Jump to content

Photo

Fentanylvraag over dosering

• Please log in to reply
81 replies to this topic

#41 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 24 February 2012 - 02:58 AM

@ Nexus, dat laatste:
Ik denk het niet, want dat is potentieel dodelijk.
Een dosering is ~30-250 microgram.

:!: PAS ALSJEBLIEFT OP MET DIT SPUL :!:
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#42 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 24 February 2012 - 08:17 PM

Je hebt tegenwoordig ook een neusspray met fentanyl er in, dat zou een stuk makkelijker doseren. Instanyl is de merknaam.

#43 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 25 February 2012 - 02:13 PM

@ Nexus, dat laatste:
Ik denk het niet, want dat is potentieel dodelijk.
Een dosering is ~30-250 microgram.

:!: PAS ALSJEBLIEFT OP MET DIT SPUL :!:

Er is toch wel een manier om zo'n pleister recreatief te gebruiken? Ik heb via via gehoord dat mensen er stukjes vanaf knippen en dan onder de tong leggen.

Als je voorzicht begint, is het niet meteen dodelijk :S

#44 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 25 February 2012 - 02:44 PM

Op bluelight staan wel wat ervaringen, daar vind je waarschijnlijk meer relevante info als hier:
http://www.bluelight...nyl-Patch-Guide

In stukjes knippen is erg gevaarlijk omdat als ik goed heb die pleister zorgt voor een langzame opname.

related:
https://www.dhpforum...__1#entry137700

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#45 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 25 February 2012 - 02:45 PM

kerel... ts niet zo moeilijk:

als het je niet uitmaakt om dood te gaan dan moet je zeker het risico nemen en die meuk onder je tong leggen...

als je verstandig en recreatief wilt gebruiken doe je dat niet omdat het risico te groot is...
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#46 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 25 February 2012 - 02:55 PM

zo'n pleister op een ander manier gebruiken dan voorgeschreven kan idd erg gevaarlijk zijn.
Die dingen worden volgens mij ook voorgeschreven als je al een opiaat/morfine tolerantie hebt.

#47 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 25 February 2012 - 04:01 PM

@ mind: Ik dacht dat door het knippen ervan, de lange opname er van weg ging dus?

@ 2_muffins: Dit slaat dus echt nergens op wat je zegt. Niet echt een post met waardevolle inhoud. Er zijn als wel manieren om het recreatief te gebruiken, ipv dat je direct de kans loopt om dood te gaan..

http://www.drugs-for...ead.php?t=38251

De methode van de 2e post, leek mij wel een manier.

#48 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 25 February 2012 - 07:18 PM

Op zich zou het volgens mij "beter" zijn om een pleister met hogere afgifte te zoeken, of een stuk of 3 van deze 12µg/u pleisters op verschillende plekken te plakken. Als je 'm openknipt zou je maximaal 1/20e van de vloeistof in kunnen nemen, anders loop je gevaar als je geen tolerantie hebt. En het lijkt me erg lastig om de inhoud van een patch in 20 gelijke porties te verdelen...
Verbing weirds language.

#49 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 25 February 2012 - 07:49 PM

Op zich zou het volgens mij "beter" zijn om een pleister met hogere afgifte te zoeken, of een stuk of 3 van deze 12µg/u pleisters op verschillende plekken te plakken. Als je 'm openknipt zou je maximaal 1/20e van de vloeistof in kunnen nemen, anders loop je gevaar als je geen tolerantie hebt. En het lijkt me erg lastig om de inhoud van een patch in 20 gelijke porties te verdelen...

Njah, ik was van plan om ze in nog meer kleine stukjes te verdelen, en zo rustig mogelijk te beginnen uiteraard. Met een meetlint en een stanleymes kom je een heel eind denk ik :)

#50 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 26 February 2012 - 06:07 PM

Qua dosering, is Instanyl hiervoor het beste.

#51 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 26 February 2012 - 06:18 PM

Njah, ik was van plan om ze in nog meer kleine stukjes te verdelen, en zo rustig mogelijk te beginnen uiteraard. Met een meetlint en een stanleymes kom je een heel eind denk ik :)

En waarom ben je zo heel erg zeker dat de concentratie in de pleister overal precies gelijk (homogeen) is??

En als je aan het knippen gaat, draag wel goed beschermende handschoenen!! Maar beter doe je dat helemaal niet. Dan kan beter een extractie doen op de pleister en het dan in gelijke dosissen verdelen.

En wat Ferox zei over 3 pleisters is ook niet verstandig, wat als je 'to far out' bent om ze te verwijderen?? Een nuchtere tripsitter is in dat geval zeker vereist.

En verder heb geen idee wat er verder nog in de gel zit, maar lijkt me dat dat niet bedoel is voor consumptie en dus op zichzelf al potentieel toxisch!

En twee al bestaand fentanyl topics, met dit topic gemerged.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#52 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 26 February 2012 - 07:25 PM

Voor mij zijn dit in ieder geval de redenen om nog niet te experimenteren met dergelijke pleisters. Er schijnen manieren te zijn om een pleister in een neusspray op te lossen, maar ik heb zelf nooit eenduidige info kunnen vinden die ik betrouwbaar genoeg vindt.... Als iemand wel iets weet over hoe: Please post!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#53 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 26 February 2012 - 09:22 PM

Naar mijn weten is het wel gelijk verdeeld over de pleister. Ik heb zo even geen officiele bron ofzo.

Ik ben begonnen met 1/32 stukje, en heb een uur en een kwartier gewacht. Dit zou ongeveer 65ug moeten zijn.
Toen weer 1/32 stukje en toen weer een uur en een kwartier gewacht.
Toen 1/16 stukje, wat dus +/- 131ug zou moeten zijn, en een uur en een kwartier gewacht.
En toen nog 1/16 stukje, en weer een uur en een kwartier gewacht.

Uiteindelijk heb ik er niks van gemerkt!

De mensen die ik ken namen 400ug tot 800ug zonder opiaat tolerantie, zonder problemen. En diezelfde mensen nemen minder oxycodon als mij.
Niet dat dat altijd wat zegt, maar toch.

Ik vraag me af of 2,1mg persee een OD is.

@ mind: En ik vind een dosering van 30ug - 250ug ook nergens op slaan, dat is bijna een verschil van 10x zoveel :S

@ Poelster: Waarvoor beschermende handschoenen aan? Voor die paar microgram (nog niet eens waarschijnlijk) die je op je huid krijgt. Normaal begint zo'n pleister pas binnen 24 uur te werken. En dan 12ug per uur, 72 uur lang..

Naast dat ik er niks van heb gevoeld, blijf ik er voorzichtig mee uiteraard.

#54 DMTroy

DMTroy

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 131 posts

Posted 27 February 2012 - 12:07 AM

Nou heb ik een Fentanyl Durogesic pleiser van 2,1mg. Er staat ook op dat het 72 uur werkt en 12 μg per uur afstoot. Maar ik begrijp het niet, want ik kom dan niet uit op 2,1mg in totaal :P

Weet iemand hoe die werkt?

En heeft iemand ervaring met deze pleisters in stukken knippen en onder de tong leggen?

72*12=864μg dus 0.864mg

die 2.1mg zou dus op de gel kunnen slaan en de 72*12μg op de actieve stof (Fentanyl)
Na 10 jaar ervaring weet ik nu wat de lompste drug is: NICOTINE!

#55 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 27 February 2012 - 12:54 PM

Naar mijn weten is het wel gelijk verdeeld over de pleister. Ik heb zo even geen officiele bron ofzo.

Als je die bron vind, dan hoor ik het graag als nog..

@ Poelster: Waarvoor beschermende handschoenen aan? Voor die paar microgram (nog niet eens waarschijnlijk) die je op je huid krijgt. Normaal begint zo'n pleister pas binnen 24 uur te werken. En dan 12ug per uur, 72 uur lang..

Omdat wanneer je de pleister kapot knipt je niet meer dezelfde afgifte hebt als de oorspronkelijke pleister.

Naast dat ik er niks van heb gevoeld, blijf ik er voorzichtig mee uiteraard.

In mijn bescheiden mening ben je er überhaupt nog niet voorzichtig mee omgegaan. Maar dat moet je natuurlijk lekker helemaal zelf weten..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#56 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 27 February 2012 - 01:23 PM

oral bioavailability of 33%

wiki
Verbing weirds language.

#57 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 27 February 2012 - 08:35 PM

@ DMTroy: Er staat inhoud: 2.1mg Fentanyl.

@ Poelster: Ik vind dat ik er wel voorzichtig om mee ben gegaan.

De bron waar ik het van haal beweert dat hij een stukje ter grote van een papertrip eraf knipt, en wacht tot hij wat voelt.

Ik heb niet het idee dat ik op die manier, teveel in 1x binnen zou krijgen.

#58 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 28 February 2012 - 04:35 PM

Fentanyl heeft nou niet een dergelijk hoge mate van recreatief gebruik om jezelf als proefmonster te benoemen!

Heb een persoon in mijn nabije omgeving die een pleister van 75 ug per uur op heeft en wordt er niet bepaald vrolijk van.
Natuurlijk snap ik dat de essentie hier op een heeeel ander accent ligt.
Maar waarom zooo in de weer voor een dergelijke high? Haal een bolletje bruin zou ik zeggen!

#59 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 28 February 2012 - 04:46 PM

Fentanyl heeft nou niet een dergelijk hoge mate van recreatief gebruik om jezelf als proefmonster te benoemen!

Heb een persoon in mijn nabije omgeving die een pleister van 75 ug per uur op heeft en wordt er niet bepaald vrolijk van.
Natuurlijk snap ik dat de essentie hier op een heeeel ander accent ligt.
Maar waarom zooo in de weer voor een dergelijke high? Haal een bolletje bruin zou ik zeggen!

Er zit echt wel verschil in het effect van verschillende opioiden/opiaten.

Waarom in de weer? Zo'n moeite kost het niet.

En bij het kopen van bruin ben je nooit verzekerd van kwaliteit, bij medicinale dingen zoals fentanyl of oxycodon eerder.

#60 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 28 February 2012 - 05:04 PM

Pleisters knippen op de millimeter nauwkeurig. Er maar van uitgaande dat ze homogeen zijn...

Je hebt zeker een punt dat dit pharma kwaliteit is, dus in principe zo zuiver als je t krijgen kan. Daar ben ik t helemaal mee eens.

Achja ik moet ook helemaal niet zo (ver)oordelen :)
Naar alle waarschijnlijkheid zul je voorzichtig te werk gaan en voel je binnenkort wel wat van de pleister.

Maar pas goed op met die pleister op de manier hoe je hem vastpakt, verknipt en weer opbergt..
Heb je trouwens zo'n doorzichtige pleister??

Die fentanyl word snel opgenomen en zal w.s ook wel snel 'vervliegen'.

Ik hou de thread in de gaten. Succes in ieder geval :)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users