Jump to content

Photo

paddos roken, dmt, maoidoe het ff zelf aub ik trip

• This topic is locked This topic is locked
23 replies to this topic

#21 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 20 February 2008 - 06:26 AM

nee, dat was niet me vraag maar laat ook maar.

#22 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6392 posts

Posted 20 February 2008 - 10:45 AM

Offtopic: @Static, Zie je dat topics openen met 1 zin tot heel veel misverstanden (en waarschijnlijk hier en daar de nodige irritatie) kan leiden. En deze discussie wa sbijvoorbeeld totaal overbodig geweest als je bijvoorbeeld al die link in je begin post had geplaatst.
En een uitleg geeft over waarom jij denkt dat een MAOi zal helpen bij het roken van paddestoelen. Dan was dit misschien nog een waardervol topic geworden. En dat vind ik jammer dat als dit nog een mooie topic gaat worden de 1e pagina vol staat met gebiggel.
Dus ik vraag je vriendlijk als je binnenkort een topic opent, neem gewoon je tijd. bedenk wat je allemaal al weet, wat je niet weet en wat je wilt weten. Zonodig met links om je verhaal de onderbouwen.

De kwaliteit van het forum zou er door omhoog gaan en dat is iets waar DHP voor staat. En ik weet ook zeker dat jij in staat bent topics wat intelligenter te beginnen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#23 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9424 posts

Posted 20 February 2008 - 01:02 PM

^ en dan bijv. zo'n subtitel van het topic: "doe het ff zelf aub ik trip"

Hoe zinloos en arrogant is dat...

#24 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 20 February 2008 - 02:40 PM

Ik gooi het topic op slot voordat weer een flamewar wordt. Static, ik raad je aan om Poelie's post te lezen, daar zit heel wat in.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users