Jump to content

Photo

Bufotenine5-HO-DMT

• Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 telefoon

telefoon

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 130 posts

Posted 23 December 2007 - 09:41 PM

:hmz:

ook dat leek me wel een leuk goedje :laugh:

#2 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 23 December 2007 - 10:50 PM

Op bluelight was er een threat gaande over een bufoteninevariant die erg visionair zou zijn en weinig tot geen bodyload kent. Dat is dan wel interessant opzich, maar wat wil je zeggen met deze OP?

#3 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 24 December 2007 - 12:47 AM

Ja ehh, wat wil je nou met deze thread bereiken?

Ik hoop dat je snel met iets inhoudelijks komt anders sluit en verwijder ik de boel.

#4 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 24 December 2007 - 01:59 AM

telefoonboy is elders al geband volgens mij, dus misschien wordt het voor hem tijd om eens een ietsie pietsie serieuser te zijn?
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#5 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 24 December 2007 - 12:06 PM

Telefoon ik dacht dat je zou stoppen met drugs, ga je dit nog vlak voor 2008 doen ofzo? :hmz:

#6 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 24 December 2007 - 01:20 PM

Wat is trouwens de DMT-variant van bufotenine? Of bedoel je dat bufotenine een dmt-variant is?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#7 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 24 December 2007 - 07:30 PM

Lijkt me dat bufotenine (5-ho-dmt) inderdaad een dmt variant is. Maar deze is niet zo heel leuk.

#8 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 25 December 2007 - 12:40 AM

Bufotenine lijkt me in de eerste plaats vooral gevaarlijk en erg onplezierig.

#9 Dumpy

Dumpy

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 230 posts

Posted 27 December 2007 - 03:15 PM

Telefoon ik dacht dat je zou stoppen met drugs, ga je dit nog vlak voor 2008 doen ofzo? :)

Zou ik niet zo serieus nemen...

#10 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 05 June 2022 - 05:47 PM

Het verbaasd mij echt dat ik niet meer DHP’ers over dit stofje heb horen praten, ik heb namelijk erg goede ervaringen met Bufotenine freebase opgedaan.

Na verschillende pogingen is het mij uiteindelijk gelukt om het te extraheren tot amber kleurige microkristalletjes. Ik heb jaren lang een plakkerige smurrie en later een vettig geel poeder gebruikt, alleen dit gaf vaak lange misselijkheid waarbij ik soms de hele ervaring moest overgeven waardoor ik er maar weinig uit haalde.

Bij het verdampen van het redelijk pure extract ervaar ik alleen de eerste 1,5-2 minuten extreme misselijkheid en een prikkelend gevoel wat begint in m’n kuiten en op m’n achterhoofd en zich langzaam verspreid over de rest van m’n lichaam. Ook raak ik wat buiten adem in het begin door de extreme misselijkheid. Gelukkig ga ik nooit over m’n nek bij dit zo goed als zuivere extract.

Na ongeveer 2-3 minuten het te hebben verdampt ervaar ik super snel bewegende geometrische patronen met zowel de ogen open als dicht. De visuals verschillen per extract, per dosis en per keer enorm. Ik heb sowieso al 6 verschillende soorten visuals ervaren. Vaak zijn ze super fel en kleurrijk. Met lage doseringen ervaar ik meestal een soort van lichtgevende wormpjes die in elkaar krioelen, hogere doseringen geven geometrische patronen die in elkaar overvloeien of in een soort klepjes zichtbaar zijn die open en dicht gaan. Ik vind het lastig te verwoorden altijd. Ik heb 1x met het onzuivere extract gehad dat ik een soort driedimensionale kubussen ervaarde die om hun as heen draaide en door de kamer heen stuiterden. Met ogen dicht zag ik deze kubussen achter een soort gordijn wat verticaal open en dicht ging, super bizar! Sommige mensen ervaren ook auditieve hallucinaties, alleen dit heb ik zelf nog nooit ervaren. De piek duurt telkens zo’n 7-9 minuten bij mij, afhankelijk van de dosis.

Erna neemt het een soort van lage dosis paddo’s fase aan, waarbij het zicht licht vervormd en kleuren scherper en feller worden waargenomen. Lichamelijk voel ik me dan super ontspannen en heeft het een sterk sederend effect gepaard met plezierige lichte tintelingen over het hele lichaam. Bij een hogere dosis kan deze fase wel 1,5 tot 2 uren aanhouden. Ik val regelmatig in slaap na deze laatste fase.

Op psychologisch vlak gebeurd er weinig in de zin van gedachten veranderingen, versterking van emoties, andere waarneming van tijd, ego-loss of mindfucks. Maar het heeft wel een behoorlijk sterk effect op het korte termijn geheugen en een soort van stoned/warrig effect, ik kan me bijvoorbeeld vaak niet meer herinneren dat ik de 3e hijs heb genomen. Ook heb ik een keer gehad dat ik niet begreep hoe ik de 3e hijs moest nemen en de pijp maar aan de kant legde haha. Echt serieuze amnesia effecten.

De smaak heeft wel iets weg van DMT en het ligt nog zwaarder op de longen, het lukt mij altijd maar net 10 seconden om de damp in te houden.
Als ik 10mg verdamp en na 2 minuten nog 10mg verdamp, dan komt de misselijkheid niet meer terug en verdamp ik kort erna weer 10mg. Dit is voor mij een goede dosis, al kan het zeker nog wel heftiger vind ik.

Als ik 20mg in 1x verdamp is de misselijkheid mij te extreem en ben ik niet meer bereid om nog een hijs te nemen met het risico weer de misselijkheid te ervaren.

Als ik 5mg verdamp komt er ook misselijkheid en als ik dan 2 minuten erna 10mg verdamp ervaar ik opnieuw de misselijkheid fase. Hetzelfde geld voor als ik 10mg verdamp en na 2 minuten 20mg verdamp. Op deze manier doe ik het dus niet weer.

Ik heb 1x 50mg in 1 hijs genomen omdat ik geen zin had om meerdere misselijkheid fases te door staan en toch een hogere dosis wou ervaren, en ben tijdens de overweldigende misselijkheid knock-out gegaan. Ik weet niet meer exact wat er gebeurd was maar ik heb in ieder geval een goeie black-out gehad.

Ik had een glas water midden op de tafel staan, bijna niet binnen handbereik maar deze had ik omver gegooid over de tafel. Ik had allemaal kussens van de bank afgegooid terwijl dat juist comfortabel ligt en ik kan me dit maar vaag herinneren allemaal.

Ik weet niet zeker of ik de hele piek niet bewust heb mee gemaakt want ik begon opeens te hallucineren wat leek op de 2e lage dosis paddo fase. En nu komt het, ik kon mij serieus niet meer herinneren dat ik Bufotenine had verdampt! Ik wist nog wel dat ik het van plan was. Ik dacht dus dat ik uit het niets begon te trippen. Zoiets bizars had ik nog nooit eerder mee gemaakt, gelukkig kon ik kalm blijven. In het begin dacht ik even bij mezelf, word ik psychotisch? Ga ik nu 112 bellen? En begon diep na te denken of ik niet iets per ongeluk had geconsumeerd. Ik kon niks bedenken dat ik zo’n domme fout had gemaakt en dacht het enige wat ik kan doen is het over mee me heen laten komen. Ik dacht nog bij mezelf het kan nooit veel zijn geweest, als het te lang duurt is het wel een reden om me zorgen te maken. Ik herkende de effecten ook niet direct als Bufotenine. Pas na enkele minuten keek ik op tafel en zag ik het residu in de pijp zitten en besefte ik mij dat ik het al verdampt had, holy shit zeg!

Op deze manier doe ik het dus ook nooit weer. Het kan ook zijn dat ik die dag veel Bufotenine in m’n lichaam had aangemaakt waardoor ik geen intense visuals heb ervaren, alleen ik kan hier geen duidelijke onderzoeken of bewijzen voor vinden.

Ik had gister avond voor het eerst Bufotenine gesnoven. Ik had eerst 30mg Harmalas HCl (harmine 47% + Harmaline 53%) gemengd met 50mg natriumbicarbonaat (aangezien dit de absorptie zou verbeteren) onder m’n tong gelegd. Ik had met m’n vinger en m’n tong het goed door m’n mond verspreid. Met sublinguale toediening van stoffen in zoutvorm krijg ik al gauw veel speeksel in m’n mond wat de absorptie tegen gaat, het blijft een beetje oefenen dus. Na 10 minuten heb ik dit weer uitgespuugd en weer 10 minuten daarna 150mg Bufotenine freebase gesnoven. Het brandde gelukkig helemaal niet erg.

Ongeveer na 7 minuten begon ik de eerste effecten waar te nemen. Een prikkelend gevoel in m’n kuiten en erna op m’n achterhoofd, wat zich dan verder verspreid door het hele lichaam. Bijzonder genoeg ervaarde ik de hele ervaring geen extreme overweldigende misselijkheid, al ben ik wel 3x over m’n nek gegaan. Dit kwam telkens heel plots, en was absoluut niet vervelend vergeleken met het overgeven bij het verdampen van onzuivere Bufotenine extracten in het verleden.

De visuals waren een stuk minder intens dan wanneer ik het verdamp, al duurde het wel veel langer. Ik had zeker wel voor een uur lang visuals en de effecten kwamen ook veel langzamer op. De lichamelijke sedatieve effecten waren een stuk sterker dan wanneer ik het verdamp en duurde zeker wel zo’n 3 a 4 uren. Het was leuk om eens te ervaren alleen ik weet niet of ik het weer via deze wijze van toediening ga nemen.

De voor en nadelen in vergelijking met het verdampen ervan:

Voordelen: De heftige misselijkheid is niet aanwezig, het komt nog langzamer op, het werkt veel langer, de sedatieve effecten zijn sterker.

Nadelen: Ik moest 3x overgeven, de visuals zijn veel minder sterk en je hebt er zeker wel 5x zoveel van nodig.

Naast dat ik het snuiven ervan met Harmalas had gecombineerd heb ik het verder nog niet veel gecombineerd. Ik heb jaren terug eens Bufo Changa gemaakt van de onzuivere plakkerige smurrie en dit gerookt. En ik heb eens 200mg Harmalas HCl oraal genomen en een uur later van het onzuivere gelige vettige poeder verdampt. Maar in beide gevallen heb ik er weinig uit kunnen halen omdat ik de hele ervaring moest overgeven.Ik verwacht met het bijna zuivere extract dat het wel goed te combineren valt met andere tryptamines zoals DMT of Paddo’s, en deze combinaties ga ik zeker nog eens proberen.

Nou ben ik zeer benieuwd of er ook andere DHP’ers zijn die hier veel ervaring mee hebben opgedaan, en wat hun bevindingen hier van zijn.

#11 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 06 June 2022 - 10:15 AM

^ Bufotenine combineren met MAO-remmers is ZEER GEVAARLIJK. Dit kan de toxiciteit zeer sterk verhogen, en bufotenine is op zichzelf al redelijk toxisch.

Heel domme combinatie dit en echt geen enkele reden om dat te doen.

#12 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 06 June 2022 - 11:35 AM

Ik had van jou deze reactie kunnen verwachten uiteraard, aangezien je eerder in dit topic al zei dat Bufotenine vooral gevaarlijk zou zijn. Ook heb ik je elders op het forum al meerdere keren horen zeggen dat Bufotenine enorm neurotoxisch zou zijn. Ik ben erg benieuwd naar je bronnen aangezien ik hier niets over kan vinden en er op DMT-Nexus nog nooit iemand over heb horen praten (en ik heb alle Bufotenine topics gelezen). Dus voordat je kinderachtig met capslock letters gaat schrijven en gaat roepen dat het een 'heel domme combinatie' zou zijn, kom met je bronnen dreamertje!

Ondanks populaire misvattingen over Bufotenine, tonen alle bekende dierproeven aan dat Bufotenine minder toxisch is dan 5-MeO-DMT en DMT. De LD50 voor Bufotenine is ongeveer 200-300mg/kg IP bij knaagdieren. Bufotenine is dus ongeveer net zo giftig als Cafeïne, dat bij ratten een LD50 van 260mg/kg IP heeft. De LD50 voor DMT is 110mg/kg IM voor muizen. De LD50 voor 5-MeO-DMT is 115mg/kg IP bij muizen.

https://pubchem.ncbi...fullscreen=true

Cebil snuff heeft Bufotenine als de belangrijkste psycho-actieve stof. Cebil snuff is niet nieuw. Het wordt al honderden zo niet duizenden jaren als visionaire snuff gebruikt en was ooit populairder dan Ayahuasca. Ik betwijfel of mensen het zo lang zouden hebben gebruikt als het gevaarlijk was. Geen van de sjamanen die Cebil gebruiken heeft slechte verhalen over vergiftigingen. De aanwezigheid van bijwerkingen of het ontbreken van bijwerkingen betekent niet dat een alkaloïde minder of meer toxisch is.

Een paar menselijke testen die zijn gedaan met geïnjecteerde Bufotenine bij psychiatrische patiënten, die ook andere drugs gebruikten en aan verschillende aandoeningen leden, toonden aan dat het relatief toxisch was, maar omdat het psychiatrische patiënten waren die andere drugs gebruikten, zijn die testuitslagen waarschijnlijk niet geldig voor geestelijk gezonde mensen. Bufotenine freebase geeft ook veel minder bijwerkingen dan in de zoutvorm, bovendien is de zoutvorm ook een stuk minder actief. De experimenten die ze in de jaren '50 op gevangenen deden waren allemaal in de zoutvorm. Alexander Shulgin testte het ook in de zoutvorm.

DMT heeft bijna een persoon doen laten overlijden met een 40mg IM injectie, dus dat is ook niet zo veilig. Geen van deze stoffen is volledig veilig. De enige keer dat Bufotenine mogelijk dodelijke effecten vertoonde, was bij inname met Chloorpromazine, in welk geval de proefpersoon bijna stierf.

Sommige sjamanen gebruiken tot 10 gram Cebil snuff in één sessie! Bij ongeveer 3% Bufotenine is dat 300mg Bufotenine in één keer! Dat is een behoorlijke dosis. De sjamanen zijn allemaal in orde en er zijn geen sjamanen die denken dat het gevaarlijk is. Sjamanen weten veel over planten en weten welke gevaarlijk zijn en welke relatief veilig. Dingen als Doornappel staan ​​bij de sjamanen bekend als gevaarlijk en worden met respect behandeld. Cebil is voor de sjamanen een soort partydrug, het wordt vaak gebruikt tijdens feesten. Niemand sterft ooit aan Cebil snuff. Ik denk dat dat een vrij goede indicatie is van het gebrek aan toxiciteit. Ze braken echter allemaal kort nadat ze Cebil hebben gesnoven, net als bij Ayahuasca. Sjamanen zijn voorzichtiger bij het gebruik van Ayahuasca dan bij het gebruik van Cebil. Met Ayahuasca vasten ze, maar Cebil wordt vaak genomen na grote feesten. De lichamelijke bijwerkingen zijn er, maar lijken niet al te gevaarlijk, althans niet in de manier waarop sjamanen het gebruiken. De sjamanen kauwden eerst op Caapi liaan en snoven of rookten (of door middel van rectale inname) erna de Cebil zaden gemengd met het as van verbrande zeeschelpen (Calciumhydroxide). Ook zijn er vele oude snuffs gevonden die naast Bufotenine ook Harmine bevatten. Zelfs in Nederland combineren ze het met Caapi bij Yopo ceremonies die je kunt bijwonen.

En Yopo en Cebil bevatten beide voornamelijk Bufotenine, ook hier zijn nog al veel misvattingen over.

http://entheology.or...wer.asp?a=9&z=8
'Up to 7.4% bufotenine has been found in seeds of A. peregrina var. peregrina, only 0.04% 5-MeO-DMT and 0.16% DMT; 12.4% bufotenine in A. colubrina var. Cebil, with but 0.06% and traces of both tryptamines, respectively.'

Op DMT-Nexus staan meerdere extractie methodes waaronder ook één met een Bufo Changa recept. Het lijkt mij zeer sterk dat als dit zo 'zeer gevaarlijk' zou zijn dat een met kennis hoogstaand forum als DMT-Nexus dit gewoon zou delen en toelaten in de sectie extractie methodes.

Off-topic: Ik vind het erg jammer dat hier door enkele altijd zo panisch over harm-reduction word gedaan en dan op een zeer denigrerende, betweterige vanuit de hoogte doen manier waarbij de vriendelijkheid ver te zoeken is. Dit zelfde gebeurde ook in het Amanita Muscaria topic, en als ik dan in post #135 een kritische vraag stel komt er geen reactie meer. Hetzelfde geld voor dat specifiek dreamertje ook al eens is gevraagd waar de bronnen zijn voor dat Bufotenine 'DAMN neurotoxisch' zou zijn in het 'Lief klein Yopo zaadje' topic op post #59. Waarom word er in het 'Het Grote Whisky Topic' niet geschreeuwd dat Ethanol carcinogeen is, en in vele andere topics dat stoffen neurotoxisch zijn of neurotoxische bij producten kunnen bevatten? Ik ben er ondertussen wel goed klaar mee eigenlijk en vraag me soms af wat enkele van jullie na al die jaren trippen hebben geleerd. Ook leunen hier iets te veel naar de linkerhersenhelft, wat ik sowieso al niet kan uitstaan. Ik heb er lang over zitten twijfelen om mijn ervaring met Bufotenine hier te gaan posten, omdat ik wist dat het controversie teweeg zou brengen. Erg jammer dat enkele hier niet zo open-minded zijn. Als ik ditzelfde post op DMT-Nexus of Mycotopia krijg ik nooit zulke reacties met denigrerend kritiek, daar laten mensen elkaar meer in hun waarde. Op DMT-Nexus zijn er veel mensen die Bufotenine combineren met Harmalas op verschillende wijzes van toediening, zonder enige problemen. Ik voel mij daar dan ook meer thuis ook al schat ik de wetenschappelijke kennis hier hoog in, op DMT-Nexus is het wel een tikkeltje hoger en vind ik het een relaxtere sfeer hebben. Ik probeer af en toe wat leven in het DHP forum te blazen maar de vaak kinderachtige veroordelende reactie motiveert mij niet echt verder om dit nog veel meer te proberen. Toon respect en behandel elkaar niet als een stel kleine kinderen.

#13 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 10 June 2022 - 09:36 PM

Zou je een vergelijking kunnen maken tussen 5-MeO-DMT en 5-HO-DMT?

#14 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 11 June 2022 - 06:54 PM

Ik vind deze twee lastig met elkaar te vergelijken maar ik ga m'n best doen.

5-MeO-DMT ervaar ik als één van de meest psychedelische stoffen die ik ooit heb geprobeerd, het is hierbij heel makkelijk om een bijna-dood-ervaring/ego death/out-of-body-experience te kunnen ervaren. Nou ben ik nog niet heel ervaren met hetzelfde niveau hoge doseringen met Bufotenine alleen hierbij ervaar ik nooit deze typische psychologische effecten. In die zin is het bijna het tegenovergestelde als 5-MeO-DMT aangezien ik met Bufotenine juist een psychologisch kalmerend effect ervaar waarbij het korte termijn geheugen en concentratie vermogen behoorlijk word beïnvloed.

Lichamelijk ervaar ik met 5-MeO-DMT zware ledematen maar na de piek giert de energie door m’n lichaam heen en is het erg euforisch. Helemaal bij het snuiven van 5-MeO-DMT ervaar ik overweldigende euforie. Ik ervaar Bufotenine niet echt super euforisch maar dit is erg per persoon verschillend lees ik veel. Lichamelijk is het voornamelijk sedatief en ontspannend. Misschien dat ik na de piek euforische effecten ervaar maar toch zou ik dit eerder omschrijven als een zeer ontspannend effect in plaats van euforisch.

5-MeO-DMT ervaar ik niet echt als heel visueel maar intense tracers en een soort slow-motion achtig dromerig beeld is zeker aanwezig bij hogere doseringen. Ook lijkt alles altijd te golven met 5-MeO-DMT. Gek genoeg heb ik met een hoge dosering Bufo Alvarius wel een soort slangen ervaren. Maar volgens alle gedocumenteerde samples die zijn getest wat ik kon vinden bevat het nauwelijks hallucinerende stoffen, enkel sporen van Bufotenine. Dus ik heb hier nooit een logische verklaring voor kunnen vinden. Misschien toch de synergie tussen verschillen tryptamines net als ik witte DMT anders ervaar dan meer gelige DMT door de aanwezige NMT. Bufotenine daarin tegen is super visueel en in hogere doseringen ervaar ik echt levendige visioenen met ogen open zoals ik met DMT nog nooit heb ervaren. Met 5-MeO-DMT ervaar ik geen auditieve hallucinaties en met Bufotenine tot op heden ook nog niet, al zou dit wel mogelijk moeten zijn.

Echt zuivere Bufotenine is bijna net zo potent als 5-MeO-DMT, het is dus ook een stuk potenter dan DMT.

Ik ervaar Bufotenine eerder als een soort kruising tussen DMT en Psilocine, wat moleculair gezien ook niet zo heel verbazingwekkend is.

Volgens Jonathan Ott en enkele DMT-Nexus leden ervaar je met een zuiver Bufotenine extract geen bijwerkingen.

#15 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 12 June 2022 - 06:37 PM

Interessant, dank voor het antwoord :)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users