De kerel in de smartshop vertelde mij dat het werkzame bestanddeel Cr(III)Cl3 is en zorgt voor een adrenaline release.
Ik vraag me dus af of deze stof daadwerkelijk dit effect kan veroorzaken, want kan er nergens iets over vinden en mocht deze stof hier verandwoordelijk voor zijn zou ik graag willen weten hoe het mechanisme dan precies/ ongeveer werkt. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het Cr(III)Cl3 als een soort co-enzym werkt, maar dit is niet helemaal mijn vak gebied en dus een random gok eigenlijk..
Zal ff het ingrediënten lijst kopieren:
Cafeïne - 80 mg
Cr(III)Cl3 - 0,6 mg (2400 % ADH)
Geranium 200:1 - 60 mg
Vit. B3 - 2,6 mg (20 % ADH)
Vit. B12 - 1 mg (358 % ADH)
Verder staat er nog op de verpakking dat het binnen een half uur zou moeten werken, niet meer dan 3 buisjes per 24 uur moet nemen. En het zou volgens de smartshop medewerker ongeveer een uurtje of 8 moeten werken. En het zijn flesjes met 4 ml vloeistof er in.
Waar ik zelf eigenlijk een beetje bang voor ben is dat er weer gewoon een vage upper in zit, zoals met het hele explosion verhaal, maar als iemand hier iets over weet laat het me weten. Want een adrenaline kick van 8 uur zie ik best wel zitten.