Jump to content

Photo

Ketamine, hoe is het te krijgen?

• Please log in to reply
42 replies to this topic

#1 The Doctor

The Doctor

Silent one

• Members
  • 10 posts

Posted 19 January 2008 - 06:46 PM

Ik vraag me af hoe mensen aan ketamine komen. Ik ben dus niet op zoek naar "van mijn dealer" antwoorden maar hoe komen dierenartsen/verpleegkundigen/ recreatieve gebruikers er aan? Bestellen jullie dit goedje ergens via i-net of zo? Ik kan me niet voorstellen dat alle "straatketa" in dit land gestolen wordt bij dierenartsen ed. En zelf maken is volgens mij ook niet super simpel. Dus... enlighten me!

#2 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 19 January 2008 - 06:51 PM

ik vind het altijd op straat of in de trein onder de zitting. wist je dat je die in ouwe stoptreinen gewoon op kunt tillen? ik zou daar eens zoeken. meestal staat er ook gewoon heel groot op: "KETAMINE: SNUIF MIJ!".

etc.
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#3 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2463 posts

Posted 19 January 2008 - 07:11 PM

^Jij ook al?

Ik dacht dat ik exclusieve rechten had bij de ns :woej:

Btw, in before the close...

#4 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 19 January 2008 - 07:22 PM

[Admin: topic moved naar Kwaliteit Street-drugs. Leek mij gepaster]

Ik hoop trouwens niet dat je aan het "phishen" bent naar info over waar jij je keta moet gaan zoeken, want meer dan een antwoord als "van mijn dealer" zul je echt niet mogen verwachten op dit forum.
Wat je verder zelf al zegt: er is "straat keta". Dit wordt dus bij dealers verkocht, hoe die er aan komen ...

Dierenartsen/verpleegkundigen krijgen hun ketamine nog altijd van farmaceutische bedrijven, dus begin een fake dieren-kliniek en start ordering zou ik zeggen ...

#5 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 19 January 2008 - 07:42 PM

Voor keta is een markt en er zijn shady chemici en corrupte bedrijven genoeg die de underground willen bevoorraden.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6420 posts

Posted 19 January 2008 - 09:27 PM

Of je zoekt zelf de synthese op en gaat wat rommelen in je keuken!!!!

Of je surft even naar http://www.waarvindikmijndrugs.nl/

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 19 January 2008 - 11:23 PM

Ik vind 'bij de dealer' gewoon nog het makkelijkste antwoord hoor, al spreek ik die niet op straat dus is het geen straataangelegenheid. Die groene banken van dubbeldekkers zijn ook op te tillen, al zit daar meestal ene zwartrijder onder die de K al opgemaakt heeft om het vol te houden in zijn pijnllijke positie.
:)
You can trust me, I'm dutch.

#8 The Doctor

The Doctor

Silent one

• Members
  • 10 posts

Posted 20 January 2008 - 12:31 PM

Mensen, even voor de duidelijkheid, ik kan er echt wel aan komen dus ik ben NIET aan het fishen zoals zo mooi gezegd werd!!!! Het is gewoon een vraag die me bezig hield. Ik heb hier een klein beetje van het spul liggen en moet het binnenkort nog eens proberen (de eerste keer deed niets). Maar het was een van de weinige drugs waarvan ik niet wist waar ze nou precies vandaan kwamen vandaar.... Maar in ieder geval bedankt voor de serieuze reacties en nogmaals, NEE ik wil niets kopen want ik kan er al aan komen!

#9 The Doctor

The Doctor

Silent one

• Members
  • 10 posts

Posted 20 January 2008 - 12:34 PM

Of je zoekt zelf de synthese op en gaat wat rommelen in je keuken!!!!

Die synthese had ik ook al gevonden maar aangezien ik geen brilliant chemicus ben, doe ik dat maar even niet! Heb al een paar keer kleine beetjes G gemaakt en dat had ook sterk wisselend resultaat vandaar.

#10 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 20 January 2008 - 01:00 PM

Geen effect van ket? Vreemd.

#11 MTY

MTY

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1089 posts

Posted 20 January 2008 - 02:02 PM

misschien was het betadine...

its a lame excuse for all idots
drinking beer and rubbing up against each other
in hopes of distracting themselves

from pathetic emptiness
of meaningless consumer-driven lifes

open my third eye
devoid, destitute: empty of pity
I am a whore to you
but I admire

#12 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 20 January 2008 - 04:39 PM

Maar het was een van de weinige drugs waarvan ik niet wist waar ze nou precies vandaan kwamen vandaar....

Jij weet van de rest van de drugs wel precies waar het vandaan komt? Vet.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#13 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 21 January 2008 - 02:23 AM

Lijkt me niet. Anders zou je niet vragen waar ket vandaan komt. Geld is het begin van de volledige drugs markt. Mensen met genoeg kennis om ket te maken doen dit soms voor de winst. Als er geen geld was om mee te beginnen dan zat gans de wereld niet aan de drugs. Enkel een klein deeltje met een diepere interesse lijkt me. Maar goed, er zijn pharmaceutische bedrijven die corrupt zijn en dus enkel om de winst geven en ook wel wat illegaal verkopen. En daarnaast bestaan er nog chemisten die het illegaal produceren net zoals alle andere chemische drugs waar een markt voor is. Wil iemand het kopen, dan maakt iemand het ergens wel.

#14 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 21 January 2008 - 05:52 AM

het is meestal in kristalvorm te krijgen , de freebase snort niet lekker weg
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#15 The Doctor

The Doctor

Silent one

• Members
  • 10 posts

Posted 21 January 2008 - 09:30 AM

Geen effect van ket? Vreemd.

Nou ja, de tv begon een klein beetje te golven naar mijn idee, maar dat is lang niet wat ik er van verwacht had. Dus om nou te zeggen dat dat het gewenste effect was, nee.

misschien was het betadine...

Betadine = jodium? Nou nee, ik heb het spul vantevoren weggebracht naar het Kentron en het was wel degelijk ket. Ik geloof dat het 48% zuiver was maar dat weet ik niet zeker meer.

Jij weet van de rest van de drugs wel precies waar het vandaan komt? Vet.

En op dit soort reacties zit ik dus niet te wachten. DAn had ik de vraag wel op PF gesteld!

#16 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 21 January 2008 - 11:10 AM

voor zover ik weet komt keta vnl uit india, pakistan, china dat soort landen.

de synthese is geen keukenchemie en je hebt een behoorlijk lab nodig om het zelf te syntheteseren (en wanneer je de grondstoffen uberhaubt kan krijgen)

ketamine wordt (meestal) niet versneden maar er zijn verschillende isomeren van die verschillend werken.
dus het kan voorkomen dat je de ene keer al van een kleine hoeveelheid volledig de hole in gaat terwijl bij een vorige batch je wel 3x zoveel kon gebruiken en nog kon lopen.

en de ketamine die jij op straat koopt komt echt niet uit een dierenartsen praktijk of via een dierenarts :duimpje:

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#17 The Doctor

The Doctor

Silent one

• Members
  • 10 posts

Posted 23 January 2008 - 10:37 AM

Dank je voor dat antwoord Anjin! Daar heb ik tenminste wat aan!

#18 mullis

mullis

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 28 April 2008 - 07:48 PM

voor zover ik weet komt keta vnl uit india, pakistan, china dat soort landen.

de synthese is geen keukenchemie en je hebt een behoorlijk lab nodig om het zelf te syntheteseren (en wanneer je de grondstoffen uberhaubt kan krijgen)

klopt.. het komt dan europa binnen via italie en vooral engeland, vanuit daar wordt het over de rest van europa verspreid..
put flowers in the mud baby

#19 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 06 May 2008 - 01:56 AM

ik vraag me zowaar af wat makkelijker te smokkelen is: vloeibare- of kristalket?
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#20 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6420 posts

Posted 06 May 2008 - 02:14 PM

Lijkt mij kristal, dat volume is kleiner. Dus kans kleiner dat ze vinden, maar poeder vs. vloeistof = vloeistof toch minder verdacht..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users