Aan de wandel met vrouwe salvia
Posted 30 October 2007 - 10:36 PM
Een keer daarvoor had hij het in zijn eentje gedaan. Ineens had hij zonder dat hij het wist aangebeld bij een vriend een paar huizen verder. Hij had ook geen idee meer waarom hij daar had aangebeld.
Vandaag hoorde ik een soortgelijk verhaal van iemand anders. Hij ging ook midden in de nacht ineens de straat op zonder dat hij het door had, totdat een vriend die wakker werd hem tegen hield.
Meer mensen hier ervaring mee? Ik denk dat een tripsitter bij salvia echt noodzakelijk is.
Life is too interesting to be bored.
Posted 31 October 2007 - 12:14 AM

Die vriend van je, waarom neemt hij het eigenlijk, heeft hij er ergens nog wel lol aan?
2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 31 October 2007 - 11:02 AM

Waarom hij het neemt en of hij er nog wel lol in heeft? Hij gebruikt salvia uit interesse en voor de ervaring, gok ik. Hij vindt salvia bijzonder en vreemd, of hij er lol in heeft weet ik niet. De twee keren dat salvia echt werkte waren de twee keren dat hij ging wandelen. De eerste keer was hij alleen, de tweede keer wilde hij het wel doen omdat er nog iemand bij was. Het is niet zo dat ie er nu helemaal van genezen is omdat hij is gaan lopen. Waar doel je precies op met die vraag?
Posted 31 October 2007 - 12:41 PM

Zelf heb ik er geen ervaring mee overgens. Maar een sitter is bij salivia best wel een vereiste.
"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -
Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.
Niks overleeft het leven.
Posted 31 October 2007 - 06:02 PM

Posted 31 October 2007 - 06:06 PM
Posted 31 October 2007 - 06:14 PM
Posted 31 October 2007 - 06:23 PM
Posted 01 November 2007 - 07:03 PM

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 01 November 2007 - 07:41 PM
Posted 01 November 2007 - 08:04 PM

Posted 02 November 2007 - 07:54 PM
Posted 15 March 2008 - 08:57 PM
Posted 16 March 2008 - 08:44 PM
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users