ah ok
dat is inderdaad goed
ik zou het toch in de poeper spuiten, en niet injecteren.
Toch IM, neem eerst ff een douche voor je het doet dan ben je wat meer ontspannen en al beetje properder 
voor de IM in je bil moest je dat willen deel je je kont op in 4 delen, en het buitenste rechtse quadrant gebruiken. Je hebt al gauw een 5tal cm lange spuit hiervoor nodig hoor, het zou je verbazen hoe diep je ermee gaat. Op andere spieren zijn kleindere beter, 3 tal cm.
Ohja, eerst handen en poep desinfecteren met alcohol, opzuigen in je spuit, naald verwisselen (niet met dezelfde naald injecten als je hebt opgezogen ), en in 1 prik erdoor gaan. Dan voel je zogoed als nix, traag injecteren, halve minuut ofzo hangt af van hoeveelheid, en dan traag eruit halen en je hebt een minimum aan bloed dat meekomt.een drupje ofzo. daarna nog ff desinfecteren met alcohol of isobetadine en alles komt goed 
Het kan zijn dat er een beetje oplossing meekomt als je de naald eruit haalt, proper afvegen en ontsmetten.
Dit zal ook opgenomen worden enkel wat trager dan in de spier. (Subcutaan)
Eigenlijk als je echt goede info wilt moet je op Bodybuilding injections eens zoeken, daar vind je veel goede informatie. Bv dat quadrant enzo, en als het je eerste keer is zal je wel wat zweet laten en schrik hebben maar als je proper en steriel werkt, is er geen reden tot paniek.
Moest het wat gezwollen staan de dagen erna of rood zijn, probeer wat te masseren en onstekingsremmer zoals ibuprofen gebruiken, maar ik geloof niet dat dat het geval zal zijn.
Moest je koortsig worden ofzo de dagen erna, dan moet je naar de dokter want dan zit er een infectie op en hoe sneller opgelost hoe beter, want een abscess die zo diep zit, daar snijden ze je tot een paar cm² weg met diepte van injectie.
Wees dan wel zo ontsmettend mogelijk moest je het doen,
maar ik zou het imho gewoon zonder naald erin steken.. 50mg rectaal is niet nix hoor, zonder tolerantie zit je daarvan te nodden. Absoluut niet te vergelijken met oraal.. En het komt ook snel op.
Of laat een vriend die er iets van kent het injecteren in je bil, dat scheelt je een hoop moeilijkheden en het is zo gepiept 
Ben benieuwd wat de uitkomst zal zijn 
Have fun ^^