Jump to content

Photo

Mephedronehet officiële Mephedrone topic!

Mephedrone 4-MMC

• Please log in to reply
183 replies to this topic

#21 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 10 November 2008 - 02:17 AM

Grappig, van het weekend op een feestje in Scandinavië nog wat mensen ontmoet die het ook op hadden..

Edited by mind, 10 November 2008 - 02:18 AM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#22 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 19 December 2008 - 04:01 AM

je bouwt razendsnel tolerantie op tegen deze cathinones is mijn ervaring en 200 mg mephedrone geeft me niet meer dan 30-40 minuutjes ghb achtige effecten ook al heb ik het al maanden niet meer gehad.

zelfde geldt voor methylone trouwens. too bad :laugh:

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#23 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1438 posts

Posted 31 May 2009 - 11:49 AM

Leuk spul! Eerst 100 mg genomen, met weinig effect, slechts licht stimulerend. Na een uur 120 mg bijgenomen en kreeg een heerlijke energieke rush van ongeveer een uur. Als ik het ergens mee moet vergelijken zou ik zeggen en mix tussen mdma en 4fmp. Het euforische/emphatische van mdma in lichte mate en het energieke van 4-fmp. Na een uur of drie nog eens 170 mg genomen en wederom die fijne rush.

Het nadeel is dus de korte werkingsduur, maar dat is ergens wel leuk. Als je bijneemt denk je: daar gaat ie weer...en de avond wordt een soort achtbaanrit met ups en downs.

Life is too interesting to be bored.

#24 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 31 May 2009 - 12:19 PM

Korte werking en behoorlijke berg van nodig idd, maar al bij al wel leuk. 4fmp is idd een goede vergelijking: zeer natuurlijk en mild maar wel aanwezig, maar zonder de speedyness van 4fmp.
Zeer typerende en niet geheel onprettige geur ook (of dan toch de batch die ik heb), blijft overal aanhangen. M'n zakmes waarmee ik de lijntjes verdeelde ruikt er nog altijd naar ;)
Ik doe het wel altijd nasaal, oraal lijkt me minder interessant? Het snuift daarnaast ook wel lekker weg.

#25 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1438 posts

Posted 31 May 2009 - 12:52 PM

Ik had het oraal genomen en vond het leuk spul. Met snuiven geen ervaring.

Life is too interesting to be bored.

#26 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 31 May 2009 - 03:11 PM

Het is van nature nogal vettig, oraal vind ik mephedrone prettiger ook vanwege de sterke geur.

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#27 tms

tms

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 118 posts

Posted 08 June 2009 - 09:06 PM

nasaal vind ik dit spul echt niet te haggelen. Krijg ook niesneigingen omdat het zulk fijn poeder is.. Maar dat kan wel verschillen per batch. De geur vind ik niet lekker en is vrij penetrant; zelfs 2 gripzakjes houden de geur niet tegen.

Een Engelse maat van me die in Amsterdam woont vertelde dat hij de geur regelmatig herkent bij Britse toeristen (Het is behoorlijk populair in de UK) die het meenemen..
Als je veel gebruikt gaat je zweet er ook naar ruiken. ;)

#28 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2451 posts

Posted 08 June 2009 - 10:42 PM

Erg interessante thread op bluelight: How toxic is Mephedrone?

#29 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 08 June 2009 - 11:09 PM

Die belasting van je hart heb ik ook al gemerkt, bij een redelijk kleine dosis. Was toen ik tegen wind met de fiets reed en goed doortrapte, en opeens merkte dat m'n hart enorm tekeer ging. In die mate dat ik maar trager ben gaan fietsen, want ik was er niet helemaal gerust in.
Nugoed, als ik lees wat voor obscene hoeveelheden van het goedje sommigen naar binnen werken, zit ik wel nog behoorlijk safe precies...

#30 tms

tms

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 118 posts

Posted 08 June 2009 - 11:18 PM

Er verschijnen ook steeds vaker reports van mensen die opeens paarse ledematen kregen na (vaak overmatig) gebruik van mephedrone..

Mephedrone: body turned blue with red and purple, limbs numb.
Mephedrone hospitalization: Purple knees, extremities

Toch wel iets om rekening mee te houden, al zijn het vaak wel diegenen die het spul zwaar misbruiken, wat Fractal al aangeeft.

#31 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 25 July 2009 - 07:35 AM

Tegenwoordig duikt er in Gent overal "Rush" op. Als ik met niet vergis is dit Mephedrone?

Nu denk ik dat wat ik als mdma kocht wel eens Rush zou kunnen zijn (het ziet er exact hetzelfde uit en smaakt hetzelfde als de rush die ik paar dagen voordien heb zien passeren), maar gezien de vermelding van de korte duur is er een vraag die ik zou willen stellen aan de mensen die het al geprobeerd hebben. Na vannacht tussen 2 en 4u 2 kleine bommetjes van 50mg (op mn mg-weegschaal gewogen, dus redelijk correct) te nemen heb ik een gevoel gehad zoals ik van md zou hebben. Mijn enigste ervaring met rush, niet lang geleden was echter ook zeer gelijkaardig. Het enigste dat me momenteel eerder doet denken md is het feit dat de stimulatie momenteel toch nog zeker aanwezig is zoals hij in een md afterglow zou zijn. De vraag dus: Blijft de stimulatie bij een dergelijke dosis mephedrone ook nog een tijdje aanhouden?

#32 Fractal

Fractal

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 760 posts

Posted 31 July 2009 - 11:36 AM

^geen idee, heb het enkel gesnoven en daar duurt het echt niet lang.
Vrees wel dat het met de eenvoudige (semi)legale toegang tot hoge kwaliteit spul wel eens snel gedaan kan zijn nu ook dealers erop gaan springen...
In de UK is meph al enorm aan het boomen en is er ook in de pers al aandacht voor, dus lang zal het wel niet duren eer overheden er een stokje voor gaan steken. Jammer, want het is wel fijn spul :duimpje:

#33 tms

tms

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 118 posts

Posted 04 August 2009 - 10:08 PM

'Rush' schijnt idd gewoon mephedrone te zijn.

En er verschijnen in de UK steeds meer negatieve nieuwsberichten over mephedrone, een verbod zal wel niet heel lang meer op zich laten wachten.. Er gingen ook geruchten dat in China de precursors verboden zouden zijn, maar ik betwijfel of dit waar is. Dat zou wel grote gevolgen hebben voor prijs/aanbod aangezien 99, if not 100% van alle meph daar wordt geproduceerd.

#34 SnipedDragon

SnipedDragon

otiosist

• Members
  • PipPip
  • 87 posts

Posted 14 September 2009 - 01:37 PM

Hmm. Ik heb ook nogal wat ervaring op gedaan met Mephedrone, en ik moet toch eerlijk zeggen dat het waarschijnlijk niet echt gezond voor je is.

Het heeft naar mijn idee een vrij sterke vaatvernauwende werking. Dit merk ik door kortademigheid naar veel gebruik, bleke handen en voeten, en een beetje krampachtig gevoel rond de hartstreek (zoals je voelt na veel amphetamines etc.). Waarschijnlijk vernauwing van de vaten rondom je hart. I kwas ook erg vermoeid de dagen erna, en merk nu (48 uur later) nog een aantal na effecten.

De na-effecten hielden bij mij lang aan na een zaterdagavond een beetje luchtig mee omgesprongen te zijn (1 gram totaal). Ik heb het middel vaker gebruikt, maar ik ben niet van plan het vaker te gebruiken omdat ik me nogal zorgen maak om de toxische effecten van dit middel. Ik lees erg zorgwekkende reports op het internet.

Het zou mij dan ook niks verbazen dat dit goedje nogal cardiotoxisch kan zijn.

Voor de rest geeft het wel een leuke high. Mocht je het willen doen, probeer het dan met mate te gebruiken en niet in combinatie met alcohol. Ik denk dat de hoeveelheid alcohol die ik in combinatie met dit middel heb geconsumeerd nogal eens de oorzaak van de negatieve na-effecten kan zijn geweest.

#35 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 14 September 2009 - 06:00 PM

eheh probeer eens een gram mdma naar binnen te nakken dan voel je je ook niet meer zo gezond :P

zoals met alles "overmaat schaad".

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#36 SnipedDragon

SnipedDragon

otiosist

• Members
  • PipPip
  • 87 posts

Posted 14 September 2009 - 06:42 PM

Haha, dat begrijp ik precies. Maar ook met lagere dossisen 250 mg oraal + 250 mg oraal redose merkte ik al bepaalde effecten. (als in kortademigheid. Echt het soort waarmee je goed ademhaalt maar niet genoeg zuurstof lijkt binnen te krijgen.)

Maar omdat er vrij weinig bekend is over de schadelijk effecten van deze RC blijf ik er van af, voor de eerst komende tijd iig. Met de populariteit die dit middel inmiddels heeft bereikt zal langzamerhand duidelijk worden wat het met de gezondheid doet. En bovendien moet je altijd voorzichtig met RC's omspringen.

Maarja mephedrone heeft een redelijk korte werking, dus de neiging om bij te pakken is vrij groot. Die zaterdag avond had ik die gram verspreid genomen van 22.00 tot 05.30. Ik was tot 04.30 uit geweest en later met wat maten nog nagechilled thuis. Op die manier gaat er wel makkelijk een gram doorheen.

De negatieve effecten waren trouwens niet bijzonder erg ofzo hoor. Alleen heb ik toch een vreemd gevoel bij het type effecten, namelijk de vermoeidheid etc. Niet een normaal type vermoeidheid, ik vind het een beetje lastig te omschrijven.

Al met al is het wel een geweldige high moet ik zeggen. En ik denk dat de alcohol de boosdoener is geweest bij mijn negatieve bijwerkingen na gebruik, als ik namelijk op het internet lees wordt dit min of meer bevestigd.

#37 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 15 September 2009 - 02:32 PM

Vinden jullie de mephedrone-effecten ook afnemen na serieel gebruik? (Zoals dan met MDMA, methylone, etc etc)

#38 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 15 September 2009 - 03:03 PM

Ik had verspreid over een uurtje of drie ongeveer 200mg nasaal genomen.
De vaatvernauwende werking was wel duidelijk, koude handen, koude voeten. Niet ernstig
maar wel genoeg om te besluiten om niet veel hoger te doseren.

Maar het is wachten op de eerste dode in Nederland, denk niet dat het nog lang duurt,
hoorde laatst ook al van een bekende die 1,5 gram op had op een avond..
They don't like my lifestyle..

#39 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 16 September 2009 - 04:10 PM

Vinden jullie de mephedrone-effecten ook afnemen na serieel gebruik? (Zoals dan met MDMA, methylone, etc etc)

Tolerantie ging bij mij vrij hard omhoog maar was van minder permanente aard dan die van bijvoorbeeld methylone of mdma.

mephedrone blijft toch wel mijn rc favoriet tot nu toe denk ik.

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#40 SnipedDragon

SnipedDragon

otiosist

• Members
  • PipPip
  • 87 posts

Posted 16 September 2009 - 07:19 PM

Maar het is wachten op de eerste dode in Nederland, denk niet dat het nog lang duurt,
hoorde laatst ook al van een bekende die 1,5 gram op had op een avond..

Ik denk dat die dode in Nederland nog wel even op zich laat wachten. Hier in Nederland is mephedrone nog niet zo razend populair als in bepaalde andere landen. Er zijn op dit moment mogelijk 2 dodelijke gevallen van het gebruik van dit middel, echt zeker dat mephedrone de oorzaak was is echter niet 100% duidelijk. Een lijkschouwing wees niet veel uit, maar het lijkt mij ook lastig om op een middel zoals mephedrone te testen. Het is een vrij onbekende stof die volgens mij nog geen eens een CAS nummer heeft. En de test waaruit naar voren kwam dat in "in een bepaalt product" vermoedelijk mephedrone zat is uitgevoerd door een zeer hoog aangeschreven laboratorium waarvan er maar weinig in de wereld zijn. Het testen op deze stof schijnt uitermate moeilijk te zijn.

1,5 gram op een avond schijnt nog niet eens zo heel erg gek veel te zijn als je even over google en erowid bladerd.

Waar ik mij zorgen om maak is dat dit middel op de 5HT2b receptor schijnt te werken. Er zijn meerdere stoffen zoals MDMA die dit ook doen, en redelijk veilig schijnen te zijn. Maar het kan ook best wel eens zijn dat deze stof schade aan de hartkleppen kan veroorzaken op de lange termijn. Mijn ervaringen met mephedrone en producten met deze stof er in zijn dat na stevig gebruik rare symptonen rond de hartstreek onstaan, en een vermoeidheid die verergert na lichamelijke inspanning.

Ik vind het een fantastisch middel, en ik denk dat het redelijk veilig is wanneer je het op een verstandige manier gebruikt. Maar wees voorzichtig met dit middel. Er is nog erg weinig over bekend.

[Admin: productnaam verwijdert]

Also tagged with one or more of these keywords: Mephedrone, 4-MMC

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users