Jump to content

Photo

Dextro-amphetamine

• Please log in to reply
48 replies to this topic

#1 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,413 posts

Posted 28 September 2007 - 12:02 PM

Ik lijd aan chronisch-vermoeidheids syndroom en m'n psychiater stelde me voor om dex te gebruiken.
Wou eerst modafinil proberen en dat werkte niet, dus heb dan maar dex gekregen. Heb deze zomer ook methyl-amphetamine uitgeprobeerd op maoi en dat ging prima. Jammer genoeg wordt meth niet voorgeschreven in BE. Aangezien ik op maoi's ben, krijg ik een erg lage dose (1.5 mg), heb gevraagd gelcaps te maken met meidoorn-extract om evt. hartkloppingen :( op te vangen en dat hebben ze gelijk voor me gemaakt B) .

Nu maar hopen dat dit spul me een beetje door mijn moeie dagen helpt :woej:

Andere dex-lovers hiero ? ;)
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#2 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 248 posts

Posted 29 September 2007 - 04:59 PM

Ik zal binnenkort wat dex krijgen van iemand. Alleen ik vraag me af watvoor kater het geeft. Want ik had bv bij Ritalin meer last van een kater dan bij gewone amfetamine..

#3 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 29 September 2007 - 06:37 PM

Ik krijg alleen illegal-grade, 65% ofzo :duimpje: Best fijn in lage doses, echt bizar dat 1.5 mg al werkt bij jou.

Wel service dat jouw apotheek er gelijk mooi custommade caps van maakt met ( eigen inbreng?) nog een plantaardig ietsje erbij :laugh:
Goed te lezen dat je doorzet met de medicatie!

stabilado?
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#4 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 630 posts

Posted 03 October 2007 - 12:01 AM

illegal grade dextro amphetamine ?
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#5 Ferrex

Ferrex

Silent one

• Members
  • 8 posts

Posted 31 October 2007 - 04:01 PM

Dit weekend (somehow ;) ) Dextro-amphetamine bemachtigd. Eerste dosis van 3 mg maakte me wakker maar niet meer dan een tas koffie. Een extra dosis, 2 uur later, van opnieuw 3 mg gaf een verschil in sterkte maar niet opmerkelijk. n uur later nog een laatste dosis van 3mg toegevoegd; nu stond ik eindelijk een beetje peppy maar door andere invloeden (vooral cannabis, beetje alcohol) heeft dit niet lang geduurd.

Blijkbaar dus echt een amphetamine dat men kan voorschrijven omdat het doet wat het moet doen zonder echt iemand helemaal tweaked te krijgen. Bij mij was het niet zo duidelijk effect misschien wel door tegenwerking (alcohol en cannabis) en tolerantie (gebruik van mdma (1x) en gewone straat amphetamine (2x) in de twee weken ervoor)

#6 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,850 posts

Posted 31 October 2007 - 05:19 PM

3x3 mg is niet echt heeeel veel.
Je kan van die dex zeker wel spun worden, alleen de nare side effects zijn minder prominent omdat het farmaceutische kwaliteit is (als het tenminste medicijntjes waren).

Edited by mind, 31 October 2007 - 05:19 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#7 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7,663 posts

Posted 31 October 2007 - 06:00 PM

Ik vind dat je koffie sowieso niet in tassen moet doen.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#8 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 31 October 2007 - 11:43 PM

weet iemand of 30mg clobenzorex metaboliseert in 30mg dextroamp of is er een verschil in de hoeveelheid?

dat bevoorbeeld die 30mg dan misschien 10mg word?

#9 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 07 December 2007 - 11:12 AM

Zoals ik het op wiki lees en zelf ook denk is het gewoon 30mg=30mg.
Er staat niet bij of de omzetting volledig is. Maar aan de structuur te zien zal het vrij gemakkelijk amf worden in je maag. Doordat H+ zal aanvallen op het negatieve stikstof atoom.
Echter zal je wel een racemisch mengsel van amf krijgen. Omdat deze aanval van beide kanten op het atoom kan plaats vinden.
Weet niet meer precies of nou de l-amf ook relevant was voor het effect van amf. Maar als dit niet zo is, zou je in principe een 30mg = 15 mg .
Je zou dan iets meer dan het dubbele nemen van de dosis om dezelfde effecten te krijgen als met d-amf.

#10 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 07 December 2007 - 07:43 PM

ah bedankt..ik nam 43 van die pillen en het voelde niks aan als goeie speed..de volgende dag daarna nam ik ongeveer 500mg mdma waar ik helemaal niks van gevoeld heb..stimulanten doen me gewoon niks meer denk ik :/

en ik heb die twee dagen lang ook gbl gebruikt, als dat een rol zou spelen.

#11 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7,617 posts

Posted 08 December 2007 - 12:57 PM

Weet je zeker dat je niet gewoon slechte drugs hebt? Ik kan me niet voorstellen dat je van 500 mg MDMA niets merkt, hoezeer je ook tollerantie hebt.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#12 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 08 December 2007 - 12:59 PM

500mg MDMA is echt idioot veel. Als je daar niets van voelt is het tijd om eens flink achter je oren te krabben....
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#13 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 08 December 2007 - 03:29 PM

Weet je zeker dat je niet gewoon slechte drugs hebt? Ik kan me niet voorstellen dat je van 500 mg MDMA niets merkt, hoezeer je ook tollerantie hebt.

Nee, 100% zeker goed spul. Het ligt aan mij niet aan de drugs.

#14 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,498 posts

Posted 08 December 2007 - 04:15 PM

500 mg..:P ;)

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#15 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7,663 posts

Posted 08 December 2007 - 05:07 PM

Zit je aan de SSRI's ofzo, Static?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#16 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 09 December 2007 - 07:41 AM

nee, ik denk gewoon dat ik een beetje hersenschade hier en daar heb opgelopen en dat me dode receptortjes weer even tot leven moeten komen..

I'm on a break ;)

#17 pauwels95

pauwels95

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 11 February 2012 - 03:47 AM

Hallo, heb nu de zekerheid sinds 5 jaar dat ik adhd heb, daar ritalin, concerta geen werking vertoonde krijg ik nu dextroamphetamine(sulfaat) 4*5 mg 4 maal daags, als echter de dex nu methamfetamine was had ik geen problemen meer, maar dat is in nederland niet aan de orde, in de vs krijgen 5 jarige kinderen dat wel, rare jongens die vsers, maar als je nu natriumdubbelcarbonaat na2co3 bakpoeder twee theelepels in water opgelost neemt verdubbel je de werkingstijd doordat je het veel langzamer uitplast heb dat geprobeert ook met staat speed en dat werkt inderdaad als een trein, straat mix is een racemix tussen leoamfetamine en dexamfetamine, = links en rechts draaiend, maar dex geeft de meeste euforie, helaas is met veel krachtiger en werkt ook 3 keer langer doordat de methyl group gebonden is en de ph dus hoger ligt.
phil

#18 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,056 posts

Posted 11 February 2012 - 04:36 AM

zo... leestekens, philippe....?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#19 Guest_Mindgamer_*

Guest_Mindgamer_*
  • Guests

Posted 11 February 2012 - 09:35 AM

Dit heb ik ong. een maand lang gebruikt. Het gaf mij wel energie en concentratie en zo, alleen als ik vervolgens niet in slaap kon komen, was ik de volgende dag alsnog het bokje. Dus ja, goed doseren en op de juiste tijdstippen gebruiken, is de enige remedie om dat te voorkomen. Of ja, gewoon nuchter door het leven gaan, en kijken naar wat jouw vermoeidheid veroorzaakt. Daar heb je op lange termijn veel meer aan. Dit is natuurlijk symptoom onderdrukking, maar dat weet jij zelf ook wel.

#20 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 15 February 2012 - 04:54 PM

Ik heb laatst compleet zuivere dex gehad, het was geweldig en ik zou nu dan ook meteen met ja ik ben een dex liefhebber antwoorden. Maar ik kan niet echt merken of dat gevoel er is omdat ik het denk, of omdat het er werkelijk is.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users