Jump to content

Photo

Cathinone afgeleiden, ervaringen

• Please log in to reply
49 replies to this topic

#1 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 13 November 2007 - 12:09 AM

methcathinone, ethylcathinone, andere afgeleiden ( als ik het goed schrijf), ze schijnen in omloop te zijn. Heeft iemand er wat van op en zo ja, hoe was't?
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#2 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 14 November 2007 - 02:26 PM

ik ben beniewd naar diethylcathinone. Zelf nog geen van deze varianten geprobeerd.

#3 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,498 posts

Posted 14 November 2007 - 04:49 PM

methylone is nog steeds een van mijn all time favorites

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#4 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 14 November 2007 - 06:20 PM

Methylone is mijn all time favourite. Gewoon puur, in de mix, met ijs, het is gewoon de shit!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#5 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 14 November 2007 - 07:59 PM

Ik doe mee met zwaan-kleef-aan, Methylone Mmm :tease:

Ik hoef geen coke als ik pep-zie

Ik hoef geen XTC als ik Methylone zie B)
They don't like my lifestyle..

#6 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 16 December 2007 - 05:13 PM

weet iemand hoelang bewaarbaar ethylcathinone, diethylcathinone en methcathinone zijn? En of hoe ze het beste te bewaren.

Als ik het goed heb veranderd cathinone vanzelf terug naar cathine na een tijdje. Gebeurt een vergelijkbaar process met deze drie stoffen?

#7 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 16 December 2007 - 06:21 PM

Lijken die afgeleiden erg op Methylone eigelijk? Ik heb alleen nog Methylone gedaan namelijk. :)

#8 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 16 December 2007 - 08:39 PM

ze lijken mij niet bijzonder instabiel, ik hoop binnenkort een van de 3 te testen. Ze zijn volgens mij niet echt vergelijkbaar met methylone, het zijn eerder uppers.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#9 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,498 posts

Posted 16 December 2007 - 08:49 PM

Ben benieuwd wat je ervan vind

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#10 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 17 December 2007 - 07:11 AM

ze lijken mij niet bijzonder instabiel, ik hoop binnenkort een van de 3 te testen. Ze zijn volgens mij niet echt vergelijkbaar met methylone, het zijn eerder uppers.

Methylone is toch een upper? En welke ga je proberen?

Weet iemand de dosis voor ethylcathinone? Ik kon niks vinden

#11 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,397 posts

Posted 17 December 2007 - 08:50 AM

^ Ik vond methylone minder 'up' dan mdma.

#12 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,498 posts

Posted 17 December 2007 - 10:43 AM

ik vond methylone weliswaar euphorisch maar zeker een echte upper met dito energie en slapeloosheid.
mdma vind ik veel dromeriger en meer een roesmiddel.

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#13 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 17 December 2007 - 01:14 PM

empathogenen is dan eerder het woord voor methylone en mdma.

Ethylcathinone heeft een dosis van 25 mg dacht ik maar ik weet niet meer waar ik het gelezen heb :badger: ik ga diethylcathinone testen.

#14 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 17 December 2007 - 04:26 PM

Nu?
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#15 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 18 January 2008 - 10:03 PM

Nu wel.

Ethylcathinone is OK als je eens iets anders in je neus wilt hebben, of in je bakkie pleur ( een eritrees bakkie ipv een noors bakkie bv). Het pept op en maakt fysiek nogal opgepompt, wat nerveus maar zeker gene ephedrine actige ellende. Bij dat spul wilde mijnn hart altijd een halve meter voor mijn borstkas kloppen, hierbij voel ik wel versnelling maar geen vervelende. Ik heb wat gesnoven ( 100 mg max, niet pijnlijk), ben met mijn machete naar buiten gegaan en heb wat Hutus verminkt en vrouwen verkracht. Op zich best relaxt spul dus, die e-cath.

Een dingendoenspulletje, niet perse een sterke kick of euforisch maar wel leuk. Meer stimulant dan medicijn om wakkerder te blijven bv, en een goede hongerremmer!

Wordt vervolgd.

#16 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 19 January 2008 - 12:20 PM

Is dimethylcathinone ook te vinden trouwens? Ben ik nog niet tegegekomen.

#17 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 19 January 2008 - 01:55 PM

Binnekort ga ik wat Mephedrone bestellen, ik ben toch wel erg benieuwd naar deze substantie, nog vrij weinig over bekend dus ik ga het zeker niet meer dan een paar keer doen, ligt een beetje aan de kater/toxicatiegevoel ook. Iemand ervaringen mee?

#18 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,498 posts

Posted 19 January 2008 - 02:03 PM

Een dingendoenspulletje, niet perse een sterke kick of euforisch maar wel leuk. Meer stimulant dan medicijn om wakkerder te blijven bv, en een goede hongerremmer!

Wordt vervolgd.

Amfepramone aka diethylcathinone is toch ook als hongerremmer op de markt gebracht?
Lijkt me verder oninteressant spul zonder euphorie.

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#19 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,413 posts

Posted 19 January 2008 - 05:10 PM

Mephedrone is toch enkel maar voor hongergevoel ofzo ?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#20 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 19 January 2008 - 11:30 PM

http://www.bluelight...ad.php?t=347822 wat over mephedrone.

Als de vermoedens kloppen is het niet heel gezond.
You can trust me, I'm dutch.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users