goed waarschuwen voor de gevaren. De gecontacteerde webshops hebben volgens een NVWA-woordvoerster toegezegd dat ze dit gaan doen.
De NVWA gaat scherp in de gaten houden dat de webshops zich hieraan houden.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 03 September 2013 - 11:26 PM
Hoewel werkzaam en legaal een van de kutste uppers ever imho. Nare crash, korte werking, vervelende bijwerkingen.... no likey!
Helemaal waus van de saus!
Posted 15 September 2013 - 05:40 PM
helaas is het verboden geworden en kan het bij sporten als doping gezien worden. het geeft je een lekkere rush bij het sporten gepaard met en lekker gevoel. Enigste nadelig effect is dat als ik het savonnds nam met sporten dat er weinig werd geslapen die nacht.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users