Jump to content

Photo

Inzake mdma-poeder/kristallen (thuis)

• Please log in to reply
34 replies to this topic

#21 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 06 October 2007 - 02:16 PM

je hebt al ontelbaar vaak mdma genomen en dan ben je zooooooo voorzichtig? ik ben ook al wel voorzichtig (meestal) maar dit lijkt wel of je naar de maan gaat ofzo.
fuck it, neem minimaal 100 mg en ga spoel het weg met iets lekkers (halve liter export met een buisje G haha), en hoezo zou je een film gaan kijken? dat vind ik echt verspilling van mdma. film kijken doe je maar lekker als je stoned bent ofzo.
Ik zou ook zeker even lekker buiten gaan lopen ipv de hele tijd binnen zitten want dan zit je superlekker in je sofa en kom je er niet toch niet meer uit.
Ik kan je trouwens ben & jerry's ijs aanbevelen en fatboy's, dat is echt geniaal op mdma.

~mind onder oma's account.

ik dacht dat het qua dosering om zijn vriendin ging voor wie het de eerste keer is.
dan zou ik zeker niet gelijk 100mg erin gooien. persoonlijk zit ik dan een uur tegen het kotsen te vechten. lekker is anders.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#22 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 06 October 2007 - 04:15 PM

Kheb wel eens mdma en speed samen gesnoven, daar word je wel goed vaag van :hartje:
Dat waren alleen pilletjes, kristallen zal wat pijnlijker zijn ja!

wow dude... jij snuift pillen? respect! :w00t:

nog nooit gedaan?
wel kut als het gekleurde pillen zijn, mijn snot was 2 dagen groen.

anjin
ah, als het voor zijn vriendin is kan 100 mg wel veel zijn.

Edited by mind, 06 October 2007 - 04:16 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#23 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 06 October 2007 - 04:55 PM

Kheb wel eens mdma en speed samen gesnoven, daar word je wel goed vaag van :hartje:

nog nooit gedaan?

lol de mijne blauw :w00t:
maar goed er is wat voor te zeggen. zoals met de meeste middelen wanneer je ze snuift werkt het sneller en korter. voor op de zondagmiddag als je s'avonds nog een beetje op tijd naar bed wil.

maar pillen fijnmaken en snuiven heeft natuurlijk alleen zin wanneer ze hooggedoseerd zijn

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#24 theseBoetz

theseBoetz

Reƫle Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 06 October 2007 - 05:52 PM

nog nooit gedaan?

Wow, groen snot? wtf?!?!?!?! Dat is wel heel bizar... :w00t: Pillen snuiven lijkt mij trouwens helemaal niet chill, dan heb je al dat vulmiddel ook in 1x in je neus zitten.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#25 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 14 October 2007 - 08:37 AM

je hebt al ontelbaar vaak mdma genomen en dan ben je zooooooo voorzichtig? ik ben ook al wel voorzichtig (meestal) maar dit lijkt wel of je naar de maan gaat ofzo.
fuck it, neem minimaal 100 mg en ga spoel het weg met iets lekkers (halve liter export met een buisje G haha), en hoezo zou je een film gaan kijken? dat vind ik echt verspilling van mdma. film kijken doe je maar lekker als je stoned bent ofzo.
Ik zou ook zeker even lekker buiten gaan lopen ipv de hele tijd binnen zitten want dan zit je superlekker in je sofa en kom je er niet toch niet meer uit.
Ik kan je trouwens ben & jerry's ijs aanbevelen en fatboy's, dat is echt geniaal op mdma.

~mind onder oma's account.

ik dacht dat het qua dosering om zijn vriendin ging voor wie het de eerste keer is.
dan zou ik zeker niet gelijk 100mg erin gooien. persoonlijk zit ik dan een uur tegen het kotsen te vechten. lekker is anders.

Het is mij idd grotendeels om mijn vriendin te doen. Ik ben er zelf gewoon ooit eens aan begonnen en door schade wijs geworden zeg maar. :mf_party:

Echter mijn vriendin heeft voor mij nog nooit drugs gebruikt en dit icm het feit dat ik het nog nooit thuis heb genomen vraag ik gewoon iets meer door dan ik normaliter zou doen. Ik voel me toch enigzins verantwoordelijk ook al is ze een volwassen vrouw en better safe than sorry toch?

Komt bij, als iedereen zoveel mogelijk info geeft dan zijn dit mooie complete threads voor in het beginnerforum :laugh:
Aleyhup

#26 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 14 October 2007 - 08:57 AM

hmm.
ik ben hier niet om op te scheppen over m'n drugs gebruik, maar ik vind persoonlijk tanden toch best fijn om te hebben...

uhhhhhh?

rare discussie dit sowieso. tips is okay natuurlijk, maar to each his own.

c'est tout.

wat nou rare discussie, die kerel vraagt gewoon wat advies over thuisgebruik met mdma

#27 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 27 October 2007 - 03:07 PM

Het was echt een groot succes! :crybaby5fa:

Avond begon wel slecht en leek behoorlijk in de soep te lopen.

We hadden rond 21.00 de mdmapoeder verdeeld en ik had voor ons beide ongeveer 1 1/2 sleutelpunt in wat ranja gedaan. Lekker anime gekeken en rustig afgewacht. Anime afgelopen en vroeg aan mijn vriendin hoe ze zich voelde en dat was dus niet helemaal ok. Ze leek nogal tegen de drempel aan te zitten die eerder in deze thread werd genoemd. Onrustig gevoel, absoluut niet lekker in d'r vel en ze kroop met opgetrokken schouders weg in de hoek van de bank en begon wat onrustig aan haar nagels te pielen.

Ik vertellen dat ze beter nog wat meer kon nemen, maar dat viel niet helemaal goed "ik voel me niet fijn en dan vertel jij dat ik er wat bij moet nemen? Ik wil helemaal niet meer van dit gevoel"

Resultaat was dat ze zich op een vervelende manier onder druk gezet voelde. Heb het toen op een andere boeg gegooid en zijn buiten een rondje gaan lopen en nam voor mezelf een jointje mee. Buiten ontspande zij (en ik daardoor ook grotendeels) helemaal en een paar hijsjes van een joint later kwam er zo vanuit het niks dikke pret.

Paar minuutjes later waren we thuis en ze stond te springen in de woonkamer
" Dit is gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf" Dikke smiles, verliefde ogen en een heerlijk gevoel.

Daarna allebei nog een halve genomen (poeder leek wat slof, ik weet dat dat bij mdma niet echt kan, maar de werking was echt heel mild) van een pil waar 190 mg in zat en richting coffeeshop gefietst.

Want mevrouw wilde eerst niet blowen, maar had daar nu wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zin in :laugh:

Onderweg echt vette gesprekken gehad en het fietsen zelf was ook meesterlijk. Eenmaal terug van de coffeeshop maar geen zin meer in blowen :P

Moest daarna nog wel over mijn nek, maar dat is bij mij eigenlijk standaard bij mdma

Daarna zijn we het natuurgebied hier in gebanjert en ons enigzins....eeh wat misdragen :gaap:

Weer thuis was het weer dikke lol en zo ging het een paar uur door. Jointjes roken, beetje buiten lopen, dingetjes doen......en nog het laatste beetje poeder opgemaakt (ieder nog een kleine punt oid)

Rond half drie werd de werking minder en werd het allemaal wat wazig. Zijn tegenelkaar op de bank gaan liggen en lekker weg wezen spacen......ontzettend 'vrij associeren' met de meest vage gedachten en uitspraken.

Om half vier kwam het einde toch echt wel in zicht en hebben we de laatste Naruto aangezet.

Daarna richting bed, ik met een flurazepam en zij zonder (doe op geen enkele stimulant anders een oog dicht). Allebei lekker geslapen en rond 10.00 wakker. Vandaag lekker aan het suffen en genieten van lekker eten (koolhydraten) en warme melk voor de trytofaan (al ben ik er nog steeds niet uit of dat nou echt helpt).

Ik heb ook echt genoten, gebruik al 12 jaar mdma maar dit bijzondere gevoel heb ik ook echt lang, lang niet gehad. Dit gaan we zeker vaker doen :glare:

Thanks voor alle tips :)
Aleyhup

#28 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 27 October 2007 - 03:26 PM

Het blijft speciaal als je iemands eerste mdma beleving mag meemaken. helemaal als het je liefje is!

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#29 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 05 November 2007 - 11:29 AM

op naar 12 jaar thuis gebruik voor kevf !!
"Circular logic works because circular logic works."

#30 Cad0

Cad0

(ex-) koffie junk

• Members
  • PipPipPipPip
  • 723 posts

Posted 23 January 2008 - 01:48 AM

Dit topic is al een tijdje onaangeraakt geweest, de MDMA is gedosed en de experience beschreven. Goede shit! <_<

Dan zou ik nu het volgende aan de orde willen stellen: (en als dit uitgroeit tot een grote discussie zal ik 'm splitten naar Health - denkik)

..ik heb m'n tandglazuur behoorlijk veel schade toegebracht door vaak kristal in water te doen en het op te drinken.

..dat is echt de pest voor je tanden, zeker in combinatie met het poeder.
snuiven kan ook, maar dat vind ik zelf niet zo prettig.

ik ben hier niet om op te scheppen over m'n drugs gebruik, maar ik vind persoonlijk tanden toch best fijn om te hebben...

Zou je me willen vertellen hoe jouw tanden beschadigd zijn door het in de mond hebben MDMA kristallen in water?

Je zegt dat je je tandglazuur behoorlijk veel schade hebt toegebracht met deze toedienings methode van MDMA. Beschadiging van je tandglazuur staat (o.a.) bekend onder de naam 'erosie' (tanderosie; dental erosion). Zure substanties (hetzij eten, drinken, what-not; zuur: pH onder de 7) staan erom bekend om tanderosie te veroorzaken. Tanderosie kan van binnen-uit komen (door regelmatig kotsen (maagzuur is een sterk zuur), bijv. te zien bij mensen die leiden aan bulimia nervosa) en kan van buiten komen (door het drinken van frisdranken, bepaalde wijnen, citroensap, etc.).... Tandbeschadiging ten gevolge van slecht poetsen komt omdat aanwezige bacterien rond het tandvlees allerlei zure stuff uitscheiden....

Een andere methode om je tanden te mollen is 's nachts knarsen wanneer je ligt te maffen (dan gaat niet alleen je glazuur kapot maar werkelijk slijt je je kiezen op bepaalde plekken weg). In een ongunstig geval kun je ook een overbijt hebben (dit is het geval wanneer je ondertanden 'achter' je voortanden komen ipv netjes op een raakvlak.. als je overbijt hebt kunnen je voortanden (boven) beetje-bij-beetje 'uitgehold' worden door je ondertanden). Als je last hebt van die-hard kaakklemmen (ten gevolge van MDMA bijv.) bestaat er de mogelijkheid dat je je tanden beschadigd op dezelfde manier als bij knarsen....

Afin, tot zo ver het tandglazuur en het mollen van je tanden. Dan nu nog even terug op die tanderosie. MDMA is een secondaire amine en is (in freebase, of in gangbare zoutvormen) geen zuur molecuul.... Het is hoe-dan-ook van belang om na inname ff je mond te spoelen met water, want dan zijn binnen no-time alle mogelijke restanten die in je droge mond achterblijven weggespoeld....

Tot slot, toediening van MDMA leidt wel tot een afname van de pH in de mond, deze daalt ~0.6 punten (van pH 7.4 naar pH 6.8).[1] Ik verwacht dat je dit kunt verklaren met het feit dat MDMA je een droge mond geeft, en dat de pH daardoor enigszins verandert. Hoe dan ook, dit is echter lang niet onder de kritische waarde van pH ~5.4 die er in wiki genoemd wordt voor tanderosie.[2]

[1] http://cat.inist.fr/...cpsidt=14131484 ; http://www.maps.org/...avarro2001.html
[2] http://en.wikipedia....rosion_(dental)

#31 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 23 January 2008 - 10:46 AM

Waarschijnlijk komt het door het knarsen/klemmen onder invloed van de mdma, maar geeft darling_one gewoon de schuld aan de in water opgeloste kristallen die door de mond gaan. De mens is sowieso niet in staat werkelijke causaliteit te ervaren, dus doen ze maar een gooi, al dan niet gestoeld op kennis van zaken.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#32 Lamb0

Lamb0

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 337 posts

Posted 23 January 2008 - 11:43 AM

Zo'n topic heb ik laatst al gemaakt, maar het loopt geen storm met bevredigende antwoorden...
Tandglazuur
'I made you a drawing of a giraffe fucking an elephant. Notice how his moustache looks just like mine!'

Venetian Snares

#33 gekke henkie

gekke henkie

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 509 posts

Posted 23 January 2008 - 08:26 PM

Oke, myth busted.
Dank Cado

#34 Cad0

Cad0

(ex-) koffie junk

• Members
  • PipPipPipPip
  • 723 posts

Posted 23 January 2008 - 10:29 PM

Zo'n topic heb ik laatst al gemaakt, maar het loopt geen storm met bevredigende antwoorden...
Tandglazuur

Chillness, ik zal daar ook ff m'n post plaatsen......

Als er hier in de Beginnende Psychonaut nog reacties komen op deze tand-discussie zal ik dit topic splitten, en anders staat het er maar 2x op... dan is 't ook makkelijker te vinden ;)

#35 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 01 February 2008 - 09:12 PM

op naar 12 jaar thuis gebruik voor kevf !!

vanavond weer feestje thuis! ;)
Aleyhup

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users