Quaaludes (Methaqualone)het officiële luudes topic!
Posted 13 November 2007 - 01:07 PM
En Lerez, ik neem aan dat ik en anderen lude-poeder hebben, althans ik heb nog niet gehoord van pillen in omloop.
Het poeder is trouwens niet in drankjes te gooien als date-rape drug schat ik zo, het smaakt erg peperachtig en muf.
2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 13 November 2007 - 05:21 PM
heeft het ook een benzo-achtig kantje?
Ik persoonlijk vond het niet op benzo's lijken. Ja misschien in de verte ergens omdat het bijde downers zijn, maar ik vind benzo's veel troebeler.... als ik het zo mag beschrijven.
Ik heb wel een aantal keer benzo's genomen, waarvan 1 keer recreatief, wat uitmonde in een flinke huilbui....
Als slaapmiddel (wat ik zelden neem) of spierontspanner bij heftige menstruatiepijn zijn benzo's wel prettig, maar recratief vind ik het niets.
Ter vergelijking: Diazepam word ik echt erg troebel, verward en down van, mijn denkproces vertraagt heel erg en ik word een beetje prikkelig (als in, je krijgt me nogal snel saggerijnig en aan het janken) en Oxazepam ga ik binnen 20 minuten knock out van, ben ik niets meer waard.
Bij ludes werd ik juist een beetje euforisch, mijn denkproces was wel wat vertroebeld maar niet zo erg en ook niet zo vertraagt.
Ik weet niet of je wel eens xtc heb gedaan, maar ik vind het het meest vergelijkbaar met de coming down/naspace van een xtc-pilletje. Het moment wanneer je alle energie uit je voelt stromen, maar je nogsteeds in een knuffelige en blije state of mind bent. Je zakt langzaam weg in "bliss"
Bij benzo's is alles niet zo 'warm en fuzzie' als bij ludes.
In mijn ogen zijn benzo's echte downers, je kan je er ook erg down van voelen, terwijl ludes een spierontspanner met euforie is.
“It's not denial. I'm just selective about the reality I accept.”
-Bill Waterson-
*veni vidi vomui*
Posted 13 November 2007 - 05:36 PM
En voor de mensen die niet weten wat methaqualone nou prcies is enzo heb ik een begin gameekt aan de wiki ervan; Methaqualone Wiki
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 13 November 2007 - 06:06 PM
Ludes: het beste van valium, mdma en ghb, oh the bliss
Ik vind dat ludes wel op benzo;s lijken, dat ontspannen gevoel en superlekker slapen, oooooohhhh.
Ludes vind ik veel fijner als ghb maar ze zijn ook veel verslavender.
Ben wel in staat om elke dag ludes te gebruiken als ik er genoeg van had.
Moet wel zeggen dat bij de 2e keer bijdosen bij mij de slaperigheid wel de overhand neemt maar dan zit ik op 1000mg of meer. Lopen wordt dan net als met ghb erg moeilijk.
Posted 13 November 2007 - 06:08 PM

dus als ik het goed begrijp kun je met luudes makkelijker een hele dag/nacht in dezelfde state-of-mind (en body..

benzo's vind ik ook idd niet euphorisch of recreatief en ghb heeft het nadeel dat je een beetje op en neer golft tussen te weinig, precies goed, en te veel effect omdat het zo'n kort en sterk werkend middel is.
ow ja en nog een vraag, luudes en opiaten?
verschillen, overeenkomsten?
If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not
Now I'm Ready to start
Posted 13 November 2007 - 06:10 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 13 November 2007 - 06:42 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 24 August 2008 - 10:59 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 27 August 2008 - 06:04 PM
En Lerez, ik neem aan dat ik en anderen lude-poeder hebben, althans ik heb nog niet gehoord van pillen in omloop.
grote roze pillen met opdruk Lemon 714 in cirkeltje.
geloof dat ze 100 mg per pill zijn.....wacht nog op de uitslag van testservice.
geven ook roze af als je natte handen hebt.
Gr W.
Posted 29 August 2008 - 02:14 AM
ow ja en nog een vraag, luudes en opiaten?
verschillen, overeenkomsten?
Ik vind dat het lichaamelijke gevoel wel een beetje kan vergeleken worden. Ik ben wel nieuwsgierig naar combinaties van MQ met opiaten.
Posted 07 September 2008 - 09:16 PM
Kan het zijn dat methaqualone amfetamines versterkt?
Volgens mij versterkt luudes amfetamines alleen als de luudes na de amfetamine worden genomen en niet ervoor. Maar ervoor blijft natuurlijk nog steeds ook een lekkere ervaring ook al wordt deze dan wat 'melow'

Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 08 September 2008 - 04:59 PM
Posted 08 September 2008 - 06:49 PM
Maar toen ik van het weekend eerst 300 mg luudes nam met 2 uur later een klein beetje d-meth, werd ik melow.
Dus misschien werkt het via een vergelijkbare manier als G, waarbij je na 3-4 uur ofzo ook een dopamine rebound krijgt??
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 28 August 2009 - 03:31 PM

Op zich lijkt een half grammetje G me ook wel leip...
[edit] Het is toch weer dmt geworden. Blijft ongelofelijk mooi...!
"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"
"Prove me wrong..."
Posted 28 August 2009 - 08:54 PM
"Prove me wrong..."
Posted 19 June 2010 - 06:26 PM
leuke schoenendoos stond er nog op zolder , behalve wat doc martins ook een zakje met vervaagt Mandrux er opgeschreven.
Poeder is nog wit na zeker 2 jaar in de doos te hebben gezeten.
vanochtend in een rare bui 1 mg flunitrazepam genomen ,
nu 11 uur later 200 mg Methaqualone erbij gegooit.
terwijl ik dit aan het typen ben worden mijn handen minder gevoelig (dat was een teken dat de luudes gingen werken)
en ik voel de rare G/valium achtige high al weer opkomen.
*waldo gaat tv kijken
GR .
W.
Posted 22 June 2010 - 05:19 PM
Nasale dosering:
Deze methode bezorgt de gebruiker een kort maar relatief pijnlijk gevoel in de neus.
* 20 - 30 mg is voor een lichte dosis
* 25 - 50 mg is voor een gebruikelijke dosis
* 40 - 70 mg is een zeer sterke dosis
Is wel zuinig. Maar hoe pijnlijk is het?
"Prove me wrong..."
Posted 22 June 2010 - 05:39 PM

Ik weet alleen niet of er een verschil is in gevoel als de vrije base of een zout van methaqualone wordt gesnoven. Kan me namelijk wel voorstellen dat dit enig verschil maakt.
Ik vermoed dat ik de vrije base had, maar zeker weten doe ik dat niet.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 22 June 2010 - 05:45 PM
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users