Jump to content

Photo

van 2-cb en mescaline,,,net zo depri als xtc ?kan dat ??

• Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 corydalis

corydalis

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 16 February 2008 - 01:46 PM

bij xtc en speed werd de vogel erg gaar
het werkte ook behoorlijk lang ,en dan werd vogel na een paar daagjes depressief
dat duurde dan wel 1 of 2 weken voordat de vogel daar weer bovenop gefladderd is

xtc en speed, , zijn dus amfetamines,,
zogenaamde phenethylamines,,,

dat is mescaline en tweezeebee (2-cb) ook

ik had gelezen dat boven de 100 mg 2-cb neurotoxisch kan werken

maarhe hoe zit dat , , kan mescaline (cactus) en 2-cb ook zoeen dip geven/???

dat je bijna een week lang weinig slaapt , lusteloos ben ,lamlendig ledematen, (grote ogen voor 4 dagen lang)
dat speed en die xtc,, is echte troep bah,, vogel raad het niemand aan

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6392 posts

Posted 16 February 2008 - 02:20 PM

Heb mezelf nooit depri gevoeld na 2C-B of cactus (of welke fenethylamine dan ook, amfetamines niet mee gerekend), eerder het tegenover gestelde. Vol met nieuwe energie, zin in alles.

En even voor alle duidelijkheid, 100 mg 2C-B is echt heel heel erg veel, 50 mg is al echt een extreme dosis, sterker nog 25 mg is al een sterke dosis..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 16 February 2008 - 03:41 PM

dat je bijna een week lang weinig slaapt , lusteloos ben ,lamlendig ledematen, (grote ogen voor 4 dagen lang)
dat speed en die xtc,, is echte troep bah,, vogel raad het niemand aan

een week lang last ervan ?
hoeveel doe je dan wel niet?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#4 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 16 February 2008 - 03:44 PM

Poelster klinkt goed, lekker alternatief, LOL! (poolster met extra 'E' )

Depressief zal je er niet van worden, dat iets uit dezelfde familie komt zegt misschien niet heel veel. Meer waar het je hersentjes kietelt, eh, die van je vogel.
Speed en xtc zijn als een stoot kracht, blijdschap en emoties, het omgekeerd evenredige is zwakte, somberheid en vlakheid.
2cb en mesc zijn tripmiddelen en de maintargets zijn niet een van de bovenste 3, wat ikzelf aan effecten waarneem van tripmiddelen in het algemeen zijn: soms een katertje (met paddo's) minder zijsprongetjes maken in mijn gedachten erna ( iets vlakker) of juist meer afdwalen met concentratie. Niets serieus, eerder een positieve stemming dan een negatieve.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#5 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 630 posts

Posted 16 February 2008 - 09:44 PM

ik had gelezen dat boven de 100 mg 2-cb neurotoxisch kan werken

Waar heb je dat gelezen?

V
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#6 corydalis

corydalis

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 17 February 2008 - 03:28 PM

Is het schadelijk?
Er is nog weinig bekend over de giftigheid van 2C-B, maar door het te vergelijken met soortgelijke stoffen kunnen wel enkele uitspraken worden gedaan, die natuurlijk nog niet 100% te vertrouwen zijn, maar waarschijnlijk wel voor een groot deel waar zijn.

Serotonine is een neurotransmitter die actief is in het perifere en centrale zenuwstelsel. Het is onder meer verantwoordelijk voor de regulatie van stemming, slaap, sexueel gedrag, temperatuur en eetlust. 2C-B bindt zich aan serotonine-receptoren in de hersenen, wat de hallucinogene effecten kan verklaren. Omdat 2C-B een alpha-methyl groep tekort komt, behoort het niet tot de amfetaminen (zoals MDMA, MDEA, MDA, speed, etc). In tegenstelling tot de meeste amfetamines lijkt 2C-B de voorraad serotonine in de hersenen niet uit te putten. Het neemt de taak van serotonine als het ware tijdelijk over, maar verbruikt het niet. Dit suggereert dat het waarschijnlijk niet de neurotoxische eigenschappen van amfetamines heeft.

Er zijn geen gevallen bekend van 2C-B gebruikers waarmee het verkeerd afliep. Zoals met mescaline (chemisch verwant aan 2C-:P zijn er geen dodelijke slachtoffers. Vanwege de gelijkenis met mescaline en de sterke werking op serotonine-receptoren wordt aangenomen dat 2C-B de stemming dermate positief beïnvloedt dat het hartslag-, bloeddruk- en temperatuurverhogend werkt.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De meeste gebruikers ervaren 2C-B als veel lichter op het lichaam dan XTC, vrijwel geen crash (dip) erna, en minder geestelijk vervuilend. Het is ook niet zo 'makkelijk' als XTC, het is dus meer voor de echte psychonauten -- het staat de gebruikers toe om hun geest onder controle te houden en zelf een ervaring te creëren, in plaats van een 'gedwongen' positieve stemming zoals XTC gewoonlijk doet.

(BRON)= http://erowid.org/la..._info5_nl.shtml

kilnkt best oke ,,,,,alleen sommige hebben wel een erg heftige trip, zoals deze>
https://www.dhpforum...?showtopic=4643

ergens anders op het web had ik ook al zoeen heftige trip gelezen van iemand op 2-cb

#7 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9424 posts

Posted 17 February 2008 - 09:36 PM

^ die extreem heftige trips komen omdat sommige mensen onverantwoordelijk hoge doseringen nemen.

#8 gekke henkie

gekke henkie

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 509 posts

Posted 18 February 2008 - 04:33 PM

^+1

Van speed en / of xtc ben ik nooit langer dan 1 dag gaar geweest, ik ken mensen die dat wel werden maar die hadden idd. achterlijk veel genomen of bleven bijdoseren om na 10 uur nog een mdma buzz te hebben.

#9 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 18 February 2008 - 05:17 PM

Ik vind het een beetje appels met peren vergelijken omdat psychedelica en stimulerende middelen (en empatogenen) hun specifieke toepassing en dus ook hun specifieke voor- en nadelen hebben.

Je kunt de ene ook niet zomaar door de andere substitueren.

Ja logisch dat je gaar en depri wordt als je eerst een hele tijd extreem energiek en blij bent geweest. Je energie reserves zijn uitgeput en neurotransmitters zijn opgebruikt of down gereguleerd door je lichaam dat tracht de natuurlijke balans te herstellen.

Psychedelica neem je meestal niet om door te kunnen gaan en te feesten. Daar lenen deze middelen zich gewoon een stuk minder voor. Mede daarom zal een eventuele kater ook al een stuk minder zijn.

Mssch zijn ze er wel maar ik ken geen mensen die dagenlang aan de 2c-b of iets dergelijks hebben gezeten en heb ook geen idee wat dan naderhand de gevolgen op je stemming zouden zijn.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#10 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 18 February 2008 - 10:08 PM

bij 2cb heb ik geen kater , bij een goeie dosis mescaline daar in tegen zeker wel.

denk dat het ligt aan hoeveel de substancie van je lichaam vraagt en hoe goed je lichaam daarop is ingestelt.

ik weet ook niet zeker of je wel en duidelijke scheiding kan maken tussen de alle phenetylamines

ook al blijken de meeste amps ( b.v. , ephedrine , amphetamine ,meth , mdxx , dox , tma-x ect) wel degene te zijn waarbij de hangover het meeste voorkomt.

Waarschijnlijk komt dit ook omdat ze ook omdat de meeste van de alpha-methyls ook op de dopamine receptor werken.
"Circular logic works because circular logic works."

#11 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6392 posts

Posted 18 February 2008 - 11:52 PM

^ Heb je van DOx'en katers? Daar had ik echt totaal geen last van, hooguit wat moe maar das ook niet geheel onlogisch..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#12 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 03 March 2008 - 05:51 PM

Van ~40 mg 2c-b (30 mg oraal, 10 mg nasaal tijdens de piek) een positieve afterglow van zo'n 2 weken gehad, wat onder andere inhield dat ik de wereld "digitaal" zag, wat je ook hebt vlak na DMT. Nu, na 2,5 week, nog steeds wel enigzins, maar het is afgezwakt. Zelfs de vermoeidheid van een nachtje door viel me mee, dus ik kan niet zeggen dat ik iets van katereffecten heb gemerkt. Wel zie ik af en toe nog gekleurde vlekken, zowel met ogen open alswel dicht. Wat ik nu met vlekken heb, heb ik met paddo's ed met patterning, dus ik maak me (nog) niet echt zorgen daarover. Het trekt, net als bij paddo's, vanzelf wel weer weg gok ik.

Mescaline heb ik geen ervaring mee.

#13 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6392 posts

Posted 03 March 2008 - 06:56 PM

Maar even voor iedereens veiligheid, dit zijn geen beginners hoeveelheden!!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#14 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 03 March 2008 - 07:40 PM

Opzich klopt dat wel, maar geestelijk is het niet echt meeslepend imo. Was nog vrij coherent en vond het psychedelische aspect tegenvallen. Volgende keer ga ik denk ik voor 50 mg oid, als ik het uberhaubt nog snel zal doen. Vond 40 mg wel een mooie dosering voor op een feestje.

Enigzins offtopic, maar heeft iemand het een keer met een maoi gecombineerd? Dat zou een extrapolatie naar ultra hoge dosissen qua (kater)effecten mogelijk maken. Uiteraard is dit niet aan te raden ivm de standaardgevaren van maoi's, maar misschien heeft iemand het toch een keer geprobeerd? Static misschien?

#15 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 03 March 2008 - 09:41 PM

40 mg mooie dosis op een feest? Ik moet zeggen dat ik dat nogal erg hoog vind. Hoe zeker ben je van je kwaliteit?
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#16 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 03 March 2008 - 10:00 PM

Ik heb het niet laten testen, maar voor zover ik weet ben ik niet de enige dhper die van deze batch geproefd heeft. Het was wel een dosis waarop ik geen muur meer kon zien, bomen levend leken en aura's hadden en ik weerwolfkoppen in een natuurstenen dorpel zag verschijnen, maar mentaal gezien lijkt het me wel goed voor op een feestje, aangezien dat niet te zwaar was. Dan zou ik met 40 mg de laatste 10 mg niet bijsnuiven denk ik, maar gewoon gelijk 40 nemen, wat zou moeten resulteren in een wat minder hoge piek.

#17 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 03 March 2008 - 10:09 PM

Bij mij, en bij wel meer, zijn zulke hoge dosissen niet zo geschikt voor op feestjes, omdat het dan nogal veel lichamelijk ongemak veroorzaakt (spierkramp, zweten, heel erg onrustig). Daar heb jij verder geen last van?

#18 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 03 March 2008 - 10:26 PM

Wel redelijk wat kaakspanningen, zweten viel wel mee en onrustigheid was ook niet super erg. Nu moet ik zeggen dat ik bij twee blauwe, driehoekige mitsubishi's ook niet echt last had van hinderlijk veel kaakspanningen, terwijl dat toch een flinke dosis zou moeten zijn voor een eerste keer xtc.

Nog wel een paar pijpjes (tabak) gerookt tijdens de piek en op het eind vd piek wat cocavodka, wat geholpen zou kunnen hebben.

Desondanks ga ik de volgende keer magnesium bijslikken denk ik, om de kaakspanningen toch wat te verlichten.

#19 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 04 March 2008 - 11:20 AM

Heb je uberhaubt met veel middelen hoge dosis nodig?

#20 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 04 March 2008 - 11:41 AM

Bij middelen als DMT en paddo's juist niet. Nu had ik een week ervoor ~25 mg 2c-b genomen, dus het zou kunnen dat er nog iets van tolerantie doorsijpelde. Verder nooit 2c-b gedaan, dus van langdurige, permanente tolerantie lijkt me geen sprake.

2c-b is voor mij gewoon wat afstandelijk en niet meeslepend en warm, dingen die mij juist aanspreken in DMT. Dat verklaard denk ik waarom ik me met zoveel 2c-b nog zo nuchter voelde.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users