Trazodone
Posted 24 January 2008 - 04:18 AM
Posted 24 January 2008 - 07:10 AM
Begindosering 150 mg per dag in 2-3 doses of ineens voor het slapen gaan. Iedere 3-4 dagen met 50 mg verhogen (bij voorkeur voor het slapen gaan) tot een optimaal effect is bereikt. Onderhoudsdosering 150-400 mg per dag, soms tot 600 mg per dag.
(farm. kompas)
Maareh, ten overvloede hoor maar wat wil je hiermee bereiken, of is dit weer een poging om 'heen te raken'?
En met die leverschade zal het wel meevallen, als je je binnen deze doseringen houdt.
Helemaal waus van de saus!
Posted 24 January 2008 - 08:31 AM

Posted 24 January 2008 - 12:10 PM
Posted 24 January 2008 - 03:33 PM
Posted 24 January 2008 - 06:47 PM

Posted 24 January 2008 - 07:51 PM
jammer dat je het weer niet uitlegt static, nu moet ik toch zelf zoeken en dat terwijl het een kleine moeite is om zelf als topic starter wat info aan te leveren. Jij wilt antwoorden en hebt dus al wat opgezocht, je weet dat er kans op leverschade is bv. linkje is makkelijk toch? Als je zelf niet serieus een topic start maar een een beetje loos, hoe kan je dan serieuze reacties verwachten? Ik ga je niet verder helpen iig, Francois is de enige die je een goed antwoord geeft op jouw vraag en vervolgens moet hij zijn meningen in zijn ... stoppen?
Wat niet uitleggen? Ik geef niemand de taak om dit op te zoeken maar als ze het weten is het veel makkelijker dan het op te zoeken. Ik vond het antwoord nie 1, 2, 3...
Dat over leverschade las ik ergens op bluelight. Ik heb de link niet bewaard.
En wat jij niet serieus aan mijn vragen vind is mij een raadsel. Een beetje loos? Dat is jouw mening.
Posted 25 January 2008 - 06:31 PM
Verder ben ik het wel eens dat het beter is als je in het vervolg iets meer uitlegt over de middelen waarvan je iets wilt weten, Static. Zelf ken ik veel dingen vaak niet, en dan is een post als "wat doet het en hoeveel moet ik nemen" niet echt nuttig... ik bedoel, je kan zelf ook info opzoeken. Dat doe je vast ook, maar waarom zou je het dan niet met ons delen? Ik ben wel geïnteresseerd in elk geval. Post in het vervolg dan iets meer over het middel, wat is het, wat weet jij, en wat wil je precies weten? Geven en nemen, weet je...
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 07 January 2011 - 03:41 AM
Ik neem af en toe 50 a 150 mg ivm slaapproblemen. Trazodone werkt goed hiervoor, je wordt er echt moe van, maar zonder 'buzz'. Misschien dat je wel een soort buzz krijgt bij hogere doseringen, maar de droge mond is al zo erg bij die lage doseringen dat ik niet echt een hogere dosis wil proberen. Trouwens het zou me verbazen moest je een kwalitatieve buzz krijgen van een (gedateerd) antidepressivum.
Posted 07 January 2011 - 11:52 AM
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 07 January 2011 - 12:56 PM
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users