Jump to content

Photo

Geranamine, 1,3-DimethylamylamineOude titel: Chroom(III)Chloride, Nit-ro-x

• Please log in to reply
64 replies to this topic

#21 MTY

MTY

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1089 posts

Posted 18 February 2008 - 11:08 PM

dank voor het delen van je ervaring waldo. wolfje al proefkonijn gespeeld?

wat ik hier hoort vind ik niet bijzonder aantrekkelijk klinken eigenlijk soko, maar misschien ook mijn voorbarigheid

its a lame excuse for all idots
drinking beer and rubbing up against each other
in hopes of distracting themselves

from pathetic emptiness
of meaningless consumer-driven lifes

open my third eye
devoid, destitute: empty of pity
I am a whore to you
but I admire

#22 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 20 February 2008 - 10:58 PM

Geraniums zijn toch niet psychoactief? Dus hoe sterk ook het extract zou zijn het zou nog altijd niets zijn. Ik ben wel geinteresseert in die andere stof. Hmm :laugh:

Brengt iemand naar het test lab?

#23 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 23 February 2008 - 12:38 PM

Ik denk niet dat zij met bevredigende antwoorden komen aangezien de werkzame stof waarschijnlijk hen niet bekend is.. Maar goed, ik heb ook nog 2 van die buisjes onder de naam DNX liggen, over 2 weken test ik er eentje uit denk ik :)

#24 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 23 February 2008 - 01:17 PM

Zie ik het goed, er staat een hidden sourcelink in dit topic en de mods zijn gewoon aan het slapen of mottige grappen aan het maken?
"Geranium 200:1" spreekt het hippiegen wel aan moet ik zeggen! :)
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#25 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 23 February 2008 - 03:18 PM

Welke hidden sourcelink bedoelt ge?
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#26 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 23 February 2008 - 04:40 PM

Gewoon op de Report knop drukken, Ilu, ik heb het topic nog even doorgescand en nog steeds geen source-link gezien. Care to share?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#27 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6393 posts

Posted 23 April 2008 - 05:21 PM

1 ding weet ik wel zeker van dit spul, het werkt! (tegen alle verachting in)

Ik heb nog wat meer research gedaan, waaronder de producent gemailt en gevraagd naar de precieze effecten en wat het geranium extract voor extra waarde had.

Nitrox is een echte energizer. Een flesje levert je een energiek gevoel. Twee flesjes geven je echt een super energy boost, waarmee je de hele nacht door kan.

de werking zal zo rond de twee tot vier uur zijn, afhankelijk van gewicht, lengte, tijdstip van inname etc.

Was hun beschrijving.

En ze bevestigden wel dat het effect werd veroorzaakt door adrenaline release.

De 4 uur heeft niet gehaald, maar de 2 uur zeker. Ik had 1 buisje op en relaxed te hele middag door de stad gelopen.
Kwam binnen 30 minuten al op, eerst was het een suiker rush gevoel wat bij mij toch snel over ging aan een echt up effect.
Maar het heeft ook een beste chill component in zich.
Zou het misschien willen omschrijven als een kort werkende lichte dosis 4-FMP (+/- 50 mg) + een crashje.

Wat betreft het geranium extract, het zou Geranium robertianum betreffen, maar daar schieten we niks mee op..
Het heeft echter wel écht een koele bijnaam; Stinkende ooievaarsbek.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#28 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 23 April 2008 - 08:59 PM

volges mij staat die in encyclopedia of .. moet es opzoeken
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#29 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 24 April 2008 - 08:39 AM

Hmm ik had het gecombineerd met LSD op een feestje, eerste keer dat ik het deed dus dat was niet zo handig om de effecten te bespeuren, anyway ik merkte er eigenlijk niets van maar dat heeft wss aan de acid gelegen, binnekort eens een flesje opzichzelf opdrinken :)

#30 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 24 April 2008 - 09:56 AM

Ik geloof er geen drol van dat een natuurlijk 'geranium extract' een 2 uur lang upper effect kan bewerkstelligen.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#31 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 24 April 2008 - 12:25 PM

Ik vind nix terug in mijn boeken ....

gelul hoogstwsch.

Wiki:

In traditional herbalism, Herb Robert is used as a remedy for toothache and nosebleeds. An infusion made from the whole plant, minus the root, has been used for its diuretic and tonic effect and as a remedy for dysentery. It is also used on wounds for healing and to prevent scarring, having both an antiseptic and a styptic effect. Freshly picked leaves have a peculiar odour when crushed, and if they are rubbed on the body the smell is said to repel mosquitoes.

The active ingredients are tannins, bitters, and essential oils.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#32 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6393 posts

Posted 24 April 2008 - 12:46 PM

Jammer dat het niet in het boek van Rätsch staat. Kon er zelf ook weinig zinvols over vinden op het net.

Ik denk zelf ook dat het geranium extract niet veel doet op zichzelf, maar kan me vergissen want wat ik gevoeld heb, was duidelijk meer dan een suiker/ caffeine/ b12-rush.

Aan de ene kant zou me niks verbazen als al de genoemde ingrediënten voor een dusdanige synergie zorgen dat het werkt, maar aan de andere kant blijft het verleidelijk om te denken dat er iets unlabeld in zit. En dan ga je denken wat het kan zijn.
De korte werkingsduur zit me een beetje dwars, een amfetamine zal het dus niet zijn. Cathinonen zou dan een meer logische verdachte groep zijn. Maar kan nergens echt een werkingsduur vinden voor oraal genomen cathinone afgeleiden.

Misschien binnenkort maar is was e-cath oraal proberen te vergelijking.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#33 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 24 April 2008 - 01:57 PM

Allemaal in naam van de wetenschap of niet Poelster? :)

#34 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 24 April 2008 - 05:03 PM

Posted Image

Nog eentje, gekocht voor 5 eurootjes en moet 1 tot 2 doses bevatten. Dit zit er in:

Supplement Facts
Serving Size 2 Fluid Ounce()
Servings per container 24

Amount Per Serving % Daily Value

Proprietary Blend: 1844mg
L-Citrulline Malate
Zingerone (Extract Of Ginger)
Caffeine
Geranamine (1,3-Dimethylamylamine, Constituent Of Geranium Oil)

* Percent Daily Values are based on a 2,000 calorie diet
† Daily Value not established

Other Ingredients
Filtered Water, Sodium Benzoate & Potassium Sorbate (As Preservatives), Aspartame, Acesulfame Potassium

Wie weet, vanavond in de test?

[Admin: plaatje bij imageshack gezet]
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#35 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6393 posts

Posted 24 April 2008 - 06:18 PM

Allemaal in naam van de wetenschap of niet Poelster? :)

Altijd toch?! :)

@ onze fransman: Staan er ook hoeveelheden bij de ingrediënten?? (en ik zie er geen Cr(III)Cl3 tussen staan)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#36 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 24 April 2008 - 08:57 PM

Oja, thanks admin :) Subtiele mod :)

Enneh....
Ik zag dat geraniumextract staan idd, geen Cr3Cl. Er staat verder trouwens niet op de site hoeveel er precies van die geranium in zit...
Hoe is het!

#37 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6393 posts

Posted 24 April 2008 - 09:49 PM

Francios, hoe zit het met het caviaën??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#38 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 24 April 2008 - 10:51 PM

Gaat prima. Het halve flesje genomen samen met nog wat andere mensen die hetzelfde namen. Leuke uppe rush, licht eufoor. Nu t+1,5 nu steeds lekker up en dat wordt ws niet minder de komende uurtjes dankzij een bescheiden schepje M1 die net de mik ingegaan is...
Hoe is het!

#39 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 02 May 2008 - 10:46 PM

@Lerez: ik kan wel lezen, ik vroeg me alleen of wat het betekent dat er 60 mg. Geranium in zit. Een klein stukje plant? Voor zover ik weet is Geranium geen element... of het zou een net ontdekt hyperinstabiel element moeten zijn ofzo... get it?

Als ik anjin moet geloven is het dus ook geen "Geranium" maar "Geranamine". Geranium slaat dus nergens op.

germanium is dan weer wel een element.

Certain compounds of germanium have low toxicity to mammals, but have toxic effects against certain bacteria. This property makes these compounds useful as chemotherapeutic agents.

[.....]

FDA research has concluded that germanium, when used as a nutritional supplement, "presents potential human health hazard".

:D

maar ok, inmiddels al offtopic dus.
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#40 soko

soko

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 457 posts

Posted 13 January 2009 - 06:36 PM

Ik heb inmiddels ook Clear Shot in huis. Meteen ook nog iets nieuws mee genomen.

"Trance"
Non BZP. Sensory Stimulant (500 mg)

Contains: Propietary herbal blend including Griffonia seed extract, caffeine, geranium extract, sodium chloride, magnesium aspartate, calcium ascorbate, L-leucine, L-isoleucine, L-valine, L-tyrosine, L-glutamine.

Er zitten twee capsules in een potje

Posted Image

Zit dus ook dat Geranium extract in. Hoeveel is niet bekend. Dat geranium extract is dus: 1,3-Dimethylamylamine en sommige noemen het DMAA.

Het schijnt dat er steeds meer producten met deze stof op de markt komen.

Iemand anders nog ervaringen hiermee?
Get high before you die!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users