Jump to content

Photo

Dubbele portie paddo's voor een beginner

• Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 Lamb0

Lamb0

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 337 posts

Posted 07 October 2007 - 06:20 PM

Al een tijd lang heb ik met mijn vader de afspraak een keer samen paddo’s te nemen.

Nou is het zo dat mijn vader claimt ‘niet gevoelig’ te zijn voor drugs, wat vroeger naar voren kwam door het feit dat hij regelmatig enorme hoeveelheden hash at. Toch was hij dan altijd behoorlijk van de kaart (niet zo vreemd natuurlijk), maar hij zegt gewoon niks te voelen als hij niet zoveel neemt.
Jullie voelen hem misschien al aankomen; hij wil een dubbele portie paddo’s nemen. Ik weet niet zeker of dat wel verstandig is, aangezien hij nog nooit paddo’s heeft gebruikt.

En nu de vraag: is het verantwoord om mijn vader een dubbele portie te laten eten?

Verder is het misschien nog handig om te vermelden dat ik denk ik voor de hawaiaanse zou gaan.
'I made you a drawing of a giraffe fucking an elephant. Notice how his moustache looks just like mine!'

Venetian Snares

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9424 posts

Posted 07 October 2007 - 06:25 PM

^ gewoon met 1 of zelfs een halve beginnen. Tolerantie voor THC heeft niks met tolerantie voor psilocine te maken.

Je kan altijd een andere keer iets meer nemen.

Voor een eerste keer van iets: don't over-do it!!

[admin: schopje naar beginners]

#3 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 07 October 2007 - 06:31 PM

^2end that!
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#4 Lamb0

Lamb0

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 337 posts

Posted 07 October 2007 - 06:32 PM

Bedankt, ik zag net te laat dat dit eigenlijk bij beginners moest :P
Maar goed, ik heb het hier niet over tolerantie voor THC, want ik weet bijna zeker dat die niet buitengewoon is, maar over het feit dat mijn pa gewoon wil dat het effect perse zeer sterk is.
'I made you a drawing of a giraffe fucking an elephant. Notice how his moustache looks just like mine!'

Venetian Snares

#5 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9424 posts

Posted 07 October 2007 - 06:34 PM

^ laat 'm eerst eens wennen aan wat het middel normaal of in lage dosering doet, je kunt altijd een andere keer meer nemen.

#6 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 07 October 2007 - 06:36 PM

Ok, maar als hij nog nooit echt getript heeft kan een halve al sterk genoeg zijn, het is toch iets behoorlijk anders dan andere drugs. Maar op zich wel een beetje apart dat jij je vader moet vertellen niet te hard van stapel te lopen, meestal is dat andersom.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

#7 Lamb0

Lamb0

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 337 posts

Posted 07 October 2007 - 06:44 PM

Ja ach, aan de andere kant zal hij me dus ook niet aanspreken op mijn experimenten met drugs :P
Maar goed, 1 portie zal het dan worden. Dit had ik hem zelf al aangeraden, maar het is prettig wat steun te krijgen van mensen die er meer van weten.

Venetian Snares

#8 MTY

MTY

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1089 posts

Posted 07 October 2007 - 09:47 PM

een lege maag helpt ook behoorlijk (en maar kauwen). 1 portie is echt genoeg

its a lame excuse for all idots
drinking beer and rubbing up against each other
in hopes of distracting themselves

from pathetic emptiness
of meaningless consumer-driven lifes

open my third eye
devoid, destitute: empty of pity
I am a whore to you
but I admire

#9 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 08 October 2007 - 12:43 PM

Vet om met je vader te trippen! Veel plezier. 1 portie is inderdaad het devies in deze.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#10 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 08 October 2007 - 12:48 PM

Ookal moet je als tripper op een gegeven moment toch zeker wel een keer ervaren hoe het is om echt zwaar te trippen, zou ik nooit beginnen met meer dan 1 portie.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#11 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 08 October 2007 - 03:37 PM

Wat iedereen al zei, zeker geen 2 porties doen. Als je vader nog nooit paddestoelen heeft gegeten, maximaal een hele portie doen, en dan bij voorkeur kaalkopjes of mexicaanse (voor zover dat al echt uitmaakt).

Als je vader zich echt vermaakt, kan je altijd nog een keer meer nemen de volgende keer. Erg gaaf trouwens dat je samen gaat trippen, please report back als het gebeurd is. Ben heel erg benieuwd! Veel plezier! :)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#12 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 08 October 2007 - 03:57 PM

Lijkt me inderdaad heel bijzonder met je vader trippen. Met mijn broeder trippen levert al bijzonder ervaringen op, maar met je vader, waar de bloedband nog wat directer is, lijkt me dat er helemaal een memorabele ervaring in het verschiet ligt. Ik voelde me met mijn broertje al heel erg verbonden, onze levens zijn met elkaar vervlochten, maar ik denk dat je met je vader kunt ervaren hoe je een deel van hem bent (of niet en blijkt hij zomaar je echte (biologische) vader niet te zijn; kan zomaar, je weet het nooit met die vrouwen :)). Maar dit hoeft natuurlijk niet.

#13 Lamb0

Lamb0

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 337 posts

Posted 08 October 2007 - 06:52 PM

Ook al moest ik wel even wennen aan het idee (diep van binnen zit toch het idee dat ouders tegen drugs zijn), zal het zeker memorabel worden!
Ik heb een zeer sterke band met mijn vader, en we hebben altijd veel dingen samen gedaan (nog steeds eigenlijk).
Als alles goed is gaan we het komend weekend doen, daarna zal ik kijken of ik een net rapportje kan typen.

@ Lerez: Ik lijk uiterlijk ontzettend veel op mijn vader, dus dit lijkt niet waarschijnlijk :)

Venetian Snares

#14 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 08 October 2007 - 07:21 PM

daarna zal ik kijken of ik een net rapportje kan typen.

Doen!!

#15 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 08 October 2007 - 08:00 PM

Maar goed, ik heb het hier niet over tolerantie voor THC, want ik weet bijna zeker dat die niet buitengewoon is, maar over het feit dat mijn pa gewoon wil dat het effect perse zeer sterk is.

dan zullen paddo's hem waarschijnlijk niet teleurstellen,in de meeste mensen produceert dat een zeer sterk effect. Je zou trouwens toch wel verwachten dat mensen wel voorzichtig doen met paddo's na al die berichten in de media over toeristen die er verkeerd op gaan.
Ik zou zeggen, kauw rustig op een halve portie (lang in je mond houden dan heb je sneller effect) en dan tijdens de upcoming nog wat knabbelen kan je altijd nog tot 1 portie nemen.
Niet meer dan 1 portie zeker niet de eerste keer, zou eerder zeggen neem max 1 halve portie de eerste keer en mocht dat niet het gewenste effect brengen neem dan de volgende keer meer.

lijkt me trouwens HELEMAAL niks om met een van je ouders te trippen. Ik ga liever met me maten wat doen :)

Edited by mind, 08 October 2007 - 08:01 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#16 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 08 October 2007 - 08:24 PM

Ik vind het ook altijd wel effe uitkijken met paddestoelen. Ben voor een aantal stoffen best wel een hardhead maar ben bij paddestoelen nooit verder gegaan dan een halve portie van de smartshop. Vond dat tot noch toe heftig genoeg.
Gewoon chill met je pa ieders beginnen met een halve en dan "lekker" bijknabbelen tot je op de hele zit. Komt zeker goed, helemaal als je voor een goeie omgeving zorgt.
Wel erg bijzonder dat je zoiets met je pa doet trouwens, ik weet niet of ik dat wel zou willen...
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#17 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 08 October 2007 - 09:17 PM

het enige wat ik kan zeggen:
Lamb0: geniet!
echt vet dat je dat met je pa gaat doen, ik zal mijn mams nooit verder krijgen dan een jointje roken, wat ook al moeilijk gaat worden...
beleef een fijne tijd, wij spreken elkaar! :)

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#18 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 09 October 2007 - 09:41 PM

als ie nu gewoon eens geduld toont en wacht tot zn eerste portie goed werkt. hij kan daarna nog bijnemen als hij het echt nodig vindt.

#19 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 14 October 2007 - 08:40 AM

Trippen met je pa. Ik dacht al heftig bezig te zijn door het feit dat ik af en toe een jointje met mijn vader rook :mf_party:

Wat betreft advies is er geloof ik al wel genoeg geschreven, dus aan mij om ook nog om een tripreport te verzoeken. Want ik ben wel erg benieuwd wat voor een ervaring dit wordt :laugh:
Aleyhup

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users