Morfinehet officiele morfine topic
Posted 20 May 2009 - 06:53 PM

Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 20 May 2009 - 06:56 PM
Posted 07 November 2010 - 06:28 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 07 November 2010 - 07:36 PM
Voor het tegengaan van effecten van opiaten wordt doorgaans Naltrexone gebruikt, een opioïde antagonist.
Qua metabolisme wordt morfine vooral afgebroken door het UGT2B7-enzym, veel problemen met stoffen die bijv Cytochroom P450 enzymen remmen of in beslag nemen zullen er volgens mij ook niet zijn.
Edited by Feroxium, 07 November 2010 - 07:40 PM.
Posted 12 November 2010 - 10:39 PM
Ik denk dat bij normaal gebruik (lees: met verstand) morfine geen gevaarlijk middel is, wat natuurlijk niet wil zeggen dat het een ongevaarlijk middel is!!
En Bosgeest zou je zo vriendelijk willen zijn omdat met alcohol en je tanden eens uit te leggen??
Ik neem aan dat hij vloeibare Morph bedoeld.
Ik vind Morph niet bijster interessant. Bent btw ook niet hoger gegaan dan 20 mg + 50 mg Tramadol.
Dus wellicht is de dosis te laag geweest...Maar bij hogere doseringen van bijvoorbeeld Methadon (waar het effect behoorlijk mee te vergelijken is) werd ik alleen maar draaierig en eigenlijk niet zo heel erg lekker.
En daarbij heb ik met 'al' mijn opiaten ervaringen altijd nog last gehad van een vervelende jeuk... En daarbij geld, hoe hoger de dosis, hoe erger de jeuk.
Nee volgens mij zijn opiaten niks voor mij. Misschien gelukkig maar

Posted 21 January 2011 - 01:35 AM

Posted 25 May 2011 - 08:52 PM
*EDIT: Oops, zie nu pas dat dit topic niet echt up to date meer is!
Edited by Feather, 25 May 2011 - 08:53 PM.
Posted 19 November 2011 - 09:06 AM
Naast het rooktopic had ik graag nog een algemeen topic.
Ik heb gisteren drie gr opium gehaald en het begint te jeuken

Later heb ik het nog enkele malen opnieuw gedaan en er enorm van genoten. Het effect is heel uniek en met niets te vergelijken. Voor mij is het een subtiele drug waarbij je je best even terugtrekt en mediteert. Het heeft een heel dromerig gevoel en ik vind het ergens ook een psychonautisch middel voor de een of andere reden. Heel vredig, heel mooi. Gaat heel goed met hasholie en lotus-extract. Ik zou het nu heel graag eens combineren met methaqualone, ik vroeg me af of dit safe is? Wsch een heel goede combo.
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 19 November 2011 - 10:35 AM
Opium is echt relaxed idd, ook in combi met coke roken vind ik het fijn
Vandaag is mijn Lievelingsdag!!
THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message
Posted 19 November 2011 - 10:45 AM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 19 November 2011 - 10:53 AM

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!
THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message
Posted 19 November 2011 - 06:51 PM
Kwa effect is het een fijne combi, de toch niet te onderschatten 'up' van de poppies maakt de ludes iets helderder en minder duf. De sedaties vullen elkaar daarna mooi aan.
Ludes en kratom is beter trouwens.
Overigens wolf, onderschat het niet. Ik weet dat je veel ervaring hebt maar dat dacht ik ook over mezelf. Ik ben tijdens moeilijke periodes wel eens de fout in gegaan. De subtiliteit is er snel vanaf als je het meerdere dagen achter elkaar doet en dan stopt...
"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"
"Prove me wrong..."
Posted 19 November 2011 - 06:58 PM
mcH, hoe is opium met kratom? Is dat de moeite?
The_imagizer rookte het trouwens met dmt en zei dat het de hele rookervaring enorm verzachte.
Posted 19 November 2011 - 07:01 PM
Kratom heft deels de effecten van pod thee op
Bij ontzettend frequent kratom gebruik en tolerantie geen poppy tolerantie.
"Prove me wrong..."
Posted 19 November 2011 - 07:06 PM
Opium en luudes, nooit gedaan, maar dat is ook iets waar ik niet snel naar toe zal neigen. Ondanks dat het beide zeer fijne downers zijn, zijn ze toch totaal anders en ik verwacht weinig synergie. Die hash die je noemt, is al een betere optie in mijn opinie..
Tevens vind ik een beetje alcohol en opium ook goed samen gaan, vandaar dat mijn voorkeur ook naar laudanum uitgaat, maar ik denk wel dat een extra waarschuwing hier op zijn plats is, dus wees voorzichtig en weet waar mee je bezig bent!!
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 20 November 2011 - 09:29 AM
Met elkaar opheffen bedoel je dus dat je uiteindelijk minder tot geen effect krijgt dan van de twee apart?
Poelie:
did deed The_Imagizer, hij legde wat dmt op zijn opium en is erg fan van de ervaring.
Posted 20 November 2011 - 09:51 PM
Kratom neemt voor mij de lamheid en dromerigheid van poppies weg. Ik heb één keer een astma aanval gehad tijdens poppies, heb ze heel soms maar nu kwam het erg ongelegenmcH:
Met elkaar opheffen bedoel je dus dat je uiteindelijk minder tot geen effect krijgt dan van de twee apart?

MAAR! Ik ben raar, en reageer anders op kratom dan anderen; ik krijg bv diarhee van kratom waar de meeste mensen er verstopt (mu-agonist) van raken. Ik heb ook boven de 4-5 gram geen effect meer waar anderen pas vanaf 5 iets bemerken. Kratom is in geen geval verstandig om te gebruiken tijdens opiaten.
"Prove me wrong..."
Posted 25 November 2011 - 01:00 PM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 25 November 2011 - 01:01 PM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 25 November 2011 - 02:19 PM
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users