Jump to content

Photo

Inzake mdma-poeder/kristallen (thuis)

• Please log in to reply
34 replies to this topic

#1 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 04 October 2007 - 06:43 PM

Er ligt achter in de kast nog een zakje met dit magische poeder en ook mijn vriendin lijkt het wel eens leuk om te proberen. Echter in een thuissetting heb ik er eigenlijk geen ervaring mee. Daarom de volgende vragen:

- Hoe vinden jullie het om echt alleen thuis mdma te gebruiken?
- Hoe doseren jullie dit goedje? Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik er eigenlijk nooit echt zo op let en er gewoon een lik uitneem :laugh: dat is nu niet echt een optie omdat het de 1e keer is voor mijn vriendin.

Hoop op wat tips voor thuisgebruik en doseringen dus :D
Aleyhup

#2 darling_one

darling_one

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 22 posts

Posted 04 October 2007 - 07:10 PM

met je vriendin thuis lijkt me juist een heel goed idee. haal wat lekkere vruchten, zoals meloen en maak wat sapjes, leuke muziek erbij, kaarsen (kijk wel uit), een fris opgemaakt bed: een perfecte liefdesavond.
blijf gewoon kleine beetjes drinken de hele tijd (geen alcohol natuurlijk). niet te veel, niet te weinig. dan kan er weinig gebeuren, mits je goede kwaliteit hebt gekocht.
neem niet meteen te veel en wacht een tijdje voor je meer neemt.
hoeveelheden precies weet ik niet meer. dat is voor mij echt te lang geleden.

#3 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 04 October 2007 - 07:18 PM

2x 50 mg, elk een uurtje na elkaar lijkt me een goede dosering voor je vriending wanneer het haar eerste keer is.
50 mg is ongeveer een sleutelpuntje denk ik maar een scale is natuurlijk wel handig..

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#4 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 04 October 2007 - 10:16 PM

thuis is perfect voor mdma , +-50mg is idd een goei dosering om mee te beginnen, en drink af toe wat water/sap.

#5 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 05 October 2007 - 07:41 AM

Thuis was voor mij altijd de beste setting voor de knuffeldrug, dus dat gaat zeker goed komen! Zie de tips van darling, plus nog evt iets vriendelijks om tijdelijk de aandacht op de richten. Tekenfilms en stonerfilms doen het goed bij mij, zolang er maar geen martelingen oid in voorkomt, negatieve emoties worden ook wreed versterkt. Je kan beter je beeldscherm aaien omdat er een lief muisje te zien is :)

Sleutelpuntjes zijn verraderlijk als het nog kristallen zijn, een echt klein brokje kan al 100mg zijn. als het poeder is kan je het beter afmeten.

Ik denk dat 50 mg wel aan de lage kant is om te beginnen. Misschien dat het niet goed zuiver was maar ik merkte dat een vriend van mij ( duursporter) voor zijn eerste keer mdma met 120mg nog op het randje bleef steken en 100 erbij goed kon gebruiken.
Maar goed, vrouwen hebben minder nodig én het is jouw vriendin dus doe het lekker rustig aan :)

gr ilu
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#6 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 05 October 2007 - 08:41 AM

tnx voor alle tips! Een weegschaal heb ik helaas niet en is me persoonlijk toch echt te duur voor deze sporadische acties.

Het zal trouwens sowieso nog minstens een week of vier moeten wachten ivm het feit dat ik afgelopen weekend al wat heb gehad.

Planning:

- Vroeg nemen (19.00) ivm later toch nog willen slapen
- Leuke anime aanzetten, beetje in de richting van Spirited Away oid
- Leuke muziekjes uitzoeken
- Vruchten en vruchtensap in huis halen

Vreemd eigenlijk, heb echt ontelbaar vaak mdma gehad, maar nog nooit echt thuis (ja op de after :)). Hoe gaan jullie vervolgens om met de come-down? Is die heftig of kan er gewoon geslapen worden?

edit: mbt inname: gewoon door een beetje aa/vruchtensap toch?
Aleyhup

#7 gekke henkie

gekke henkie

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 509 posts

Posted 05 October 2007 - 09:34 AM

Het begin van een comedown is het uitgelezen moment om te gaan slapen als je het mij vraagt, lukt altijd.
Oplossen in vloeistof is idd. de beste optie, maar je kunt het natuurlijk altijd nog snuiven of pluggen of een bommetje maken of injecteren of in een 10 mg/h dripinfuus doen of eh......

#8 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 05 October 2007 - 09:41 AM

Dat lijkt me idd DE optie: hey lieverd, eerste keer mdma gaan we wel injecteren hoor! :)
Aleyhup

#9 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 05 October 2007 - 09:49 AM

^Hehehe, ik heb het meestal afgewogen in capsules en anders lik ik het altijd gewoon van mijn hand en dan iets drinken om de vieze smaak weg te nemen. Ik zou eerlijk gezegd ook voor meer dan 50 gaan, 70/80 ofzo, maar je hebt geen weegschaal dus een sleutelpunt will do.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#10 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 05 October 2007 - 11:01 AM

Ik zou persoonlijk ook eerst verpoederen en het dan op de sleutelpunt leggen. Die kristallen kunnen soms verradelijk zwaar zijn, een klein kristalletje weegt toch al gauw 100mg. Maar goed, aan de andere kant is het nou ook weer niet dat je zo snel overdoseert op MDMA.
Zelf los ik het altijd op in een beetje water, spoel het dan weg met wat anders. (bier) Capsules vind ik zelf niet zo leuk want dat vertraagt de come up aanzienlijk heb ik het gevoel....
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#11 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 05 October 2007 - 12:15 PM

Capsules vind ik zelf niet zo leuk want dat vertraagt de come up aanzienlijk heb ik het gevoel....

Ja klopt wel, ik doe dat eigenlijk ook alleen als ik naar een feestje ga (wat bijna altijd het geval is als ik mdma neem). Vooraf afwegen en in capsules, lekker handig.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#12 darling_one

darling_one

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 22 posts

Posted 05 October 2007 - 03:04 PM

even nog een tip voor de toediening: maak een "bommetje". ik heb m'n tandglazuur behoorlijk veel schade toegebracht door vaak kristal in water te doen en het op te drinken.
dus doe het gewoon in een vloeitje of een lege capsule. zeker niet in AA of vruchtensap!!! dat is echt de pest voor je tanden, zeker in combinatie met het poeder.
snuiven kan ook, maar dat vind ik zelf niet zo prettig.

goeie film voor mdma: Shrek :)

fijne avond.

#13 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 05 October 2007 - 03:31 PM

pluggen is ook nog een optie...:P :)

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#14 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7692 posts

Posted 05 October 2007 - 04:05 PM

mdma snuiven lijkt me echt behoorlijk pijnlijk...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#15 Flut

Flut

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 449 posts

Posted 05 October 2007 - 04:46 PM

Kheb wel eens mdma en speed samen gesnoven, daar word je wel goed vaag van :)
Dat waren alleen pilletjes, kristallen zal wat pijnlijker zijn ja!

#16 oma

oma

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 757 posts

Posted 05 October 2007 - 05:12 PM

tnx voor alle tips! Een weegschaal heb ik helaas niet en is me persoonlijk toch echt te duur voor deze sporadische acties.

Het zal trouwens sowieso nog minstens een week of vier moeten wachten ivm het feit dat ik afgelopen weekend al wat heb gehad.

Planning:

Vreemd eigenlijk, heb echt ontelbaar vaak mdma gehad, maar nog nooit echt thuis (ja op de after :)). Hoe gaan jullie vervolgens om met de come-down? Is die heftig of kan er gewoon geslapen worden?

je hebt al ontelbaar vaak mdma genomen en dan ben je zooooooo voorzichtig? ik ben ook al wel voorzichtig (meestal) maar dit lijkt wel of je naar de maan gaat ofzo.
fuck it, neem minimaal 100 mg en ga spoel het weg met iets lekkers (halve liter export met een buisje G haha), en hoezo zou je een film gaan kijken? dat vind ik echt verspilling van mdma. film kijken doe je maar lekker als je stoned bent ofzo.
Ik zou ook zeker even lekker buiten gaan lopen ipv de hele tijd binnen zitten want dan zit je superlekker in je sofa en kom je er niet toch niet meer uit.
Ik kan je trouwens ben & jerry's ijs aanbevelen en fatboy's, dat is echt geniaal op mdma.

~mind onder oma's account.

#17 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 05 October 2007 - 05:58 PM

Film kijken is idd lame, je kan beter leuke dingen gaan doen. Film op de achtergrond is wel leuk als beeldvulling, Spririted away is dan zeker cool.
En inderdaad niet zo moeilijk doen over die dosis, komt echt wel goed...
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#18 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7692 posts

Posted 05 October 2007 - 11:34 PM

Kheb wel eens mdma en speed samen gesnoven, daar word je wel goed vaag van :)
Dat waren alleen pilletjes, kristallen zal wat pijnlijker zijn ja!

wow dude... jij snuift pillen? respect! :P

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#19 koko

koko

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 06 October 2007 - 12:41 PM

thuis is prima plek

film idd welicht wat overbodig. tip van mij haal wat zachte dingen naar de kamer toe dekens enz
heeft mij iniedergeval een hoop lol gegeven ooit een keer met wat vrienden midden in de winter lekker een paardagen door gespaced :woej: met een zak mdma kristallen waar geen eind aan leek te komen vertopt onder een hoop dekens en kussens aanrader volgens mij :)
dan word je huis pas echt gezellig
la la la hopjes vla

#20 darling_one

darling_one

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 22 posts

Posted 06 October 2007 - 01:09 PM

Planning:

Vreemd eigenlijk, heb echt ontelbaar vaak mdma gehad, maar nog nooit echt thuis (ja op de after :woej:). Hoe gaan jullie vervolgens om met de come-down? Is die heftig of kan er gewoon geslapen worden?

je hebt al ontelbaar vaak mdma genomen en dan ben je zooooooo voorzichtig? ik ben ook al wel voorzichtig (meestal) maar dit lijkt wel of je naar de maan gaat ofzo.
fuck it, neem minimaal 100 mg en ga spoel het weg met iets lekkers (halve liter export met een buisje G haha), en hoezo zou je een film gaan kijken? dat vind ik echt verspilling van mdma. film kijken doe je maar lekker als je stoned bent ofzo.
Ik zou ook zeker even lekker buiten gaan lopen ipv de hele tijd binnen zitten want dan zit je superlekker in je sofa en kom je er niet toch niet meer uit.
Ik kan je trouwens ben & jerry's ijs aanbevelen en fatboy's, dat is echt geniaal op mdma.

~mind.

hmm.
ik ben hier niet om op te scheppen over m'n drugs gebruik, maar ik vind persoonlijk tanden toch best fijn om te hebben...Maar goed. Zelf heb ik het op de eerste paar keer vooral gedaan op huisfeestjes, later op andere feestjes, maar dat doet er verder niet toe.
Ieder z'n ding.

rare discussie dit sowieso. tips is okay natuurlijk, maar to each his own.

c'est tout.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users