van 2-cb en mescaline,,,net zo depri als xtc ?kan dat ??
Posted 16 February 2008 - 01:46 PM
het werkte ook behoorlijk lang ,en dan werd vogel na een paar daagjes depressief
dat duurde dan wel 1 of 2 weken voordat de vogel daar weer bovenop gefladderd is
xtc en speed, , zijn dus amfetamines,,
zogenaamde phenethylamines,,,
dat is mescaline en tweezeebee (2-cb) ook
ik had gelezen dat boven de 100 mg 2-cb neurotoxisch kan werken
maarhe hoe zit dat , , kan mescaline (cactus) en 2-cb ook zoeen dip geven/???
dat je bijna een week lang weinig slaapt , lusteloos ben ,lamlendig ledematen, (grote ogen voor 4 dagen lang)
dat speed en die xtc,, is echte troep bah,, vogel raad het niemand aan
Posted 16 February 2008 - 02:20 PM
En even voor alle duidelijkheid, 100 mg 2C-B is echt heel heel erg veel, 50 mg is al echt een extreme dosis, sterker nog 25 mg is al een sterke dosis..
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 16 February 2008 - 03:41 PM
een week lang last ervan ?dat je bijna een week lang weinig slaapt , lusteloos ben ,lamlendig ledematen, (grote ogen voor 4 dagen lang)
dat speed en die xtc,, is echte troep bah,, vogel raad het niemand aan
hoeveel doe je dan wel niet?
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 16 February 2008 - 03:44 PM
Depressief zal je er niet van worden, dat iets uit dezelfde familie komt zegt misschien niet heel veel. Meer waar het je hersentjes kietelt, eh, die van je vogel.
Speed en xtc zijn als een stoot kracht, blijdschap en emoties, het omgekeerd evenredige is zwakte, somberheid en vlakheid.
2cb en mesc zijn tripmiddelen en de maintargets zijn niet een van de bovenste 3, wat ikzelf aan effecten waarneem van tripmiddelen in het algemeen zijn: soms een katertje (met paddo's) minder zijsprongetjes maken in mijn gedachten erna ( iets vlakker) of juist meer afdwalen met concentratie. Niets serieus, eerder een positieve stemming dan een negatieve.
2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 16 February 2008 - 09:44 PM
ik had gelezen dat boven de 100 mg 2-cb neurotoxisch kan werken
Waar heb je dat gelezen?
V
Posted 17 February 2008 - 03:28 PM
Er is nog weinig bekend over de giftigheid van 2C-B, maar door het te vergelijken met soortgelijke stoffen kunnen wel enkele uitspraken worden gedaan, die natuurlijk nog niet 100% te vertrouwen zijn, maar waarschijnlijk wel voor een groot deel waar zijn.
Serotonine is een neurotransmitter die actief is in het perifere en centrale zenuwstelsel. Het is onder meer verantwoordelijk voor de regulatie van stemming, slaap, sexueel gedrag, temperatuur en eetlust. 2C-B bindt zich aan serotonine-receptoren in de hersenen, wat de hallucinogene effecten kan verklaren. Omdat 2C-B een alpha-methyl groep tekort komt, behoort het niet tot de amfetaminen (zoals MDMA, MDEA, MDA, speed, etc). In tegenstelling tot de meeste amfetamines lijkt 2C-B de voorraad serotonine in de hersenen niet uit te putten. Het neemt de taak van serotonine als het ware tijdelijk over, maar verbruikt het niet. Dit suggereert dat het waarschijnlijk niet de neurotoxische eigenschappen van amfetamines heeft.
Er zijn geen gevallen bekend van 2C-B gebruikers waarmee het verkeerd afliep. Zoals met mescaline (chemisch verwant aan 2C-

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De meeste gebruikers ervaren 2C-B als veel lichter op het lichaam dan XTC, vrijwel geen crash (dip) erna, en minder geestelijk vervuilend. Het is ook niet zo 'makkelijk' als XTC, het is dus meer voor de echte psychonauten -- het staat de gebruikers toe om hun geest onder controle te houden en zelf een ervaring te creëren, in plaats van een 'gedwongen' positieve stemming zoals XTC gewoonlijk doet.
(BRON)= http://erowid.org/la..._info5_nl.shtml
kilnkt best oke ,,,,,alleen sommige hebben wel een erg heftige trip, zoals deze>
https://www.dhpforum...?showtopic=4643
ergens anders op het web had ik ook al zoeen heftige trip gelezen van iemand op 2-cb
Posted 17 February 2008 - 09:36 PM
Posted 18 February 2008 - 04:33 PM
Van speed en / of xtc ben ik nooit langer dan 1 dag gaar geweest, ik ken mensen die dat wel werden maar die hadden idd. achterlijk veel genomen of bleven bijdoseren om na 10 uur nog een mdma buzz te hebben.
Posted 18 February 2008 - 05:17 PM
Je kunt de ene ook niet zomaar door de andere substitueren.
Ja logisch dat je gaar en depri wordt als je eerst een hele tijd extreem energiek en blij bent geweest. Je energie reserves zijn uitgeput en neurotransmitters zijn opgebruikt of down gereguleerd door je lichaam dat tracht de natuurlijke balans te herstellen.
Psychedelica neem je meestal niet om door te kunnen gaan en te feesten. Daar lenen deze middelen zich gewoon een stuk minder voor. Mede daarom zal een eventuele kater ook al een stuk minder zijn.
Mssch zijn ze er wel maar ik ken geen mensen die dagenlang aan de 2c-b of iets dergelijks hebben gezeten en heb ook geen idee wat dan naderhand de gevolgen op je stemming zouden zijn.
If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not
Now I'm Ready to start
Posted 18 February 2008 - 10:08 PM
denk dat het ligt aan hoeveel de substancie van je lichaam vraagt en hoe goed je lichaam daarop is ingestelt.
ik weet ook niet zeker of je wel en duidelijke scheiding kan maken tussen de alle phenetylamines
ook al blijken de meeste amps ( b.v. , ephedrine , amphetamine ,meth , mdxx , dox , tma-x ect) wel degene te zijn waarbij de hangover het meeste voorkomt.
Waarschijnlijk komt dit ook omdat ze ook omdat de meeste van de alpha-methyls ook op de dopamine receptor werken.
Posted 18 February 2008 - 11:52 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 03 March 2008 - 05:51 PM
Mescaline heb ik geen ervaring mee.
Posted 03 March 2008 - 06:56 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 03 March 2008 - 07:40 PM
Enigzins offtopic, maar heeft iemand het een keer met een maoi gecombineerd? Dat zou een extrapolatie naar ultra hoge dosissen qua (kater)effecten mogelijk maken. Uiteraard is dit niet aan te raden ivm de standaardgevaren van maoi's, maar misschien heeft iemand het toch een keer geprobeerd? Static misschien?
Posted 03 March 2008 - 09:41 PM
Posted 03 March 2008 - 10:00 PM
Posted 03 March 2008 - 10:09 PM
Posted 03 March 2008 - 10:26 PM
Nog wel een paar pijpjes (tabak) gerookt tijdens de piek en op het eind vd piek wat cocavodka, wat geholpen zou kunnen hebben.
Desondanks ga ik de volgende keer magnesium bijslikken denk ik, om de kaakspanningen toch wat te verlichten.
Posted 04 March 2008 - 11:20 AM
Posted 04 March 2008 - 11:41 AM
2c-b is voor mij gewoon wat afstandelijk en niet meeslepend en warm, dingen die mij juist aanspreken in DMT. Dat verklaard denk ik waarom ik me met zoveel 2c-b nog zo nuchter voelde.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users