Jump to content

Photo

cebil zadenhoe gebruiken? (cebil colubrina)

• Please log in to reply
24 replies to this topic

#21 corydalis

corydalis

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 23 October 2007 - 03:21 PM

ik heb van alles geprobeerd maar vind bepaalde natuurlijke hallucinogenen echt goede drugs
daarom blijf ik paddo,s gebruiken enzo en die shit van de straat
dat is shit dat weet ik dat heb ik gemerkt
ik heb andre mensen naar de klote zien gaan daardoor
snaooie
snappieik vind dit een beetje waardeloos form
mijn engels is niet perfect en foutloss zeker niet
en toch geen klachten op dat engelstaligteform
die gaste waren reuzeblij met mijn informatie
daarom haal ik nu al me informatie weg nou ja bijna alle
we hebben het trouuwens over sterke hallucinogenen
als je die neemd zul je zien al die letters en cijfertjes
wat is dat moeilijk als dat alles is waarmee ik kan spreken
punten komma,s hoofdletters blah,
als ik die ga gebruiken typ ik 10 keer zo langzamer
nou ja de groetjes

#22 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 23 October 2007 - 04:39 PM

^Het is toch ook een beetje overdreven om dan je informatie gelijk weg te gaan halen? We zijn blij met je bijdragen, en we zouden nog blijer zijn als je probeert normaal te schrijven. Het moet niet ofzo, we vinden het alleen wel wenselijk, en wijzen mensen er op die het aan hun laars lappen. Jij doet er misschien ietsjes langer over om je verhaal te typen als je moet letten op punten comma's en hoofdletters, maar als je het niet doet zijn wij allemaal net zo veel langer bezig om te ontcijveren wat je nou precies bedoelt. Dus dan is het toch niet zo gek dat we het gewoon vriendelijk verzoeken?

Ik ben het met je eens dat natuurlijk hallucinogene middelen echt goede drugs zijn (sommige dan, anderen kunnen ook naar giftig en vervelenden bijwerkingen hebben zoals Morning Glory zaadjes enzo). Die shit van de straat is inderdaad van wisselende kwaliteit, en is niet altijd te vertrouwen. Maar als je normaal met die synthetische drugs omgaat, zijn ze niet zo heel erg naar op je lichaam. Dat worden ze pas als je ze te pas en te onpas je lichaam in gooit en ze echt misbruikt, dan raak je er van naar de klote ja. Maar dat is geen reden om ze allemaal op een hoop te gooien als kut drugs. MDMA, LSD, 2c-b en dergelijken, kunnen erg fijne middeltjes zijn, mits je er ook gewoon normaal mee om gaat.
Maargoed, dit dwaalt off-topic.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#23 corydalis

corydalis

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 24 October 2007 - 02:59 PM

ja en nou zeker alles er weer opzetten ((optypen))
ach ja aan de link van wiki heb je genoeg,

#24 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 24 October 2007 - 03:02 PM

Probeer aub aan je interpunctie te werken, want het leest echt niet leuk.

Ik heb een entry gemaakt over yopo, op deze page: http://www.dhpforum.....php?title=Yopo

Veel leesplezier!
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#25 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 24 October 2007 - 03:04 PM

Er is nu wel genoeg gezeurd over de taal. Persoonlijk vind ik formele zinscontructies belangrijker dan de spelling van woorden (misschien ook omdat ik door mijn milde dyslectie vaak grove spelfouten maak)
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users