Jump to content

Photo

MDMA testen en nog wat MDMA gerelateerde vragen..

• Please log in to reply
42 replies to this topic

#1 Regenkoning

Regenkoning

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 729 posts

Posted 03 January 2008 - 11:59 PM

[Admin: moved uit Psychonautisch]

Hallo!

Een vriend van me heeft 4 MDMA pillen gescoord bij zijn dealer. We willen deze eerst laten testen. Nu heb ik een testadres in Rotterdam gevonden, maar bij de voorwaarden vind ik de volgende opmerking:

Er worden geen monsters getest die grondstoffen bevatten. Blijkt daar na laboratoriumanalyse toch sprake van te zijn dan wordt hiervan geen uitslag gegeven.

Ik snap die opmerking niet helemaal..? Houdt dit in dat ik mijn MDMA pillen niet kan laten testen? Het zijn overigens capsules (ter grote van een vitamine pil). Ik weet dat het vrijwel onmogelijk te beantwoorden is, maar bevat 1 zo'n capsule gemiddeld genoeg MDMA voor een fijne trip?

Elders las ik dat er mensen zijn die XTC verkiezen boven pure MDMA, omdat dit minder heftig zou zijn...? Valt hier iets over te zeggen? Ik heb een aantal keer XTC gebruikt en ben vooral op zoek naar dat warme, zweverige gevoel.. Ik ben overigens een thuisgebruiker met muziekje op, dus hoef geen enorme pep te hebben...

Alvast bedankt!!

Mike
"A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world..."

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6388 posts

Posted 04 January 2008 - 12:13 AM

Ik denk dat de testservice gewoon bedoelen dat je geen grondstoffen voor drugs kan laten testen.

En op je andere vraag valt inderdaad onmogelijk antwoord te geven. Maar en fijne (thuis) dosis MDMA ligt ongeveer tussen de 75 en 120 mg, dus als je het zou kunnen wegen..

Dat mensen XTC boven MDMA kristallen verkiezen kan twee oorzaken hebben, de meest voor de hand liggende is, plasebo, dat hebben ze zichzelf in gepraat, een andere reden zou kunnen zijn dat er wat andere stoffen in de XTC pil zaten, zoals bijv. pep of caffeine, waardoor ze de pil beter waarderen. (en minder heftig is vaak een geval van lagere dosis, dus vind ik persoonlijk een loos agrument)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 11 January 2008 - 01:43 PM

In een capsule kun je makkelijk een halve gram proppen en dat is ruim teveel voor een fijne trip. Zou zelf voor thuis tussen de 75 en 100 mg pakken, boven de honderd beginnen de party doseringen (maar dat kan per persoon sterk wisselen, ligt ook een beetje aan bouw en algemene gevoelligheid). Als een goeie mg weegschaal hebt kun je de capsules open maken en het poeder/kristallen wat er uit komt wegen en de gewenste dosis terug stoppen.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#4 SpaceBoy

SpaceBoy

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 343 posts

Posted 11 January 2008 - 03:31 PM

Het zijn overigens capsules (ter grote van een vitamine pil).

Vitamine pillen zijn er overigens in alle maten, van driedubbele euromunten tot microdot grootte dus niet echt handig als maatstaaf.

veel plezier met de trip :duimpje:
Psychedelic salon podcasts

Everyone join DHP, we will be great some day!

How are you above the structure?

#5 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 11 January 2008 - 04:43 PM

Wanneer je maar 4 pilletjes hebt zou ik eerst een klein stukje proeven. MDMA is erg bitter, door de smaak heb je al een (vage)indicatie over de inhoud. Wanneer de pilletjes helemaal niet bitter zijn dan is het hoogstwaarschijnlijk niets of mogelijk een andere stof zoals een piperazine.

Wanneer ze wel bitter zijn dan een halfje droppen op een nuchtere maag en een bioessay doen.
Leuker en sneller dan de testservice!

Je kan ook een drugstest setje kopen, hier zit een vloeistof in die in het geval van mdma heel donker bijna zwart verkleurt.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#6 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 11 January 2008 - 05:58 PM

wat meer info over zo'n test-kit:
http://www.jellinek....l...q=537&id=24

kan je online kopen en in sommige smartshops.

In een capsule kun je makkelijk een halve gram proppen en dat is ruim teveel voor een fijne trip. Zou zelf voor thuis tussen de 75 en 100 mg pakken, boven de honderd beginnen de party doseringen (maar dat kan per persoon sterk wisselen, ligt ook een beetje aan bouw en algemene gevoelligheid).

Ik vind sterke doseringen niet perse party, met hoge doseringen E kan je ook in jezelf gekeerd raken en de hele avond een beetje liggend/zittend spacen.

Edited by mind, 11 January 2008 - 06:03 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#7 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 12 January 2008 - 01:38 AM

Ik hoorde dat laatst het percentage van bijproducten niet gemeld werd, is dat normaal? Alleen de totale hoeveelheid ingeleverde MDMA, en 'geen werkzame andere producten, geen bijzonderheden. Misschien iets in lage hoeveelheid."
op zich goed dat ze geen twijfels hebben en een goede uitslag doorgeven, percentages zijn altijd leuk voor de info denk ik :)
Summer of 89 dan maar?
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#8 dreadska

dreadska

woeste heldin

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 356 posts

Posted 14 January 2008 - 12:23 PM

Ik kan kan me niet voorstellen dat mensen een xtc pilletje verkiezen boven pure mdma omdat het minder heftig is..... Ik persoonlijk vind een pilletje een heel stuk heftiger en pushy-er dan mdma kristallen. Door de combinatie van goedjes in xtc komt het vaak veel harder op,(vaak echt in 1 klap...boem! en gaaaaaaaaaaan!!) en door de pep of caffeine ben ik veel drukker.

Van alleen mdma word ik heel chill, en zoals mind al zegt; bij een hoge dosis in mezelf gekeerd. Ik had met oud&nieuw een tering sterke dosis, waardoor ik op de piek over een stoel heen (voor mijn gevoel half kwijlend) lag te spacen. Ik kon mijn ogen amper open houden en staan was erg onmogelijk.
Bij een fijne dosis komen de kristallen rustig op en maken je ontspannen en gezellig. Je merkt pas dat het aan het opkomen is omdat je die grijns niet van je bek af kan halen. ;)

Dit zijn trouwens mijn persoonlijke ervaringen, het kan zijn dat het bij jou totaal anders vergaat natuurlijk.

“It's not denial. I'm just selective about the reality I accept.”
-Bill Waterson-

*veni vidi vomui*

#9 Regenkoning

Regenkoning

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 729 posts

Posted 22 January 2008 - 03:00 PM

Nog een vraagje: ik heb dus een capsule met daarin de kristalen.. Moet ik die hele capsule inleveren voor een test?
"A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world..."

#10 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 22 January 2008 - 03:04 PM

Als je wilt weten hoeveel er in zit wel.
The mind is a jungle.

#11 Regenkoning

Regenkoning

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 729 posts

Posted 22 January 2008 - 03:05 PM

Ok dan! We hebben er vier.. leek me zonde om een hele pil te verspillen.. Vandaar! :P

Thanks Bender!

#12 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7690 posts

Posted 22 January 2008 - 06:33 PM

Hoe groot is de kans dat in elke capsule evenveel MDMA zit?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#13 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 22 January 2008 - 06:35 PM

Goed punt. Eigenlijk test je alleen de pil die je hebt laten testen. En dan is ie weg!

Weer zo'n scam waar mensen je drugs afhandig maken. :P
The mind is a jungle.

#14 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 22 January 2008 - 06:43 PM

Wat ik graag eens zou willen weten van de testservice is of mijn samples vervuild zijn met zware metalen en andere, *kuch* ' niet zo gezonde ' reactieproducten.

Die informatie is me liever dan het gehalte actieve stof

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#15 Regenkoning

Regenkoning

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 729 posts

Posted 23 January 2008 - 02:11 AM

@ Snaap: Inderdaad, die kans is niet gegarandeerd.. Het zijn vier pillen die er hetzelfde uitzien en ze komen alle 4 van dezelfde bron, maar dat zegt uiteraard niets...

Maar toch, ervanuitgaand dat ze dezelfde samenstelling hebben ga ik ze toch deze week even afdroppen..

#16 mandylynn

mandylynn

Silent one

• Members
  • 10 posts

Posted 23 January 2008 - 06:15 PM

ik ben benieuwd buurman!

weet iemand trouwens in lekentaal uit te leggen wat mdma precies is, waar het van gemaakt is en wat het doet?

Ik ben namelijk ook errug nieuwschierig, maar wil wel altijd vantevoren weten hoe de vork in de steel zit! Mijn voorkeur gaat uit naar natuurlijke producten (wiet, hash, paddo's) mdma is echt helemaal kunstmatig toch?

Kun je die kristallen ook ergens in verwerken in plaats van terug stoppen in het hulsje? zoals we bij de paddo's gedaan hebben?

xxx buurvrouw A

#17 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 23 January 2008 - 06:50 PM

http://www.jellinek....l...?q=392&id=4

kristallen kun je in een drankje stoppen en naar binnen werken. Let wel op dat het smaakt alsof je een glas paracetamol naar binnen werkt (bitter), dus zorg voor een smaakvolle vloeistof om te camoufleren.
The mind is a jungle.

#18 mandylynn

mandylynn

Silent one

• Members
  • 10 posts

Posted 23 January 2008 - 07:23 PM

thanks voor de reply...
en de link, maar dat is ook iets waar ik moeite mee heb... als ik info zoek over MDMA kom ik heel veel tegen omdat het in XTC zit, maar ik kan nergens info vinden over pure MDMA... Heb je op dat gebied nog tips?

oke, dus een drankje is mogelijk, maar zou het ook in een baby hapje kunnen, omdat dit een andere textuur heeft denk ik namelijk dat dit de smaak beter zou kunnen vermommen... Dit hebben we voor de paddo's ook gebruikt...

xxx buurvrouw A

#19 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 23 January 2008 - 07:52 PM

Doorgaans is XTC MDMA, maar het schijnt, dat er in XTC nog wel eens andere stofjes worden gedaan.
Als je het als pilletje dropt, heb je geen last van smaak noch textuur...

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#20 gekke henkie

gekke henkie

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 509 posts

Posted 23 January 2008 - 07:58 PM

De Nederlandse pillenmarkt is al jaren vrij zuiver, pillen bevatten zelden andere zaken dan mdma en wat binders.

Smaak is moeilijk te vermommen, het is gewoon nasty en de actieve doseringen zijn groot genoeg om ook bij verdunning nog nasty te blijven.
Veel plezier ermee.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users