Ketamine, hoe is het te krijgen?
Posted 19 January 2008 - 06:46 PM
Posted 19 January 2008 - 06:51 PM
etc.

- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -
Posted 19 January 2008 - 07:11 PM
Ik dacht dat ik exclusieve rechten had bij de ns

Btw, in before the close...
Posted 19 January 2008 - 07:22 PM
Ik hoop trouwens niet dat je aan het "phishen" bent naar info over waar jij je keta moet gaan zoeken, want meer dan een antwoord als "van mijn dealer" zul je echt niet mogen verwachten op dit forum.
Wat je verder zelf al zegt: er is "straat keta". Dit wordt dus bij dealers verkocht, hoe die er aan komen ...
Dierenartsen/verpleegkundigen krijgen hun ketamine nog altijd van farmaceutische bedrijven, dus begin een fake dieren-kliniek en start ordering zou ik zeggen ...
Posted 19 January 2008 - 07:42 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 19 January 2008 - 09:27 PM
Of je surft even naar http://www.waarvindikmijndrugs.nl/
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 19 January 2008 - 11:23 PM

Posted 20 January 2008 - 12:31 PM
Posted 20 January 2008 - 12:34 PM
Of je zoekt zelf de synthese op en gaat wat rommelen in je keuken!!!!
Die synthese had ik ook al gevonden maar aangezien ik geen brilliant chemicus ben, doe ik dat maar even niet! Heb al een paar keer kleine beetjes G gemaakt en dat had ook sterk wisselend resultaat vandaar.
Posted 20 January 2008 - 01:00 PM
Posted 20 January 2008 - 02:02 PM
its a lame excuse for all idots
drinking beer and rubbing up against each other
in hopes of distracting themselves
from pathetic emptiness
of meaningless consumer-driven lifes
open my third eye
devoid, destitute: empty of pity
I am a whore to you
but I admire
Posted 20 January 2008 - 04:39 PM
Jij weet van de rest van de drugs wel precies waar het vandaan komt? Vet.Maar het was een van de weinige drugs waarvan ik niet wist waar ze nou precies vandaan kwamen vandaar....
"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -
Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.
Niks overleeft het leven.
Posted 21 January 2008 - 02:23 AM
Posted 21 January 2008 - 05:52 AM
Posted 21 January 2008 - 09:30 AM
Geen effect van ket? Vreemd.
Nou ja, de tv begon een klein beetje te golven naar mijn idee, maar dat is lang niet wat ik er van verwacht had. Dus om nou te zeggen dat dat het gewenste effect was, nee.
misschien was het betadine...
Betadine = jodium? Nou nee, ik heb het spul vantevoren weggebracht naar het Kentron en het was wel degelijk ket. Ik geloof dat het 48% zuiver was maar dat weet ik niet zeker meer.
Jij weet van de rest van de drugs wel precies waar het vandaan komt? Vet.
En op dit soort reacties zit ik dus niet te wachten. DAn had ik de vraag wel op PF gesteld!
Posted 21 January 2008 - 11:10 AM
de synthese is geen keukenchemie en je hebt een behoorlijk lab nodig om het zelf te syntheteseren (en wanneer je de grondstoffen uberhaubt kan krijgen)
ketamine wordt (meestal) niet versneden maar er zijn verschillende isomeren van die verschillend werken.
dus het kan voorkomen dat je de ene keer al van een kleine hoeveelheid volledig de hole in gaat terwijl bij een vorige batch je wel 3x zoveel kon gebruiken en nog kon lopen.
en de ketamine die jij op straat koopt komt echt niet uit een dierenartsen praktijk of via een dierenarts

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not
Now I'm Ready to start
Posted 23 January 2008 - 10:37 AM
Posted 28 April 2008 - 07:48 PM
klopt.. het komt dan europa binnen via italie en vooral engeland, vanuit daar wordt het over de rest van europa verspreid..voor zover ik weet komt keta vnl uit india, pakistan, china dat soort landen.
de synthese is geen keukenchemie en je hebt een behoorlijk lab nodig om het zelf te syntheteseren (en wanneer je de grondstoffen uberhaubt kan krijgen)
Posted 06 May 2008 - 01:56 AM

- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -
Posted 06 May 2008 - 02:14 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users