Morfinehet officiele morfine topic
Posted 25 November 2011 - 05:50 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 04 December 2011 - 10:12 PM
Vond het niet heel bijzonder, maar ook zeker niet verkeerd, voelde iig nog niet genoeg na die eerste 50mg.
Zou je niet te lang moeten wachten met het redosen ervan? Dat ervaar ik bv wel met oxycodon.
Vind oxycodon wel beter voelen, meer euforisch.
Posted 17 December 2011 - 03:25 AM
Posted 17 December 2011 - 05:47 AM
Net zoals alle opiaten die ik heb geprobeerd niet iets wat je zou missen als je het niet geprobeerd hebt.
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 17 December 2011 - 02:09 PM
Posted 17 December 2011 - 03:23 PM
fixed

>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 18 December 2011 - 01:35 PM
Volgens mij is dit zo'n beetje waar voor alle drugs, toch?Net zoals alle opiaten die ik heb geprobeerd niet iets wat je zou missen als je het niet geprobeerd hebt.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 19 December 2011 - 05:06 PM
Natuurlijk is die visie al gauw veranderd, maar alsnog hangt er (in ieder geval bij mij en bij kennissen) een wat mythisch sfeertje omtrent opiaten. Terwijl in weze het effect (in ieder geval van de opiaten die ik geprobeerd heb) niet echt uitermate relaxt was ofzo.
Natuurlijk zal dat dit per persoon verschillen, maar bij Morfine gaat deze vlieger bij mij ook op.
Maarja er moet toch wel ietsss heel rlxt zijn aan H lijkt me. Al is de afhankelijkheid echt een bitch. Ben nog nooit iemand tegen gekomen die blij is dat die met H begonnen is. En dan praat ik over mensen in het hulpverleningscircuit. Maar goed dat is natuurlijk ook wel logisch...
Posted 20 December 2011 - 08:22 AM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 04 February 2012 - 01:45 AM
Bij morfine is het (bij mij althans) niet dat ik er extreem blij van wordt, maar heel erg dromerig en dat is wat ik er interessant aan vind. En vermoed dat dit ook zo bij heroïne zal zijn, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat dit heel erg anders dan morfine gaat zijn, het is potenter, maar in feite is het gewoon een pro-drug voor morfine..
Het verschil is toch wel groot hoor, groot genoeg om het niet zo te bagatelliseren. Ik neem aan dat je er zelf nog geen ervaring mee hebt?
Posted 13 November 2013 - 11:25 AM
Weet iemand ook of je morfine hcl 20mg/ml ampullen voor injectie ook oraal kunt toedienen? Omdat er op de verpakking staat uitsluitend voor voor bereiding van oplossingen voor intraveneuze toediening via een continu infuussysteem. Naast morfine bevatten ze per ml nog natriumchloride 5,5mg en dinatriumdetaat 0,5mg. Of zal het beter zijn om bv de vloeistof te laten verdampen en dat er dan poeder/kristal overblijft? Of rectaal te nemen?
Posted 13 November 2013 - 11:32 AM
Kan zonder problemen. Ik heb het ooit is ook ingedampt en zowel oraal als nasaal genomen. Nasaal kan ik je echter afraden, omdat dit nauwelijks beter werkt. Geloof dat voor beide routes de biobeschikbaarheid ~30% is. Dus het heeft verder niks te maken met natrium zouten of whatever.
Let er wel op dat je dus wat extra zouten in je morfine hebt, dus je dosis zal ietsje hoger uitvallen dan wanneer je zuivere morfine had, maar dat is een simpel rekensommetje, aangezien je de exacte hoeveelheid zout weet..
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 13 November 2013 - 12:01 PM
De dosis morfine hoger uitvallen wanneer je zuivere morfine hebt, ik begrijp niet wat je daarmee bedoeld? Of bedoel je de dosis zout? De dosis blijft toch hetzelfde en het is zuivere morfine. Je krijgt alleen wat meer zout binnen dan met oramorph bv toch?
Ik was het trouwens niet van plan te snuiven maar jullie eigen wiki pagina zegt dat je van snuiven wel iets minder nodig hebt.
Posted 13 November 2013 - 01:40 PM
Ik bedoel, wanneer je 50mg afweegt van wat je hebt ingedampt, je geen 50mg morfine hebt, maar ietsje minder. Dus wil je 50mg morfine nemen, dan zal je een paar mg meer moeten afwegen.
Redelijk logisch en voor de hand liggend, maar wou het toch gezegd hebben.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 13 November 2013 - 02:06 PM
Ah om het in te dampen had je het dus over. Ik denk dat ik 't gewoon ga opdrinken om zo min mogelijk te verspillen.
Posted 13 November 2013 - 03:28 PM
Ik ga nu iets heel fouts zeggen (bij voorbaat excuses) maar je hebt steriele isotone morphine oplossing: Bioavailability: 20–40% (oral), 36–71% (rectally),100% (IV/IM) (aldus Wiki). Ik zou serieus overwegen het IM in mijn bil of bovenarm te prikken al zal dat lastig worden omdat het nogal een verdunde oplossing is, twee ml IM lijkt me de max. Daarom staat erop alleen voor infuus. Tweede optie is rectaal, zou ik doen als ik optie 1 echt niet wou.
Optie 3 is indampen en chinezen.
Oraal is verspilling ben ik bang.
"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"
"Prove me wrong..."
Posted 13 November 2013 - 09:03 PM
Weet je de BA van dampen inhaleren?
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 14 November 2013 - 01:02 PM
Ik ga nu iets heel fouts zeggen (bij voorbaat excuses) maar je hebt steriele isotone morphine oplossing: Bioavailability: 20–40% (oral), 36–71% (rectally),100% (IV/IM) (aldus Wiki). Ik zou serieus overwegen het IM in mijn bil of bovenarm te prikken al zal dat lastig worden omdat het nogal een verdunde oplossing is, twee ml IM lijkt me de max. Daarom staat erop alleen voor infuus. Tweede optie is rectaal, zou ik doen als ik optie 1 echt niet wou.
Oraal is verspilling ben ik bang.
JIj denk dat orale inname verspilling is omdat deze ampullen speciaal voor injecteren zijn? Of alleen om de bioavailability? Want anders heb ik wel een goede ervaring met morfine oraal, maar dat was dan ook Oramorph voor oraal gebruik gemaakt dus.
Posted 14 November 2013 - 04:39 PM
Tuurlijk werkt het oraal. Je verliest alleen 70% van je morphine door de extreem lage orale bioavailability. Ik weet niet hoe groot je stash is natuurlijk.
Ik weet niet precies wat de BA is van gerookte morphine maar ik neem aan significant hoger dan oraal anders zou men opium eten en niet roken.
"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"
"Prove me wrong..."
Posted 14 November 2013 - 04:49 PM
Ik eet ook liever opium dan roken, tot nu op verschillende manieren proberen te roken, met weinig effect. De orale inname er van werkte prima, alleen je moet best wat nemen, iig van die batch dan.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users