Jump to content

Photo

Quaaludes (Methaqualone)het officiële luudes topic!

• Please log in to reply
96 replies to this topic

#1 dreadska

dreadska

woeste heldin

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 356 posts

Posted 11 November 2007 - 01:46 AM

Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik dit verhaaltje hier even neerzet, maar het leek me niet nodig hier nog een apart draadje voor aan te maken.
Als je het niet tof vind moet je het even aangeven, dan haal ik het weg en open ik wel een apart reportje.

[admin: toch maar splitje van gemaakt :juggle: ]

Ik ben vrijdag ook tegen een portie methaqualone aangelopen, en hoewel ik absoluut niet van de downers ben vond ik het zeer oke.
Persoonlijk vond ik het zeer vergelijkbaar met mdma, maar dan zonder de fysieke stimulatie.
Het begon met het gevoel gewoon lekker in mijn lichaam te zitten, na een dosis van 150mg. Ik ben klein en heb een lage weerstand, dus begin liever met iets te weinig.
Ik was in gezeldschap van een bepaalde dromer en een vreemde wolf en we werden er erg babbelig van. Er was een film opgezet maar die hebben we halverwege maar een tijd op pauze gezet omdat het nogal moeilijk bleek stil te blijven.
Na een uurtje 100mg bijgedosed en een glaasje whiskey. De sfeer werd er nog veel ontspannender op en ik voelde me lekker, zeker, gewoon blij met mezelf en mijn gezeldschap. Toen de 2e dose goed begon te werken werd ik er erg giechelig en ontzettend knuffelig van, ik had echt ontzettend de behoefte om aan te raken en aangeraakt te worden. Alle soorten aanraking voelde ook lekker aan. Lopen werd langzaamaan meer zwalken, met het gevoel dat je zweeft.
De film werd weer aangezet en op de bank had ik het heerlijke "warme en fuzzy" gevoel dat je in de naspace van mdma ook hebt. Al mijn lichamelijke onzekerheidjes waren weg en alles voelde lekker aan, het 'complete bliss' gevoel. Het liefst had ik weer met 6 mensen op 1 matras liggen aanraken en knuffelen. Ik kon ook moeilijk van mijn medetrippers afblijven, gewoon lekker aaien.
Op Erowid staat er aangegeven dan het sexueel stimulerend kan zijn, en ik kon me dat maar al te goed indenken, alle aanraking voelde zo fijn aan! Het lijkt me een leuk goedje om lief en lekker op te vrijen.
Na een tijdje hadden we nog een dosis van 100mg genomen, en eigenlijk vond ik dat achteraf te veel. Ik storte compleet in, voelde me zwak, rillerig en koud en mijn ademhaling werd zwaarder. Daarbij was mijn maag niet zo blij met de ludes en maakte me dat flink duidelijk door brandend maagzuur, wat het zware gevoel in mijn borst ook niet goed deed.
Niet lang na die dosis ben ik gaan douchen en ben ik in diepe droomloze slaap gestort.
Hoewel ik de volgende dag baalde dat ik door mijn wekker heen was geslapen (duuuuh!) was ik niet bepaald brak, gewoon heerlijk geslapen en lekker actief wakker geworden.
Bepaalde effectjes zijn met veel andere soorten drugs te vergelijken (DXM, MDMA, hash o.a) het heeft iets licht dissociatiefs, iets euforisch en iets ontspannends. Maar door je ontspannen en onbezorgde gevoel heb ik het idee dat je grenzen snel kunnen vervagen. Je bent niet overmoedig, maar gewoon absoluut niet helder en kan je misschien te makkelijk over dingen denken.
Het was een leuke ervaring, en hoewel ik nog wel eens geintereseerd ben in sex icm dit spulletje is het niet iets wat ik perse nog eens zou willen nemen.

“It's not denial. I'm just selective about the reality I accept.”
-Bill Waterson-

*veni vidi vomui*

#2 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 11 November 2007 - 04:49 AM

Volgende keer naai ik je keihard dreadska ... je vraagt er echt om
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#3 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 11 November 2007 - 04:53 AM

^ als ik je straks in je slaap vermoord komt er geen volgende keer ... kutbelg ..

@ dreadska: helemaal mee eens met hoe jij het beschreven hebt!

Alleen had ik dus juist eindelijk geen last meer van het maagzuur dat me al een week ergerde ..

#4 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 11 November 2007 - 09:20 AM

Wolf, doe Dreadska ook even uit mijn naam en dan dreamer die jou gaat vermoorden... hmmm, alles op mij to-do-list van morgen is al gedaan :juggle:

Dank gasten, truste!
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#5 dreadska

dreadska

woeste heldin

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 356 posts

Posted 11 November 2007 - 11:27 AM

Volgende keer naai ik je keihard dreadska ... je vraagt er echt om

Oh? Ben je even vergeten wie er op de vloer lag te piepen dat ik uit zijn buurt moest blijven omdat ik 'zo sterk' was?
.....ya think ya can handle it?....
;)

-Bill Waterson-

*veni vidi vomui*

#6 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1519 posts

Posted 11 November 2007 - 12:59 PM

haha, wolf is wel een beetje een pussy onder de drugs he. Ik kan me nog een meeting herinneren waarbij hij zich helemaal kapot schrikte en boos werd toen ik hem fopte met een duiveltje in een doosje ;)

#7 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 11 November 2007 - 01:54 PM

On Topic mensen!

;)

#8 dreadska

dreadska

woeste heldin

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 356 posts

Posted 11 November 2007 - 03:12 PM

over on-topic gesproken... volgensmij spel je het Quaaludes.

;)

-Bill Waterson-

*veni vidi vomui*

#9 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 12 November 2007 - 08:17 AM

thnx voor je report, erg duidelijk beschreven

#10 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 12 November 2007 - 02:01 PM

^ dit topic is niet bedoelt als trip-report maar algemeen discussie-topic voor de effecten van quaaludes.

[hou dus alsjeblieft commentaar tav de eerste post tot vragen betreffende de werking van luudes ipv comments als deze te geven welke niks bijdragen aan het onderwerp]

#11 dreadska

dreadska

woeste heldin

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 356 posts

Posted 12 November 2007 - 05:03 PM

^mwah, het is wel een klein beetje een reportje... een mini-verslagje ;)
Maar met idd. ruimte voor discussie en uitwisseling van ervaringen.
Een report++ zeg maar.
Ik heb het in eerste instantie geschreven omdat in het tripreport van svenson de effecten van de ludes niet duidelijk naar voren kwamen, en er wel vraag naar een beschrijving was.

-Bill Waterson-

*veni vidi vomui*

#12 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 12 November 2007 - 05:20 PM

Wat zijn nou precies de verschillen in effecten tussen methaqualone en bijvoorbeeld ghb?

Want wanneer je 'methaqualone' door 'ghb' zou vervangen in je reportje dan zou het allemaal ook prima kloppen

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#13 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 12 November 2007 - 05:25 PM

Ik vond het persooniljk een stuk "cleaner" aanvoelen als ghb.
Met ghb (of gbl) voel ik me altijd een stuk zwalkender (zowel geestelijk als lichamelijk). Het is moeilijk vergelijken (heb ghb al zeker een jaar niet gedaan en pas 1x luudes), maar methaqualone is naar mijn idee lichamelijk en mentaal een stuk rustiger.

Waar bij ghb alles draait en vrij lomp is vond ik luudes veel "chiller" en langzamer in opkomst en werking.

#14 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 12 November 2007 - 05:29 PM

De verschillen zijn best groot eigenlijk..

maar om het nou in woorden te gana omschrijven is best lastig, maar toch zal ik een poging wagen.

GHB werkt ten eerste veel sneller en veel minder lang. Ze schijnen wel allebei op GABA receptoren te werken, maar de precieze werking van luudes is niet echt bekend, dus waarschijnlijk werkt die op nog andere receptoren.
GHB geeft mij ook een meer duizelig gevoel waar luudes dat helemaal niet doet.
Ik word velen malen euforischer van luudes dan van GHB. Zelfs heb ik dat erotische gevoel bij luudes niet. Bij GHB heel sterk. En nog een belangrijk verschil is dat alcohol prima combineert met luudes en bij GHB is dat niet het beste plan ;)

Dus al met al vind ik luudes heel fijn en GHB eigenlijk niks bijzonders.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#15 dreadska

dreadska

woeste heldin

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 356 posts

Posted 12 November 2007 - 05:38 PM

Ik zou dat verschil alleen kunnen beoordelen in het verschil wat ik in mensen zie onder de verschillende drugs.
Ik heb mensen op ghb totaal mogool zien worden, echt ranzig waisted! Eerst overal tegenaan rijden, niet meer aanspreekbaar, dan mompelend in een loopje terecht komen, outgaan waarbij je iemand met zn kop over de straat kan trekken en nog niet wakker word.
Misschien heb ik slechte voorbeelden gehad, maar ik heb geen positief beeld van ghb.
Ik heb met ludes het idee gehad dat je een stuk helderder bent, je gedachtes zijn wel vertroebelt, maar je word geen geile gorilla ofzo, een meningvol gesprek zat er nog wel in. Ook heb ik niet het idee gehad dat je zo "instant knock-out" gaat als dat je met ghb hebt. Je word gewoon heel erg moe, maar gaat niet 'on the spot' out. Ik denk ook dat je met ludes niet zo in coma raakt als met ghb, je zou wel wakker worden als je met je bek over het asfalt word getrokken ofzo.

-Bill Waterson-

*veni vidi vomui*

#16 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 12 November 2007 - 05:54 PM

Luudes beschrijven:

- Soort waasheid, verdoofdheid, maar dan niet moe zijn.
- Diisociatie treedt op bij redose, te vergelijken met keta, maar niet zo zwaar.
- Stappen enzo wordt allemaal moeilijker.
- Gezellig sfeertje, je gaat ontspannen met elkaar om.
- Naspace effecten van MDMA.

Dit is een true winner, maar enorm verslavingspotentieel.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#17 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 13 November 2007 - 12:03 AM

Een beetje geinspireerd door bovenstaande 300 mg laten vallen, ik merkte er toch maar weinig van. Beetje stoned maar toch ook helder en een redelijk hypochondrische bodybuzz ( echt mijn best doen :respect:), behoorlijke tegenvaller. Die werking is echt wisselend, de vorige keer viel ik in slaap tijdens de piek, echt jammerlijk! Wel chill met een bierie overigens. Nog niet tegen muren aangebotst, Yes!
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#18 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 13 November 2007 - 01:59 AM

Ik zo juist wel, 2x zelfs :S

Luudes is cker beter dan GHB, met luudes is alles rustige, helder, maar ook nog wel conrtoleerd, wat bij GHB niet het geval is Ghb = Chaos!!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#19 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 13 November 2007 - 09:20 AM

heeft het ook een benzo-achtig kantje?

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#20 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 13 November 2007 - 12:41 PM

Ik herken jullie ervaringen met ghb echt niet (bij mezelf dan, bij anderen herken ik die gevolgen wel, @dreadska: de mensen die jij gezien hebben hadden duidelijk net ff teveel op, maar daar hebben veel mensen snel last van). Ik blijf altijd behoorlijk helder en geen chaos, wel een lekker loom en chill gevoel, maar ik denk dat het vooral met dosis te maken heeft. Ik ga nooit tot het randje en weet precies hoeveel ik moet nemen en wanneer bij te doseren en hoeveel.

Ben overigens wel erg benieuwd naar die quaaludes. Het is toch ook in pilvorm, dat is dan zeker een voordeel ten opzichte van die ghb drap.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users