Jump to content

Photo

Static's Gebruiken wat je er van vindt^^

• Please log in to reply
110 replies to this topic

#1 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 29 January 2008 - 01:57 AM

Goeie subtitel toch? Wat vind je van mijn gebruik en wat is jouw perspectief er over? ;)

Je mag ook over je eigen gebruik praten in me threadje als het maar een beetje het onderwerp past.

#2 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 29 January 2008 - 01:58 AM

Is die pol zichtbaar? Heb ik het juist gedaan?

#3 Khandi

Khandi

de off-topic slet

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1060 posts

Posted 29 January 2008 - 02:19 AM

ik heb voor de eerste optie gekozen..

#4 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 29 January 2008 - 07:27 AM

;)

En kan je ook zeggen waarom?

#5 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 29 January 2008 - 09:31 AM

knap dat je die eerste optie hebt gevonden khandi

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#6 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 29 January 2008 - 10:37 AM

tja... ik geloof dat er al heel wat meningen staan over jouw gebruik maar die worden niet gewaardeerd. Dus, google ff rond op dhp :duimpje:
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#7 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 29 January 2008 - 11:03 AM

Poll is mislukt, Static. En tenzij dit een serieus onderwerp wordt, ben ik bang dat ik hem al snel richting Lounge moet verplaatsen. Ik heb vorige week nog een topic gemaakt over de grenzen van drugsgebruik. Als je het daar over wilt hebben, mag je daar posten. Als je echt wilt weten of en zoja waarom mensen het wel of niet met jouw manier van drugsgebruik eens zijn, vind ik dat je ook een duidelijke vraag moet stellen.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#8 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 29 January 2008 - 03:13 PM

waar hebben we het over, wat in de afgelopen 2 weken? dagboekje van de middel(en) per dag misschien?
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#9 soko

soko

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 457 posts

Posted 29 January 2008 - 04:47 PM

Wat is jou perspectief dan op je eigen gebruik, static?
Get high before you die!

#10 SpaceBoy

SpaceBoy

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 343 posts

Posted 29 January 2008 - 08:00 PM

Ok je vraagt mensen om jouw gebruik te beoordelen maar volgesmij sla je hier de plank helemaal mis. Jij gebruikt dingen om een bepaalde reden en hopelijk met een heldere blik op de gevolgen daarvan. Zoals met alles kan je van drugs te vaak, te veel of beiden krijgen. Wanneer het te veel is kan je alleen zelf zeggen omdat jij de enige bent die jouw leven leeft. Als je nog kan zeggen dat je precies weet waar je mee bezig bent en jouw leven in jouw opzicht er niet slechter van wordt, then don't worry and be happy.
Als er door de manier waarop jij drugs gebruikt vervelende dingen BLIJVEN gebeuren (its not always sunshine and happiness in life) dan ben je niet goed bezig.

Anyway, je zit wel op een forum met veel prodrugsmensen dus als die zeggen dat je te veel of te vaak gebruikt zou ik even nagaan of dat zo is. Dus stel jezelf de vraag of je blij bent met je gebruik en ga niet alleen op de oordelen van anderen af.
Met die vraag in dit forum bereik je niet veel, vooral omdat je al een aantal opmerkingen hebt gehad over je gebruik.
Psychedelic salon podcasts

Everyone join DHP, we will be great some day!

How are you above the structure?

#11 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 29 January 2008 - 08:08 PM

waar hebben we het over, wat in de afgelopen 2 weken? dagboekje van de middel(en) per dag misschien?

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar dit dagboek en naar de verdwenen poll. Dan pas valt het goed te beoordelen.

#12 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 29 January 2008 - 09:02 PM

om te beginnen; wat had je op toen je de topic startte, en wat heb je nu op?

Stuurt aandacht richting t zuiden; dat wil je toch jongen? voila :duimpje:
You can trust me, I'm dutch.

#13 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 30 January 2008 - 06:38 AM

Dit was gistere en ik kan me de rest van me gebruik daarvoor niet goed genoeg herrineren om je een duidelijker beeld te geven maar dit was al erg genoeg denk ik.

http://www.bluelight...?...0969&page=1

Oh, en vandaag nog 7iets ml GBL en misschien 10mg clonazepam ofzo. En zo en nog wat diazepam 50-100mg schat ik zo.

Hmm...Ik denk dat ik misschien even niets ga gebruiken om mezelf te overtuigen dat ik zoiets wel kan.

#14 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 30 January 2008 - 07:58 AM

om te beginnen; wat had je op toen je de topic startte, en wat heb je nu op?

Stuurt aandacht richting t zuiden; dat wil je toch jongen? voila :laugh:

Wat bedoel je met die laatste vraag? Wat is er in het zuiden te doen dan?

#15 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 30 January 2008 - 08:21 AM

soms lijkt het alsof je maar van alles naar binnen gooit voor een high , dat is hoe ik over je drugsgebruik denk

#16 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 30 January 2008 - 09:26 AM

http://www.bluelight...?...0969&page=1

.
The mind is a jungle.

#17 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 30 January 2008 - 10:20 AM

drugs(ge)/(mis)bruik is 1 ding (of eigenlijk 2) maar wat me echt interesseert is: doe je ook wat met de rest van je leven? zo ja, dan ben ik niet in de positie om je gebruik te beoordelen. Zo nee: jah beetje jammer. Voor jou. Niet alleen omdat je er waarschijnlijk niet zo gelukkig van wordt, maar ook omdat je drugservaringen zo een stuk leger zullen zijn. Het argument: "voor de kennis" zou op kunnen gaan omdat je er wel meestal berichten over bericht, echter je methoden laten veel te wensen over waardoor er voor de buitenstaander en/of de "wetenschapper" weer weinig mee aan te vangen is.

godspeed.
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#18 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 30 January 2008 - 10:46 AM

Ik raad je aan om in nuchtere toestand die thread op bluelight nog een na te lezen en dan zelf te oordelen hoe het met jou gebruik gesteld is. Alleen jij bent degene die echt kan beoordelen of het uit de hand loopt, want alleen jij weet wat de impact op de rest van je leven is. Tenzij het zo ver gaat dat je dat niet meer kan beoordelen, maar dat zegt ook al genoeg lijkt me zo.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#19 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 30 January 2008 - 11:27 AM

Ik ken je niet irl, dus heel goed kan ik het niet inschatten. Maar als ik je gebruik zou moeten beoordelen op wat ik hoor en zie, dan denk ik dat je jezelf flink upgefuckt hebt. Wat dat betreft vind ik het jammer dat Nederland zo'n sociaal zorgstelsel heeft. Als iedereen voor zichzelf zou moeten betalen, zou het in ieder geval wat dat betreft geen probleem zijn als iemand zichzelf naar de filistijnen helpt.

Dat is waar je mijns inziens mee bezig bent, zelfdestructie. Gezien je reacties op bluelight gok ik dat je me dit niet in dank af zult nemen, maar ik hoop dat het ervoor zorgt dat je op z'n minst nog een keer oprecht kritisch naar je bezigheden kijkt.

#20 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 30 January 2008 - 12:24 PM

Jezus man, wat wil je nu eigenlijk dat we zeggen? Wil je graag kritiek, zodat het dieper tot je door dringt dat je een probleem hebt? Dat we zeggen dat je een mongool bent om zulke hoeveelheden pillen te slikken in combinatie met lithium en benzo's en weet ik veel wat allemaal nog meer? Je kan wel raden dat het merendeel van de mensen hier op DHP afkeurend reageert op dergelijke hoeveelheden gebruik. Dus wil je dat we dat dan zeggen? Of moeten we applaudiseren en je feliciteren met je grote tolerantie, dat het heel mannelijk is dat je zoveel drugs kunt verstouwen, en dat het geen enkel probleem is dat je zoveel drugs gebruikt? Neem er nog eentje zou ik zeggen!

Tolerantie is misschien vervelend, maar het is misschien ook een boodschap van je lichaam dat het allemaal geen zin meer heeft. Dat het allemaal niet zo veel uitmaakt wat je allemaal neemt, want veel beter wordt het er toch niet van.

Waar ben je naar op zoek? Wat wil je met je leven? Waarom zoveel drugs?
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users