Jump to content

Photo

Quaaludes (Methaqualone)het officiƫle luudes topic!

• Please log in to reply
96 replies to this topic

#81 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 19 January 2014 - 10:16 PM

Normaal doe ik geen redose van luudes, omdat de eerste dosis meestal wel spot-on is. Maar vandaag voor de verandering toch maar eens voor een redose gegaan, maar moet zeggen dat het effect nauwelijks toe nam. Jammer.

Ik had 350 mg genomen (mijn standaard dose), wat behoorlijk hard in sloeg, sterker als normaal, maar ook snel weer afzwakte, dus na 2 uur besloten om 200 mg bij te nemen, maar nu 2 uur verder, nauwelijks versterking van het effect.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#82 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 20 January 2014 - 11:37 AM

jip, useless. Ook in mijn ervaring. Is ergens ook wel mooi. Wat wel werkt is een glas drank.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#83 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 13 February 2014 - 06:19 PM

Ik wou nog ff zeggen dat ik twee jaar terug ofzo een erge allergische reactie hierop gekregen had (hoewel ik van dezelfde batch al redelijk veel keer in het verleden gebruikt had zonder problemen). Enorm rode ogen, gezwollen gezicht, jeuk overal en enorm ziek zijn etc ... Heeft geholpen om een anti-histamine te nemen .. Heb meteen ook alles uitgekotst. 

'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#84 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 15 February 2014 - 08:49 PM

Maar als je het vaker zonder enige probleem hebt genomen, is het niet waarschijnlijk dat de allergische reactie door de qualuudes kwam. Wellicht had je een andere soort capsule gebruikt, waar je allergische voor bent, of het is totaal ongerelateerd.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#85 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 19 February 2014 - 12:16 PM

Een grappige anecdote overigens. Ik was een tijdje geleden in gespreken met druggebruikers in Oost-Afrika, en zij vertelden me dat als ze Mandrakes namen (qualuudes uit Zuid-Afrika), men regelmatig tegen deuren en muren aanliep. Ook daar zijn ze wallbangers dus... vond 't wel geestig.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#86 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 10 May 2015 - 01:24 PM

Ik ondervond zowaar een rebound effect waarin sedatie overging in stimulatie. Dat was nadat ik 300 mg ludes genomen had in de come down van 35 mg 2fmp (9 uur daarvoor). Eerst was er sedatie en na twee uur enorme stimulatie met verhoogde hartslag. De stimulatie was heftiger dan voordat de ludes genomen werden.

Ik geloof dat poelster ergens iets vergelijkbaars beschreef.

Is het mogelijk dat ludes dosis afhankelijk ook een GHB receptor agonist is? En op die wijze net als GHB in hoge concentraties GABA gerelateerde sedatie voorzaakt en bij verlaagde concentraties stimulatie en dopamine release via de GHB receptor?

Anderen hier ervaring met stimulatie na gebruik van methaqualone?

"Prove me wrong..."

#87 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 10 May 2015 - 10:10 PM

Nee, maar ik heb dat effect vaak ook met alcohol en zeker met ether, dus het zou ook "gewoon" een GABA rebound kunnen zijn?

#88 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 11 May 2015 - 11:06 AM

Na een periode van intensief gebruik van stimulerende middelen zie je vaak dat de gebruiker terug veert naar een periode van verminderde activiteit. Passief gedrag, sedatie. Na een periode van intensief gebruik van rustgevende middelen zie je doorgaans het tegenovergestelde: vering naar een periode van verhoogde activiteit. Stimulering. Deze regelmaat is me wel eens opgevallen bij het optreden van afhankelijkheid. Bij ghb ervaar ik het ook idd: na een ghb slaap kan ik niet direct weer inslapen.

Methaqualone heb ik niet geprobeerd, dus kan daar weinig over zeggen, maar het algemene patroon van die 'veerkracht' beschouw ik als eigenschap van een dynamisch systeem. 

#89 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 11 May 2015 - 12:09 PM

Ik kan me niet herinneren ooit zoiets te hebben meegemaakt.

Maar aangezien het in combinatie met een stimulant was, zou het niet zo kunnen dat na twee uur de luudes dusdanig was afgezwakt dat de stimulant weer de boventoon ging voeren?

Luudes is, zover bekend, enkel een (zwakke) GABA agonist. Het is tevens ook de vraag of de GHB receptor echt bestaat en of het niet een subsoort is van de GABA receptors, maar dat is een hele ander discussie. ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#90 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 11 May 2015 - 12:22 PM

Mijn excuses. Ik heb over die 2-fmp heen gelezen. Was gedachten over de variatie van effecten opgewekt door alleen metha

#91 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 11 May 2015 - 01:59 PM

Poelster,ik dacht dat jer ergens zei dat je het gevoel had dat methaqualone amphetamine versterkt. Dat is eigenlijk wat er gebeurde nadat de acute sedatie voorbij was. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, zou kunnen dat de stimulatie gewoon twee uur gemasked was, maar het leek echt veel heftiger dan voor de ludes. Ik gebruik het nooit meer na stimulanten.

"Prove me wrong..."

#92 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 11 May 2015 - 02:19 PM

Het enige dat ik me kan bedenken was dat ik ooit is een zakje had bemachtigd met luudes pillen waar later bleek dat deze persoon ook methylone pillen, had in dezelfde kleur en logo, dus dat er waarschijnlijk een paar methylones bij mijn luudes zaten. Maar daar kwam ik pas achteraf achter.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#93 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 18 May 2016 - 06:59 PM

Net 100 mg quaaludes hcl poeder geplugged. Poeder gesuspendeerd in 5 ml 10% glycerol in steriel kraanwater. De glycerol zorgt dat de deeltjes niet neerslaan in de spuit (lost niet op). Effect is gelijk aan >400 mg oraal op lege maag! Pluggen is the way to go!

"Prove me wrong..."

#94 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 18 May 2016 - 08:00 PM

Net 100 mg quaaludes hcl poeder geplugged. Poeder gesuspendeerd in 5 ml 10% glycerol in steriel kraanwater. De glycerol zorgt dat de deeltjes niet neerslaan in de spuit (lost niet op). Effect is gelijk aan >400 mg oraal op lege maag! Pluggen is the way to go!

Wat een innovatieve manier om een suspensie in te brengen, leuk! :)

Is het bekend waarom de opname van deze stof beter is in de endeldarm?

#95 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 18 May 2016 - 08:14 PM

Geen idee. Maar een paar theorien: de endeldarm heeft een basiche pH. Dit zal het zou omzetten in base, en door de balans gaat de ludes wellicht sneller door het membraan.

Eenmaal door het membraan is er 75% minder first pass metBolism. Dit is de sleutel denk ik. Ik vermoed dat de dosis voor ludes zo hoog is omdat er zowel door enzymen in de maag als in de first pass metabolism een karrelading meteen sneuvelt voordat het de hersenen inkan.

Recataal (geplugged) is er 75 % minder first pass en geen blootstelling aan het reactieve milieu van de maag.

Dus die van die 100 geplugged komt 80% door de BBB. Oraal sneuvelt van een 400 mg dose welligt ook 300 mg voordat het de BBB bereikt.

P.s. Andere manieren om de onoplosbaarheid van ludes te overkomen: oplossen in 50% ethanol (lijkt me pijnlijk/branderig door de alcohol.

Tweede: ludes in dmso oplossen uitvogelen hoeveel water er bij kan voordat het neerslaat.

En optie drie, een wondersolvent voor veel drugs: GBL. Het zal best oplossen maar in welke verhouding kan het met water gemengt worden voordat het ingebracht wordt (om branden of bloeding te voorkomen.

Overigenszou een suspensi in een hoog % suiker oplossing ook gewelidig moeten suspenderen (en wellig deels zelf oplossen)

"Prove me wrong..."

#96 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 18 May 2016 - 08:38 PM

Ben het helemaal met je eens dat je hoogstwaarschijnlijk een boel first-pass metabolisme omzeilt. Maar om te zeggen dat 80% door de BBB gaat, dat gaat me te ver. ;)

Zover ik weet zijn er geen harde cijfers hier over, maar omdat het zo'n lipofiele fucker is, vermoed ik, dat het merendeel dat überhaupt al de hersenen bereikt (hoogst waarschijnlijk een extreme kleine fractie van de genomen dosis), er meteen weer wordt uitgekickt door de vele efflux pompen.

Ook zal er een aanzienlijk deel van de dosis verloren gaan aan onspecifieke binding aan plasma eiwitten, zoals bijv albumin.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#97 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 18 May 2016 - 09:11 PM

Helemaal gelijk! Ja, had moeten zeggen: bij wijze van spreke.

"Prove me wrong..."

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users