Jump to content

Photo

hash-chocomelis dit lekker/werkt het?

• Please log in to reply
38 replies to this topic

#1 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 30 January 2008 - 10:00 PM

Ik kwam het volgende recept tegen:

Choco Hasj

Pak wat volle chocolade melk, mik er een klontje boter bij, verkruimel ongeveer 0,5 gram hasj en gooi dat er ook bij.
Zet het geheel 2 minuten op de maximale stand in de magnetron, even goed roeren, nog een minuutje in de magnetron, dan blijven roeren tot het afgekoeld is tot een drinkbare temperatuur..
Doe er eventueel wat slagroom bij, en geniet

Ik vond het er wel gemakkelijk en drinkbaar uitzien. Gaat dit ook werken?
Aleyhup

#2 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,699 posts

Posted 30 January 2008 - 10:18 PM

Ja gaat werken.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#3 soko

soko

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 457 posts

Posted 30 January 2008 - 10:27 PM

Idd, werkt zeker!

Niet de boter vergeten, hasj moet goed oplossen!

Duurt ong. 1 uur voordat de werking rustig begint, piek kan wel een paar uur duren, veel plezier :P
Get high before you die!

#4 Lamb0

Lamb0

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 337 posts

Posted 31 January 2008 - 01:28 AM

Ik weet niet hoeveel chocolademelk je nodig hebt, maar als je dit in 1 kopje doet zal het behoorlijk heftig worden. Maar dat wist je vast wel.
'I made you a drawing of a giraffe fucking an elephant. Notice how his moustache looks just like mine!'

Venetian Snares

#5 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 31 January 2008 - 01:45 AM

Da's alleszins een stuk eenvoudiger dan brownies bakken :P
Dat "klontje" boter, is een mespuntje genoeg of moet dat een substantiŽle hoeveelheid zijn?
Zou het ook werken met gewone weed? Dan heb je wel een redelijke hoeveelheid weed in je chocomelk... Eventueel eruit filteren?

#6 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,850 posts

Posted 31 January 2008 - 06:03 AM

terug in de dagen gooide ik gewoon een zakje "instant choc" in de warme hasjmelk.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#7 Ellesdee

Ellesdee

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 292 posts

Posted 31 January 2008 - 11:01 AM

Ja gaat werken.

People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird. The world is weird & they take PROZAC to make it look normal...

#8 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,744 posts

Posted 31 January 2008 - 11:36 AM

hasjchocolademelk is je van het :P

lekker om in een theromoskan mee te nemen op een lange fietstocht. bijvoorbeeld.
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#9 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,498 posts

Posted 31 January 2008 - 12:20 PM

Ja gaat werken.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#10 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7,674 posts

Posted 31 January 2008 - 12:41 PM

Ja gaat werken.

Ja dus. Als je volle chocolademelk koopt, is boter niet eens echt perse nodig... maar meer vet is beter, denk ik dan maar.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#11 Ellesdee

Ellesdee

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 292 posts

Posted 01 February 2008 - 11:02 AM

Ja gaat werken.

Ja dus. Als je volle chocolademelk koopt, is boter niet eens echt perse nodig... maar meer vet is beter, denk ik dan maar.

mjah de keren dat ik t hebt gemaakt heb ik ook gewoon volle (chocolade)melk gebruikt en geen boter
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird. The world is weird & they take PROZAC to make it look normal...

#12 koko

koko

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 01 February 2008 - 11:19 AM

klinkt erg goed behalve de hasj zo op eten lijkt me dit toch wel de makelijkste manier om het te verorberen, warme choclademelk(met slagroom) is dan ook mijn favoriet en de magnetron mijn beste vriend :beuk:
la la la hopjes vla

#13 Lamb0

Lamb0

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 337 posts

Posted 01 February 2008 - 11:25 AM

klinkt erg goed behalve de hasj zo op eten lijkt me dit toch wel de makelijkste manier om het te verorberen

Zo op eten?
'I made you a drawing of a giraffe fucking an elephant. Notice how his moustache looks just like mine!'

Venetian Snares

#14 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 01 February 2008 - 12:58 PM

Werkt niet? Je hebt toch een vet nodig om de thc in te laten oplossen, anders gaat al die mooie thc gewoon doorheen je verteringsstelsel en heb je er weinig aan :beuk:

#15 koko

koko

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 01 February 2008 - 01:20 PM

was dan ook niet serieus bedoelt :beuk:

afgezien dat het niet werkt zie me zelf nou niet echt lekker op hasj brokken kauwe haha
la la la hopjes vla

#16 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 01 February 2008 - 01:25 PM

Soory dat ik even de topic kaap, maar ik lees dat er boter bij moet, voor het oplossen?? Ik bak wel eens brownies, met wat druppels hasholie erin. Ik gebruik dan gewoon zo'n kant-en-klaar pakje browniemix, water erbij, en wat druppels. Moet daar ook boter bij? (hij werkt overigens wel goed, maar niet altijd even heftig....)

Hemi

#17 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7,617 posts

Posted 01 February 2008 - 01:53 PM

Nouja, als het werkt, dan hoeft het niet lijkt me? Maar ik kan me wel goed voorstellen dat de thc beter door de hele brownie heen gaat als er boter in zit. Maar moet dat spul niet al gemaakt worden met melk?
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#18 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 01 February 2008 - 05:50 PM

Zal binnenkort wat volle melk, mespuntje boter, wat nesquick en enkele joints waard aan weed proberen. Ben benieuwd ;)

#19 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,850 posts

Posted 01 February 2008 - 06:18 PM

Soory dat ik even de topic kaap, maar ik lees dat er boter bij moet, voor het oplossen?? Ik bak wel eens brownies, met wat druppels hasholie erin. Ik gebruik dan gewoon zo'n kant-en-klaar pakje browniemix, water erbij, en wat druppels. Moet daar ook boter bij? (hij werkt overigens wel goed, maar niet altijd even heftig....)

Hemi

Volgens mij hoeft dat niet, maar THC is vet oplosbaar, dus kan je de thc uit wiet halen zonder de wiet zelf op te eten.
Zeg maar hetzelfde als je met koffie doet.

En Fractal:
Als je hasj of wiet gewoon eet werkt het wel volgens mij..
Hasj schijnt trouwens iets cleaner te zijn qua effect.

Even een kleine waarschuwing:
Je pakt snel teveel hasj/wiet, het kan ook een lange tijd duren voordat het volle effect zich openbaart, pak dus niet te veel!

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#20 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 01 February 2008 - 07:24 PM

Brouwseltje is aan het opwarmen op een zacht vuurtje (melk dampt gewoon, niet koken)... 25-30 cl volle melk, twee mespuntjes boter, ongeveer 1-1.5 dikke joint deftige wiet. Nog een tijdje laten intrekken, dan door zakdoek in kop gieten (filteren), wat nesquick erbij... Maag is compleet leeg (heb honger) dus zou redelijk snel moeten intreden. Ben benieuwd ;)

edit (19:45): nu aan het opdrinken. Met wat nesquick erbij is het best drinkbaar, zonder smaakt het zoals weed ruikt. Niet bijster lekker dus :D Stukjes heb ik er maar in gelaten, als je al eens paddosoep gedronken hebt lukt dat heus wel :) Kan wel geloven dat bij snoeiafval je natuurlijk wel moet filteren.
Nu nog een paar jointjes rollen, just in case :)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users