Jump to content

Photo

Desoxypipradrolhet officiële Desoxypipradrol topic!

• Please log in to reply
75 replies to this topic

#41 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6393 posts

Posted 02 April 2008 - 09:12 PM

Voor mij is het ook zeker de regel na 10 uur 's ochtens geen desoxypiprdrol, maar toen ik die 3,7 mg had genomen had ik het al om 6 uur 's ochtents genomen en had 's avonds rond 11/12 uur best moeite met in slaap te komen en de hele nacht onrustig geslapen. Terwijl in vergelijking met een dosis van 3,4 mg die ik om 8 uur 's ochtents had genomen ik rond borreltijd er geen effect meer van had en zelfs ff een middag tukkie had gedaan.

raar..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#42 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 02 April 2008 - 09:25 PM

Heeft iemand al geprobeerd het te roken?

#43 dreadska

dreadska

woeste heldin

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 356 posts

Posted 27 May 2008 - 11:38 AM

Ik heb het laatst een keer oraal geprobeerd. En aangezien mijn ervaring iets anders was dan hoe de meeste het beschrijven, wil ik even een toevoeging maken.
Er was 4mg voor me afgemeten, maar omdat ik soms erg gevoelig op dingen kan reageren heb ik eerst 2/3e genomen.
Toen het begon te werken had ik een klein boostje, ik denk dat zon 10 minuutjes mijn hart vrij snel ging en ik een beetje springerig was, maar dat ging snel over.
Niet snel daarna begon alles nlk te vertragen, ik werd heel loom en mijn gedachten werden langzamer en minder tot op een punt dat ik bijna geen gedachten meer had.
Ik zat op de bank voor me uit te staren, en er ging niets meer door mijn hoofd heen, alleen maar staren, kijken, beschouwen.
Als ik me in een gesprek vermengde kwam mijn gedachte (jaahaaa, enkelvoud!!) heel traag weer op gang, ik kon ook vooral nogmaar reageren op dingen.
Zo'n 2-3 uur na inname was alles zo loom geworden dat ik mijn ogen bijna niet meer open hield, ik viel bijna in slaap.
Ik nam het laatste beetje desoxi in de hoop een kleine boost te krijgen, maar meer dan "iets wakkerder worden" deed het niet.
Ik was bij een groepje mensen, en ik voelde me steeds meer terugtrekken, aangezien ik het gevoel had dat ik niet zo goed meer mee kon doen. Normaal gezien als ik mij als enige meid tussen 6 gozers bevind, zorg ik ervoor dat ik zon beetje de grootste bek heb, de raarste praatjes en de meest nasty opmerkingen. (soort zelf-defence ofzo) Maar nu zat ik er vooral stilletjes bij, een beetje mee te lachen.
Ik had het wel naar mijn zin, maar ik miste mijn 36 gedachtengangen en mijn scherpheid.
Er was rust in mijn hoofd, ontzettend veel rust, en ik ben dat helemaal niet gewend.

Ik heb me nog de rest van de dag loom en moe gevoeld, savonds werd het gevoel vrij naar. Ik werd er nogal edgy van, lichamelijke oncomfortabelheid en een algemeen "Bleeegh, laat me met rust" gevoel. Gewoon nogal ongemakkelijk in mijn eigen lichaam.
Ik had afgesproken om met wat andere vrienden naar de Worm in rotterdam te gaan, en vanuit daar in een vriend zijn bus mee te rijden naar een feestje. In Rotterdam aangekomen ben ik niet meer de Worm ingegaan maar gaan liggen in de bus (ong. 8 uur na eerste inname)
Toen we opweg gingen naar het feest begon het spulletje eindelijk wat uit te werken (10 uur na eerste inname) en ik was het ondertussen ook wel zat moet ik zeggen.
Ik heb wat speed oraal genomen om het laatste beetje bleh-gevoel te doen verdwijnen, en daarna de rest van de nacht me weer gewoon mijn normale hyperdehyper ik gevoeld.

Mijn conclusie is dat Desoxi echt doet wat het hoort te doen. Het is een goedwerkend medicijn.
Ik heb toen ik klein was wel het stempeltje adhd opgekregen, maar heb er nooit "wat mee gedaan" ik was het zelfs een beetje 'vergeten' tot ik dit middel nam.
Misschien is het een leuke lange upper als je niet dat stempeltje heb gekregen, maar bij mij werkte het uit als medicijn (deed waar het voor gemaakt was) en geen leuke recreatieve dope.

“It's not denial. I'm just selective about the reality I accept.”
-Bill Waterson-

*veni vidi vomui*

#44 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6393 posts

Posted 27 May 2008 - 02:44 PM

Een andere vriend van me heeft ook een onzettende last van ADHD (of is het dat ik meer last heb van zijn ADHD??). Omdat normale ritalin te korte werkte voor hem en daarom concerta (time-released methylfenidaat) nam, bood ik hem wat desoxypipradrol aan. En hij werd daar ook handelbaarder van (en hij vond het zelf ook relaxed).

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#45 dreadska

dreadska

woeste heldin

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 356 posts

Posted 27 May 2008 - 03:11 PM

Leuke vrienden heb jij! Dat je ze eerst drugs moet geven voor je ze handelbaar vind :P

-Bill Waterson-

*veni vidi vomui*

#46 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 27 May 2008 - 08:17 PM

Interessante dit! Wie weet komt desoxy ritalin nog een keer uit de markt stoten, met een vengeance, vanwege 50 jaar vergeten te zijn.

Ik ben benieuwd of desoxy ook versuffend zou werken bij gewone -suffe- mensen als die het roken. dreadska, enig idee hoe scherp -of niet- de rook was? Een snelle come-up, klinkt GOED!
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#47 dreadska

dreadska

woeste heldin

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 356 posts

Posted 27 May 2008 - 08:37 PM

Oh oeps, ik zal het even editen :duimpje:
Dit was geen antwoord op de vraag van Immad. (gewoon een gebruikerstoevoeging aan het draadje) Ik heb het niet gerookt, gewoon oraal genomen. Een snelle coming up heb ik meestal, heb een snel metabolisme, waardoor spulletjes ook vrij snel weer uitgewerkt zijn.

-Bill Waterson-

*veni vidi vomui*

#48 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 28 May 2008 - 12:34 AM

o, ik las volgens mij ook alleen wat ik wilde lezen... :duimpje:
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#49 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 28 May 2008 - 06:44 PM

Een quote van BL:

And at least one fool smoked it... 10mg gives a great rush... if you like your rushes lasting for HOURS!

Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#50 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 28 May 2008 - 06:46 PM

...en nog 1!

^Errr... I smoked mine, mate. It's sort of INSTANT that way. I figured the faster it go in, the faster it would get out.... how wrong I was. I figure this is a once or twice a year thing for me. Something like 52 hours without moving from my PC cannot be, in any way, healthy!

Hoe is het!

#51 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 28 May 2008 - 08:03 PM

AH, het verlossende woord kan ook niet anders dan van een pater komen!

#52 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 28 May 2008 - 08:15 PM

Je weet toch. Overigens leert persoonlijke ervaring dat deze compound pas echt goed wordt als je hem een paar maal gehad hebt. Dosering ligt bij mij optimaal op ongeveer 2,5-3 mg geplugd. op deze dosis genomen tegen 8 uur levert een zeer productieve en fijne dag op en kan ik slapen om 12 uur en ook wel eerder. Het lijkt me niet zo zinnig om dit voor een feestje te snuiven overigens. Goed, je blijft wakker en bij hoge doses zal er ook zeker wel een rush zijn maar is Desoxy daar nou het perfecte middel voor?
Hoe is het!

#53 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 03 June 2008 - 09:54 PM

ik heb het nog niet anders genomen dan in oplossing, lost prima op in bv wodka. misschien een beetje lauw maken, er 'past' in elke geval 2mg /ml in zonder dat het er weer uit crasht in de koelkast.
Op een feestje werkte het prima voor mij, als backbone voor andere middelen en een poging om wakker te blijven.
Ik ben het eens met Franco wb het vaker nemen voor het effect echt goed is, en die hoeveelheid (2,5) is zeker goed voor een constructieve dag. Maar khoor verschillen, iemand die al tweakt op 5 mg, terwijl 10 voor anderen best mild is. Langdurige stimulatie, sure, maar niet poetserig of van het pad af, no way. Althans ik heb mezelf nog niet mogen betrappen op schoonmaken of wat dan ook tot in de finesse :D

Waarom nou toch in de poeperd,Franco? Dat lijkt me nou echt niet nodig!

amen ado

#54 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 06 June 2008 - 10:44 PM

Krijg je hiervan ook een enigszins lichamelijke high? Hoe zou je dit met MDPv vergelijken wat betreft dat lichamelijke gevoel francois? Als je t plugt voel je het dan enigzins "inslaan"?

#55 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 07 June 2008 - 08:31 AM

Erg persoonlijk want anderen zullen andere ervaringen hebben; mdpv gesnoven slaat echt gelijk in als een tierelier, maar het effect is niet bijzonder. Wakker, druk, doen. Roept om herhaling op herhaling, tweaken, ik registreer het maar doe er niets mee. Geestelijk, Niet perse productiever door betere waarneming maar wel sneller.
Desoxy is voor mij niet fysiek stimulerend en de mentale stimulatie is stemmingsverhogend ( sprake van euforie) maar niet drukmakend. Eerder meer ruimte om beter tot de kern van een probleem te komen en via meerdere lijnen tegelijk te kunnen denken. Niet de ongefilterde sensory overload van speed zeg maar, nuttige capaciteit voor mij. Ik heb desoxy nooit getest op fysieke verhoogde reflectiesnelheid oid.
En herhalingsgevoel op korte termijjn heb ik niet ervaren, als dat een sterk effect zou zijn of worden zou de slaapdeprivatie gevaarlijk worden.
Trek in herhaling op lange termijn wel.

#56 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 07 June 2008 - 09:19 AM

Ik heb zelf MDPV nooit gesnoven. Oraal enkele malen gedaan. Ik vond het wel okee, maar niet heel erg bijzonder. Wakker, wat sneller maar niet de gestructureerdheid en gemotiveerdheid van Desoxy. Desoxy maakt meer eufoor dan MDPV, zoals Ilu zegt meer stemmingsverhogend. Zelf word ik ook een stuk rustiger van Desoxy. Stilzitten en zelfs slapen lukt prima. Wel ben je dan de hele tijd bezig met het smeden van snode plannen in je hoofd. Maar goed, daar houd ik wel van.
Het pluggen itt. oraal zorgt er zeker voor dat de desoxy sneller gaat werken en iets meer rush geeft. Voor mij de betere methode.
Hoe is het!

#57 Sok

Sok

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 22 October 2008 - 05:46 PM

Desoxy is voor mij niet fysiek stimulerend en de mentale stimulatie is stemmingsverhogend ( sprake van euforie) maar niet drukmakend. Eerder meer ruimte om beter tot de kern van een probleem te komen en via meerdere lijnen tegelijk te kunnen denken. Niet de ongefilterde sensory overload van speed zeg maar, nuttige capaciteit voor mij.

Hmmm persoonlijk quoten lukt mij zo niet dan maar even zo :)

Ook getest, oraal in vloeistof, redelijk snelle come-up, productief maar niet hyper, heeeeeeeel licht euforisch maar verder geen roes gevoel oid dus erg prima en voor herhaling vatbaar :)
Zal later nog een keer posten m.b.t. gewenning en eventueel een redose maar heel interessant spul dit!

#58 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 22 October 2008 - 06:19 PM

Ik was het alweer bijna vergeten, maar ik heb geprobeerd het te roken. Voor zover ik weet was het de HCL, ik heb niet de moeite genomen om het om te zetten naar freebase. Het vaporizen ging slecht (het leek niet te smelten, maar op te spatten), en voor mijn gevoel merkte ik er vrij weinig van. Toen maar oraal bijgedosed, wat uiteraard wel werkte. Misschien maar eens proberen de freebase te roken als ik weer eens lang wakker moet/wil zijn.

#59 tms

tms

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 118 posts

Posted 29 October 2008 - 10:06 PM

Klinkt als een interessante compound.. Zal eens een zoektocht wagen :)

Modafinil wel eens geprobeerd tijdens het studeren maar daar ben ik niet zo weg van, raak er te prikkelbaar en nerveus van, beetje als een overkill aan caffeine..

#60 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 30 October 2008 - 01:16 AM

bedankt voor de herinnering immad, ( alweer een)
ook een paar keer gerookt, het was de extra kuchaanvallen niet waard. Kortademig worden is niet de bedoeling, als bijwerking is de lange wachttijd al voldoende voor moi.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users