Jump to content

Photo

4-HO-DiPT

• Please log in to reply
57 replies to this topic

#1 lazy

lazy

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 24 posts

Posted 18 April 2004 - 01:18 PM

Synthetische psilocybine?

#2 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 18 April 2004 - 01:27 PM

volges mij is het 4-Ho-Dmt dat in pado's zit en niet
4-Ho-Dipt, da's al een groot verschil !
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#3 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 18 April 2004 - 01:29 PM

http://www.erowid.or.../tihkal17.shtml --> 4-Ho-Dipt
http://www.erowid.or.../tihkal18.shtml --> 4-Ho-Dmt
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#4 lazy

lazy

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 24 posts

Posted 18 April 2004 - 11:12 PM

__

#5 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 18 April 2004 - 11:20 PM

Het heeft volgens veel mensen "wat weg van paddo's",
maar je kan de 2 ervaringen niet vergelijken met elkaar.
Ik heb het zelf nooit gedaan, maar van wat ik gelezen heb is 4-HO-DiPT het zeker waard.
Zeer "mystieke" ervaring.. Het is alleen niet zo'n stabiel poedertje, het kan al snel (binnen
minuten) in een donkere pasta veranderen. Waarschijnlijk oxidatie, maar de potentie schijnt
niet te veranderen. Alleen veel moeilijker hanteerbaar..
Wat me eraan doet denken. Je moet hier wel een miligram weegschaal voor hebben. Anders
kan je je dosis nooit goed hebben. Weegschaaltje kost ook veel geld. Kdenk dat als je niet al
te veel geld hebt, gewoon beter voor de paddo's kan gaan.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#6 psilosof

psilosof

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 01 May 2004 - 06:04 PM

Ik had hier een reply op gegeven, maar hack-hack-hack, hij 's weg. In het kort ging het erom dat 4-acetoxy-DIPT stabieler is dan 4-OH-DIPT. sorry, heb geen zin om weer een heel bericht te typen.

#7 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 26 October 2007 - 05:31 AM

als psilocin 4-ho-dmt is wat is dan psilocybin?

#8 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 26 October 2007 - 08:58 AM

Posted Image

Posted Image
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#9 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 26 October 2007 - 09:11 AM

Ik vind 4-ho-dipt helemaal niet op paddo's lijken.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#10 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 26 October 2007 - 09:15 AM

^Die isopropyl in plaats van de dimethyl op de stikstof aan de staart maakt dan ook nogal een aardig verschil.

#11 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 26 October 2007 - 09:18 AM

Ik had het niet over de structuur, maar over de werking. Ongeacht hoe het molecuul eruit ziet, vonden veel mensen de werking van 4-ho-dipt paddo-like en daar is onze enige echte snaap het mee oneens. :(

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#12 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 26 October 2007 - 10:20 AM

4-HO-DET?

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#13 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 26 October 2007 - 10:32 AM

^huh, wat lul jij nou? :(

#14 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 26 October 2007 - 11:08 AM

4-HO-DET?

Neen, Psilocybine: O-phosphoryl-4-hydroxy-N,N-dimethyltryptamine (erowid)

Dus, P-4-HO-DMT ?

Thank you, the mdgt.

#15 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 26 October 2007 - 11:38 AM

*mompelt iets van klok en klepel...*
herrinerde me iets over een comment in tihkal waarin shulgin het over verschil in werking tussen psilocin en psilocybine had en verwees naar de 4-ho-det entry.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#16 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 26 October 2007 - 01:25 PM

Zal ik julie maar verlossen uit deze totaal nergens heengaande discussie?? :w00t:

Psilocine = 4-HO-DMT of gewoon 4-hydroxy-dmt
Psilocybine = 4-PO4H2-DMT of gewoon 4-fosfaat-dmt

Ik vind 2d doorgaans duidelijker om structuren te vergelijken, de 3d psilocine is redelijk duidelijk, dus vandaar hier alleen de 2d van psilocybine:
Posted Image

EDIT:
Ik vind 4-HO-DIPT ook totaal niet om shrooms lijken qua effect, maar ik ben benieuwd of 4-HO-DMT (synthetisch) wel zo erg op shrooms lijkt?? Denk het eigenlijk ook van niet namelijk..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#17 Khandi

Khandi

de off-topic slet

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1060 posts

Posted 26 October 2007 - 02:08 PM

^Ik heb gelezen in "Sacred Mushrooms of Visions":Teonanacatl" van Ralph Metzner dat de synthetische variant gebruikt door Maria Sabrina een 'sabia' (wijze vrouw) die de paddestoel gebruikt voor genezingen en dergelijke dat ze haar gidsen gewoon kreeg door de synthetische variant. en het voor haar qua 'werk' wat ze ermee doet geen verschil maakt. Het zegt natuurlijk niets over de werking an sich. maar het lijkt me dan wel sterk overeenkomen met de normale variant. ze was ook erg blij met die syntethische variant omdat ze dan ook buiten het seizoen om voor haar dorp kon zorgen. Daar zat psilocybine in, of zoals poelie al zei: 4-fosfaat-dmt. Dus dat zegt inderdaad nog niets over 4-HO-DMT

#18 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 26 October 2007 - 05:10 PM

4-ho-det zou heel erg op paddos lijken naar wat ik erover gelezen heb. dit is de volgende die ik wil proberen na puur psilocybin & psilocin. als mijn eerste extractie enigsinds werkt. hmm..

ik vraag me af of dat je met een heel grof extract ook baeocystin &
norbaeocystin er uit zou halen.

#19 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 27 October 2007 - 11:07 PM

EDIT

http://www.magic-mus...o/chemistry.htm

#20 dreamer