Jump to content

Photo

Cathinone afgeleiden, ervaringen

• Please log in to reply
49 replies to this topic

#41 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,413 posts

Posted 20 June 2008 - 12:04 PM

Ik vond die appp niet veel soeps. Verder heb ik ook gewoon beslist om geen nieuwe reasarch chemicals te proberen, er is daar nix over bekend van hoe en wat en hoe slecht het kan zijn. Ik vind zomaar domweg nieuwe stofjes combineren niet zo slim eigenlijk ....
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#42 d0gmaz

d0gmaz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 198 posts

Posted 26 August 2008 - 07:45 PM

zou mooi zijn als iemand een samenvatting zou kunnen maken met de gemiddelde doseringen van al deze stofjes :glare: is namelijk niet allemaal even makkelijk te vinden

#43 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 24 November 2008 - 07:54 AM

Om even terug te komen op de flephedrone (4-fluoro-N-methylcathione), van het weekend 100 mg geprobeerd op een feestje, het kwam gewoon normaal opzetten, dus na een half uurtje de eerste effecten, na een uur zeker wel op de piek, wat een lekkere rush met zich me bracht, verder vond ik het nog al speedy aanvoelen, veel zin om slap te ouwe hoeren, weinig zin om echt hard te dansen (wat goed uitkwam want de DJ viel een beetje tegen) , en naar 3 uur na inname was het einde al een tijdje in zicht, misschien nog tot op 5 uur na inname een lichte na stimulatie. De korte werkingsduur had ik enig sinds wel verwacht, omdat dat met alle cathinone het geval is.

Voor een orale dosis ga ik denk ik de volgende keer wel iets van 50 mg hoger zitten, verder vind ik dat deze in het rijtje e-cath valt en misschien beter nasaal is dan oraal te nemen is.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#44 tms

tms

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 118 posts

Posted 23 February 2009 - 10:18 PM

Ik heb inmiddels ervaring met methylone, mephedrone en butylone. Mephedrone en Methylone vind ik beiden erg plezierig, butylone is voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Bij +/- 80mg Butylone (nasaal) vond ik het effect in eerste instantie best aardig, milde stimulatie en lichte euforie. Na korte tijd (~30 min) zwakte dit af en maakte plaats voor een dysforische gemoedstoestand. Voelt ook lichamelijk niet prettig aan, versnelde hartslag en ietwat beklemmend gevoel op de borst.

Mephedrone is een erg interessant goedje.. Fijne stimulant met empathogene aspecten die erg op die van MDMA/Methylone lijken. Verhoogde waardering voor muziek, lulkick, niet stil kunnen zitten.. Het is wel verleidelijk om bij te blijven pakken, de uren vliegen werkelijk voorbij. De comedown is niet zo naar als die van MDMA, met wat cannabis tegen het einde is een zachte landing vrijwel gegarandeerd.

#45 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,398 posts

Posted 24 February 2009 - 12:05 AM

Om fastandbulbous te quoten:

"Here's some figures from a paper (Monoamine transporters & psychostimulant drug, Eur J. Pharmacology; 479(1-3): 23-40)

Laid out as follows

Drug/DA release EC50/DA reuptake inh Ki/NE release EC50/NE reuptake Ki/5HT release EC50/5HT reuptake Ki (all figures in nM)

N-ethylcathinone/>1000/>1000/99.3/360/2118/3840

Diethylpropion/>10000/>10000/>10000/>10000/>10000/>10000/

and for comparison

(+)Amphetamine/24.8/34/7.1/38.9/1765/3830

(+)Methamphetamine/24.5/114/12.3/48/736/2137"

Interessant, aangezien ik ethcat best een plezierige upper vind, maar het vrij weinig direct effect op DA release/reuptake inhibition lijkt te hebben. Lage doseringen werken bij mij kalmerend, wat heel relax kan zijn, vooral als koffievervanger :) Alleen m'n neus lijkt het niet echt aardig te vinden.

#46 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 24 February 2009 - 07:51 AM

...butylone is voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Bij +/- 80mg Butylone (nasaal) vond ik het effect in eerste instantie best aardig, milde stimulatie en lichte euforie. Na korte tijd (~30 min) zwakte dit af en maakte plaats voor een dysforische gemoedstoestand. Voelt ook lichamelijk niet prettig aan, versnelde hartslag en ietwat beklemmend gevoel op de borst.

Maar ik vind +/- 80 mg (hoe ruim moet ik hier die +/- nemen??) best een hele hoge dosis, zelf vond ik 85 mg oraal een lekkere dosis, wat misschien ietsje aan de lichte kant zit, maar zou zeker niet ver over de 100 mg oraal heen willen.

Je moet natuurlijk zelf bepalen of je het (n)ooit weer neemt, maar mocht je het weer gaan doen, raad ik je aan om dan in ieder geval een stuk lager te gaan zitten met de dosis..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#47 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 24 February 2009 - 11:14 AM

En zeker ook voor oraal te gaan. Bij Butylone zeker the way to go!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#48 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 27 May 2014 - 09:57 PM

Heeft iemand ervaring met α-PPP, zoals dosis en werkingsduur?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#49 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,398 posts

Posted 19 August 2015 - 08:40 PM

[Poelster: Post verplaatst uit het alpha-PVP-topic]

Hoe verhield de pyrovalerone zich tot MDPV? Had je een oude '60s stash gevonden? :P

#50 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 20 August 2015 - 08:32 AM

Ik vond ze beide niet fijn, dus in dat opzicht verhouden ze best goed tot elkaar. Voor mij was het verschil de klein om het noemenswaardig te vinden, maar pyrovalerone heb ik maar 1x gedaan en MDPV is ook op 1 hand te tellen, dus wellicht zal je een fijnproever naar de verschillen moeten vragen.

En dingen verboden zijn kunnen nog steeds wel gemaakt worden, kijk maar naar luudes. Zolang het verkoopt is er wel iemand te vinden die het wil maken.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users