Jump to content

Photo

Mephedronehet officiƫle Mephedrone topic!

Mephedrone 4-MMC

• Please log in to reply
183 replies to this topic

#181 Ex-Aspie

Ex-Aspie

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 41 posts

Posted 01 July 2012 - 05:38 PM

Methylone, Mephedrone en Dextroamphetamine zijn mijn drie favoriete substanties in die volgorde. Dit, in eerste plaats omdat ik onder invloed van dergelijke substanties net normaler functioneer dan wanneer niet onder invloed. Deze hebben een positief effect op mijn humeur, mijn sociaal gedrag, mijn energieniveaus, etc.

Ik verkies Methylone boven Mephedrone omdat het effect langer duurt en het een minder scherpe piek heeft en ik verkies zowel Mephedrone als Methylone boven Dextroamphetamine omdat Dextroamphetamine een veel beperkter empathogeen effect heeft.

Posted Image

#182 insayan

insayan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 14 March 2013 - 01:36 PM

Heb net een sample binnen gekregen met pressed pills (~220mg-230mg), rocks en blauw poeder. Geen idee welke van de 3 het sterkst is, ik houd jullie nog op de hoogte :). Heb nog niet echt ervaring met stimulanten maar hoop dat ik toch een leuke ervaring rijker zal zijn.

Drugs are like hammers, it can create wonderful things in the right hands but in the wrong hands it creates a bloody mess.

#183 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6395 posts

Posted 14 March 2013 - 05:05 PM

alles boven de 150 mg is een stevig dosis mephedrone voor mij en je moet me toch even uitleggen wat 'blauw poeder' is? Als je bedoeld een poeder met blauwe kleur zullen het ongetwijfeld gecrushed pillen of iets dergelijks zijn, zeker oven laten testen dus om de juiste dosis te kunnen bepalen..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#184 insayan

insayan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 14 March 2013 - 06:35 PM

Aangezien ik in Vlaanderen woon is het niet zo evident om het te laten testen maar ik heb genoeg positieve reacties gelezen op SR en het SR forum van andere mensen die ook de sample ontvangen hebben, de vendor heeft ook een redelijke reputatie en is te vertrouwen. Het is misschien wat naïef om te denken dat het wilt zeggen dat alles goed is maar voorlopig heb ik er een goed gevoel over (wat natuurlijk ook niet failproof is). Het is inderdaad poeder met een blauwe kleur maar ik kan me moeilijk voorstellen dat het gecrusthe pillen zijn, het poeder is zeer fijn en lijkt qua structuur een beetje op bloem. Ik heb wat gegoogled en de kleur zou het makkelijker maken om te verschepen, blauw staat meestal voor een giftige stof waardoor het geloofwaardiger zou zijn om door de douane te komen als het gelabeld is als onkruidverdelger. Geen idee hoe betrouwbaar die informatie is overigens Posted Image

Drugs are like hammers, it can create wonderful things in the right hands but in the wrong hands it creates a bloody mess.

Also tagged with one or more of these keywords: Mephedrone, 4-MMC

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users