Jump to content

Photo

Desoxypipradrolhet officiƫle Desoxypipradrol topic!

• Please log in to reply
75 replies to this topic

#61 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 30 October 2008 - 01:48 AM

Had je het omgezet naar freebase of ook geprobeerd het zout te roken?

#62 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 11 September 2009 - 04:17 PM

Heeft iemand ervaring met het combineren van desoxy met psychedelica, zoals 4-AcO-DMT, DPT, (5-MeO-)DMT ea?

#63 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6393 posts

Posted 11 September 2009 - 06:06 PM

Je zegt psychedelica, maar als voorbeelden geef je enkel tryptamines, is dit omdat je vooral geĆÆnteresseerd bent in combi's met tryptamines of is dit gewoon per toeval?

Maar ik kan me herinneren dat ik iets meer dan een jaar geleden 's ochtends 4 mg desoxy (standaard dosis voor mij ) had genomen en eind van die dag (+/- 15 uur later) wat 2C-B had gedaan en had wel het idee dat ik de 2C-B beter voelde dan ik verwacht zou hebben, weet alleen mijn dosis 2C-B niet meer. Maar ik had ook best een drukke dag gehad (hoe zou dat nou gekomen zijn?? ;)) en was dus best moe, dus dat zou ook een verklaring kunnen zijn.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#64 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6393 posts

Posted 06 April 2010 - 09:30 PM

Ik vermoed dat toen ik bovenstaande post maakte het zo'n beetje de laatste keer was dat ik desoxy op had (of rond die tijd in ieder geval), maar vanochtend kwam ik mijn flesje met desoxy-solution weer tegen en aangezien ik afgelopen nacht niet al te veel geslapen had, maar weer is twee milligram genomen en het werkt nog steeds als een trein, de dag was voorbij voordat ik het door had (gelukkig maar ook).
Merkte wederom weer hoe sterk dit spul je concentratie boost.. :hartje:

Tevens vroeg ik me af of dit middel ook de fysieke capaciteiten doet vergroten, iemand daar toevallig ervaring mee??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#65 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 06 April 2010 - 09:47 PM

Ik heb zelf de ervaring dat sporten erg prima gaat met desoxy op... Maar wel met het risico op behoorlijke gaarheid achteraf!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#66 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6393 posts

Posted 06 April 2010 - 09:51 PM

Maar het is niet zo dat je echt te ver over je grenzen heen gaat en je lichaam letterlijk sloopt, wat je met amfetamine wel kan doen?? (wat ik vooral afschuif aan de overmoedigheid die amfetamine veroorzaakt en niet perse op de energie die het geeft)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#67 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 14 April 2010 - 07:48 PM

niet meegemaakt, dat ik over grenzen ging.In speed vs desoxy is mijns inziens speed de winnaar op veel fronten, met als nadeel dat er allerlei reserves aangesproken worden ( waar reserves op zich voor aangelegd zijn ) en ik vermoed dat het hart er heftig van te lijden heeft. desoxy is beschaafder, echte piekervaringen geeft het niet ( mentaal het idee hebben dat ik iets uberbetekenisvols doe is meer iets van speed en mdpv) maar als niet-sporter langdurige seks hebben is makkelijker. mede doordat de aandacht intenser en gefocust is, dat maakt het vrijen beter.
nadelen die ik ondervind van desoxy; allergie in de vorm van huidontstekingen ( 1 plekje per keer, bij snuiven een pusbultje in de neus is geen herhaling waard!), het merkbare tolerantieverschijnsel maakt al te snel herhalen een afrader. Wat jammer is want op modafinil na vind ik het een geschikt boostertje voor in het dagelijkse leven. Speed werkt me te kort voor een werkdag...
You can trust me, I'm dutch.

#68 explosionsinthesky

explosionsinthesky

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 20 posts

Posted 16 March 2011 - 11:51 PM

Ben elke keer weer opnieuw verbaasd/onder de indruk van de kracht van dit middel. Zelfs na 16 na inname is nog een drive aanwezig. Nooit overheersend noch overweldigend, maar wel degelijk aanwezig. Als de halfwaardetijd korter was of de aarde wat langzamer om de zon draaide zou dit zeker een goede vervanger van methylfenidaat zijn.

#69 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1435 posts

Posted 24 October 2014 - 03:53 PM

Whoa, dit spul is bijzonder prettig. 5 mg genomen. Motiveert om werk te verzetten en om het zo snel mogelijk te doen, zonder daarbij de focus te verliezen of erg onrustig te worden. Wel werd ik bijzonder ongeduldig op momenten dat ik niet aan het werk was. Normaal gesproken wandel ik namelijk overal naartoe en laat ik de fiets vaak staan, nu voelde wandelen als tijdverspilling. Werd ook erg ongeduldig toen de bus te lang stil stond. Wilde vooral functioneel bezig zijn en vooruit :)

Kreeg het er niet onprettig warm van. Bleef over het algemeen kalm. Hartslag was vrij normaal. Had ook gewoon trek om te eten. Was wel iets meer communicatief dan nuchter, maar zeker geen lulkick. Kreeg ook wel erg veel zin in seks meerdere malen op de dag. Nam het rond 13 uur 's middags en kon om 1.30 gewoon in slaap vallen. Voelde rond 22.00/23.00 wel vrij sterke vermoeidheid.

Zeker voor herhaling vatbaar :)

Life is too interesting to be bored.

#70 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 26 October 2014 - 12:16 AM

Je kon na 12 uur in slaap vallen? En dat hield je ook nog voor een normale nachtlengte vol? :o

#71 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1435 posts

Posted 26 October 2014 - 04:10 AM

Ja ik viel na 12 uur in slaap maar klopt het was geen normale nachtlengte, ik weet niet precies maar ik vermoed dat ik na 4 a 5 uur wakker werd. 2 uur later ofzo wel weer in slaap gevallen. Maargoed was ook gewoon erg vermoeid denk ik. Nu heb ik het nogmaals genomen 4mg om 10 uur 's ochtends en rond uurtje of 3 's middags nog 3mg bijgedosseerd en ben nu klaar wakker. Effect komt bij deze dossering beetje in de buurt van 4-fa qua helderheid van visie, licht ook wat intenser, maar dan meer focus/geen emphatie boost maar wel gewoon chill kunnen ouwehoeren zonder dat het overdreven klef wordt. Valt me trouwens wel op dat ik erg veel aan het slikken en klooien met m'n tong ben.

#72 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6393 posts

Posted 26 October 2014 - 10:32 AM

Van dat soort doseringen zou ik echt meer dan 24 uur wakker zijn. Denk dat je jezelf dan een geluksvogel mag noemen, want die extreme werkingsduur is voor mij het grootste nadeel van dit middel. Op de meest andere vlakken is het een zeer productief middel.

Wat bedoel je precies met je tong?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#73 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1435 posts

Posted 26 October 2014 - 04:51 PM

Merkte gisteren dat ik heel vaak aan het slikken was en moest telkens m'n tong bewegen.

Houd het voortaan toch bij lagere dosseringen, heb maar weinig en licht geslapen afgelopen nacht/ochtend. Maar wilde het middel gewoon wat leren kennen ook in wat hogere dosseringen.

#74 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1435 posts

Posted 26 October 2014 - 09:04 PM

Oh man, het is nu 9 uur 's avonds en ik nam dus die bijdossering van 3mg gisterenmiddag om 3 uur en ik voel nu nog vrij duidelijk effect, holy shit dat had ik dan ook weer niet verwacht :)

#75 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6393 posts

Posted 26 October 2014 - 10:15 PM

Hopelijk hoef je morgen vroeg niks belangrijks te doen. ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#76 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1435 posts

Posted 27 October 2014 - 10:07 PM

Nee dat viel gelukkig mee want was echt helemaal opgebrand.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users