Jump to content

Photo

Is er ook ergens een lachgas userguide?

• Please log in to reply
39 replies to this topic

#1 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 13 September 2007 - 09:00 AM

Snuiven, slikken, opeten, roken en voor de diehards (not me) injecteren. Dan heb je de meeste innamevormen wel gehad.

Echter bij verstandig lachgas gebruiken komt er geloof ik nog wel wat voorbereiding bij kijken (wil geen bevroren longen :duimpje: ). Verder is echt het enige wat ik er van weet (naast de effecten) dat je de gaspatronen ERGENS? kan halen. Is er ook ergens een FAQ met plaatjes oid?

Ps: ik spam het forum aardig vol I know, maar mijn kennisdrang neemt geloof ik wat toe en zo komt er ook een mooi compleet beginnersforum toch? :P

[mod]dude, alles aardig en wel, maar je moet ondertussen wel weten dat sources een NO GO!! zijn! Niet weer doen!!
Aleyhup

#2 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 13 September 2007 - 09:27 AM

Valt best mee eigenlijk... zolang je lachgas niet direct uit de capsula inhaleert, maar eerst in een bepaalde 'container' doet, is er niet zoveel aan de hand. Dus via de capsule in een slagroomspuit kan, je kan het ook via de spuit in een ballon doen.

Een vriend van me heeft zelf een lachgascracker gemaakt, waarbij het gas direct uit de capsule in een ballon spuit. Is gaaf, want je ziet het plastic van de ballon eerst helemaal bevriezen en daarna langzaam ontdooien en weer vorm aannemen: is al trippy op zich. Maar goed, zo gauw die ballon ontdooid is kan je het inhaleren.

Mijn methode is net zo lang in en uit een ballon ademen tot mensen om me heen zich zorgen gaan maken, maar daarover verschilt men van mening.

Dus.

Slagroomspuit regelen en ballonnen, and you're good. Enne... geen sources meer hè?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#3 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 13 September 2007 - 09:32 AM

weet ik normaliter ook prima, echter gezien de source en de niet strafbaarheid ...

maar point taken en mijn excuses :duimpje:

Tnx trouwens voor de reply.
Aleyhup

#4 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9424 posts

Posted 13 September 2007 - 09:54 AM

^ nogmaals voor den n00bs: de strafbaarheid ligt in deze los van de nederlandse wet.
Hier op het board hebben wij de regel dat ALLE sources verboden zijn. Dus ook de 'legale' (in onze ogen dus illegaal).

#5 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 13 September 2007 - 11:01 AM

Koop een 2e hands spuitwater fles een zakje ballonnen en een doos patronen en zuigen maar :duimpje:

Denk niet dat daar een tek of guide voor nodig is xD

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#6 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 13 September 2007 - 11:15 AM

^ nogmaals voor den n00bs: de strafbaarheid ligt in deze los van de nederlandse wet.
Hier op het board hebben wij de regel dat ALLE sources verboden zijn. Dus ook de 'legale' (in onze ogen dus illegaal).

Word ik op mijn 27e toch nog eens een n00b genoemd :duimpje:

:P

edit:

Posted Image

moet werken toch?
Aleyhup

#7 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 24 September 2007 - 11:09 PM

Snuiven, slikken, opeten, roken en voor de diehards (not me) injecteren. Dan heb je de meeste innamevormen wel gehad.

Uhm kun je dat allemaal doen met lachgas? :baby:

Maar ik denk dat het moet lukken met die fles. Ik zou niet meer dan -/+ 8-10 doen, het is bijna onschadelijk en zo houd ik het ook zo. :(
Verder kun je de gas direct innemen uit de balon, je kunt ook eerst wat lucht in de balon blazen zodat je niet pure N2O binnenkrijgt wat het dus wat minder schadelijk maakt. Ik zou niet constant in en uit ademen in dezelfde ballon (gewoon 2x ofzo) want dan word je volgens mij gewoon high door het zuurstof tekort wat je daarvan krijgt. Gewoon een nieuw ballonetje erbij pakken imho.
Ik raad je verder wel aan om het eens te doen als je flink stoned bent want dan is het echt veel leuker dan het nuchter doen, ook in een paddo trip is het echt geweldig! :P

#8 MTY

MTY

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1089 posts

Posted 25 September 2007 - 12:58 PM

gewoon van de fles kan ook, kom op, zuigen babies!

its a lame excuse for all idots
drinking beer and rubbing up against each other
in hopes of distracting themselves

from pathetic emptiness
of meaningless consumer-driven lifes

open my third eye
devoid, destitute: empty of pity
I am a whore to you
but I admire

#9 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 25 September 2007 - 03:54 PM

2 faqz:

http://www.justsayn2o.com/
http://www.bluelight...ead.php?t=52817

Edited by mind, 25 September 2007 - 03:56 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#10 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 25 September 2007 - 08:21 PM

Koop een 2e hands spuitwater fles een zakje ballonnen en een doos patronen en zuigen maar :bubbles:

Denk niet dat daar een tek of guide voor nodig is xD

en hoe je dat dan met een spuitwaterfles?

#11 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 26 September 2007 - 12:06 AM

swim heeft een handig pompje om fietbanden op te pompen met luchtpatronen. Er past precies een n2o patroon in en met een plastic zakje om het uiteinde isdat net iets relaxter dan een slachroomspuit qua grootte. Enne, n2o is crap....
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#12 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 26 September 2007 - 10:51 AM

swim heeft een handig pompje om fietbanden op te pompen met luchtpatronen. Er past precies een n2o patroon in en met een plastic zakje om het uiteinde isdat net iets relaxter dan een slachroomspuit qua grootte. Enne, n2o is crap....

Hoezo is het crap volgens jou? Weinig (psychonautisch) effect? Of voor je gezondheid?

#13 AdrenochrooM

AdrenochrooM

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 666 posts

Posted 01 October 2007 - 11:17 AM

denk dat ie bedoeld dat het crap is wanneer je alleen n2o doet, zonder een andere major psychedelic is het niet echt de moeite waard.
Lush Indoles..

#14 soko

soko

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 457 posts

Posted 31 October 2007 - 08:23 PM

Vandaag maar eens bij mijn oma langs geweest, 1 rvs slagroomspuit, en 2 dozen lachgascapsules.

Moet wel een leuk weekend worden denk ik :duimpje:

Morgen maar alleen nog ballonnen kopen (niet geheel onbelangrijk), en 's effe kijken hoe dat ding werkt :)

[modit] geen sources gozer... niemand wil weten waar je oma werkt. [/modit]
Get high before you die!

#15 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 20 March 2009 - 06:26 PM

tis er toen nooit van gekomen, maar nu het plan weer opgepakt.

Werkt elke 2ehands spuitwaterfles? Het is ongetwijfeld erg simpel, maar heb het nog nooit irl gezien ;)
Aleyhup

#16 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6392 posts

Posted 20 March 2009 - 06:59 PM

Zolang er dezelfde gas patronen in moeten als de lachgas patronen dan zit je goed.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#17 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 20 March 2009 - 07:40 PM

laat dat nou juist mijn vraag zijn ;)

verschillen die dingen van afmetingen? Of hebben alle patronen en flessen een vaste maat?
Aleyhup

#18 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 20 March 2009 - 08:46 PM

One size fits all qua patronen..

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#19 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 20 March 2009 - 08:59 PM

Hm, ik dacht, dat er twee verschillende soorten patronen waren, de gangbare, bij de gebruikelijke winkeltjes, maar dat er ook nog een obscure patroonsoort bestond...

eigenlijk is lachgas vooral leuk met andere psychedelica, maar toch is het zomaar ook wel leuk (vind ik). Ik krijg hier wel vaak opmerkingen over van mensen die het maar raar vinden dat ik het ook zonder iets anders drbij wel leuk vind...

persoonlijk kan ik me niet zo vinden in dat 'in-en uitblazen tot mensen zich zorgen gaan maken'. ik word daar best wel naar van, zal wel met zuurstofgebrek te maken hebben...

eigenlijk moet lachgas wel worden gedaan met lysergzuur oid, want dat is toch wel echt de bom...

en verder:
HAPPY BUZZ

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#20 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 24 March 2009 - 01:10 PM

Ik doe nooit dat opnieuw in ademen van dezelfde ballon, ik vul er meestal 2 of 3 (patroon per ballon) en neem ze dan achter elkaar. Elke keer in ademen uit de ballon tot men longen helemaal vol zitten, uit blazen, kort hapje gewone lucht er tussen door en verder met het inademen omdat ik persoonlijk graag een zuurstofgebrek volledig wil voorkomen (en het werkt sterk genoeg van zichzelf).

Overigens gebruik ik een slagroomspuit om de patronen te kraken, werkt perfect. Ballonnen zijn de meest willekeurige feestballonnen die ik tegen kom.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users