Jump to content

Photo

Quaaludes (Methaqualone)het officiële luudes topic!

• Please log in to reply
96 replies to this topic

#21 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 13 November 2007 - 01:07 PM

Haha die Poelie, luder- wallbanger!

En Lerez, ik neem aan dat ik en anderen lude-poeder hebben, althans ik heb nog niet gehoord van pillen in omloop.
Het poeder is trouwens niet in drankjes te gooien als date-rape drug schat ik zo, het smaakt erg peperachtig en muf.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#22 dreadska

dreadska

woeste heldin

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 356 posts

Posted 13 November 2007 - 05:21 PM

heeft het ook een benzo-achtig kantje?

Ik persoonlijk vond het niet op benzo's lijken. Ja misschien in de verte ergens omdat het bijde downers zijn, maar ik vind benzo's veel troebeler.... als ik het zo mag beschrijven.
Ik heb wel een aantal keer benzo's genomen, waarvan 1 keer recreatief, wat uitmonde in een flinke huilbui....
Als slaapmiddel (wat ik zelden neem) of spierontspanner bij heftige menstruatiepijn zijn benzo's wel prettig, maar recratief vind ik het niets.

Ter vergelijking: Diazepam word ik echt erg troebel, verward en down van, mijn denkproces vertraagt heel erg en ik word een beetje prikkelig (als in, je krijgt me nogal snel saggerijnig en aan het janken) en Oxazepam ga ik binnen 20 minuten knock out van, ben ik niets meer waard.
Bij ludes werd ik juist een beetje euforisch, mijn denkproces was wel wat vertroebeld maar niet zo erg en ook niet zo vertraagt.
Ik weet niet of je wel eens xtc heb gedaan, maar ik vind het het meest vergelijkbaar met de coming down/naspace van een xtc-pilletje. Het moment wanneer je alle energie uit je voelt stromen, maar je nogsteeds in een knuffelige en blije state of mind bent. Je zakt langzaam weg in "bliss"
Bij benzo's is alles niet zo 'warm en fuzzie' als bij ludes.
In mijn ogen zijn benzo's echte downers, je kan je er ook erg down van voelen, terwijl ludes een spierontspanner met euforie is.

“It's not denial. I'm just selective about the reality I accept.”
-Bill Waterson-

*veni vidi vomui*

#23 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 13 November 2007 - 05:36 PM

@ Anjin: ja er zit zeker een benzo kantje aan, alleen is het maar een heel klein kantje, zoals dradska al zei, benzo zijn veel krachteriger in hun werking.

En voor de mensen die niet weten wat methaqualone nou prcies is enzo heb ik een begin gameekt aan de wiki ervan; Methaqualone Wiki

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#24 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 13 November 2007 - 06:06 PM

Stelletje loeders!

Ludes: het beste van valium, mdma en ghb, oh the bliss

Ik vind dat ludes wel op benzo;s lijken, dat ontspannen gevoel en superlekker slapen, oooooohhhh.
Ludes vind ik veel fijner als ghb maar ze zijn ook veel verslavender.
Ben wel in staat om elke dag ludes te gebruiken als ik er genoeg van had.
Moet wel zeggen dat bij de 2e keer bijdosen bij mij de slaperigheid wel de overhand neemt maar dan zit ik op 1000mg of meer. Lopen wordt dan net als met ghb erg moeilijk.
Dit is dope!

#25 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 13 November 2007 - 06:08 PM

tnx dreadska en poelie :)
dus als ik het goed begrijp kun je met luudes makkelijker een hele dag/nacht in dezelfde state-of-mind (en body.. ;) ) blijven mits je niet overdosed?

benzo's vind ik ook idd niet euphorisch of recreatief en ghb heeft het nadeel dat je een beetje op en neer golft tussen te weinig, precies goed, en te veel effect omdat het zo'n kort en sterk werkend middel is.

ow ja en nog een vraag, luudes en opiaten?
verschillen, overeenkomsten?

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#26 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 13 November 2007 - 06:10 PM

voor mij geen
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#27 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 13 November 2007 - 06:14 PM

geen overeenkomsten?

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#28 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 13 November 2007 - 06:42 PM

Ik heb te weinig ervaring met opiaten om daar iets zinnigs over te zeggen..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#29 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 24 August 2008 - 10:59 PM

Kan het zijn dat methaqualone amfetamines versterkt?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#30 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 27 August 2008 - 06:04 PM

En Lerez, ik neem aan dat ik en anderen lude-poeder hebben, althans ik heb nog niet gehoord van pillen in omloop.

grote roze pillen met opdruk Lemon 714 in cirkeltje.
geloof dat ze 100 mg per pill zijn.....wacht nog op de uitslag van testservice.

geven ook roze af als je natte handen hebt.

Gr W.
"Circular logic works because circular logic works."

#31 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 29 August 2008 - 02:14 AM

ow ja en nog een vraag, luudes en opiaten?
verschillen, overeenkomsten?

Ik vind dat het lichaamelijke gevoel wel een beetje kan vergeleken worden. Ik ben wel nieuwsgierig naar combinaties van MQ met opiaten.

#32 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 07 September 2008 - 09:16 PM

Kan het zijn dat methaqualone amfetamines versterkt?

Volgens mij versterkt luudes amfetamines alleen als de luudes na de amfetamine worden genomen en niet ervoor. Maar ervoor blijft natuurlijk nog steeds ook een lekkere ervaring ook al wordt deze dan wat 'melow' :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#33 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 08 September 2008 - 04:59 PM

Mijn eerste idee erover zou zijn dat het de amfetamines juist zou afzwakken omdat de effecten van MQ wel vergelijkbaar zijn met een benzo imo. Maar dan spreek ik enkel over de effecten. Ik heb in ieder geval geen ervaring met combinaties tot nu toe dus wie weet.

#34 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 08 September 2008 - 06:49 PM

Ik zou dat ook eerst gedacht hebben, maar toen ik laatst na een klein lijntje amfetamine 4 uur later 330 mg luudes nam, werd ik weer helemaal ge-upped zodra het begon te werken, net alsof ik zojuist weer een klein lijntje had genomen. En ook weet ik dat ik niet de enige meer ben die dit opgemerkt heeft.

Maar toen ik van het weekend eerst 300 mg luudes nam met 2 uur later een klein beetje d-meth, werd ik melow.

Dus misschien werkt het via een vergelijkbare manier als G, waarbij je na 3-4 uur ofzo ook een dopamine rebound krijgt??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#35 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 28 August 2009 - 03:31 PM

Ludes tegelijk met MDMA is totale wausheid. Vanavond slaat de twijfel toe. Pep erbij of nie... :o

Op zich lijkt een half grammetje G me ook wel leip...

[edit] Het is toch weer dmt geworden. Blijft ongelofelijk mooi...!

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#36 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 28 August 2009 - 08:54 PM

Observatie: Alcohol versterkt ludes meer dan GHB.

"Prove me wrong..."

#37 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 19 June 2010 - 06:26 PM

beating myself to the punch :

leuke schoenendoos stond er nog op zolder , behalve wat doc martins ook een zakje met vervaagt Mandrux er opgeschreven.
Poeder is nog wit na zeker 2 jaar in de doos te hebben gezeten.

vanochtend in een rare bui 1 mg flunitrazepam genomen ,
nu 11 uur later 200 mg Methaqualone erbij gegooit.

terwijl ik dit aan het typen ben worden mijn handen minder gevoelig (dat was een teken dat de luudes gingen werken)
en ik voel de rare G/valium achtige high al weer opkomen.

*waldo gaat tv kijken

GR .
W.
"Circular logic works because circular logic works."

#38 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 22 June 2010 - 05:19 PM

Iemand wel eens ludes gesnoven?

Nasale dosering:

Deze methode bezorgt de gebruiker een kort maar relatief pijnlijk gevoel in de neus.

* 20 - 30 mg is voor een lichte dosis

* 25 - 50 mg is voor een gebruikelijke dosis

* 40 - 70 mg is een zeer sterke dosis

Is wel zuinig. Maar hoe pijnlijk is het?

"Prove me wrong..."

#39 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 22 June 2010 - 05:39 PM

Het exacte gevoel kan ik me niet meer herinneren, maar ik weet nog wel dat het iets was wat ik niet graag nog een keer zou willen voelen, maar het is heel even heel intens (het gevoel dan, en ik noem het pijnlijk, maar intens pijnlijk is anders :D), maar daarna ook zo weer weg.

Ik weet alleen niet of er een verschil is in gevoel als de vrije base of een zout van methaqualone wordt gesnoven. Kan me namelijk wel voorstellen dat dit enig verschil maakt.
Ik vermoed dat ik de vrije base had, maar zeker weten doe ik dat niet.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#40 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 22 June 2010 - 05:45 PM

Volgens mij had ik het ook wat gesnoven.. het doet bij mij niet zoveel, ik dacht ook dat ik misschien genaaid was, dat het een soort versneden valium was.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users