Als je het niet tof vind moet je het even aangeven, dan haal ik het weg en open ik wel een apart reportje.
[admin: toch maar splitje van gemaakt

Ik ben vrijdag ook tegen een portie methaqualone aangelopen, en hoewel ik absoluut niet van de downers ben vond ik het zeer oke.
Persoonlijk vond ik het zeer vergelijkbaar met mdma, maar dan zonder de fysieke stimulatie.
Het begon met het gevoel gewoon lekker in mijn lichaam te zitten, na een dosis van 150mg. Ik ben klein en heb een lage weerstand, dus begin liever met iets te weinig.
Ik was in gezeldschap van een bepaalde dromer en een vreemde wolf en we werden er erg babbelig van. Er was een film opgezet maar die hebben we halverwege maar een tijd op pauze gezet omdat het nogal moeilijk bleek stil te blijven.
Na een uurtje 100mg bijgedosed en een glaasje whiskey. De sfeer werd er nog veel ontspannender op en ik voelde me lekker, zeker, gewoon blij met mezelf en mijn gezeldschap. Toen de 2e dose goed begon te werken werd ik er erg giechelig en ontzettend knuffelig van, ik had echt ontzettend de behoefte om aan te raken en aangeraakt te worden. Alle soorten aanraking voelde ook lekker aan. Lopen werd langzaamaan meer zwalken, met het gevoel dat je zweeft.
De film werd weer aangezet en op de bank had ik het heerlijke "warme en fuzzy" gevoel dat je in de naspace van mdma ook hebt. Al mijn lichamelijke onzekerheidjes waren weg en alles voelde lekker aan, het 'complete bliss' gevoel. Het liefst had ik weer met 6 mensen op 1 matras liggen aanraken en knuffelen. Ik kon ook moeilijk van mijn medetrippers afblijven, gewoon lekker aaien.
Op Erowid staat er aangegeven dan het sexueel stimulerend kan zijn, en ik kon me dat maar al te goed indenken, alle aanraking voelde zo fijn aan! Het lijkt me een leuk goedje om lief en lekker op te vrijen.
Na een tijdje hadden we nog een dosis van 100mg genomen, en eigenlijk vond ik dat achteraf te veel. Ik storte compleet in, voelde me zwak, rillerig en koud en mijn ademhaling werd zwaarder. Daarbij was mijn maag niet zo blij met de ludes en maakte me dat flink duidelijk door brandend maagzuur, wat het zware gevoel in mijn borst ook niet goed deed.
Niet lang na die dosis ben ik gaan douchen en ben ik in diepe droomloze slaap gestort.
Hoewel ik de volgende dag baalde dat ik door mijn wekker heen was geslapen (duuuuh!) was ik niet bepaald brak, gewoon heerlijk geslapen en lekker actief wakker geworden.
Bepaalde effectjes zijn met veel andere soorten drugs te vergelijken (DXM, MDMA, hash o.a) het heeft iets licht dissociatiefs, iets euforisch en iets ontspannends. Maar door je ontspannen en onbezorgde gevoel heb ik het idee dat je grenzen snel kunnen vervagen. Je bent niet overmoedig, maar gewoon absoluut niet helder en kan je misschien te makkelijk over dingen denken.
Het was een leuke ervaring, en hoewel ik nog wel eens geintereseerd ben in sex icm dit spulletje is het niet iets wat ik perse nog eens zou willen nemen.