Jump to content

Photo

100% additieve vrije tabak

• Please log in to reply
22 replies to this topic

#21 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 18 January 2008 - 12:47 AM

zo, ik stap gelijk over naar een ander merk :respect:
Serieus, bedankt voor de info, niet normaal, dat wist ik echt niet!

on-topic; beedis roken, dat proeft naar vroeger toen kinderen nog mochten werken en er 1e, 2e en 3 wereldlanden waren :P .
You can trust me, I'm dutch.

#22 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 18 January 2008 - 06:41 AM

Wiet rook je zonder tabak! :P

Ik kan niet tegen pure joints, ook als zou ik ze liever zo roken. Dan krijg ik echt de naarste hoestaanvallen.

Ik heb dat dus ook; ik kan die rook gewoon niet inademen zonder te gaan hoesten; en ik zing, en hoesten is erg belastend voor de stembanden, een stuk erger dan dingen roken zelf. Ik rook om die rede ook nooit wiet puur. Met hasj heb ik er trouwens geen last van, en ik merk van shag sowieso niet echt adt het verslavend is. Als ik niks rook merk ik 1 of 2 dagen een soort van zin, en dat gaan dan weg, en dan is het helemaal over. Ik rook trouwens alleen shag in mijn joints, rook verder geen sigaretten ofzo. Hasj rookte ik trouwens wel een tijdje puur tot mijn hasjpijpje kwijt raakte. Ik moet maar eens een nieuwe kopen.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#23 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 283 posts

Posted 28 May 2016 - 05:56 PM

Met andere worden: Wat vooreen verslavende shit stoppen ze dan nog meer in die "normale" tabak!?

Ingrediënten die Philip Morris volgens eigen opgave gebruikt bij de productie van sigaretten:

In de tabak:
Een greep uit de 82 ingrediënten die Philip Morris toevoegt aan sigaretten voor de Nederlandse markt: azijnzuur, boterzuur, karwijolie, Sint-Jansbrood, selderiezaadolie, citroenzuur, cacao en cacaoproducten, koffie-extract, cognac, groenolie, koriander-en dille-olie, ethylacetaat, ethylhexanon, glycerine, hexaanzuur, isoamylisovaleraat, isovaleriaanzuur, citroenolie, dropextract, i-menthol, maggiplant extract, 3-methylbutyraldehyde, pepermuntolie, schorsmos, apoponax-en sinaasappelolie, vioolwortel extract, fenetylalcohol, kaliumsorbaat, rhodinol, rozenolie,rum, dsorbitol, groene munt olie, suiker, maïssiroop, sucrose, invertsuiker, mandarijnolie, vanille-extract en 2-methylboterzuur.

inkt van de merkopdruk:
Alkydhars, rode en blauwe pigmenten, minerale en plantaardige olie, tartazine pigment, kiezelzuur, calciumcarbonaat.

lijm van de zijnaad:
Ethyleen-vinyl-acetaat co-polymeer, polyvinylacetaat, zetmeel, polyvinylalcohol, vinyl alcohol-vinyl-acetaat co-polymeer.

sigarettenpapier:
Cellulose, calciumcarbonaat, kaliumcitraat, guargom, carboxymethylcellulose, natriumzout.
filterlijm: Ethyleen-vinyl-acetaat co-polymeer, polyvinylacetaat, koolwaterstofhars, paraffinewas, vinyl alcohol-vinyl-acetaat co-polymeer, triacetine, styreen-alfa-methyl-styreenhars, polyisobutyleen.

stoffen voor de opdruk van het filterpapier:
Cellulose, calciumcarbonaat, kaolien, geel pigment, collodium, calciumsilicaat, zetmeel, talk, aluminiumhydroxide, dibutyl ftalaat, blauwe, rode en zwarte pigmenten, colofonium, aluminiumsulfaat, goud brons, epichloorhydrine hars, guargom, alkylketeen dimeer, natriumalginaat, styreen-acryl-polymeer, ethylcellulose, glyoxaal, triacetine, polyethyleenwas, acryl polymeer en carbo medicinalis vegetabilis.

filterpapier:
Cellulose, viscose, polyvinylalcohol, zetmeel, carboxymethylcellulose, natriumzout, epichloorhydrine hars.

filter:
Cellulose acetaat, triacetine, titaniumdioxide en dekolie

Betekend dit ook dat in de 'shag zonder additieven' zoals bijvoorbeeld American Spirit, geen één van deze additieven zijn toegevoegd?

Trouwens, dit topic staat onder 'Downers', ik dacht dat Nicotine een stimulant was?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users