Jump to content

Photo

paddos roken, dmt, maoidoe het ff zelf aub ik trip

• This topic is locked This topic is locked
23 replies to this topic

#1 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 17 February 2008 - 12:13 AM

Zou je onder invloed van harmine een dmt trip kunnen ervaren door het roken van paddos?

#2 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 17 February 2008 - 01:06 AM

Geen dmt trip natuurlijk, maar ik kan me wel voorstellen dat het werkt. Heb ook wel verhalen gehoord dat paddo's roken sowieso wel effect heeft. Heb het wel eens geprobeerd, maar toen was ik sowieso al aan het trippen (op paddo's), dus of ik nou echt iets extra's voelde... dunno.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#3 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9424 posts

Posted 17 February 2008 - 11:47 AM

:bloos: ik zie niet wat harmine en paddo's roken met dmt te maken hebben ..

#4 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 17 February 2008 - 11:55 AM

je bent niet de enige, dreamer
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#5 blaataap

blaataap

Silent one

• Members
  • 6 posts

Posted 17 February 2008 - 12:37 PM

Even een vraag die een beetje van het topic afdwaalt, hoe smaakt het om paddo's te roken?
Ik neem aan dat het een nog steeds een vieze smaak is of smaak je er niet veel van?

#6 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 17 February 2008 - 03:17 PM

:P ik zie niet wat harmine en paddo's roken met dmt te maken hebben ..

Er zit dmt in paddos. en paddos roken is niet ongewoon, wel niet de beste methode. met harmaline als maoi zou je misschien een lichte dmt trip kunnen ervaren zo.

en de smaak viel wel mee.

#7 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 17 February 2008 - 03:41 PM

Afaik zit er geen dmt in paddo's hoor... misschien dat je 4-ho-dmt (psilocine) verwart met dmt...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#8 gekke henkie

gekke henkie

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 509 posts

Posted 18 February 2008 - 04:38 PM

Paddo's zijn te roken, maar ze zijn goed vies en ze branden slecht. Er is in mijn ervaring een effect waar te nemen maar het is niet de moeite waard, gewoon een lichte paddo buzz.

#9 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 19 February 2008 - 02:43 AM

er zit dmt in paddos, daar doelde ik op. roken is inderdaad niet de beste manier van paddos nemen.

#10 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6392 posts

Posted 19 February 2008 - 07:08 AM

Heb je daar een bron voor of zijn het toevallig totaal verwaarloosbare hoeveelheden??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#11 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9424 posts

Posted 19 February 2008 - 07:14 AM

er zit dmt in paddos, daar doelde ik op.

Nee hoor.

#12 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 19 February 2008 - 10:15 AM

Afaik zit er geen dmt in paddo's hoor... misschien dat je 4-ho-dmt (psilocine) verwart met dmt...

?

Thank you, the mdgt.

#13 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 19 February 2008 - 03:59 PM

Heb je daar een bron voor of zijn het toevallig totaal verwaarloosbare hoeveelheden??

Ja, waarschijnlijk kleine hoeveelheden.

#14 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 19 February 2008 - 04:12 PM

Ja, waarschijnlijk kleine hoeveelheden.

Bron? Anders geloof ik het niet.

Thank you, the mdgt.

#15 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 19 February 2008 - 05:15 PM

http://www.magic-mus...o/chemistry.htm

Dus wel dmt maar niet genoeg.

#16 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9424 posts

Posted 19 February 2008 - 05:48 PM

Ik snap alleen niet waarom je, als je er al vanuit ging dat er DMT in zat, er MAO-i bij wilde doen ..

#17 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 19 February 2008 - 07:56 PM

Ik ook nu niet :laugh: Ik was in de war

#18 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9424 posts

Posted 19 February 2008 - 09:40 PM

Duidelijk.

#19 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 19 February 2008 - 11:40 PM

4 microgram?!

Thank you, the mdgt.

#20 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 20 February 2008 - 12:13 AM

Zou je onder invloed van harmine een dmt trip kunnen ervaren door het roken van paddos?

zin aangepast in antwoord:
Onder invloed van harmine zou je een paddotrip kunnen ervaren, door paddo's te roken of te eten.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users