Jump to content

Photo

Ketamine, hoe is het te krijgen?

• Please log in to reply
42 replies to this topic

#21 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 07 May 2008 - 01:17 PM

ja maar hoorde laatst van een vriend die per ongeluk uit een verkeerd sspafllesje dronk biij een andere vriend. daarna mmoest ie nogwerken :hartje: hij hd t wel naar zn zin.

ps zit aan vandalismebestenddig rvs keyboardd vandaar <_<
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#22 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 14 June 2008 - 12:55 AM

ijkt mij kristal, dat volume is kleiner. Dus kans kleiner dat ze vinden, maar poeder vs. vloeistof = vloeistof toch minder verdacht..

oei oei oei oei , en jij bent geslaagt voor je eerste jaars chemie ?
Bij kristal zit er natuurlijk veel meer ruimte tussen dan bij vloedstof.

2 gram Ket kristal is kwa oppervlakte groter dan 2gram ket opgelost in minimale hoeveelheid Water.
(bij de kristalen zit er veel meer ruimte (lucht : N2 , O2 ect ..tussen)

voor zover ik weet komt keta vnl uit india, pakistan, china dat soort landen.

Er staat gewoon een grote fabriek in Duitsland die honderden kilo's Ket per kwartaal maakt voor de pharmacuetische industrie , dus denk dat het onzin is dat alle Ket uit China , India , Mexico ect komt...
"Circular logic works because circular logic works."

#23 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 14 June 2008 - 11:28 AM

^ ik denk dat een kristalrooster toch echt efficienter met ruimte om gaat dan een los poeder. Iig zal het specifiek oppervlak van het poeder groter zijn waardoor het meer ruimte in neemt (en er dus ook meer lucht/vocht w/e omheen zit).

#24 mullis

mullis

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 27 June 2008 - 10:40 AM

ja maar hoorde laatst van een vriend die per ongeluk uit een verkeerd sspafllesje dronk biij een andere vriend. daarna mmoest ie nogwerken ;) hij hd t wel naar zn zin.

ps zit aan vandalismebestenddig rvs keyboardd vandaar :D

Leuk verhaal! maar het lijkt me onzin... ket oplossingen zijn toch minstens 100mg/ml daar drink je nog geen slok van laat staan een flesje zonder dat je het merkt, en als je het wel doet kom je echt niet meer op je werk hoor!
put flowers in the mud baby

#25 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 27 June 2008 - 10:56 AM

Hij heeft het hier niet over een oplossing die gebruikt worden door dierenartsen met een standaard hoeveelheid ket per miligram. Waarschijnlijk had die vriend van wimpie zelf wat opgelost in het water. Dus wat de concentratie was weet alleen hij waarschijnlijk. Voor jouw hoeveelheid ket zou je in een flesje van een halve liter water 50 gram ket moeten oplossen.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#26 mullis

mullis

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 27 June 2008 - 05:27 PM

Hij heeft het hier niet over een oplossing die gebruikt worden door dierenartsen met een standaard hoeveelheid ket per miligram. Waarschijnlijk had die vriend van wimpie zelf wat opgelost in het water. Dus wat de concentratie was weet alleen hij waarschijnlijk. Voor jouw hoeveelheid ket zou je in een flesje van een halve liter water 50 gram ket moeten oplossen.

waarom zou iemand een klein beetje ket in een flesje water oplossen?? voor injecteren wil je toch echt een hoge concentratie hebben! en als je liquid koopt (niet medisch) dan is de concentratie ook zo'n 100mg/ml bij lagere conentraties wordt het volume voor een fatsoenlijke hoeveelheid te groot...

#27 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 27 June 2008 - 05:39 PM

^Wie zegt dat het was om te spuiten?
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#28 mullis

mullis

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 27 June 2008 - 07:16 PM

niemand idd.. je kan natuurlijk ook random wat keta oplossen in een flesje water het ergens neerzetten en wachten tot iemand het per ongeluk opdrinkt zonder iets te proeven, just for the fun of it... had ik ff over het hoofd gezien...

#29 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 27 June 2008 - 08:12 PM

Dan zal je het toch echt aan een dronken aap moeten voeren, of een sterk verdunde oplossing in sinaasappelsap geven; die smaak is niet best!

Zou mooie krantenkoppen opleveren; Ketamine, de nieuwe daterape drug onder crusties.
You can trust me, I'm dutch.

#30 dreadska

dreadska

woeste heldin

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 356 posts

Posted 28 June 2008 - 08:55 AM

Ket werd toch al als daterape-drug gezien door de krantenkoppen?
Ik maar proberen en proberen, maar wil nooit met mezelf mee naar huis, hoeveel ket ik er ook in gegooit heb! :offtopic2:

“It's not denial. I'm just selective about the reality I accept.”
-Bill Waterson-

*veni vidi vomui*

#31 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 28 June 2008 - 11:49 AM

spiegels vermijden?
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#32 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 28 June 2008 - 02:28 PM

niemand idd.. je kan natuurlijk ook random wat keta oplossen in een flesje water het ergens neerzetten en wachten tot iemand het per ongeluk opdrinkt zonder iets te proeven, just for the fun of it... had ik ff over het hoofd gezien...

Voor een ket neusspray is het prima te gebruiken, of om makkelijk te kunnen doseren voor wanneer je oraal doseert. Dat is hier misschien niet gebruikelijk, maar op erowid zie je genoeg verhalen van mensen die hun ket oraal nemen.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#33 Falchion

Falchion

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 189 posts

Posted 29 June 2008 - 05:41 PM

Ik maar proberen en proberen, maar wil nooit met mezelf mee naar huis, hoeveel ket ik er ook in gegooit heb! :D

Domoor je moet 't gewoon thuis innemen, dan hoef je niet meer mee want je bent er al. :P

#34 Falchion

Falchion

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 189 posts

Posted 29 June 2008 - 05:52 PM

op erowid zie je genoeg verhalen van mensen die hun ket oraal nemen.

Orale ket wordt vaker gedaan dan je zou denken.
Het is nml zo dat een dikke vette lijn voor een groot deel door de neus en keel het spijsverteringskanaal in verdwijnt.
Best wel verspillend eigenlijk, aangezien je oraal nu eenmaal een stuk meer nodig hebt.
Kleine beetjes tegelijk snuiven werkt dus echt véél beter dan die stoere dikke lijnen.

Die dikke lijn in tien minilijtjes verdelen en spreiden over 10 minuten laat je een stuk higher worden.
Bovendien wordt het plateau dan ook mooi plat, wat natuurlijk altijd fijn is.

#35 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 29 June 2008 - 06:38 PM

yep ketamine lollies zouden bijvoorbeeld erg snel en effectief werken. via het mondslijmvlies komt de stof direct in de bloedbaan zonder eerst de lever te moeten passeren of geneutraliseerd te worden door maagzuur en enzymen.
practisch net zo effectief als IV maar veel beter doseerbaar. bovendien is op een lolly zuigen toch iets prettiger dan een naald in je ader of een vertyfte neus :D

over deze manier van toediening heb ik recentelijk nog een patent gepost in de infobase.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#36 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 29 June 2008 - 10:05 PM

bovendien is op een lolly zuigen toch iets prettiger dan een naald in je ader of een vertyfte neus :D

Ik weet niet of je wel eens ketamine hebt geproefd, maar: GADVERDAMME!!! :P

#37 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 30 June 2008 - 10:35 AM

die smaak zou toch wel meevallen wanneer je 200 mg in een aarbeien lutser zou stoppen? :D

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#38 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 30 June 2008 - 06:16 PM

^Dat dacht Gerard -Anjin- Joling ook toen hij die aardbeien lutser (?) in zijn mond had; GADVERDAMME!

Maar dat was na 10cc slagroom voor bij de aardbeien :)
You can trust me, I'm dutch.

#39 Bunzerr

Bunzerr

kweenie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1851 posts

Posted 30 June 2008 - 07:07 PM

Ket-lollies = ik ben voor
/me voorziet Anjin van een startkapitaal

Orale ket wordt vaker gedaan dan je zou denken.
Het is nml zo dat een dikke vette lijn voor een groot deel door de neus en keel het spijsverteringskanaal in verdwijnt.
Best wel verspillend eigenlijk, aangezien je oraal nu eenmaal een stuk meer nodig hebt.
Kleine beetjes tegelijk snuiven werkt dus echt véél beter dan die stoere dikke lijnen.

Die dikke lijn in tien minilijtjes verdelen en spreiden over 10 minuten laat je een stuk higher worden.
Bovendien wordt het plateau dan ook mooi plat, wat natuurlijk altijd fijn is.

De variant die vooral met tijd te maken heeft, is beginnen wat forser en daarna kleine bumpjes.
Ik hou wel van welvingen, in het menselijk lichaam en in de geest dus het hoeft niet een mooi plat te zijn :)
"Paradise is not a place..it's a state of mind"

Webshop blinkit >> kleding goodies woah

#40 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 19 August 2008 - 03:23 PM

t was niet een grote slok (je proeft t snelgenoeg) en het effect was niet heel sterk maar net waarneembaar, het was niet expres achtergelaten maar dus idd niet dierenartssterkte. bij diezelfde gast was het aleens gebeurd dat zn vriendin met dr slaapkop een boterham at van een bord waar nog een lijn keta op lag, zij was er iets minder blij mee.
[/slechte voorbeelden]
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users