Jump to content

Photo

cebil zadenhoe gebruiken? (cebil colubrina)

• Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 corydalis

corydalis

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 03 October 2007 - 01:03 PM

:) :love: :love: nou dus 4 zaadjes geroosterd in een bakpan,,,, daarna>>
de zaden gepeld,,, en de gele kern toen fijngestampt tot poeder>>>
toen een beetje poeder van een speksteen erbij gevoegd,, voor de kalk
buisje in me neus en bijna alles in 1 keer opgesnoven>>>
dus heb zo wel 3 zaadjes me neus ingekregen,,,
daarna nieste ik 3 keer,,,, er kwam niks uit me neus tijdens het niezen,,,
daarna kreeg ik het plotseling behoorlijk warm en voelde me een beetje gesedeerd
me lichaam voelde moe en zwaar aan,,, maar verder geen visuals ofzoiets
toen heb ik dat vieze poeder uit me bovenste luchtwegen geroggeld>>>
zodat ik het via me slokdarm kon uitspugen

maarhe in cebil zaden schiujnt alleen bufotonine te zitten en dat schijnt nogal giftig te zijn?
neurotoxisch,,, dus kan maar beter niet meer doen,,, hoe giftig is dat spul eigenlijk?
en kan je er een kater van krijgen?,,, met die zaden als yopo en cebil heb je toch eerst de kater dan de roes en daarna ben je toch weer helder???>> of hou je er hersenschade aan over??>> waardoor je in een dip kan raken net als met xtc,, klotespul die xtc,,
ik heb gelezen dat je met alcohol de bufotonine uit de zaden kan extraheren,,, klopt dat?,, is dat moeilijk??
dan zou je dat extract dus kunnen roken lijkt me een stuk comfortabeler zo roken dan die berg poeder snuive
zijn cebil zaden nou verstandig om te gebruiken <<vanwege de neuotoxische werking van bufotonine>>
of kan ik beter yopozaadjes gebruiken,,, maar bij yopo is het moeilijker om van de dmt die daarin zit om daarvan een extract te maken,, dan heb je al gauw wat kennis nodig van chemie toch??

#2 killerfish

killerfish

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 327 posts

Posted 03 October 2007 - 02:22 PM

Er zit behalve bufotenine ook kleinere hoeveelheden dmt en 5-meo-dmt in. Ik heb verder geen ervaring met extraheren, maar het klopt idd je eerst de kater krijgt, en dat daarna de trip komt. Bij mij is het zo dat ik eerst moet overgeven (Ik heb gemerkt dat als ik niet moet overgeven er ook geen of nauwelijks een trip volgt), dan ben ik +/-15 min ver weg, en hierna voel ik me herboren en en dolgelukkig. Dit gevoel blijft bij mij meestal meerdere dagen hangen.

#3 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 03 October 2007 - 02:22 PM

Als het echt zo is dat er in Cebil zaden alleen maar bufotenine zit (heb er geen verstand van), dan kan je ze echt beter links, of rechts, laten liggen. Je beschrijving klinkt wel degelijk alsof er vooral bufotenine in zit (en ja, das neurotoxisch). Dan zou ik nog eerder voor yopo gaan, al lijkt me dat ook niet echt een pretje.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#4 corydalis

corydalis

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 03 October 2007 - 03:15 PM

nog een vraagje :love: :love:

heb je net als bij dmt die vluggensvliege tolerantie,,,, dus>>>
als ik me cebil zaden wil oproken moet ik één hijs nemen en dan zoveel mogelijk rook inhouden
of kan ik gewoon wat rustiger roken meerdere hijsen nemen totdat het gewenste effect bereikt word?

kan iemand me zeggen hoe toxisch cebil zaden zijn,,,

als het kwa schade te vergelijken is met xtc dan spoel ik die zaden door de wc

en moet ze toch eerst roosteren voordat ik ze ga roken anders rook ik natte zaden is nie zo lekker denk
volgende keer maar yopo nemen denk?
ik ben op zoek naar een entheogeen middel wat natuurlijk is,,,hallucinogeen en redelijk snel is uitgewerkt
zonder katerig gevoel,,,, dus geen paddo,s
de trip mag wel een paar uurtjes duren maar wil daarna en de volgende dag wel weer helder zijn
en niet opgescheept zitten met een vaag gevoel en opgeblazen maag door de gistende paddestoelen :woej: :)

#5 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 03 October 2007 - 03:23 PM

Ik denk dat je dan beter met een huis tuin en keuken methode wat dmt kan extraheren uit een van de dmt houdende planten.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#6 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 03 October 2007 - 04:09 PM

cebil=yopo, een aantal soorten adenantherazaden worden gebruikt.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#7 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 04 October 2007 - 08:04 AM

kan iemand me zeggen hoe toxisch cebil zaden zijn,,,

als het kwa schade te vergelijken is met xtc dan spoel ik die zaden door de wc

Zo schadelijk is xtc niet hoor, zeker niet bij matig gebruik.

Maar had je dit soort vragen niet beter kunnen stellen voor je de zaden ging gebruiken?
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#8 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 04 October 2007 - 02:27 PM

Hm, Lerez heeft een mooi punt, denk ik zo.
Ik wil zeker niet bitchen (iedereen, inclusief ik is hier vriendelijk), maar zou je vraagtekens en punten kunnen gebruiken, plz? ik ben een beetje gevoelig voor dit soort dingen (kom ik ineens achter) :D

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#9 corydalis

corydalis

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 21 October 2007 - 03:44 PM

[admin: deze post is door corydalis geëdit waardoor nu zowat alle replies hierna als onzinnig kunnen overkomen.]

en dan wil ik nog tegen degene zeggen die xtc niet zo schadelijk noemd
dat ie dik ongelijk heb
van xtc gaat je serotonine receptoren kapot
ik weet niet of je het weet maar serotonine is een tryptamine
wij mensen hebben een biologische klok, zelfs hele kleine diertjes hebben deze biologische klok
door voedsel krijgen we het aminozuur tryptofaan binnen
tijdens daglicht de zon krijgen we licht in ons ogen
dat licht word omgezet in electrische en chemische energie en organische energie,, daardoor maak je van serotonine melatonine
dat gebeurd geloof ik in je pijappelklier
dus hoe meer licht hoe meer meltonine
maar je heb daarvoor wel serotonine nodig
als je slaapt dan word de melatonine (het zogenaamde slaaphormoon)
omgezet in 5-methoxy-tryptamine dat word dan verder omgezet in,,
N, N-dimethyl-5-methoxy-tryptamine (5-MEO-DMT)en andere tryptamines
dus als je gaat slapen zorgd je pijnappelklier ervoor dat je melatonine
word omgezet in het hallucinogene (entheogene) dmt

dus als je serotoninepeil te laag is door xtc (mdma)
slaap je minder want melatonine word gemaakt van serotonine
en daarvan word dmt gemaakt door je brein en de dmt is nodig om dingen te zien en te horen als je legt te slapen het zogenaamde dromen
en dromen is erg belangrijk

het is toch van de maffe dat xtc je tryptaminehuishouding beschadigd

ga lekker paddo,s eten maar gooi die xtc door de wc mensen!!!

als je droomd zitten je hersenen op een bepaalde golglengte
theta waves,,, weet er iemand wat ik bedoel
met tryptamines kan je opdezelfde golflenhte als de aarde komen net als met dromen
als de aarde als de evolutie als de alscheppende-energie
als de oersoep :bloos:
:hmz: ;) :hartje:

#10 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9424 posts

Posted 21 October 2007 - 04:11 PM

bufotenine is toch 5meodmt ofzoiets

Nee, bufotenine is 5-ho-DMT en is behoorlijk neurotoxisch.

Aan je post te lezen heb je niet veel scheikundige kennis. Zou je misschien referenties voor je methode kunnen neerzetten? Want dingen als "calcium-bufotenaat" bestaan naar mijn idee niet.

ps; Ik vind je post nogal onsamenhangend en heb ik ook echt geen zin om overal imaginaire hoofdletters en leestekens te plakken (tip: draai de . en de , op je toetsenbord eens om, misschien helpt dat).

#11 corydalis

corydalis

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 22 October 2007 - 01:17 PM

Ja sorry voor mijn manier van typen
het is mooi weer en probeer dus zo weinig mogelijk tijd achter de pc door te brengen...
maarja meerdere mensen zeggen dat ze met de calcium vorm meer succes hadden
zo doen de indianen het trouwens ook;;
als je de zaadjes niet goed en met geduld bereid dan zullen ze je niet ver brengen,,,
er zijn andere soorten stoffen (drugs)die chemisch gebonden kunnen worden aan andere stoffen dat weet iedereen toch wel ?
maar wat ik zei over de xtc de mdma dat spul is echt niet goed dus
vanuit een entheogeen oogpunt is xtc gewoon gif of in iedergeval zeker niet
psychedelisch of entheogeen ofzo,,, dat is mijn menig
xtc is net zo bende als cocaine opiaten amfetamines, en ketamine is ook bende
heb je wel is een ketakees gezien??

Hierzo nog een link naar wiki voor meer informatie over alles wat ik eerder schreef http://en.wikipedia....thera_peregrina

daar staat het in het engels ook over die calcium verbinding

van al die bende die xtc en die amfetamines en opiaten en ketamine enz
word je niet beter
van paddestoelen wel

en ik heb nou weer genoeg getypt dus ik ga naar buiten
ik hoop dat ik jullie een beetje blij heb kunnen maken met mijn schrijven
:) :bloos: :) [admin: excessieve smileys verwijdert]

#12 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 22 October 2007 - 01:23 PM

Wat een vreselijk onsamenhangend verhaal zeg... Wat een hoop loze kreten, het is misschien raadzaam eens te beginnen met het schrijven over dingen waar je daadwerkelijk iets van af weet.

Nou vooruit dan:
Als je op een forum typt dan wil je graag dat je mening gelezen wordt. Het is dan wel zo fijn als je je stuk voorziet van enkele leestekens (en deze tekens op de juiste plek zet) en een beetje let op taalgebruik en spelling.

Een hele hoop schijnbaar uit het luchtledige gegrepen statements doen over chemie, alvorens zomaar alle chemische drugs om de een of andere reden vergif te noemen, komt erg onsamenhangend over. Wat wil je met je tirade tegen chemische drugs bereiken? Waarom vind je dit? Wat is er zo slecht? enzovoorts.

With love
Francois

[dreadit] of je komt met inhoudelijke opmerkingen wat dan precies loze kreten zijn, en waarom het dan wel een onsamenhangendverhaal is, of deze post kan de prullenbak in.
[Francedit] Zo beter?

Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#13 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 22 October 2007 - 01:32 PM

dmt en nn-dmt is juist hetzelfde by the way

#14 corydalis

corydalis

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 22 October 2007 - 01:38 PM

over de melatonine en je pijappelklier kan je hier lezen
((dat xtc voor dat hele biologische klok systeem nogal slecht zou kunnen zijn
heb ik zelf er bij bedacht dat is mijn theorie
hier laatste alinea daar begint het over je pijnappelkliet en je lichaamseigen tryptamines en je bioklok
http://www.lila.info...?document_id=89

nee natuurlijk neem je niet klakkeloos informatie aan
maar wel leuk toch voor jezelf denken

en ik hegb wel gelijk als ik zeg beter paddo,s elke week als die pillen of andere troep

#15 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 22 October 2007 - 01:42 PM

Over het wel of niet verkiezen van entheogene psychedelica en synthetisch-verderfelijke drugs is hier eigenlijk aardig off topic, als je daar over wil beginnen kan je er een topic over aanmaken, maar hier gaat het over de zaadjes en hun bereiding.

Maar toch corydalis, zou het erg prettig zijn als je een beetje let op je schrijfstijl, aangezien een gebrek aan interpunctie het lezen zeer bemoeilijkt, en het is een kleine moeite om er gewoon even op te letten, zodat de anderen niet moeilijk hoeven te doen om het te lezen, zeker als het een lang verhaal is. Zodoende is de kans op serieus inhoudelijk respons ook groter.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#16 corydalis

corydalis

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 22 October 2007 - 03:22 PM

ja als je de moeite niet neemd om te lezen
als je de moeite niet neemd om te denken voordat je wat slikt snuift
als je de moeite niet neemd om te lezen
het is niet troebel,,,, maar wat is het dan>>???
het is geen punt ook geen hoofdletter
maar wie snap,t het dan?> het zijn alineas dat wel.

ik zou graag horen of er mensen zijn waarbij de zaden succes hebben gehad

Corydalis Bulbosa trekt zich lekker terug in ze holle bolletje
ja corydalis lijkt wel wat op de vlinderbloemigefamilie maar is dat niet maarja genoeg nou

#17 killerfish

killerfish

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 327 posts

Posted 22 October 2007 - 03:42 PM

Ik heb er erg heftige ervaringen mee gehad, compleet met een visueel spectakel en ontmoetingen met 'entiteiten'.

Ik heb de zaden verpoederd, gemixt met gebluste kalk in een 50:50 verdeling. Toen wat water bij gegooit, waardoor er een pap achtige substantie ontstond. Die heb ik toen in laten dampen door ergens in de zon te zetten, en opgesnoven.

#18 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 22 October 2007 - 04:01 PM

corydalis, bedankt voor je bijdrage maar zet er aub wat referenties bij. (waar je je informatie vandaan haalt.)
want de manier waarop je nu je informatie probeert over te brengen heeft wel een heel hoog partyflock gehalte en zal niet erg serieus worden genomen.

en welke drugs goed of slecht zijn is maar hoe je het bekijkt toch?

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#19 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 22 October 2007 - 04:32 PM

Ik heb het gesnoven en gerookt, zowel gewoon als extract en voelde nooit iets. :s
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#20 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 23 October 2007 - 02:51 PM

ja als je de moeite niet neemd om te lezen
als je de moeite niet neemd om te denken voordat je wat slikt snuift
als je de moeite niet neemd om te lezen
het is niet troebel,,,, maar wat is het dan>>???
het is geen punt ook geen hoofdletter
maar wie snap,t het dan?> het zijn alineas dat wel.

Als je de moeite neemt normaal te typen, nemen wij de moeite het serieus te lezen. :duimpje:

Het lijkt mij een kleine moeite om een zin met hoofdletter te beginnen en te eindigen met een. En geen enter halverwege een zin.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users