Jump to content

Photo

4-HO-DiPT

• Please log in to reply
57 replies to this topic

#21 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 28 October 2007 - 06:40 AM

waarover gaat deze thread denk je :crybaby5fa:

#22 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 28 October 2007 - 10:13 AM

Hm, ik vat helemaal niks van die 'structural diagrams' hoe moet ik ze lezen? of is dat niet mogelijk?

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#23 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 28 October 2007 - 04:20 PM

wat voegt dit bij
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#24 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 29 October 2007 - 01:07 AM

wat voegt dit bij

Likewise^^

Shit, ik probeer ook maar bij te dragen echt :vloeken:

#25 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 29 October 2007 - 08:25 AM

^ bedankt voor je 'input', maar bedenk even:

1) totally offtopic, je post heeft niks met synthetische psilocybine en/of 4-HO-DiPT te maken.

2) naast wat scheikundige info voegt die pagina niks toe aan de discussie, je legt ook niet uit waarom je deze info erbij haalt.

Verder is een complete copy-paste, wat ook nog eens de layout verpest, echt totaal zinloos, je had net zo goed (of zelfs beter) naar de pagina kunnen linken ..

Ik begrijp dat je met je post duidelijk wilde maken dat paddo's van zichzelf al zoveel stoffen bevatten dat het effect daardoor waarschijnlijk anders zou moeten zijn dan 1 van de componenten in pure vorm?

Dit is 1 van de argumenten waarom effecten tussen paddo-soorten anders zouden zijn (in mijn ervaring is dit complete B/S, want set en setting bepalen imho een nog belangrijker deel in de ervaring dan een procentje meer/minder baeocystin)

#26 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 29 October 2007 - 09:52 AM

nee, het ging over mijn originele vraag die ik gesteld had. Wat de naam voor psilocybin was. En die tekst legt het veel beter uit. maar zo is die niet duidelijk. Ik edit het wel even.

Die andere alkaloids zijn denk ik ook te verwaarlozen. Daar geef ik je gelijk.

Nu heb ik het even over organische psilocybin ipv synth'. Weet iemand hoe ik mijn paddo extract nog verder kan filteren tot mooie kristalletjes? Nu heb ik als ik het goed heb een soort freebase olie.

#27 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 29 October 2007 - 10:50 AM

Er was bij Ask Dr. Shulgin een jaar of meer terug een vraag over het opzuiveren van psilocybine uit paddo's.

Helaas is die site nu down :vloeken:

#28 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 29 October 2007 - 11:24 AM

voor mij werkt die site wel hoor. :vloeken:

kan psilocybine ook opgenomen worden door de huid?? Ik raakte een van de vorige soluties waar ik mee bezig was aan en een tijdje later merk ik duidelijk effecten..whaha dit wist ik niet

#29 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 29 October 2007 - 11:26 AM

^ hmm, bizar, hier werkt de site nu ook gewoon! Dit is dus de pagina die ik bedoelde: [klikkie]

Vaag dat je al effecten hebt, weet niet goed in hoeverre psilocybine opgenomen wordt door de huid.

Hoe heb je je extract eigenlijk gemaakt?

#30 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 29 October 2007 - 12:30 PM

En heb je dit extract binnen 24 h genomen?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#31 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 29 October 2007 - 01:24 PM

http://www.cognitive.....-index.html#"

^ de juiste link.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#32 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 29 October 2007 - 08:43 PM

En heb je dit extract binnen 24 h genomen?

ik heb het nog niet genomen. enkel een klein deel aangeraakt waarvan ik dacht dat het ijs was en dat laten smelten op me vinger. misschien zaten daar wat kristalletjes in. maar ik denk niet dat het bevriezen iets gedaan heeft aan het extract. toen was het nog vloeibaar. Ik zou ook niet weten waarom dat zou werken maar ik had het ergens gelezen. ben het zelfs twee keer tegekomen in verschillende teks.

#33 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 29 October 2007 - 09:05 PM

^ hmm, bizar, hier werkt de site nu ook gewoon! Dit is dus de pagina die ik bedoelde: [klikkie]

Vaag dat je al effecten hebt, weet niet goed in hoeverre psilocybine opgenomen wordt door de huid.

Hoe heb je je extract eigenlijk gemaakt?

je neemt een container.
je neemt iets met een hele lage ph waarde zoals citroen. (andere gebruiken bij deze stap een of andere solvent maar omdat citroensap bekend staat als een versterkend middel voor paddos en een goed extractieding heb ik dit ff geprobeerd. naphta lijkt me te toxisch om te willen gebruiken en ik weet niet of ik hier iets anders heb.)
je doet al het sap in de container. zoveel als je wilt maar in verhouding met de hoeveelheid extract je wilt maken.
je neemt wat gedroogde paddos en poeder ze zo fijn mogelijk.
je gooit er er in.
Laat dit voor een bepaalde tijd staan en roer af en toe ofzo. Ik weet niet hoe lang ideaal is maar ik heb een dagje gewacht tot ik verder ging.
neem een koffiefilter en filter de paddo troep van het citroensap.
herhaal die stap tot je weer citroensap krijgt met een gele kleur want als het slecht gefiltered is het donkerder.
dan verdamp je de vloeistof en daar zijn verschillende methodes voor die ik niet ga uitleggen.

als het slecht gefiltered is heb je nog paddopoeder restanten over wanneer je het verdampt hebt.
Dat is een bruin plakkerige olie achtig spul. Waarschijnlijk kan je dit nog verder drogen tot het hard word en dit kan je zo nuttigen.

ik had nog een tweede vloeistof om verschillende dingen te proberen en las dus dat bevriezen of in de frigo zou kunnen helpen maar ik zie de logica er niet van in. Heb dat gedaan en volgens mij: niks.
raar genoeg ben ik wel onder invloed geraakt ondertussen. Ik heb het terug laten smelten en verder gefiltered (eerst had ik een zakdoek gebruikt als filter) met die filterpapier en terug een geel sap bekomen.
Dit ben ik nu aan het verdampen om te zien wat er over blijft.

De simpelste methode die er zou moeten zijn maar misschien niet de meest effectieve. Maar het spul werkt zekers.

#34 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 29 October 2007 - 10:23 PM

nee, het ging over mijn originele vraag die ik gesteld had. Wat de naam voor psilocybin was. En die tekst legt het veel beter uit. maar zo is die niet duidelijk.

Als je even terug kijkt naar mijn post op de vorige pagina, zie je daar gewoon ook het antwoord tussen staan..

Psilocybine = 4-PO4H2-DMT of gewoon 4-fosfaat-dmt

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#35 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 594 posts

Posted 05 November 2007 - 08:22 PM

goedluck met je paddo extract
ik kan er bijna met meer dan 50% zekerheid zeggen dat het binnen een week inactief zal zijn
zolang je het niet in een inerte atmosfeer bewaard.
of het goedje kan oplossen in een waterloze oplossing.

zelfs al hang je er een zout aan.

gr.W.
"Circular logic works because circular logic works."

#36 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 06 November 2007 - 09:43 AM

ergens heb ik heet water gebruikt en voila..kristalletjes :D

maar het word inderdaad zeer snel inactief..dat wist ik op voorhand.

#37 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 06 November 2007 - 10:01 AM

nee, het ging over mijn originele vraag die ik gesteld had. Wat de naam voor psilocybin was. En die tekst legt het veel beter uit. maar zo is die niet duidelijk. Ik edit het wel even.

Die andere alkaloids zijn denk ik ook te verwaarlozen. Daar geef ik je gelijk.

Nu heb ik het even over organische psilocybin ipv synth'. Weet iemand hoe ik mijn paddo extract nog verder kan filteren tot mooie kristalletjes? Nu heb ik als ik het goed heb een soort freebase olie.

hier is een methode om psilocine hcl te verkrijgen uit gedroogde paddestoelen en hoe je het kan bewaren.

The following method described shows an easy method to isolate pure psilocin from fungus in less than 4 hours. If a more pure product is wanted, the fairly pure psilocin can be recrystallized to produce large pure crystals.

20 grams of dried fungus is powdered in a coffee grinder to a fine powder. This is added to a glass container (~500 ml) along with 200 ml of distilled water and 40 ml distilled white vinegar (5% acidity). ~200 mg of vitamin C was also added to keep the psilocin from decomposing. This mixture was allowed to stir at room temperature for 1 hour and then the container was placed in a bath of boiling water to heat the mixture to 70 degrees C. After the mixture reached this temperature, it is filtered through multiple coffee filters (3-4 is good) and the filtered (be sure to squeeze out all the juice!) liquid is set into a cold water bath to cool it down. The extracted fungus is recovered and put into another container along with 150 ml water and 20 ml vinegar. This is again heated to 70 degrees C and then filtered as before. The filtrate is again cooled down and then added to the 1st extraction. The combined filtrates should give somewhere around 300 ml of liquid. Add about 30 ml of chloroform (xylene should also work, as psilocin is solubile in this as well) and begin stirring gently (you don't want emulsions, do you?). While stirring, SLOWLY add NaOH solution (~10 % NaOH is fine). I would suggest a drop by drop addition, as the pH can raise raphidly after a certain point. Target pH is 8, just try not to go over pH 9, as the alkaloids can decompose pretty fast at high pH. After the pH is at 8-9, continue to stir gently for about 20 minutes (electric stirrers are nice) and the psilocin will migrate into the chloroform (or xylene) layer. This is poured into a separatory funnel (or something similar) and the bottom chloroform layer is removed and set aside. The water layer is again stirred and 15 ml of chloroform is added for a second extraction. After 20 minutes of stirring, this is again separated in a separatory funnel and the chloroform recovered. These two chloroform extracts are combined and put into a small beaker. To this beaker, anhydrous MgSO4 is added (just oven dry epson salts in an oven at 450 degrees F for about an hour) to absorb any water. Usually only a gram or so is needed. Stir the chloroform with the MgSO4 for a minute or so and then filter through a "good quality" filter paper so you catch all the fine particles. The resulting chloroform layer will have a light yellow color. Now you have two choices:

You can evap the chloroform quickly to yield a fairly pure psilocin powder, or let it evaporate slowly to get larger and more pure crystals. Recrystallization can be carried out with methanol or a 3:1 heptane:chloroform. The recrystallized material is very pure and 20 mg is equivelent to 4-5 grams of mushrooms. Average yield for this method is about 60 mg of pure crystals (after recrystallization). The crystals do decompose at room temperature over time. The yellow crystals turn green in about a week or so if left out. To preserve the psilocin, put ~50 mg of psilocin in a small container and add ~50 mg ascorbic acid and 20 ml water. The psilocin will dissolve, but it does so slowly. You now have a solution with 2.5 mg psilocin per ml. This can be stored for many months in the refrigerator (possibly longer). An interesting note is that this "psilocin water" can be evaporated to give white needle crystals which don't seem to degrade at room temperature. Perhaps this is the way to stabilization!

psilocybine zou je makkelijk moeten kunnen extraheren met alcohol/methanol.
gewoon je paddestoelen verpoederen. extraheren met alcohol of methanol. volume verkleinen en in de vriezer zetten. de psilocybine valt er dan als kristalletjes uit.

psilocybine wordt omgezet naar psilocine wanneer het wordt verwarmd en psilocine kun je verdampen in een vaporizer.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#38 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 06 November 2007 - 01:34 PM

dat van die vriezer snap ik gewoon niet..hoe kan een laag van poeder of kristal scheiden van de rest als het vast bevroren is?

verder is het nog een mooie tek die ik niet had maar ik ben bezig met keuken chemie zonder keuken..beetje lastig zo..er zijn veel simpelere methodes maar het resultaat is vast wel wat minder.

en zou het leuk zijn als iemand wist bij welke temperatuur psilocybin in psilocin verandert..ik las al zo vaak dat gedroogde paddos geen psilocin meer bevatten omdat het zo instabiel is..

#39 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 06 November 2007 - 01:56 PM

psilocybine is oplosbaar in alcohol of methanol bij kamertemperatuur. maar wanneer je het in de vriezer erg sterk afkoelt is de oplosbaarheid een heel stuk minder. de oplossing raakt dan verzadigd. wanneer het nog verder afkoelt kan de psilocybine niet meer opgelost blijven in de reeds verzadigde oplossing en valt eruit. en de alcohol bevriest niet in de vriezer!

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#40 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 06 November 2007 - 01:58 PM

Ethanol wordt pas vast bij -114 C en methanol bij -97 C, dus in je vriezer thuis zal je dat niet vast krijgen..

En als de vloeistoffen kouder worden, wordt hun oplosbaar vermogen minder en zullen de kristellen uit oplossing komen en naar de bodem zakken. (dus als je het weer uit de vriezer zou halen en daar buiten laten staan, zal het gewoon weer oplossen.

En die methode is niet echt voor thuis, want zo makkelijk is niet aan cholorform te komen en bovendien zijn choroform en xyleen zeer gevaarlijk als ondeskundig gebruikt. Dan valt het gevaar van het gebruik van methanol nog mee..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users