Jump to content

Photo

Geranamine, 1,3-DimethylamylamineOude titel: Chroom(III)Chloride, Nit-ro-x

• Please log in to reply
64 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6393 posts

Posted 17 February 2008 - 10:59 PM

Tijdje terug heb ik in de smartshop een nieuwe product gekocht, genaamd Nit-ro-x, en schijnt een upper effect te hebben.

De kerel in de smartshop vertelde mij dat het werkzame bestanddeel Cr(III)Cl3 is en zorgt voor een adrenaline release.
Ik vraag me dus af of deze stof daadwerkelijk dit effect kan veroorzaken, want kan er nergens iets over vinden en mocht deze stof hier verandwoordelijk voor zijn zou ik graag willen weten hoe het mechanisme dan precies/ ongeveer werkt. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het Cr(III)Cl3 als een soort co-enzym werkt, maar dit is niet helemaal mijn vak gebied en dus een random gok eigenlijk..

Zal ff het ingrediënten lijst kopieren:
Cafeïne - 80 mg
Cr(III)Cl3 - 0,6 mg (2400 % ADH)
Geranium 200:1 - 60 mg
Vit. B3 - 2,6 mg (20 % ADH)
Vit. B12 - 1 mg (358 % ADH)

Verder staat er nog op de verpakking dat het binnen een half uur zou moeten werken, niet meer dan 3 buisjes per 24 uur moet nemen. En het zou volgens de smartshop medewerker ongeveer een uurtje of 8 moeten werken. En het zijn flesjes met 4 ml vloeistof er in.

Waar ik zelf eigenlijk een beetje bang voor ben is dat er weer gewoon een vage upper in zit, zoals met het hele explosion verhaal, maar als iemand hier iets over weet laat het me weten. Want een adrenaline kick van 8 uur zie ik best wel zitten. :P

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 17 February 2008 - 11:55 PM

Ik kreeg het aangeboden in de shop en wees de eigenaar op de hoge hoeveelheden adrenaline die vrijkomen bij gebruik en dat dit wsch slecht is bij chronisch gebruik, hij dacht er net het zelfde over. Hij zei me dat het heel goed spul is. Ik heb twee buisjes, ze ruiken raar.

het ding is btw 24adh . Ik heb het liggen ... maar is niet voor nu iig
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#3 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9425 posts

Posted 18 February 2008 - 08:34 AM

Ik denk eerder dat het de caffeine en de B12 zijn die voor een energie-rush zorgen.

ps. ik zit liever achter de geraniums dan dat ik er op zit.

#4 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 18 February 2008 - 09:55 AM

chroomchloride is gewoon een door het lichaam opneembare vorm van chromium.
in chroom supplementen zie je het meestal in de picolaat vorm die al een tijdje onder vuur liggen omdat deze het dna zou kunnen beschadigen en kanker kan veroorzaken.

alhoewel chromium betrokken is bij de glucose stofwisseling en sommige sporters het als supplement nemen is het effect dat je beschrijft zeker niet het gevolg van alleen het chromium.
lijkt me idd eerder een stofje dat niet op het etiket staat.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6393 posts

Posted 18 February 2008 - 10:13 AM

Ik denk eerder dat het de caffeine en de B12 zijn die voor een energie-rush zorgen.

Denk niet dat cafeïne en B12 alleen kunnen zorgen van een adrenaline-achtige rush, denk zelfs dat ze nauwlijks een rush zullen veroorzaken, ik bedoel 80 mg cafeïne zit al ongeveer in een blikje cola.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 18 February 2008 - 11:16 AM

Geranium? Wat?

Zou me niets verbazen als hier 4-FMP in zit... :P

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#7 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 18 February 2008 - 11:22 AM

nee, dit komt uit amerika, anders was het wel hier geproduceerd of een fake label
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#8 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 18 February 2008 - 11:34 AM

Ik ken wel een supplement dat 'AMP' heet en waar de actieve stof 'Geraniol of Geranamine' zou zijn...
Het wordt o.a in de bodybuilding wereld gebruikt zoals ephedrine.

De fabrikant zei dit over het mysterieuze "Geranamine" : "Geranamine™ is a naturally occurring compound with adrenaline-like properties that has very potent and noticeable energy producing effects."

Na een tijdje bleek dat er wel degelijk een obscuur amphetamine analoog in AMP zat nl '"methylhexaneamine''.
Doordat deze stof o.a in geranium olie voorkomt heeft het volgens de wet een *kuch* "natuurlijke" oorsprong en mag het voorkomen in het supplement.

Posted Image

Dit riekt naar hetzelfde..

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#9 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 18 February 2008 - 11:50 AM

Geranium? Wat?

Zal ff het ingrediënten lijst kopieren:
Cafeïne - 80 mg
Cr(III)Cl3 - 0,6 mg (2400 % ADH)
Geranium 200:1 - 60 mg
Vit. B3 - 2,6 mg (20 % ADH)
Vit. B12 - 1 mg (358 % ADH)

"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#10 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 18 February 2008 - 11:59 AM

^ 60 mg methylhexaneamine aka 2amino,4methyl-hexaan aka 1,3-dimethylpenthamine dus.

Ik heb dit stofje trouwens vroeger wel eens uitgetest (AMP capsules) en vond het relatief zwak vergeleken met ephedrine.

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#11 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 18 February 2008 - 02:51 PM

@Lerez: ik kan wel lezen, ik vroeg me alleen of wat het betekent dat er 60 mg. Geranium in zit. Een klein stukje plant? Voor zover ik weet is Geranium geen element... of het zou een net ontdekt hyperinstabiel element moeten zijn ofzo... get it?

Als ik anjin moet geloven is het dus ook geen "Geranium" maar "Geranamine". Geranium slaat dus nergens op.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#12 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6393 posts

Posted 18 February 2008 - 03:16 PM

Alleen dat is wel wat op de verpakking staat. En waar slaat 200:1 op??

En ik snap alleen niet hoe ze er bij komen dat 4-methyl-2-hexylamine een vergelijkbare structuur heeft als amfetamine? Misschien bedoelen ze werking.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#13 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 18 February 2008 - 03:58 PM

Misschien is er 200 gram Geranium gebruikt om 1 gram Geranium-extract te verkrijgen? :) Haha!

Anyway, 24 keer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid... slaat dat wel ergens op eigenlijk? Is dat niet de hoeveelheid die je lichaam kan gebruiken en/of omzetten, en/of de hoeveelheid die nuttig en/of effectief is?

enzo/ofzo ... (:

Thank you, the mdgt.

#14 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 18 February 2008 - 04:04 PM

De naam "geranamine" was ook maar bedacht door de fabrikant van AMP om het goedgekeurd te krijgen bij de fda.

het is mogelijk dat de fabrikant van nitro x hetzelfde truukje probeert en door "geranium 200:1" op de verpakking te zetten en zo de indruk wil wekken dat er 60 mg van een 200x geranium extract in zit.

lijkt me echter sterk dat dit echt het geval is met je beschrijving van de effecten van dit middel.

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#15 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 18 February 2008 - 04:27 PM

Het vreemde is dat die shop dus geen dingen a la methylone meer wil verkopen en er zich niet van bewust is het msch dus een of ander vaag rc is.

#16 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6393 posts

Posted 18 February 2008 - 04:32 PM

Denk dat ik maar moet guinne-piggen van de week met een half flesje :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#17 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 18 February 2008 - 08:02 PM

Tssk tssk, de correcte naam is Shulginea-Piggen ™

Thank you, the mdgt.

#18 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 18 February 2008 - 09:25 PM

Tssk tssk, de correcte naam is Shulginea-Piggen ™

thank you snaap voor het corrigeren van the pig.,

keb ze een maandje geleden geprobeert,
je krijgt een flush van de vitamine b3 , daarna energie van de rest, (uurtje of 1 a 2)
kon me herrinneren dat de geraninamine iets met je suikerspiegel deed.

voelde niet als M1 of 4fla of welke r.c. dan ook , maar meer als een herbal zo als flower-power liquid.

wel smaakte deze nitrox lekkerder dan de ouwere vloeibare herbals.

gr.

W.
"Circular logic works because circular logic works."

#19 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 18 February 2008 - 09:26 PM

btw ik had uiteindelijk 2 flesje/buisjes op.
"Circular logic works because circular logic works."

#20 soko

soko

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 457 posts

Posted 18 February 2008 - 10:47 PM

^^
hmm, dat klinkt weer als zonde van he geld...

Maar miss. is het wel een voorbarige conclusie van mij. Nog meer mensen die het al hebben geprobeerd, of gaan proberen? Ben toch wel benieuwd.

En als ik zelf op zoek wil gaan naar dit goedje, moet ik dan geen domme vragen stellen?

[snaap] niet doen... gewoon lekker zelf zoeken. [/snaap]
Get high before you die!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users