Jump to content

Photo

Cathinone afgeleiden, ervaringen

• Please log in to reply
49 replies to this topic

#21 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 20 January 2008 - 12:25 PM

Dankje voor de link, dat topic had ik nog niet gelezen. :) Maar zij zijn er wel erg negatief over, toch nog even wat meer info zoeken voordat ik mijn bestelling plaats denk ik.

#22 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 29 January 2008 - 12:55 AM

Diethylcathinone & ethylcathinone zijn lichte stimuleerende middelen vergelijken met caffeine en ephedrine. Ik denk toch dat ik deze prefereer boven die. Ik heb ze nog niet apart gebruikt.

#23 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 01 February 2008 - 03:06 PM

Diethylcathinone & ethylcathinone zijn lichte stimuleerende middelen vergelijken met caffeine en ephedrine. Ik denk toch dat ik deze prefereer boven die. Ik heb ze nog niet apart gebruikt.

geef mij maar butylone.
(vond ik zelfs lekkerder dan de methylone.)
"Circular logic works because circular logic works."

#24 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 01 February 2008 - 11:08 PM

Had je ook zoveel last van een flink vehoogde hartslag? Ik en mijn tripgenoot wel namelijk. Voorkeur voor een van beide middelen hangt eigenlijk voornamelijk af van de situatie en het doel.... Voor een avondje stappen zou ik niet snel kiezen voor butylone, veel te weinig DA affiniteit.
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#25 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 01 February 2008 - 11:41 PM

Had je ook zoveel last van een flink vehoogde hartslag? Ik en mijn tripgenoot wel namelijk. Voorkeur voor een van beide middelen hangt eigenlijk voornamelijk af van de situatie en het doel.... Voor een avondje stappen zou ik niet snel kiezen voor butylone, veel te weinig DA affiniteit.

nope , wel wat vasoconstrictie (kouwe handen en voeten) by butylone.
"Circular logic works because circular logic works."

#26 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 12 May 2008 - 02:22 PM

Heeft er iemand inmiddels mephedrone geprobeerd? Die staat nog op het lijstje :) Beetje duur omdat er hoge doses voor nodig zijn lijkt het, maar ja.

Laatst ontviel er iemand wat Alpha-pyrrolidinopropiophenone, ik weet niet of het een cathinone is maar het schijnt er mee samen te hangen. Een stimulant die ik nog wat verder moet leren kennen. Sterker dan de ethyl-cathinone, wat op zich geen pre hoeft te zijn. Als het op sterke uppers aankomt heb ik toch liever speed, dan weet je wat je krijgt, dat is al jaren bekend.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#27 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 12 May 2008 - 09:55 PM

Ja het is in feite wel een cathinone.

Maar niet geprobeerd. Misschien ooit is op een mooie dag, maar eerst heb ik nog altijd butylone te testen..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#28 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 31 May 2008 - 12:45 PM

Handig en interesant tabelletje:

Bron: Cathinone: An Investigation of Several N-Alkyl and Methylenedioxy-Substituted Analogs

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#29 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 11 June 2008 - 10:24 PM

Ik hoorde dat ethyl-cathinone met goed gevolg te basen is, dat vraagt om vergelijkend onderzoek. :boxing:

en dan is er sinds kort 2-Methylamino-1-p-fluorophenyl-propan-1-one AKA flefedrone op de markt, het moet niet gekker worden met die namen!
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#30 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 12 June 2008 - 11:12 AM

^of te wel 4-fluormethcath. (voor de wat minder chemisch onderbouwde members :boxing:)

Deze klinkt me ook heel interesant in de oren. Dus waarschijnlijk to be continued.. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#31 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 15 June 2008 - 02:43 AM

Weet er iemand wat een goede dosis zou zijn voor 4-FMC? En voor Alpha-PPP? Ik denk dat deze ook bij de cathinones hoort.

#32 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 15 June 2008 - 08:14 PM

a-ppp= eyeball lijntjes voor de neus, idem dosis als eth-cath maar dan pijnlijk.
Mephedrone doet het leuk bij 100mg en een reboost van nog eens 100, ik hoorde wel dat je er redelijk naar van wordt als je het bv twee dagen achter elkaar doet ( ik was het niet)

Van die fluor dinges ( 4-fmc lijkt teveel op fmp) zijn de doseringen nog in de onderzoeksfase, wordt ongetwijfeld vervolgd, qua effecten zijn er op aard weer wat tevreden mensen bijgekomen.

#33 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 16 June 2008 - 05:26 PM

( 4-fmc lijkt teveel op fmp)

Bedoel je hier mee dat je de naam 4-fmc teveel op 4-fmp vind lijken of had je het over de vergelijkbare effecten??

En aangezien ik nu toch het onderwerp naamgeving bij de cathinonen heb aangebroken, ik vind persoonlijk de naam MDMC veel duidelijker bij methylone passen dan methylone, ook al heeft Shulgin al een andere verbinding MDMC genoemt. (Maar zelf vind zie ik daar geen logica in)

En dan heb je nog voor vrijveel andere cathinonen een naam geving als Amfepramone, Mephedrone , Flephedrone wat het er ook niet duidelijker op maakt, moeilijke kwestie die cathinon naam geving

En @ Static: α-PPP is inderdaad een cathinon.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#34 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 16 June 2008 - 07:25 PM

Methylone, Butylone, Ethylone, Mephedrone, Flephedrone, ...ARGH

BK-MDMA, BK-MBDB, BK-MDEA, 4-MMC, 4-FMC

Is dat nie de meest logische benaming voor dit soort dinge

De nicknames van de psilocin analogen zijn nog erger xD

#35 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,401 posts

Posted 16 June 2008 - 07:41 PM

'nicknames' zijn dan toch ook voor de 'lol'?

Niet al te serieus nemen dus en gewoon de structuur er bij pakken als je echt wil weten wat een stof is.

#36 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 16 June 2008 - 07:45 PM

Ja, maar om een 'nieuwe' structuur op te zoeken zal je toch eerst de nickname moeten weten, lijkt mij :)
(Of als je andere info wilt opzoeken)

En als er nou een logische/ eenduidige naamgeving voor was, zou je inprincipe al aan de naam van het 'nieuwe' stofje de structuur kunnen bedenken.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#37 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,401 posts

Posted 16 June 2008 - 07:49 PM

^ ehm, IUPAC iemand? :)

#38 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 16 June 2008 - 07:58 PM

True, maar meestel wordt dimethylcathinon niet aangeboden als 2-(dimethylamino)-1-phenylpropan-1-one, maar eerder als Metamfepramone. En als je geen idee hebt wat dat is kom er dan maar eens achter.

Tuurlijk is het ook niet heel moeilijk om daar een structuur bij te zoeken (met beetje wilskracht lukt alles), maar vind het gewoon zeer onhandig dat iedereen een verschillende naamgeving gebruikt. En dan is dit nog niet eens slang, dan wordt het nog velemalen erger..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#39 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 17 June 2008 - 05:23 AM

En dan zijn medicijnen nog veel erger^^ 20 verschillende merknamen voor 1 middel xD

#40 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 19 June 2008 - 11:47 PM

Er zou erg recent een dode gevallen zijn als gevolg van mephedrone a.k.a. 4-mehylmethcathinone, in een vd Skandinavische landen. Heeft iemand meer gehoord dan wat ik hier schrijf?

Afgelopen weekend heb ik nog wat geconsumeerd, helemaal prima, zou alleen lullig staan als ik in de rij vd AH sta en mijn nieren springen in het mandje van degene achte rme.....?

groeten, ilu

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users