Jump to content

Photo

wat kost er nu meer..vraagje over benzo's

• Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 02 October 2007 - 04:16 PM

je benzos op voorschrift krijgen van je doctor of ze halen van illigale circuits..?

#2 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 02 October 2007 - 04:30 PM

Als je je geld terugkrijgt van de verzekering dan is de dokter goedkoper. Als dit niet zo is heb ik geen idee.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#3 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 02 October 2007 - 04:34 PM

ligt eraan of je verzekerd bent... :D

edit: kut boetz is sneller met typen..

Edited by mind, 02 October 2007 - 07:29 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#4 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 02 October 2007 - 06:38 PM

Volgens mij zijn benzo's dirt cheap dus ik denk op voorschrift.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#5 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 02 October 2007 - 07:52 PM

1000 bromazepam kost me 200 euro

= 50 bromazepam aan 10 euro

dokter is denk ik 5 euro voor 50 en denk niet terugbetaald, enkel met speciale attesten krijg je denk ik zo'n dingen terugbetaald.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#6 MTY

MTY

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1089 posts

Posted 02 October 2007 - 07:56 PM

ligt ook weer aan circuit :D

its a lame excuse for all idots
drinking beer and rubbing up against each other
in hopes of distracting themselves

from pathetic emptiness
of meaningless consumer-driven lifes

open my third eye
devoid, destitute: empty of pity
I am a whore to you
but I admire

#7 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1519 posts

Posted 02 October 2007 - 08:57 PM

Als t goed is wordt er een eigen risico ingevoerd in de zorg... dus vergoed zal t niet meer worden.

#8 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 02 October 2007 - 11:33 PM

^static is zuiderbuur, daar zal het vast anders gaan. Als je ze voorgeschreven kan krijgen zou ik daarvoor gaan, advies en controle bij dergelijke ( imho verslavende rotzooi als je regulier neemt) middelen lijkt me bonus.
En als je dok er niet voor tekent weet je vast wel wegen, anders zou je dit niet vragen?
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#9 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 03 October 2007 - 10:42 AM

plus voor elke 50 broma's moet je naar de dokter en krijg je 18.50 euro terug van de 21.50 euro. = 3 euro.

40 bezoeken = 120 euro
1000 broma's = 100 euro
plus benzine ?

Oostblok 1 - legale circuit 0
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#10 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 03 October 2007 - 11:27 AM

^In antwoord op de vraag van static wat goedkoper is klopt het. Al is 20 eur maar 10% 'winst' ; 200 circuit vs 220 legaal.

Maar als ik kijk naar ethisch gaat legaal voor maffia, je weet nooit wat ze nog meer handelen of doen om aan geld te komen.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#11 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 03 October 2007 - 12:20 PM

Dat geldt evengoed voor een pharmaciebedrijf

#12 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 03 October 2007 - 03:10 PM

wolvenkind 1 - iluminado 0

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#13 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 03 October 2007 - 04:18 PM

sponsoring pharmaciebedrijf + maffia dus :P

Laatst had er iemand pillen besteld uit het oosten hadden ze per ongeluk zijn pakketje verwisseld; zit hij mooi met een minderjarige smokkelhoer opgescheept ;)

Maar goed, ik heb ook weleens coke gesnoven en dat is globaal gezien wel de meest vernielende drug waar je als liefhebber van goedheid ook niet mee wegkomt. Just saying, voor die 20 eur zou ik legaal gaan.

#14 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 03 October 2007 - 05:01 PM

nja, maar ga je ook 40 x benzo's gaan bietsen bij de dokter dan?

Ik vind het gewoon makkelijk zo. Eigenlijk mag ik niet aanzetten tot illegale zooi, hiero , hmm, bestel bij dokter.

Nja, coke gebruiken, geld gaat naar maffia, farc, paramilitairen etc .. opiaten gaan naar Noord-korea, terroristen, ... Veel wiet, speed, mdxxx enzo is nu ook in handen van Oost-blok maffia.

Maak je spullen zelf dus ;:s:s:s:s:s:s:s:s

#15 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 03 October 2007 - 08:40 PM

Zal als gezegd weet ik dus ook niet hoe het in belgie zit, maar hier heb ik de helft terug gekregen van de verzekering.

Maar ik vind je vraag sowieso een beetje raar, ik krijg het idee dat jij de benzo's graag wilt voor rereatief gebruik.
Dus om ze via de dokter te krijgen zou je hem/haar dus voor moeten liegen. Waarschijnlijk krijg je dan gewoon een doosje met 30 stukjes, als je illegaal gaat halen zijn die aantallen meestal hoger, wat ook het verslavings gevaar verhoogt.

Mijn advies is daarom ook probeer het via de dokter te krijgen als je denkt het echt nodig te hebben en als je denkt sterk genoeg te zijn om veel benzo's in huis te hebben zou ik ze illegaal halen (maar beste blijft natuurlijk helemaal niet halen die zooi)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#16 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 03 October 2007 - 11:31 PM

normaal krijg je enkel terug met speciaal attest denk ik ... ?

#17 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 04 October 2007 - 04:37 PM

Aangezien static static is zal dat wel loslopen... :D

#18 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 04 October 2007 - 07:24 PM

Gniffel....
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#19 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1519 posts

Posted 04 October 2007 - 07:38 PM

Ik vind dat als je benzo's recreatief wilt gebruiken, je ze maar illegaal moet fixen ipv de tijd van je huisarts te verspillen met leugens

#20 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 04 October 2007 - 09:08 PM

^ well said doctor.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users