Jump to content

Photo

Fentanylvraag over dosering

• Please log in to reply
81 replies to this topic

#21 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 20 September 2006 - 03:00 AM

Thx dude. Ik had al gehoord van die neusspray, maar het kwam niet bij mij op. Ik heb hier wel een lege spray liggen die ik voor oxytocine heb gebruikt. Lijkt me goed. Enneuh, we spreken over ug he, niet over mg :vloeken:. Btw, moet ik reports van 800 ug op erowid serieus nemen? Of kan het als je tolerantie hebt?

Kan je me ook zeggen hoe lang de effecten werken op een dose van 50 ug?

Bedankt,

wolf
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#22 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 20 September 2006 - 11:26 AM

kan denk ik wel als je echt een dikke tolerantie hebt.
je hebt ook junks die een gram hero per dag opmaken.

duurt ong. uurtje of 1,2.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#23 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 13 February 2008 - 07:29 AM

[Admin: voor de zoveelste keer de Topic Description aangepast (die puntjes zijn echt zinloos)]
Ik heb geen puntjes gezet^^ Ik zal volgende keer iets bedenken, k

Wat is een goede dosis fentanyl voor iemand zonder of heel weinig tolerantie? Wat moet ik met een 100mics patch? Ik bedoel, hoe gebruik ik het het beste en zonder veel te verspillen? Ik wil veilig omgaan met dit goedje.

[Poelster: Topic merged met bestaande topic]

#24 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 13 February 2008 - 03:33 PM

Ongeveer ~30 mics (nasaal) zou ik aanraden als absolute starterdosis, alleen ik zou niemand adviseren om met die patches te kloten. Let erop dat die patches time released zijn dus er zit een veel grotere dosis in.
Je zou niet de eerste zijn die OD't van zo'n patch.

Edited by mind, 14 February 2008 - 12:17 PM.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#25 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 13 February 2008 - 05:38 PM

mag ik een suggestie doen om topics over doseringen na de prullenbak te verwijderen?
doseringen zijn sterk individueel, zeker opiaatdoseringen en dienen geen enkel doel op een discussie site over drugs.

dat gezegd sluit ik me volledig aan bij mind, gewoon niet kloten met fentanyl pleisters is de enige bruikbare tip die men kan geven.

#26 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 13 February 2008 - 05:41 PM

Ik vind fentanyl om dose te vragen echt een topic waard.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#27 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 13 February 2008 - 06:00 PM

Het is in mijn opinie juist een goed ding als mensen op dit forum dit soort vragen stellen. Voorkomen van ongelukken, het informeren van mensen. Wel is idd fentanyl tricky spul, helemaal op een pleister.... Is het in dit geval niet het verstandigst om de pleister te gebruiken op de manier waarvoor hij bedacht is?! Zelf geen ervaring heur maar lijkt me handiger dan 30 microgram te eyeballen van de 100.
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#28 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 13 February 2008 - 06:25 PM

Ik zou wachten op een reply van sventanyl.

#29 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 13 February 2008 - 06:38 PM

in zo'n pleister zit veel meer dan 100mcg, ik geloof dat hij 100 mics afgeeft per uur (voor x aantal uur, verschilt per patch, je hebt patches die wel 72 uur lasten).
De dosering en de werkingsduur zijn verschillend per type pleister. Vaak geven ze deze wel al aan mensen die al een aardig opiaat tolerantie hebben, van bv morfine.
Zo'n pleister gewoon op je huid plakken kan ook tot een od leiden!

#30 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 13 February 2008 - 10:46 PM

Als je met een patch een goede dosering wil bereiken dan kun je het beste eerst je borst scheren en effe douchen, daarna in de ochtend of middag de patch opplakken op het gescheerde oppervlak iedereen heeft een andere gevoeligheid voor fent maar als je rond de 80 kg weegt relatief gevoelig bent voor opiods zul je met een 50 microgram patch na 4 uur een goede concentratie bereiken meestal na 6 uur moet ie er dan af anders is het alleen nog maar kotsen en als je alleen bent en uitnod voordat je de patch eraf haalt heb je wel een decent kans om de darwin awards te halen, als je de patch eraf haalt kun je de patch beste inwikkellen met celofaan folie en in de koelkast bewaren dan kun je er meestal na 6 uur nog even van doseren,

Kijk sws uit met de patches, 30 microgram (nasaal) is idd een prima starters dose alleen zoals mind als zegt met de patches kloten is tricky daar zit meer als een miligram fentanyl citrate in als je dat op watvoor manier ook binnen krijgt in 1x ga je waarschijnlijk dood.
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#31 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 13 February 2008 - 11:09 PM

Die gel in de pleister is vloeibaar toch? Als het mogelijk is om die op te lossen in bevoordeeld iets als water en het goed mengt moet het makkelijker zijn te doseren, denk ik zo.

#32 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 14 February 2008 - 09:35 PM

dan moet je wel de sterkte van de patch weten.
en vet goed uitkijken bij het eruit halen dat je niets binnenkrijgt op wat voor manier ook.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#33 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 14 February 2008 - 09:48 PM

Had ik niet al gehoord van mensen die gewoon die gel eten? of rookten? Hoe gaat dat dan in zijn werk?

#34 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 14 February 2008 - 10:34 PM

Ja, maar ik heb gehoord van mensen bij wie dit fout ging, het is blijkbaar niet zo homogeen.

#35 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 14 February 2008 - 11:09 PM

Bedoel je niet juist wel homogeen? Dat iedereen of de meerderheid die het probeerde er op overdoseerde?

#36 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 14 February 2008 - 11:57 PM

Bedoel je niet juist wel homogeen? Dat iedereen of de meerderheid die het probeerde er op overdoseerde?

nee hij bedoelt dat de fentanyl misschien niet evenredig door de gel heen verspreid zit.

Een heel simpel voorbeeld voor als je het nog niet snapt: je ript de patch open, en deelt de gel in 2 gelijke porties. Nu kan de ene porties veel meer fentanyl bevatten dan de andere.

#37 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 15 February 2008 - 12:19 AM

@ Static: Weet je hoeveel je patch totaal bevat?? Anders zou ik het advies van page opvolgen. Eigenlijk lijkt me dat sowieso het verstandigste plan, ook al weet je hoeveel elke patch bevat.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#38 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 15 February 2008 - 01:19 PM

het zijn patches van 100mics, dat is al ik weet.

#39 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 23 February 2012 - 11:18 PM

Nou heb ik een Fentanyl Durogesic pleiser van 2,1mg. Er staat ook op dat het 72 uur werkt en 12 μg per uur afstoot. Maar ik begrijp het niet, want ik kom dan niet uit op 2,1mg in totaal :P

Weet iemand hoe die werkt?

En heeft iemand ervaring met deze pleisters in stukken knippen en onder de tong leggen?

#40 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 24 February 2012 - 01:29 AM

Niet zomaar een pleister openknippen en de inhoud gebruiken. Die inhoud is immers bestemd voor geleidelijke release over 3 dagen, als je dat in een keer naar binnen werkt breng je jezelf in levensgevaar, 2.1mg overleef je denk ik niet...

Die niet kloppende rekensom heeft volgens mij er mee te maken dat je na 3 dagen de pleister dient te verwisselen voor een consistente afgifte. Dan zit er nog wel een "rest" in de pleister, maar is de afgifte niet betrouwbaar meer, dus moet je een nieuwe plakken op een vers stukje huid.

Over het gebruik durf ik je geen advies te geven, ik heb zelf geen ervaring met recreatief gebruik van opiaten. :)
Verbing weirds language.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users