Jump to content

Photo

Fentanylvraag over dosering

• Please log in to reply
81 replies to this topic

#61 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 28 February 2012 - 08:46 PM

Pleisters knippen op de millimeter nauwkeurig. Er maar van uitgaande dat ze homogeen zijn...

Je hebt zeker een punt dat dit pharma kwaliteit is, dus in principe zo zuiver als je t krijgen kan. Daar ben ik t helemaal mee eens.

Achja ik moet ook helemaal niet zo (ver)oordelen :)
Naar alle waarschijnlijkheid zul je voorzichtig te werk gaan en voel je binnenkort wel wat van de pleister.

Maar pas goed op met die pleister op de manier hoe je hem vastpakt, verknipt en weer opbergt..
Heb je trouwens zo'n doorzichtige pleister??

Die fentanyl word snel opgenomen en zal w.s ook wel snel 'vervliegen'.

Ik hou de thread in de gaten. Succes in ieder geval :)

Ja ik heb zo'n doorzichtige platte pleister.

Ik zit er over te denken om een alcohol extractie te doen, wat wel makkelijk schijnt te zijn.

#62 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 05 March 2012 - 04:58 AM

Pleisters knippen op de millimeter nauwkeurig. Er maar van uitgaande dat ze homogeen zijn...

Spreek je nu uit ervaring? Beter ga je niet zulk gevaarlijk advies geven.
Volgens mij kan je daar niet blindelings vanuit gaan, en dat je zowieso elke keer dezelfde inhoud hebt ls je er een stukje vanaf knipt. Zoals Poelie al opmerkte.

Ik vraag me af of 2,1mg persee een OD is.

Fentanyl has an LD50 (the dose at which 50% die) of .03 mg/kg. In humans it is undetermined, but this would mean perhaps 2.1mg of fentanyl (for a 70kg user) gives you a 1/2 chance of dying.
http://www.drugs-for...ad.php?t=111745
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#63 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 22 March 2012 - 11:13 PM

Volgens mij kan je daar niet blindelings vanuit gaan, en dat je zowieso elke keer dezelfde inhoud hebt ls je er een stukje vanaf knipt. Zoals Poelie al opmerkte.

Heb je mijn posts wel goed gelezen???
Ik geef hier duidelijk GEEN advies, verre van zelfs.

#64 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 23 March 2012 - 05:37 AM

Ik vraag me af of 2,1mg persee een OD is.

Fentanyl has an LD50 (the dose at which 50% die) of .03 mg/kg. In humans it is undetermined, but this would mean perhaps 2.1mg of fentanyl (for a 70kg user) gives you a 1/2 chance of dying.
http://www.drugs-for...ad.php?t=111745

Ik vraag me af waar die informatie vandaan komt op dat forum. De informatie over de LD50 bij dieren, heb ik idd ook deels op wikipedia gelezen.

Ik heb iemand gesproken die mij een andere methode heeft gegeven om de pleister te gebruiken, die er zelf ervaring mee heeft. Die beweerd dat 2,1mg niet persee dodelijk is, maar toch blijf ik het te link vinden.

Ik gebruik wel een andere opiaat zoals Oxycodon, of wacht tot ik eens Fentanyl in een andere vorm tegen kom ;)

#65 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 23 March 2012 - 09:53 AM

Toch maar verstandig ;)
Beter ook. Is geen veilige weg, om gereguleerde pleisters in stukken te knippen. Idd oxynorm/contin werkt ook nog wel !

#66 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 03 April 2012 - 01:24 AM

nog nieuws van de pleisterman of zijn de pleister of jijzelf voorgoed vd aardbodem verdwenen?
Wat nonkel francois zegt, in elk geval oplossen en in een neusspray, of zorgen dat je alle vloeistof kunt beperken/verdampen tot de inhoud van een spuitje en dat of aquarelpapier druppelen. op gelijke afstand uiteraard.Ik weet er nite veel van maar ik had ze op blotters van normale grootte, maar wel anders dan acid. met opzet neem ik aan, want vergissingen wil niemand op zijn geweten hebben. Ze hadden én een duidelijke smaak-vermoedelijk een limonade-essence- én een soort verhoogd geprinte rand waarbinnen het goedje gedruppeld was en niet buiten vloeide. Een achste was verdampt van folie ( inimini kringeltje rook, echt inimini) al voldoende voor de eerste effecten.Een kwart blotter (gesneden met scalpel en pincet) vond ik zowel verdampt als onder het proeforgaan voldoende. volgens mij waren het geen blots voor opiaatnaieven zoals
ladida.
You can trust me, I'm dutch.

#67 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 03 April 2012 - 03:25 PM

Ik heb iemand gesproken die er ervaring mee had, en vertelde mij dit:

"Nee, de fent zit onregelmatig verdeeld over de pleister. Maar zelfs voor een opiaat-beginneling kan de 2,1 pleister weinig kwaad. Het is de pleister met de laagste dosering die er is. Het doorslikken van de fent maakt dat het bijna geen effect heeft. 0,4% wordt dan maar opgenomen in je lichaam. De beste manier van opname is oro-mucosaal. Oftewel met een katoenen lap, een t-shirt de binnenzijde van je lippen en tandvlees helemaal droogmaken. Kurkdroog zo mogelijk. Mocht je toevallig blowen, rook eerst een jointje, voor een extra droge mond. ;) Dan de pleister met het plakkende gedeelte op de binnenzijde van je lip plakken, (net boven je ene voortand en hoektand) en je mond even vacuum zuigen. Niet kletsen en drukken aan de buitenzijde van je lip helpt ook. Speeksel, dat je doorslikt, zorgt voor een hele lage opname van fent, daarom is kauwen een manier die weinig tot geen effect heeft. Als je de pleister geplakt hebt, kun je een aparte smaak krijgen in je mond, dat is de fent die los komt. Hou de pleister 20 minuten op z'n plaats, en dan zul je het effect pas beginnen te merken. Normaal raad ik aan om dan de pleister weg te halen en zo nodig het hele verhaal een poosje later (half uurtje)te later herhalen, maar met een 12,5ug/uur, waar ook al een stukje af is, denk ik dat dat niet nodig is. Al helemaal niet als je al enige tolerantie hebt van opiaten. 1 waarschuwing, ga alleen niet slapen met de pleister in je mond, want dat geeft wel het gevaar van ademdepressie en dat is ook de reden dat er zoveel mensen dood gaan aan fent. Ze nemen de pleister en vallen dan onverwacht in slaap, met als gevolg een OD. Een maatje in de buurt , die op je let , zodat je niet per ongeluk in slaap valt, kan nooit kwaad, maar voor 2 personen is de hoeveelheid fent te weinig, om beiden iets van te voelen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je er iets van gaat merken, want het is een subtiele , maar erg bijzondere high. Wees veilig vooral en succes."

@ ladida: Ik had dus al verteld dat ik al stukjes had geprobeerd, paar posts terug in dit topic, en het niet werkte. En dat ik het te link vind om verder mee te experimenteren, dus om meer in 1x te nemen.

Ik heb de pleister weten te verkopen, maar die gene was het kort erna in een leipe bui direct alweer kwijt geraakt :P

Ik heb nog wel via via gehoord dat iemand anders wel een fentanyl pleister met succes heeft weten te gebruiken met de methode die ik ook had geprobeerd. Alleen hij nam meer.

#68 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 07 October 2012 - 03:19 PM

Luister eens even hier: Fentanyl pleisters NIET mee knoeien, in Amerika vallen hier heel veel doden mee en dat onder ervaren opiaatgebruikers. Het is gewoon te gevaarlijk. Een injectie van een halve milligram in een nontolerant idividu kan er al toe leiden dat de ademhaling stilvalt.

Fentanyl pleisters gewoon plakken en als je er meer dan een plakt altijd een maat erbij om iendien nodig de plakkers van je bewusteloze lijf af te trekken.

#69 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 07 October 2012 - 03:49 PM

Helemaal mee eens, maar bij sommige gaat dat er niet in blijkbaar.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#70 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 07 October 2012 - 04:28 PM

Je hebt oude druggebruikers en ruige druggebruikers, maar je hebt weinig oude ruige druggebruikers. Ofwel door schade en schande gaat dat ruige eraf, of ze worden niet oud.

#71 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 25 April 2013 - 07:10 PM

Naar mijn weten is het wel gelijk verdeeld over de pleister. Ik heb zo even geen officiele bron ofzo.

Als je die bron vind, dan hoor ik het graag als nog..

Misschien late reactie, maar volgens deze bijsluiter is bv de 2,1mg pleister precies een keer zo klein als de 4,2mg pleister net zoals bij de 8,4mg pleister.

Zou dit kunnen betekenen dat het ook gelijk verdeeld is, ik bedoel waarvoor zou het anders precies een keer zo groot zijn als de dosering erop dat ook is?

Ik heb ondertussen een fentanyl neusspray weten te bemachtigen, valt prima te doseren en een stuk veiliger.

#72 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 04 May 2013 - 08:53 AM

Ik heb dus geprobeert een 4.1 mg matrix pleister te extraheren met meoh. De pleister in stukjes geknipt, in epjes gestopt, hete meoh erbij, sonificeren, afpipeteren, alle methanol bij elkaar en onder vacuum verdampt. Toen met 0.05 M citroenzuur in meoh nog een keer herhaalt. ( freebase in een pleister?) Meoh weer in dezelfde buis verzamelt en verdampt. Geheel 4 x herhaalt. Toen residu opgenomen in 4 ml meoh om een 1ug per ul te krijgen. Blotters gelegd van 50. Niks nakkes nada. 3 blotters tegelijk: nog steeds geen effect. Toen drastische maatregels: meoh weer verdampt: residu opgenomen in steriel isotoon zout en filtergesteriliseerd. Toen 150 ul (150ug) in 800 ul water gepipeteerd en rectaal getest (hey...desperate times...desperate measures). Nog steeds niks. Ik snap er geen hol van ;)

Op 1 of andere manier komt de fent niet uit de polyplastic matrix in meoh terwijl op verschillende plekken gezegd wordt dat dit goed zou werken. Ik heb de stukjes nog. Denk dat ik alles in DCM oplos...

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#73 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 04 May 2013 - 10:39 AM

Denk dat ik alles in DCM oplos...

Inclusief de matrix? :P

#74 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 04 May 2013 - 11:41 AM

Voordat je DCM uit de kast gaat trekken, waarom niet eerst je bovenstaande methode proberen, maar dan met bicarbonaat ipv citroenzuur? Wellicht maak je juist de citraat onoplosbaar in MeOH?? (Disclaimer: Ik heb me nooit verdiept in wat de beste methode is voor het extraheren van fentanyl, heb het nooit geprobeerd, dus misschien praat ik nu wel gewoon dikke poep ;))

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#75 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 04 May 2013 - 12:08 PM

Denk dat ik alles in DCM oplos...

Inclusief de matrix? :P

Yes. Inderdaad.

"Prove me wrong..."

#76 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 06 May 2013 - 09:04 PM

Zou het een optie zijn de hele pleister met matrix en al in dcm op te lossen en dan een tweefase extractie te doen met citroenzuur? Dan ga ik ervanuit dat in die pleister freebase zit, en dat het citraat wateroplosbaar is, is dat een redelijke assumptie?

Het kan ook zijn dat 150 niet genoeg is voor mij om iets te merken. En die 150 is uitgaande van 100% recovery. In de praktijk zal dat 75 zijn. Ik ben een beetje huiverig om wat meer te proberen. Maar dan in neusspray. Ik heb in elk geval naltrexone bij de hand.

"Prove me wrong..."

#77 Lauwlauw

Lauwlauw

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 29 October 2014 - 10:38 AM

Het enige middel waarmee je de fentanyl uit de matrix pleisters kunt extraheren met zo min mogelijk verlies is isopropyl alcohol van tenminste 95 procent. Dit kun je bij de apotheek kopen. Gewone alcohol bevat methanol en dat moeten we niet hebben. Isopropyl verdamp perfect en laat slechts een residu van fentanylkristallen over.

Je hebt wel een flink aantal pleisters nodig om een klein beetje poeder te verkrijgen omdat het hier immers om microgrammen gaat. Op deze link staat de juiste volledige werkwijze.
https://www.drugs-fo...ead.php?t=68554

Overigens wordt er al snel spastisch gedaan over de dosering. Ik gebruik al jaren fentanyl pleisters door ze te roken. Pleister op alu folie plakken, vlammetje er onder en de pleister eraf trekken waardoor er een plaklaagje fentanyl op de folie blijft zitten. Dit kun je dan vervolgens roken door het te verdampen. Er zijn momenten geweest dat ik binnen een halve dag 8 pleisters met elk zo'n 5 miligram fentanyl oprookte dus een totaal hoeveelheid van ruim 40 miligram ( geen microgram). Het hangt heel erg af van de mate waarin je opiaat tolerant bent. Toch is het wel verstandig op te passen met dit goedje.

Extra tip: eerst een blowtje roken maakt dat de high van fentanyl vele malen sterker ervaren wordt.

#78 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 02 December 2014 - 07:02 PM

Hebben mensen hier ook informatie/ervaringen over sublinguale inname van blotters? Wat voor dosering moet ik aan denken, met blotters geadverteerd als 200 microgram per stuk? 

#79 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 02 December 2014 - 08:36 PM

Wat een gevaarlijk hoge dosering voor een blotter!! Neem NOOIT een hele zegel van deze blotters, zelf niet met een opiaat tolerantie!

Als eerst zou ik je het advies wil geven om deze zegels te laten testen, want iemand die een dergelijk dosis op een blotter doet heeft naar mijn mening niet veel verstand van waar hij mee bezig is en zal me niks verbazen als en een rekenfoutje in de dosis (of iets dergelijks) is gemaakt.

Als je de dosis WEET! zou ik met een dosis van 30-50mg microgram beginnen, maar niet eerder dan dat. Je zal namelijk niet de eerste zijn die per ongeluk een overdosis fentanyl neemt.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#80 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 02 December 2014 - 08:55 PM

Ah thanks! Ik weet dat er al wel mensen zijn geweest die meerdere van deze zegels (verspreid over een avond) genomen hebben zonder echt hevige kwijl-overdosis-verhalen. (Niet uit mijn stash, maar van dezelfde vendor gekocht). Zou natuurlijk ook kunnen dat het gewoon een lulverhaal is en dat er veel minder op zit. 

Ik zou de zegels ook graag willen laten testen, maar naar mijn weten test het testcentrum geen medicijnen en is dit dus geen mogelijkheid? 

Edit) Ik zie dat er zelfs sublinguale tabletten op de farmaceutische markt zijn, met een dosering van 100 - 800 microgram. Of zijn die enkel voor opiaat-tolerantie personen?

http://www.drugs.com...al-tablets.html

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users