Jump to content

Photo

Desoxypipradrolhet officiële Desoxypipradrol topic!

• Please log in to reply
75 replies to this topic

#21 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 07 December 2007 - 05:21 PM

Ik vind je wel erg speculatief hoor ksi... met receptoren smijten, terwijl daar niets over bekend is e.d. Je hebt wel gelijk dat het een relatief onbekende compound is, maar dat zegt nog niets, behalve dat je voorzichtiger moet zijn met experimenteren.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#22 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 07 December 2007 - 06:53 PM

Voorzichtigheid is inderdaad altijd geboden maar was Desoxy niet ooit eens een goedgekeurd medicijn ?!(wikipedia). Wat dus betekent dat het op dieren en op mensen getest is en dus best wel veilig is, binnen bepaalde marges natuurlijk.
Wat nog steeds betekent dat je erg voorzichtig moet zijn. CibaGeigy had het in pilvorm, als je nu een zakje met poeder in huis hebt liggen van deze compound, is het best tricky. Dosering boven de 10mg...moah...
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#23 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 03 January 2008 - 09:18 PM

Vandaag een testje gedaan en een dosis Desoxy ge-eyebalt. Gok dat het zo'n 1 a 2 mg was (zekere voor het onzekere genomen, dus eerder te weinig dan te veel). Normaal gesproken heb ik nogal een nachtritme, en dit keer moest ik om half zeven opstaan voor werk, wat voor mij erg vroeg is :P

Wekker gezet om kwart voor zes en de Desoxy ingenomen samen met 4,5 gr vitamine C (time release) en 1 etos antioxidantenpil.

Nog wat half liggen slapen, totdat uiteindelijk m'n wekker voor de tweede keer ging. Werd er op een erg prettige manier wakker van, een heel klein beetje hyper voor mijn doen, maar merkte het niet echt op sociaal gebied (wat ik op een lage dosis speed en coke wel heb), wat een groot pluspunt is imo, aangezien ik met m'n vader moest werken. Geen anxiety. Toen de piek enigzins over was, vergat ik zelf een aantal keer dat ik iets op had en vroeg ik me af of ik nou normaal wakker was of dat het toch door de desoxy kwam. Rond half zes viel ik onderweg als een blok in slaap, dus ik gok dat ik toch een steuntje in de rug had :)

Volgende keer neem ik net iets meer, voor een net iets sterkere stimulatie en een iets langere duur. Vond het eigenlijk, vooral aan het begin, best opbeurend. Vrij sterk tov een enkel lijntje coke, Ik was zowaar gewoon goed gehumeurd (terwijl ik normaal niet goed tegen vroeg opstaan kan als m'n ritme nachtelijk is). Hoop dit met een wat hogere dosis nog wat te versterken. Deze dosis onderdrukte m'n eetlust niet waarneembaar, wat hopelijk zo blijft bij een wat hogere dosis.

Wat ik ook een pluspunt vind, is dat je niet te gefocust wordt, zoals met bijv speed. Daarbij heb ik vaak dat ik zo sterk op een train of thought geconcentreerd ben, dat ik vergeet buiten die stroom te kijken, waardoor ik wat meer moeite moet doen om het grotere geheel van/in dingen te zien. Ga dit zeker testen als studiehulpje.

Tot zover mijn ramblings over deze klein hoeveelheid desoxy; ik kan het van harte aanbevelen! :)

#24 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 03 January 2008 - 09:53 PM

Bij mij ligt de sweet spot rond de 2,5mg. Wat je wel echt heel erg snel merkt is toenemende tolerantie trouwens. Waar ik op dag 1 bij 2,5mg een perfect productieve dag had, lukte dit enkele dagen later minder met een zelfde dosis (dus die dagen ertussen geen desoxy gedaan).
Hoe is het!

#25 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6392 posts

Posted 14 March 2008 - 09:32 PM

Ik had hier dus echt iets anders van verwacht..

Vannochtend 2,5 mg genomen voordat ik college had. Na 2 uur vroeg ik me af waar die stimulatie bleef. Na drie uur van inname dacht ik dat ik nog steeds geen effect voelde, totdat ik door had dat ik al die tijd wel effect had, maar naar het verkeerde effect aan het zoeken was.

Het werkt bij mij redelijk rustgevend. Ik had een lichamelijke stimulatie verwacht, vergelijkbaar met die modafinil geeft, maar dit gaf bij mij enkel mentale stimulatie. Was enorm gefocused, maar tergelijker tijd ook een enorme chill op mijn lichaam. Het is duidelijk wel euforischer dan modafinil, maar ik ben bang dat ik het in eerste instantie niet met modafinil had moeten vergelijken. Misschien eerder met iets als MDPV (Ritalin heb ik nooit op dus weet niet of dat te vergelijken is), maar aan de andere kant is het ook alweer tijdje terug sinds ik voor het laatst MDPV heb genomen, dus misschien dat ik daar nog weer van terug ga komen.
Ook versterkt het de werking van caffeine heel erg. (en niet andersom, helaas)
En het heeft ook nog geen 10 uur gewerkt, maar dat vind ik een voordeel!!

Kortom mijn samenvatting na 1 ervaring:
Ideaal voor als je gefocesed moet zijn, bijv een toets of examen of iets dergelijks, maar stukken minder geschikt als wonder medicijn voor die brakke ochtenden, daar staat modafinil nog steeds met volle trots.

Volgende keer waarschijnlijk wel 3 mg.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#26 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 14 March 2008 - 10:53 PM

Ik ben het zeker met je eens dat het een synergistische werking heeft met koffie. Voor mij heeft het trouwens wel echt absoluut de fakkel overgenomen van modafinil. Het is stabieler en effectiever met minder echte concrete effecten...
Hoe is het!

#27 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 15 March 2008 - 12:28 AM

Ik vind het ook een zeer relax stofje op zo'n ~5 mg, de volgende keer ga ik voor nog iets meer om 2 dagen euphorisch rond te lopen :axe:

#28 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6392 posts

Posted 15 March 2008 - 11:31 AM

Maar is er iemand die wel over de nodige ervaring beschikt om desoxypipradrol met methylphenidate te vergelijken??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#29 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 15 March 2008 - 11:40 AM

Ja, me me me!
Ritalin doet mij meer aan als een hele kale stimulatie, niet moe maar verder niets. Desoxy zorgt er ook voor dat je niet moe wordt, maar voelt subtieler en motiveert meer dan dat het stimuleert. (Hmm, duidelijk? Ik weet het, wazige taal)

Ik vind het trouwens niet chill om echt stevig grenzen te overschrijden met desoxy, zoals wat Immad hier zegt, 2 dagen wakker blijven. Dan voel je gewoon heel goed aan je lichaam dat je iets te ver gaat. Je kan dan nog wel goed doorgaan, bent nog wel scherp en alert maar persoonlijk beleef ik er dan geen plezier meer aan. Het is bij mij op zijn prettigst als je het na een goede nachtrust inneemt, dan een bomvolle bezige dag hebt en dan als het weer kan gewoon gaat slapen.
Hoe is het!

#30 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 15 March 2008 - 03:47 PM

^heb je het weleens hoger gedoseerd?

Op zich, als je nog kunt slapen tussen de bedrijven door op een hoge dosis- geloof me dat er mensen zijn die dat kunnen- is het best relaxed. Maar het effect op dag 2 is wel minder duidelijk merkbaar. En de vraag blijft of het nodig is, maar liever met desoxy dan met peed. Alleen moe maar geen kater hier op dag 3.

Ik begrijp de zin wel dat het eerder motiveert dan stimuleert. Ik ben gestructureerder en heb helder in mijn hoofd wat ik die dag wil doen en doe dat ook makkelijker. Maar niet gehaast of nerveus switchend tussen taken rennend ofzo, wat een amphetamine wel doet bij mij. Lekker structopatisch, al kan het soms wel een tijdje duren om bij het juiste klusje aan te landen. als je tusendoor iets ziet dat ook leuk is- computeren oid- dan stel ik iets anders nog al uit.

Valt het iemand op dat het seksueel interessant is? Ik heb na flink wat bier nog interesse/ focus/ spraak en positieve activiteit, en dan wil ik mijn goede gevoel in een altruistische daad wel delen met een moppie. Het orgasme neem ik dan wel op de koop toe :rolleyes:
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#31 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6392 posts

Posted 15 March 2008 - 03:51 PM

Ik heb wel gemerkt dat het emoties versterkt, alcohol kan dat ook, dus met die combinatie kan ik voorstellen dat het seksueel best interesant kan zijn, zelf alleen nog niet gemerkt.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#32 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6392 posts

Posted 17 March 2008 - 03:15 PM

En het testen gaat ondertussen gewoon door, vanochtend 3 mg genomen, werd na een uur best misselijk, kreeg het heel koud en trok helemaal bleek weg. uurtje later had ik het just warm. En nu gewoon prima.

De stimulatie is nu alleen al verdwenen, had om 7 uur genomen, dus dat is 8 uur geleden, maar kan ook nog wat tolerantie zijn van mijn vorige experiment paar dagen geleden.

Dus ga nu ff wachten met de volgende sessie, maar denk wel dat ik volgende keer nog half miligrammetje omhoog ga.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#33 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 17 March 2008 - 04:13 PM

Zijn de effecten misschien wat te vergelijken met die van 4-MAR?
Ik vond die stimulatie vrij apart, zonder rushes en zonder amp euphorie
4-MAR is meer een echte smartdrug die bijvoorbeeld de gedachtenstroom, motivatie en creativiteit boost. Goed voor bijvoorbeeld werk en het voeren van gesprekken.

Handige tool maar ook uiteindelijk ook vrij boring.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#34 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 17 March 2008 - 04:51 PM

4-MAR heb ik nooit op, maar ik vind een paar mgs desoxy prettiger dan ~50 mg straatspeed. Desoxy is veel kalmer, minder lichamelijk en geeft niet die te intense focus die speed geeft. Die focus zorgt er bij mij soms voor dat ik het grote plaatje uit het oog verlies, waardoor ik bepaalde oplossingen niet meer zie (gebruik het vooral voor tentamens ed).

Persoonlijk vind ik desoxy dichter bij coke liggen dan bij amps qua stimulatie. Heerlijk kalm en niet hyper :P

#35 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6392 posts

Posted 17 March 2008 - 05:17 PM

4-Methylaminorex nog niet geprobeerd, maar wat ik er over gelezen heb, klinkt het als of er redelijk wat overeen komsten zijn.

Maar de vergelijking met coke vind ik niet terecht. Ik merk geen egoboost of iets dergelijks (had dat dan ook wel weer niet heel erg met coke, maar ff afgaant op de 'doorsnee' ervaring). De werkingsduur lijkt me vrij duidelijk dat dat een enorm verschil is. En ook totaal geen behoefte aan een redose als de werking begint te minderen, bij coke was dat zeg maar het tegenover gestelde..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#36 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 17 March 2008 - 06:20 PM

Nee ok, wat betreft het egoboost effect heb je gelijk. Maar het karakter van de rest van de stimulatie vind ik best overeenkomen eigenlijk. Het schijnt ook gebruikt te worden door cokefiends als een soort van methadon.

#37 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6392 posts

Posted 02 April 2008 - 02:29 PM

Ik merk wel dat als je twee dagen achter elkaar desoxypipradrol neemt, dat de derde dag toch een soort van kater/ dufheid aanwezig is. Een totaal onvermogen tot concentratie.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#38 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 02 April 2008 - 07:01 PM

Bij wat voor doseringen heb je dit ervaren?

#39 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6392 posts

Posted 02 April 2008 - 07:13 PM

Dag 1: 2,5 mg
Dag 2: 3,7 mg

Op de tweede dag merkte ik ook een crash, stemmingswisselingen tot en met. Dus voor mij is een dosis van 3,5 mg echt max, want had er toen geen last van.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#40 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 02 April 2008 - 08:53 PM

Ik heb zelf gemekrt dat ik de effecten een heel stuk beter vind als desoxy geplugd wordt. Snellere opkomst, ietwat korter effect en een wat duidelijkere opkomst-piek-neerkomst curve te merken is. Zelf heb ik niet deze negatieve effecten die Poelie noemt. Ik doseer tussen de 2.5 en 5mg. Die laatste is echt behoorlijk aan de pittige kant. Ik zal niet zo snel ervoor kiezen om dat twee dagen achtereen te doen maar om bijvoorbeeld op dag 1 2.5mg te doen en op dag 2 4 ofzo, is in mijn ervaring helemaal prima.
De sleutel is wat mij betreft zeker het niet overschrijden van grenzen op desoxy en voldoende nachtrust pakken. Op deze manier heb ik zelf in ieder geval nooit last gehad van een crash whatsoever.
Hoe is het!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users