Jump to content

Photo

Mooie/leuke/vette plekken om te trippenWaar zou jij nog wel eens willen trippen?

• Please log in to reply
69 replies to this topic

#1 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 08 November 2007 - 03:30 PM

Naar aanleiding van het tripreport van De Baron in de dierentuin en omdat ik zelf een keer in een museum heb getript kreeg ik de ingeving voor dit topic.
Naast standaard plekken om te trippen (thuis, bos, heide, etc.) zijn er natuurlijk ook wat minder conventionele plekken. Wat lijkt jou leuk/interessant/mooi om een keer te doen en vooral waar en waarom? Interessante plekken waar je getript hebt mag natuurlijk ook.

Het van Gogh museum op paddo's. Was een hele mooie ervaring, sterke visuele versterking. Het leek wel even mis te gaan met een meisje dat mee was, maar dat viel later ook weer mee. zie dit report.

In de bergen, het liefst op paddo's, maar LSD of 2C-B lijkt me ook erg OK. De mooie omgeving, de natuur, het gigantische relief in het landschap en dan een goed stuk lopen lijkt me bijzonder vet.

In de jungle op Ayahuasca, paddo's, LSD of 2C-B. De eerste is natuurlijk de bakermat van dit middeltje en het lijkt me gruwelijk om brakend in een of andere Indianenhut door slangen (echte en psychische) aangevallen te worden. Paddo's en LSD lijken me ook erg vet omdat de omgeving heel woest is, heel kleurrijk. Aan de andere kant kan het waarschijnlijk ook wel erg scary zijn. Ik vermoed dat met 2C-B het visuele spektakel helemaal gaaf is.

Andere plekken die me vet lijken:

- Het Escher-museum, vette kunst, erg psychedelisch.
- Een autofabriek, of iets industrieels in die richting. Vet mechanische machines en allemaal processen.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#2 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 08 November 2007 - 03:37 PM

Naar aanleiding van het tripreport van De Baron in de dierentuin en omdat ik zelf een keer in een museum heb getript kreeg ik de ingeving voor dit topic.
Naast standaard plekken om te trippen (thuis, bos, heide, etc.) zijn er natuurlijk ook wat minder conventionele plekken. Wat lijkt jou leuk/interessant/mooi om een keer te doen en vooral waar en waarom? Interessante plekken waar je getript hebt mag natuurlijk ook.

Het van Gogh museum op paddo's. Was een hele mooie ervaring, sterke visuele versterking. Het leek wel even mis te gaan met een meisje dat mee was, maar dat viel later ook weer mee. zie dit report.

In de bergen, het liefst op paddo's, maar LSD of 2C-B lijkt me ook erg OK. De mooie omgeving, de natuur, het gigantische relief in het landschap en dan een goed stuk lopen lijkt me bijzonder vet.

In de jungle op Ayahuasca, paddo's, LSD of 2C-B. De eerste is natuurlijk de bakermat van dit middeltje en het lijkt me gruwelijk om brakend in een of andere Indianenhut door slangen (echte en psychische) aangevallen te worden. Paddo's en LSD lijken me ook erg vet omdat de omgeving heel woest is, heel kleurrijk. Aan de andere kant kan het waarschijnlijk ook wel erg scary zijn. Ik vermoed dat met 2C-B het visuele spektakel helemaal gaaf is.

Andere plekken die me vet lijken:

- Het Escher-museum, vette kunst, erg psychedelisch.
- Een autofabriek, of iets industrieels in die richting. Vet mechanische machines en allemaal processen.

Toevallig heb ik juist ook zo'n topic geopend op een ander forum... Daar reageerd bijna niemand weer op. :S Hopelijk heeft dit forum meer inspiratie. :P :)

Waar ik nog eens wil trippen is in Madurodam, aan het strand, in de efteling, op de Utrechtse Heuvelrug. :D Zat leuke dingen te doen dus dit jaar. :P

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6388 posts

Posted 08 November 2007 - 03:54 PM

Het strand kan ik je zeker aanraden, bij voorkeur 's nachts, kan je teminste lekker 'vaag' doen :)

Ik weet niet of ik in openbare gelegenheden trippen wel zo fijn vind, vind het meetsal al vervelend als ik lekker in het park zit te trippen 's avonds en mensen langs lopen die hun hond aan het uitlaten zijn of whatever.

Maar iest wat me wel heel vet lijkt en waar ik het laatst met mijn huisgenoot over had, was trippen in een luchtballon met paddo's op. Lijkt me echt zo meesterlijk.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 08 November 2007 - 03:56 PM

Ik heb zelf het fijnst enkele malen getript aan het strand, zowel in NL als in het buitenland. Dat blijft een van mijn lievelingsplekken.
Een andere toffe locatie was op een feest in een bubbelbad met acid op. Echt iets van 3 uur lang zitten spacen in het warme water, zo cool!

Ik wil erg graag nog eens gewoon overdag een (grote!) stad in. Ik trip zowat nooit overdag dus dat is al een ding op zich.
Verder trek ik toch wel erg naar de natuur tijdens trippen. Koeien zijn echt leuke dieren om tijdens het trippen tegen te komen. De hei, bossen dat werk blijft leuk.
Erg jammer dat het koude en natte seizoen er weer aankomt en je toch voor een groot deel op binnentrippen aangewezen bent.
Paddos bij Ab Klink thuis lijkt me trouwens ook bijzonder vermakelijk...
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#5 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9424 posts

Posted 08 November 2007 - 04:16 PM

Madurodam lijkt me ook vet ja :D

Verder lijkt een museum me ook nog erg vet om eens te doen :)

#6 gekke henkie

gekke henkie

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 509 posts

Posted 08 November 2007 - 04:17 PM

's Nachts in je eentje op acid door Oost-Berlijn rondlopen is een aanrader, al die plekken die overdag te druk zijn zijn dan lekker rustig.

#7 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 08 November 2007 - 04:20 PM

Liefst geen mensen rondom me.

Vlindertuin - Knokke
Machu Picchu - Peru
Op de Trans-Siberische Express
Mongolië
Snorkelen in een koraalrif onder invloed van hallucinogeen.
Alaska ofzo, erges tussen de sneeuw, gletsjers en beesten :)
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#8 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 08 November 2007 - 04:29 PM

Posted Image

Posted Image

hier zou ik wel eens dmt willen roken.....wel aan een touwtje :)

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#9 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 08 November 2007 - 04:53 PM

op de Noordpool.

De Zuidpool lijkt me dan weer helemaal niks. Kutpinguins.

Trippen in madurodam is het meest briljante verzinsel ooit.
The mind is a jungle.

#10 Lamb0

Lamb0

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 337 posts

Posted 08 November 2007 - 05:20 PM

Zonder acid in je eentje 's nachts door Oost-Berlijn lopen is al vet :)

Maar:

- in een geluidsdode kamer
- onder water
- In een doolhof

En Madurodam is idd een goeie, misschien eens met zijn allen doen?
'I made you a drawing of a giraffe fucking an elephant. Notice how his moustache looks just like mine!'

Venetian Snares

#11 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 08 November 2007 - 05:39 PM

Ik ken iemand die in Disneyland z'n meeste heftige fear and loathing style bad trip ooit heeft gehad... hehe. Toch ben ik wel nieuwsgierig.

Jungle is een aanrader, strand is een aanrader, bergen zijn aanraders. Ik hou van trippen op exotische lokaties. :)

Andere suggesties hierboven zijn ook coolio. Als het niet al te lang duurt, lijkt trippen in een vliegtuig mij ook een interessante ervaring, maar dat zal er wel nooit van komen. Oh ja, nog een onhaalbare: tijdens het duiken! Duiken is zelf al supertrippy, maar met een klein beetje acid lijkt het me echt heeeeel erg cool, maar veel te onverantwoord.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#12 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 08 November 2007 - 06:35 PM

Madurodam valt erg tegen, het is nl ook een klein parkje, ik was er laatst. Die dierentuin gaat er zeker komen voor mij, maar wel met warm weer of in een warm land; de dierentuin in Lima was grappig bv, of Bangkok, of Tegucigalpa, of of of.

Trippen in zo'n Thermensauna als Schiedam ( plus park met konijnen), allemaal vervormende naakte lijven, dat moet erg intens zijn! Water doet het sowieso lekker, zee of een lekker warm bad.

Het strand is prima, het Eshermuseum is idd een goeie, ik las dat musicals ook leuk bevonden worden ( al moet ik daar niet aan denken)

Maar bergen zijn zeker de :)
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#13 SpaceBoy

SpaceBoy

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 343 posts

Posted 08 November 2007 - 07:46 PM

Mij lijkt trippen in een grote botanische tuin of een natuurpark echt het einde. De Hortus bij Haren bijvoorbeeld ga ik zeker een keer 'betrippen' :).
Psychedelic salon podcasts

Everyone join DHP, we will be great some day!

How are you above the structure?

#14 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 08 November 2007 - 10:45 PM

tsjernobyl.

of in space, de maan of gewoon free floating met uitzicht op de eart of een mooi sterrenstelsel.

(/me zet Shooting Heroin on the Moon van Velvet Acid Christ op).

Edited by mind, 08 November 2007 - 11:27 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#15 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 08 November 2007 - 11:22 PM

I'm with mind.

http://www.kiddofspeed.com/

Die meid heeft een bekende site waar ze haar verhaal doet met foto's van haar reizen met moto naar oa die plek.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#16 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 08 November 2007 - 11:30 PM

tsjernobyl.

coretripping Posted Image

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#17 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 09 November 2007 - 09:53 AM

Plekken die ik nog wel eens mee wil maken om te trippen zijn onder andere.. in een vliegtuig boven de wolken overdag, omdat wolken van boven zo heerlijk zijn om naar te kijken.
Verder lijkt me trippen in een woestijn erg mooi, zoals de woestijnen in Arizona / Nevada / Utah in Amerika.

Plekken die ik al gehad heb maar iedereen aanraad (mja hier zullen de meesten ze ook wel gehad hebben, maar het blijven geweldige plekken) zijn vooral: Het strand, in dichte mist naast de themes in engeland, eigen huizen, vondelpark, amsterdamse straten bij nacht, goa feestjes, ergens in een vies industrie-gebied (wel leuk om daar om je heen te kijken).

Minder aan te raden is dan.. het ziekenhuis.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#18 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 09 November 2007 - 12:56 PM

In de woestijn moet je dan wel mescaline doen! :danceboy: Verder wil ik binnekort ook eens in de botanische tuinen trippen.
En een maat van me had laatst een beetje vreemd idee, trippen in Auswitsch... Ik weet niet of het heel onrespectvol is, ligt een beetje aan de manier waarop je het zou doen denk ik. Ik ben benieuwd of je dan enorm goed de aanwezigheid van al het kwaad wat daar is gedaan voelt. Of de zielen van de mensen daar, brrrr. Goede plek om flink bad te gaan wel.

#19 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 09 November 2007 - 01:59 PM

The chapel of sacred mirrors...
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#20 MTY

MTY

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1089 posts

Posted 09 November 2007 - 02:50 PM

ik denk ook enkel aan paddo's of 2cb (ps)

- madurodam (kom mensen, join forces - wat fkking melig lijkt me dat..)
- vlindertuin (moest ik direct aan denken)
- apenheul (moest ik direct aan denken, vlinders of apen, who cares once high)
- burning man
- tijdens een of andere wiskunde conferentie (I'm with nerd)
- zwemparadijs iod (strand kan opzich ook)
- op ijsland, ergens ver teruggetrokken in de natuur met a bunch a friends
- op coffee bay (spacers/hippie hangout, SA)

- Posted Image

Posted Image

francois: chapel of sacred mirrors?

en denk dat een doolhof behoorlijk irritant kan zijn, zeker als deze een beetje van proportie is. zelfde eigenlijk als je in de amazone bent. ik herinner me dat tijdens drie dagen lopen met bloedzuigers in je benen dat ik al vanzelf van al die geluiden knettergek soms werd en dan al dat vocht enzo... anyway, tjernobyl = gay

its a lame excuse for all idots
drinking beer and rubbing up against each other
in hopes of distracting themselves

from pathetic emptiness
of meaningless consumer-driven lifes

open my third eye
devoid, destitute: empty of pity
I am a whore to you
but I admire

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users