Jump to content

Photo

Toekomst plannen DHP Wiki?

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 03 January 2008 - 05:12 PM

Naar aanleiding van het nieuwe donatie topic vroeg ik me af wat de toekomst plannen voor de DHP wiki zijn?

Wat houdt precies in dat de wiki geintegreerd wordt in de portal? (yep ik ben een n00b)
Zijn er plannen voor promotie?
En het is nog steeds een wiki zonder (echte) hoofdpagina, is die er aan het aankomen?
En over wat voor een termijnen praten we hier?
....

Gelukkig is er een select groepje members de laatste tijd goed bezig geweest om in ieder geval een beetje inhoud te geven.
Maar er valt nog veel aan/in te vullen..
Dus mensen schroom niet en help mee!! :)

:laugh:

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 03 January 2008 - 06:43 PM

Naar aanleiding van het nieuwe donatie topic ...

heuh? :laugh:

Wat houdt precies in dat de wiki geintegreerd wordt in de portal? (yep ik ben een n00b)

Dat het forum, de wiki en de webshop in 1 overlappende site worden gestoken van waaruit je naar deze onderdelen kunt klikken.

Zijn er plannen voor promotie?

Wat bedoel je hiermee?

En het is nog steeds een wiki zonder (echte) hoofdpagina, is die er aan het aankomen?

Hier moet eens goed over rond de tafel worden gezeten:
1) Wat voor wensen zijn er, wat voor inhoud/referenties zouden er op de voorpagina moeten komen?
2) Welke mogelijkheden zijn er en wie heeft hier verstand van? De wiki kan namelijk _erg_ veel, meer dan we weten waarschijnlijk.

En over wat voor een termijnen praten we hier?

Het komen van de portal ligt geheel aan Bunzerr en die arme jongen hebben we al tijden niet gezien :)

#3 MTY

MTY

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1089 posts

Posted 03 January 2008 - 08:25 PM

als iedereen nou een goedje uitzoekt en een pagina bewerkt :)

ik heb er nu twee gedaan (egostrelelende bezigheid, lol)

dus:

DHP WIKI

integratie van wiki en shop, leg dat nog even uit...

its a lame excuse for all idots
drinking beer and rubbing up against each other
in hopes of distracting themselves

from pathetic emptiness
of meaningless consumer-driven lifes

open my third eye
devoid, destitute: empty of pity
I am a whore to you
but I admire

#4 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 03 January 2008 - 09:14 PM

Mensen met minder dan drie gedane artikels zijn echt sukkels ...
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#5 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 03 January 2008 - 09:23 PM

Opzich wil ik wel wat meer schrijven dan wat ik nu gedaan heb, maar dan moet het wel mogelijk zijn om referenties en voetnoten ed toe te voegen. Is dit inmiddels gefixt? (Kreeg op die vraag in het algemene topic een aantal keer geen antwoord en tot die tijd vind ik het niet de moeite om iets te doen (zonder referenties is een wiki als deze vrijwel nutteloos imo))

#6 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 03 January 2008 - 10:03 PM

integratie van wiki en shop, leg dat nog even uit...

Denk aan een grote balk bovenaan met linkjes naar de verschillinde DHP-onderdelen, of iets dergelijks.

bijv:
http://www.eportal.nl/

#7 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 03 January 2008 - 10:57 PM

Ik denk dat wiki en shop juist gescheiden moeten blijven.

En met promotie bedoel ik inprincipe alles om de wiki bekendheid te geven. Hoe?, dat was juist mijn vraag :)

Maar zal wel rustig blijven toevoegen.. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#8 Bunzerr

Bunzerr

kweenie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1851 posts

Posted 09 January 2008 - 07:17 PM

Het komen van de portal ligt geheel aan Bunzerr en die arme jongen hebben we al tijden niet gezien

In Feb komt de opzet, ik zal binnenkort eens wat tijdstippen voorstellen dat er mensen op irc moeten/kunnen komen om plannen te smeden. Dan zal ik punten meenemen en dan beginnen met bouwen, het zal een dynamisch proces worden.

Wat betreft portals heb ik nu enige ervaring en ik weet ook wel waar ik zelf graag heen zou willen gaan. Dus nu de mensen die al actief helpen of willen meedenken een paar keer half op irc bij elkaar krijgen dan komt het helemaal goed. We zetten een speciaal channel op waar ik in hang waar ik gestoord kan worden met ideeen (die ik ga loggen)..... bla brainfart. Maar wees niet ongerust voor maart hebben wij een portal en goede shop en ik bekijk nog steeds wat voor wiki integratie.

En als er mensen gaan piepen over software die gebruikt gaan worden, ik sta open voor andere suggesties (+ inspanningen)

Love u all!
"Paradise is not a place..it's a state of mind"

Webshop blinkit >> kleding goodies woah

#9 gekke henkie

gekke henkie

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 509 posts

Posted 10 January 2008 - 04:14 PM

Deze site ziet er wel goed uit. Als ik me niet vergis gebruiken ze ook dezelfde forumsoftware. Hun homepage geeft mooi overzichtelijk weer wat ze allemaal doen.

#10 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 23 February 2008 - 01:15 AM

In Feb komt de opzet, ik zal binnenkort eens wat tijdstippen voorstellen dat er mensen op irc moeten/kunnen komen om plannen te smeden. Dan zal ik punten meenemen en dan beginnen met bouwen, het zal een dynamisch proces worden.

Ik heb de komende week vrij en ben bereid dan wat tijd op te offeren voor de wiki :). Zullen we dus begin volgende week ff een tijdstip afspreken om met alle geintereseerden op IRC wat te brainstormen??

Voorstel #1: maandag om 19:00..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#11 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 25 February 2008 - 10:12 PM

Vandaag was ik persoonlijk niet ff in de stemming om over de wiki te brainstormen (beetje logisch), maar heeft iemand anders een datum/ idee wanneer we dat wel kunnen doen. Ik blijf erbij dat de wiki een goed idee is om NL-ige informatie te verspreiden..

Ik zou het echt waaarderen om meer mensen actief te zien op de wiki, al is het maar een simpel begin maken aan een wiki, met zijn alle kunnen we er wel komen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#12 MTY

MTY

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1089 posts

Posted 27 February 2008 - 11:31 AM

het wordt al wat de wiki :)

its a lame excuse for all idots
drinking beer and rubbing up against each other