Jump to content

Photo

Morfinehet officiele morfine topic

• Please log in to reply
73 replies to this topic

#21 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 20 May 2009 - 06:53 PM

Maar daar moet je ook maar net zin in hebben om te doen :hmz:

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#22 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 20 May 2009 - 06:56 PM

Jup, twee stigma's te overbruggen. Maar ach, waarom ook niet?

#23 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 07 November 2010 - 06:28 PM

Weet iemand of een GABAa antagonist de werking van morfine negatief kan beinvloeden..??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#24 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 07 November 2010 - 07:36 PM

GABA-A antagonisten (bijv. Flumazenil) hebben geen effect op opiaten/opioïden, enkel op benzo's. Andere "breder werkende" GABA antagonisten (bijv. PTZ) ook niet.
Voor het tegengaan van effecten van opiaten wordt doorgaans Naltrexone gebruikt, een opioïde antagonist.

Qua metabolisme wordt morfine vooral afgebroken door het UGT2B7-enzym, veel problemen met stoffen die bijv Cytochroom P450 enzymen remmen of in beslag nemen zullen er volgens mij ook niet zijn.

Edited by Feroxium, 07 November 2010 - 07:40 PM.

Verbing weirds language.

#25 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 12 November 2010 - 10:39 PM

Ik denk dat bij normaal gebruik (lees: met verstand) morfine geen gevaarlijk middel is, wat natuurlijk niet wil zeggen dat het een ongevaarlijk middel is!!

En Bosgeest zou je zo vriendelijk willen zijn omdat met alcohol en je tanden eens uit te leggen??

Ik neem aan dat hij vloeibare Morph bedoeld.
Ik vind Morph niet bijster interessant. Bent btw ook niet hoger gegaan dan 20 mg + 50 mg Tramadol.
Dus wellicht is de dosis te laag geweest...Maar bij hogere doseringen van bijvoorbeeld Methadon (waar het effect behoorlijk mee te vergelijken is) werd ik alleen maar draaierig en eigenlijk niet zo heel erg lekker.
En daarbij heb ik met 'al' mijn opiaten ervaringen altijd nog last gehad van een vervelende jeuk... En daarbij geld, hoe hoger de dosis, hoe erger de jeuk.

Nee volgens mij zijn opiaten niks voor mij. Misschien gelukkig maar :)

#26 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 21 January 2011 - 01:35 AM

Van 10 mg Morfine HCl I.M. kreeg ik toch een redelijk aangenaam effect, zonder nevenwerkingen. Niet veel speciaals maar best leuk. :D

#27 Feather

Feather

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 25 May 2011 - 08:52 PM

Mijn enige ervaring met morfine is legaal in het ziekenhuis na een operatie. Later hoorde ik van de arts dat ze me behoorlijk veel hadden gegeven (en ik was natuurlijk al langer dan 24 uur nuchter ivm die operatie). Ik heb haar toen maar bedankt want het was echt geweldig! CEV's, onsamenhangende gedachten die toch wel weer heel logisch waren en naar het schijnt wartaal ten top (volgens bezoek). Toen het echter uitwerkte en ik voor het eerst overeind kwam ging ik gelijk over mijn nek en hebben ze me weer platgespoten. Nu met tegelijkertijd iets tegen de misselijkheid...? Geen idee hoe of wat voor dosis je voor recreatief gebruik moet hanteren. Infuus was in ieder geval erg makkelijk en de resultaten waren leuk :-)

*EDIT: Oops, zie nu pas dat dit topic niet echt up to date meer is!

Edited by Feather, 25 May 2011 - 08:53 PM.

Reizende strijdster

#28 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 19 November 2011 - 09:06 AM

[Poelster: Merged met bestaande topic]

Naast het rooktopic had ik graag nog een algemeen topic.

Ik heb gisteren drie gr opium gehaald en het begint te jeuken :D. Ik denk dat opium echt een van de fijnste middelen is die ik ooit gebruikt heb. Het is een middel dat je wel leer appreciëren na een aantal x gebruiken. Mijn eerste keren waren redelijk subtiel, ik was ook met andere mensen, dan merk je er niet zoveel van als je aan het praten bent.

Later heb ik het nog enkele malen opnieuw gedaan en er enorm van genoten. Het effect is heel uniek en met niets te vergelijken. Voor mij is het een subtiele drug waarbij je je best even terugtrekt en mediteert. Het heeft een heel dromerig gevoel en ik vind het ergens ook een psychonautisch middel voor de een of andere reden. Heel vredig, heel mooi. Gaat heel goed met hasholie en lotus-extract. Ik zou het nu heel graag eens combineren met methaqualone, ik vroeg me af of dit safe is? Wsch een heel goede combo.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#29 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 19 November 2011 - 10:35 AM

ik denk dat het wel safe is....weet alleen de dosering niet. Ik zou laag beginnen met de methaqualone igg....

Opium is echt relaxed idd, ook in combi met coke roken vind ik het fijn

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#30 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 19 November 2011 - 10:45 AM

Ja, wsch wel. Ik vind opium en coke wel te vergelijken ergens .. nou is het wel zo dat coke een egodrug is, maar dat hangt ook een beetje af van dosis en setting. Vroeger had ik best goede source voor quasie pure coke en toen ik dat gaf aan cokefiends vonden die er niets aan, dat bewijst dat ze verslaafd zijn aan de versnijdingsmiddelen. Coke vond ik altijd subtiel, maar lekker, en in dat opzicht wel ergens vergelijkbaar met opium. Ik denk dat een combo wel leuk kan zijn, maar dan moet coke wel eerder op de achtergrond zijn, maw, geen dikke lijnen snuiven zodat het domineert. Dat vind ik best moeilijk, want ik ben het type dat niet 1 lijntje wil snuiven, maar eerder 2 gr wil bingen.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#31 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 19 November 2011 - 10:53 AM

ja ik vind coke roken ook erg subtiel, en dan als combi met opium roken erg ok. Eerst wat opium roken, dan wat coke roken. Mjam mjam :)

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#32 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 19 November 2011 - 06:51 PM

Ik heb de combi wel eens geprobeer en heb nooit iets naars evaren. Overigens wil dat niks zeggen over schadelijkheid.

Kwa effect is het een fijne combi, de toch niet te onderschatten 'up' van de poppies maakt de ludes iets helderder en minder duf. De sedaties vullen elkaar daarna mooi aan.

Ludes en kratom is beter trouwens.

Overigens wolf, onderschat het niet. Ik weet dat je veel ervaring hebt maar dat dacht ik ook over mezelf. Ik ben tijdens moeilijke periodes wel eens de fout in gegaan. De subtiliteit is er snel vanaf als je het meerdere dagen achter elkaar doet en dan stopt...

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#33 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 19 November 2011 - 06:58 PM

Ben ik ook niet van plan, I don't want to kill the magic, plus, ik heb er ook geen tijd voor om het te vaak na elkaar te doen.

mcH, hoe is opium met kratom? Is dat de moeite?

The_imagizer rookte het trouwens met dmt en zei dat het de hele rookervaring enorm verzachte.

#34 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 19 November 2011 - 07:01 PM

Opium en kratom heffen elkaar op. De sufheid gaat er helemaal uit. Ik vermoed ook dat kratom voornamelijk een antagonist is, 2 redenen:

Kratom heft deels de effecten van pod thee op
Bij ontzettend frequent kratom gebruik en tolerantie geen poppy tolerantie.

"Prove me wrong..."

#35 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 19 November 2011 - 07:06 PM

Overigens als je echt het psychedelische in opium naar boven wilt halen, dan zou ik eerst wat opium roken en als die effecten goed merkbaar zijn een klein beetje DMT roken. Zelf heb ik nooit deze combinatie gedaan, maar wel met een andere opiaat en dat was echt overweldigend. En vermoeid dat het voor opium vergelijkbaar moet zijn.

Opium en luudes, nooit gedaan, maar dat is ook iets waar ik niet snel naar toe zal neigen. Ondanks dat het beide zeer fijne downers zijn, zijn ze toch totaal anders en ik verwacht weinig synergie. Die hash die je noemt, is al een betere optie in mijn opinie..
Tevens vind ik een beetje alcohol en opium ook goed samen gaan, vandaar dat mijn voorkeur ook naar laudanum uitgaat, maar ik denk wel dat een extra waarschuwing hier op zijn plats is, dus wees voorzichtig en weet waar mee je bezig bent!!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#36 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 20 November 2011 - 09:29 AM

mcH:
Met elkaar opheffen bedoel je dus dat je uiteindelijk minder tot geen effect krijgt dan van de twee apart?

Poelie:

did deed The_Imagizer, hij legde wat dmt op zijn opium en is erg fan van de ervaring.

#37 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 20 November 2011 - 09:51 PM

mcH:
Met elkaar opheffen bedoel je dus dat je uiteindelijk minder tot geen effect krijgt dan van de twee apart?

Kratom neemt voor mij de lamheid en dromerigheid van poppies weg. Ik heb één keer een astma aanval gehad tijdens poppies, heb ze heel soms maar nu kwam het erg ongelegen :P . Ik kon me er niet echt druk om maken ;) maar ademen was vet moeilijk. Ik pakte eigenlijk uit een reflex kratom en na een theelepel gingen mijn luchtwegen vol open en kon ik als het ware weer een rondje hardlopen.

MAAR! Ik ben raar, en reageer anders op kratom dan anderen; ik krijg bv diarhee van kratom waar de meeste mensen er verstopt (mu-agonist) van raken. Ik heb ook boven de 4-5 gram geen effect meer waar anderen pas vanaf 5 iets bemerken. Kratom is in geen geval verstandig om te gebruiken tijdens opiaten.

"Prove me wrong..."

#38 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 25 November 2011 - 01:00 PM

God, ik ben toch inmiddels wel erg benieuwd naar opium (en damn I sound like a n00b). Toch zou ik altijd adviseren om extreem voorzichtig te zijn met het combineren van sederende middelen.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#39 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 25 November 2011 - 01:01 PM

Wat is trouwens jullie favoriete manier van toediening? Roken? En zo ja, waarin? Hebben jullie een geschikte opium-pijp? Drinken? Eten? Chinezen?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#40 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 25 November 2011 - 02:19 PM

qua roken, beste is op een pin en het ergens heet tegen aanbrengen. Een pijp durf ik nie echt wegens verlies, maar ik hoorde dat een bong best goed werkt. Ik ga vnv es aan mijn nieuwe batch beginnen, het wordt Chinezen ..

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users