In dit geval bedoel ik met overdosis niet dat je kwijlend op de bank ligt, maar zonder te ademen in een kist.
En in de meeste gevallen zal het ook wel goed gaan, echter het hoeft maar 1x fout te gaan en dan is het einde oefening. En met de meeste andere middelen is er nog een zeker foutmarge, maar met fentanyl is er niet al te veel speelruimte, vandaar dat ik iedereen adviseer driedubbel zo voorzichtig te zijn met fentanyl!
Je hebt gelijk dat ze geen medicijnen testen bij het test centrum, maar een aantal jaar terug had ik ook zegels met fentayl gekocht. De dealer kon mij enkel vertellen dat ze heel sterk waren, maar wist geen exacte dosis. Dus deze heb ik toen naar het testcentrum gebracht en wonderlijk genoeg wouden ze deze testen. Omdat zegels doorgaans voor LSD worden aangezien, wouden ze weten welke zegels er in omloop zijn waar geen LSD op zat. En zeker als er inderdaad fentanyl op mijn zegels zat. Uiteindelijk bleek er iets meer dan 300 microgram op te zitten. Ik heb toe heel lang getwijfeld wat ik er mee wou doen, maar uiteindelijk nooit genomen, vanwege de redenen die ik zojuist genoemd heb.