4-HO-DiPT
Posted 07 November 2007 - 08:42 AM
en chloroform zou je gewoon bij de apotheek moeten kunnen krijgen. heb ik ergens gelezen..
Posted 16 January 2014 - 02:29 PM
ik wil dit middel dit weekend uitproberen, heb 17 mg liggen en die gaan in 1 keer naar binnen, mogelijk dat ik biertje wil drinken tussendoor of anders aan het einde van de trip. weet iemand hoe dat samen gaat? hebben andere mensen hier nog ondertussen ervaring mee?
Posted 16 January 2014 - 03:08 PM
Wat betreft het biertje. Er is geen reden waarom dat niet samen kan gaan. Maar ik zou je wel willen adviseren om het van de trip te laten afhangen, uiteraard. Als het al een heftige trip is, kan je het misschien maar beter laten. En in het algemeen met alcohol en psychedelica, het kan beide kanten op gaan. Het kan soms het effect versterken, maar soms neemt het effect ook juist af door de alcohol.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 16 January 2014 - 03:48 PM
bij lsd vind ik het zelf meestal wel fijn om een biertje te drinken, bij paddo's dan weer echt totaal niet. als ik het topic zo lees lijkt vinden de meeste mensen hier dit meer op paddo's lijken...
Posted 16 January 2014 - 04:11 PM
Ik zou eerder zeggen dat het niet echt op beide lijkt, maar dat is persoonlijk.
Hou de optie gewoon open, heb je er zin in, dan neem je een lekker biertje en in het tegenovergestelde geval, dan lekker niet. Het kan in ieder geval geen kwaad, dus het hangt totaal af van je persoonlijke behoefte..
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 17 January 2014 - 05:16 PM
weet iemand ook hoe het is om met dit middel uit te gaan? en dan heb ik het niet over een feest, maar gewoon de stad in, met lsd lukt dit me prima, maar met paddo's zie ik dat niet zitten...
Posted 18 January 2014 - 12:51 PM
Kun je niet thuis de piekeffecten afwachten en aan de hand daarvan besluiten om al dan niet de stad in te gaan?
Posted 18 January 2014 - 01:53 PM
kan wel, maar is een evenement in de stad waar kaartjes voor gehaald moeten worden...
Posted 18 January 2014 - 10:18 PM
weet iemand hoe snel dit spul inactief wordt?
heb de 17 mg 2 uur geleden genomen en voel nog steeds slechts tresshold activity...
op zich geen onprettig gevoel, gewoon heel rustig in mn hoofd en de smaak van sigaretten is iets minder lekker geworden, alsof de trip elk moment kan beginnen, maar niet dus...
ik heb ongeveer 1,5 uur gewacht nadat ik heb gegeten met het innemen, zou het daar mee te maken kunnen hebben?
Posted 19 January 2014 - 12:13 AM
Voel je inmiddels iets?
1,5 uur voor inname eten is wel vrij kort op elkaar, vooral als je veel eet. Wat betreft degradatiesnelheid heb ik geen idee.
Posted 19 January 2014 - 01:14 AM
na wat biertjes heb ik het gevoel dat ik een lichte dosis acid heb gehad met veel bier, wel een lekker gevoel .
ik wil dit nog wel een try geven op een lege maag... wellicht dat dat beter werkt
Posted 19 January 2014 - 01:47 PM
Vond je het vergelijkbaar met acid? Ik vond het best anders eigenlijk, misschien een beetje meer richting 5-MeO-DMT.
Posted 19 January 2014 - 05:39 PM
ik vond het na wat biertjes vergelijkbaar met een lichte dosis acid in combinatie met veel bier. ik werd redelijk dronken van een paar biertjes, maar het hield me wel echt wakker en actief...
Posted 19 January 2014 - 06:13 PM
Ah ok
Posted 24 January 2014 - 02:02 PM
De meeste tryptamines zijn overigens niet heel stabiel, dus als je het al een tijdje in de kast (of waar dan ook) hebt liggen, zou het me niet verbazen als het al gedeeltelijk minder potent is geworden. Anderhalf uur vantevoren eten kan wel degelijk veel invloed hebben, daar heb ik ook wel eens last van gehad.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 26 January 2014 - 12:24 PM
Na hoe lang treed er ongeveer afbraak op? Enig idee? HO zijn instabieler als de ACO varainten toch?
Posted 26 January 2014 - 01:28 PM
Het hangt helemaal vanaf hoe het bewaard wordt. Dus daar is eigenlijk geen specifiek antwoord op te geven. Maar als je het lucht dicht, in het donker en de vriezer bewaard dan blijft het gerust jaren goed. Laat je het ergens in een niet goed gesloten zakje slingeren, dan kan het binnen een jaar helemaal gedegradeerd zijn.
In principe zou ik ook zeggen dat de AcO stabieler zijn dan de OH varianten, maar heb een gevoel dat hun stabiliteit in de praktijk vrij dichtbij elkaar ligt, dus beide zeer voorzichtig bewaren.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 26 January 2014 - 02:45 PM
Thanks. Duidelijk.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users