Jump to content

Photo

Desoxypipradrolhet officiële Desoxypipradrol topic!

• Please log in to reply
75 replies to this topic

#1 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2444 posts

Posted 02 November 2007 - 12:36 PM

Binnenkort hoop ik in aanraking te komen met deze upper.

Heeft iemand er ervaring mee of wat meer informatie dan wat Wikipedia, Bluelight en Bluelight kunnen bieden?

Vooral informatie over toxicity en receptoraffiniteit zou welkom zijn :duimpje:

#2 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 02 November 2007 - 01:17 PM

ik heb geen persoonlijke ervaring ermee maar woei sterk spul dat desoxypipradol. Een goede scale en voorzichtigheid geboden wanneer je nog wil slapen die week. :duimpje:

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#3 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2444 posts

Posted 02 November 2007 - 01:27 PM

Slaap, wat is dat? :duimpje:

#4 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 02 November 2007 - 06:16 PM

Dat is waarschijnlijk wel een beetje de ervaring van dit goedje ja :)
Interessant spul hoor en ik zou het zelf ook wel een sproberen maar even voor de goede orde, wat wil je ermee bereiken?
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#5 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 02 November 2007 - 06:41 PM

Mijn hond heeft het in zijn hok liggen, maar is niet geïntresseerd.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#6 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 02 November 2007 - 09:00 PM

Het schijnt dat de goudvis van iemand het uitscheidt in de vissenkom, ik zal er eens een boompje over opzetten als ik wat tijd voor het gebruik uit kan trekken. Ws wel ergens deze maand in een ver land.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#7 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 02 November 2007 - 09:31 PM

Welk land?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#8 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 630 posts

Posted 04 November 2007 - 06:36 AM

decent stimulatie maar geen slaap, het is turn on button style tot het is gemetabolizeerd
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#9 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 04 November 2007 - 12:25 PM

Ik heb het op burning man gebruikt om wakker te blijven, maar heb maar een heel kleine dosis op, mijn idee en afgaande op ervaringen van een vriend van me, turn on button, oftewel: puur wakker blijven zonder echte euforie enzo. heb de ochtend erna 12 mg bromazepam genomen om te slapen dus kan niet oordelen over werkingsduur en heb na de desoxy nog lsd en dom op, dus de afzonderlijke effecten kan ik ook niet beoordelen. hoop dat je hier iets aan hebt.

mzzl
Dit is dope!

#10 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 11 November 2007 - 02:59 PM

Kleine dosis desoxy om 14:00 uur gehad. Ik merkte er weinig van, ik was nog redelijk cool as fonzy van de thc de avond ervoor, om 16:00 heb ik nog effe gedut. Het werkte pas eigenlijk toen ik een biertje dronk om 19:00, veel upper dan normaal en prateriger. Dit zette zich wel door tot 24:00, toen gingen er nog andere middelen op. 5meo-dipt 35 mg en op de piek een lijntje 15 mg speed- 35 mg s+ Ket en een joint. Kort na de piek heb ik nog met ogen dicht liggen soezen, leek redelijk op halfslaap.
Later nog meer k en twee biertjes. Toen was het 9 uur 's ochtends, min of meer just like that. xanaxje en nok. Omdat met name de 5meo-dipt ook wel een up na effect heeft zal eea elkaar versterkt hebben.
De desoxy zorgde er in deze mix met name voor dat de rest beter zijn best deed.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#11 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 11 November 2007 - 06:55 PM

Lekker op een polydrug binge geweest?
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#12 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 11 November 2007 - 10:17 PM

Ik zou waarschijnlijk tot volgende week nog wakker geweest zijn :) Maareh wat is een kleine dosis? Nog braque de dag erna?

Greetz
Fonzy
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#13 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 12 November 2007 - 01:38 PM

Vooral brak van moeheid en de benzo, wat een troep! Maar foxy desoxy was best ok. Het was wel een minimale dosis desoxy, op 2 mg. gemikt. Leuk icm met iets anders om dat andere wakkerder te ervaren ( vooral de biertjes), maar zo los merkte ik er zogezegd niets van. Misschien wat meer overzicht. Een hogere dosis, ik moet er nog eens goed over nadenken of ik dat ooit doe. Ik zie mezelf geen twee nachten doortrekken in dit leven...
Ik had trouwens geen negatieve bodyload van het geheel.

#14 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 30 November 2007 - 03:43 PM

Desoxy ruled behoorlijk! Ik had 10 mg op op zaterdag om 1430, sliep 2 uur later nog even ( net als vorige keren) was de hele nacht op en sliep sochtend 3 uur, de nacht erna ook. Zonder vermoeidheid overdag. Overigens had het meer slaap kunnen zijn , maar een beetje de grenzen aftastende.... Maandag wel moe, de slaap heb ik ingehaald in de nachten.
Praten is een must bij deze dosering, dus niet te dicht in de buurt komen want het tocht behoorlijk uit de mond van een desoxist :) Het gaf wat gespannen kaakspieren en een droge mond, als een lage dosering speed. Wel hield het me niet de hele nacht op de been, 4fmp en een beetje speed in de ochtend had ik nog wel nodig als tegenwicht tegen anders substanties.
Desoxy was het schildersdoek waarop de andere stoffen gemengd konden worden. Eigenlijk net als het verhaal hierboven, geen middel werd onderdrukt en kwam goed tot zijn recht, maar wel met een helderder gevoel.

De gelegenheid voor 10 mg zal niet zo gauw meer voorkomen, daarvoor duurt het te lang. In elk geval, die dosis zette mij zeker niet aan tot bizar tweakgedrag, vergeleken met de toestand van omstanders was ik OK.

#15 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 02 December 2007 - 11:41 PM

Uppers zijn veelal dopamine agonisten, zal deze ook wel zijn denk ik.

Als je gewoon aan amf kan komen is dat een veiligere bet overigens.

#16 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 03 December 2007 - 01:02 AM

^ kan je dat onderbouwen? Dat is nl het punt van de starter van het topic, is dit redelijk safe en hoe werkt het.

#17 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 04 December 2007 - 07:46 PM

^ kan je dat onderbouwen? Dat is nl het punt van de starter van het topic, is dit redelijk safe en hoe werkt het.

zoek even op pubmed e.d.
pipradrol heeft D1 receptor activiteit en deze stof lijkt me wel verwant.
daarnaast weet ik verder niks over hoe veilig het is.

#18 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 05 December 2007 - 02:20 AM

dus je houdt wel van een beetje drama?

#19 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2444 posts

Posted 05 December 2007 - 01:01 PM

Zou je je suggestie iets meer toe kunnen lichten? Heb een heel aantal abstracts doorgelezen, maar ik zie niet iets wat direct in het voordeel spreekt van amphetamine? (Behalve dan dat d-amph potenter schijnt te zijn dan pipradrol ;))

#20 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 07 December 2007 - 11:04 AM

Vooral het feit dat amfetamine al jaren wordt onderzocht en aan proefdieren wordt toegevoegd, is een reden om eerder amf te pakken.
Hierdoor zijn die effecten iets beter en duidelijker in kaart gebracht dan desoxypipradrol. Want over deze laatste is totaal geen informatie te vinden,
je kan dat zien als een uitdaging om de toxiciteit verder proef te ondervinden. Persoonlijk zou ik er maar voorzichtig mee zijn.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users