Jump to content

Photo

Aan de wandel met vrouwe salvia

• Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1435 posts

Posted 30 October 2007 - 10:36 PM

Een vriend van me heeft de neiging om te gaan lopen wanneer hij onder invloed van salvia is. Ik ben er een keer bijgeweest toen het gebeurde. Nadat de salvia zijn werk begon te doen zei hij zoiets als: kom mee, kom mee, ik moet je dit echt laten zien. En hij wilde de deur uit. Het was nacht en rustig op straat, dus ik volgde hem. Hij liep naar een grasveldje en begon naar een bosje te wijzen. Ineens kwam hij bij en had geen idee waarom hij me dat bosje wilde laten zien.

Een keer daarvoor had hij het in zijn eentje gedaan. Ineens had hij zonder dat hij het wist aangebeld bij een vriend een paar huizen verder. Hij had ook geen idee meer waarom hij daar had aangebeld.

Vandaag hoorde ik een soortgelijk verhaal van iemand anders. Hij ging ook midden in de nacht ineens de straat op zonder dat hij het door had, totdat een vriend die wakker werd hem tegen hield.

Meer mensen hier ervaring mee? Ik denk dat een tripsitter bij salvia echt noodzakelijk is.

Life is too interesting to be bored.

#2 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 31 October 2007 - 12:14 AM

Ik heb nog nooit een Salviazombie gezien of erover gehoord, interessant :respect:

Die vriend van je, waarom neemt hij het eigenlijk, heeft hij er ergens nog wel lol aan?
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#3 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1435 posts

Posted 31 October 2007 - 11:02 AM

Salviazombie, lol :respect: Ik vind het ook interessant, want in tripreports lees ik meestal dat mensen achterover gaan liggen en amper hun pijpje nog vast kunnen houden.

Waarom hij het neemt en of hij er nog wel lol in heeft? Hij gebruikt salvia uit interesse en voor de ervaring, gok ik. Hij vindt salvia bijzonder en vreemd, of hij er lol in heeft weet ik niet. De twee keren dat salvia echt werkte waren de twee keren dat hij ging wandelen. De eerste keer was hij alleen, de tweede keer wilde hij het wel doen omdat er nog iemand bij was. Het is niet zo dat ie er nu helemaal van genezen is omdat hij is gaan lopen. Waar doel je precies op met die vraag?

#4 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 31 October 2007 - 12:41 PM

Het is wel een redelijk bekend fenomeen dat mensen tijdens een salvia trip dingen kunnen gaan doen waar ze geen weet van hebben. Het is een discosiatief en het lichaam en de geest zijn dan volkomen gescheiden. Je kan ervaren dat je versmolten bent met een kast, terwijl je lichaam een ommetje maakt. ;)

Zelf heb ik er geen ervaring mee overgens. Maar een sitter is bij salivia best wel een vereiste.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#5 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9424 posts

Posted 31 October 2007 - 06:02 PM

Na een van mijn enige (echte) breakthroughs op Salvia kreeg ik na de piek (ik was al goed bij bewustzijn) wel de drang om een stukje te gaan lopen .. gelukkig besefte ik me na 2 stappen dat dit geen goed idee was en heb het dus maar gelaten ;)

#6 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 31 October 2007 - 06:06 PM

Er zijn op erowid bestwel verontrustende verhalen te lezen over dit fenomeen. Zelfs eentje die bij kwam terwijl hij met een noodgang over de snelweg reed.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#7 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9424 posts

Posted 31 October 2007 - 06:14 PM

^ wth .. had die het in de auto genomen dan?? kan me echt niet voorstellen dat je het thuis neemt .. dan in je space naar de auto loopt, opstart en pas op de snelweg wakker wordt .. daar duurt salvia bij mij iig veel te kort voor.

#8 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 31 October 2007 - 06:23 PM

Nouja, dat is wat eentje beschreef op erowid. Eene moment zat hij op de bank met z'n bong, het volgende moment na zijn trip zat hij in zijn auto.

#9 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 01 November 2007 - 07:03 PM

Lijkt me niet voor herhaling vatbaar als je er zo op reageert :P
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#10 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1435 posts

Posted 01 November 2007 - 07:41 PM

Een tip voor alle wandelaars: gebruik handboeien!

#11 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 01 November 2007 - 08:04 PM

ball and chain lijkt me beter :P

#12 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 02 November 2007 - 07:54 PM

ook welis een report op erowid gelezen dat zon gast onder invloed ineens bij de buren in de tuin aan het graven was , erg lijp hahah

#13 actionhanc

actionhanc

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 30 posts

Posted 15 March 2008 - 08:57 PM

heb met salvia al enkele keren de bloemen buiten gezet en echt wandelgraag wordt ik er toch niet van. Ik val gewoon in mijn zetel en knipper nauwelijks nog met m'n ogen.
Gerard worstelde met filosofische introspectieve zaken

#14 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 16 March 2008 - 08:44 PM

En verder geen noemenswaardige effecten?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users