Ik heb iemand gesproken die er ervaring mee had, en vertelde mij dit:
"Nee, de fent zit onregelmatig verdeeld over de pleister. Maar zelfs voor een opiaat-beginneling kan de 2,1 pleister weinig kwaad. Het is de pleister met de laagste dosering die er is. Het doorslikken van de fent maakt dat het bijna geen effect heeft. 0,4% wordt dan maar opgenomen in je lichaam. De beste manier van opname is oro-mucosaal. Oftewel met een katoenen lap, een t-shirt de binnenzijde van je lippen en tandvlees helemaal droogmaken. Kurkdroog zo mogelijk. Mocht je toevallig blowen, rook eerst een jointje, voor een extra droge mond.
Dan de pleister met het plakkende gedeelte op de binnenzijde van je lip plakken, (net boven je ene voortand en hoektand) en je mond even vacuum zuigen. Niet kletsen en drukken aan de buitenzijde van je lip helpt ook. Speeksel, dat je doorslikt, zorgt voor een hele lage opname van fent, daarom is kauwen een manier die weinig tot geen effect heeft. Als je de pleister geplakt hebt, kun je een aparte smaak krijgen in je mond, dat is de fent die los komt. Hou de pleister 20 minuten op z'n plaats, en dan zul je het effect pas beginnen te merken. Normaal raad ik aan om dan de pleister weg te halen en zo nodig het hele verhaal een poosje later (half uurtje)te later herhalen, maar met een 12,5ug/uur, waar ook al een stukje af is, denk ik dat dat niet nodig is. Al helemaal niet als je al enige tolerantie hebt van opiaten. 1 waarschuwing, ga alleen niet slapen met de pleister in je mond, want dat geeft wel het gevaar van ademdepressie en dat is ook de reden dat er zoveel mensen dood gaan aan fent. Ze nemen de pleister en vallen dan onverwacht in slaap, met als gevolg een OD. Een maatje in de buurt , die op je let , zodat je niet per ongeluk in slaap valt, kan nooit kwaad, maar voor 2 personen is de hoeveelheid fent te weinig, om beiden iets van te voelen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je er iets van gaat merken, want het is een subtiele , maar erg bijzondere high. Wees veilig vooral en succes."@ ladida: Ik had dus al verteld dat ik al stukjes had geprobeerd, paar posts terug in dit topic, en het niet werkte. En dat ik het te link vind om verder mee te experimenteren, dus om meer in 1x te nemen.
Ik heb de pleister weten te verkopen, maar die gene was het kort erna in een leipe bui direct alweer kwijt geraakt

Ik heb nog wel via via gehoord dat iemand anders wel een fentanyl pleister met succes heeft weten te gebruiken met de methode die ik ook had geprobeerd. Alleen hij nam meer.