Jump to content

Photo

Geranamine, 1,3-DimethylamylamineOude titel: Chroom(III)Chloride, Nit-ro-x

• Please log in to reply
64 replies to this topic

#61 Caduceus Mercurius

Caduceus Mercurius

Trolled!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1926 posts

Posted 24 November 2009 - 03:41 PM

Iets meer dan een uur geleden twee capsules Till Dawn ingenomen, dat dezelfde stoffen bevat als nit-ro-x. Grappig gevoel. Regelmatig kippenvel en zo. Geen gevoel van onrust, geen bevende handen. Mogelijk neem ik er zo nog een capsule bij.
"Autonomy is the essence of freedom. Free people will never be slaves. They will be natural meritocrats."

#62 njirem

njirem

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 06 December 2009 - 03:04 PM

Vrijdagavond heb ik 80 mg dmaa poeder genomen(capsule). Na 10 minuten kwam er al een come-up vergelijkbaar met mmc. ik kreeg het warm en had brainwaves, lichte kaakkrampen en een lekker portie euforie. Maar helaas, al na 30 minuten zwakte het af tot het na anderhalf uur over was, en een licht stimulerend gevoel overbleef, samengaand met een minimale crash. Paar borreltjes erna en prima en lang geslapen. Volgende dag beetje brak maar dat had meer met de alcohol te maken denk ik aangezien ik al een flinke tijd niet heb gedcronken. Geen depressie of zoiets.

Dit is wel voor herhaling vatbaar, en ik ga dan voor een dosis van zo'n 150/200 mg, dan denk ik dat het zeker wel net zo fijn zal zijn als 4mmc, ook omdat het veel minder nawerkt als stimulerend middel en omdat de crash/kater te verwaarlozen is. Ik ga ook kijken of bijpakken nog zin kan hebben. Dat bodybuilders dit gebruiken vind ik vreemd, of ze moeten wel erg hoge doseringen nemen.

Al met al een leuk stofje, maar adrenaline? nee lijkt mij eerder pure dopaminerge als je het mij vraagt.

#63 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6393 posts

Posted 16 August 2013 - 04:58 PM

Bron

NVWA waarschuwt voor afslankmiddel Dexaprine
Afvallers en sporters die het middel Dexaprine slikken, moeten daar meteen mee stoppen. Daartoe heeft de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) vrijdag opgeroepen.

De oproep komt naar aanleiding van meldingen die zijn binnengekomen bij de NVWA en bij het Nationaal Vergiftigingen Informatie Centrum (NVIC) in Utrecht.

Sinds maart hebben al 11 mensen zich gemeld met ernstige klachten na het gebruik van Dexaprine. Het middel leidde volgens de mensen die zich meldden tot hartkloppingen, pijn op de borst, misselijkheid, hoofdpijn en zelfs in een geval tot een hartstilstand.

Klachten

Ook op sociale media melden bodybuilders gelijkaardige klachten na het nemen van het middel, constateerde de NVWA.

Dexaprine is in Nederland alleen verkrijgbaar via webwinkels. De NVWA heeft de webwinkels die het middel verkopen, opgedragen daarmee te stoppen.

Webshops

Ook moeten ze klanten die het middel al gekocht hebben, goed waarschuwen voor de gevaren. De gecontacteerde webshops hebben volgens een NVWA-woordvoerster toegezegd dat ze dit gaan doen.

De NVWA gaat scherp in de gaten houden dat de webshops zich hieraan houden.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#64 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 03 September 2013 - 11:26 PM

Hoewel werkzaam en legaal een van de kutste uppers ever imho. Nare crash, korte werking, vervelende bijwerkingen.... no likey!

Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#65 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 15 September 2013 - 05:40 PM

Deze stof werd oa gebruikt als energizers met name voor de sport, heel fijn spul heb het geregeld gebruikt tijdens het sporten.
helaas is het verboden geworden en kan het bij sporten als doping gezien worden. het geeft je een lekkere rush bij het sporten gepaard met en lekker gevoel. Enigste nadelig effect is dat als ik het savonnds nam met sporten dat er weinig werd geslapen die nacht.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users