Jump to content

Photo

keta op een feestjeaanrader, tips?

• Please log in to reply
43 replies to this topic

#21 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 14 September 2007 - 07:53 AM

Ik houd persoonlijk niet van ket op feestjes. Houd sws niet zo van ket als standalone druq. Werkt te kort voor op feestjes, gevolgd door een te hoge piek. Not my thingie.
@kevf: Waar kom jij ergens vandaan? Zat vandaag eens in het fototopic te loeren en je hoofd komt me vaag bekend voor...

Hmm hoor nu toch wat tegenstrijdige berichten, aangezien jij weer zegt dat het minder leuk is. Aanvullende info: ik neem ws ook wat speed die avond om tot in de vroege ochtend weer eens een keertje los te gaan. Zover ik weet heeft dat op praktisch alle drugs (en ws dus ook op ket) alleen maar een energieverhogend effect toch?

Sta ik met mijn hoofd in het fototopic?!?! Hmm dat zou ik niet snel weer doen. Maar ik kom uit Groningen. ;)

Welke blz sta ik? :)
Aleyhup

#22 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 14 September 2007 - 08:49 AM

Je hoort tegenstrijdige berichten, omdat iedereen andere voorkeuren heeft. De een vind het leuk de ander niet, zoals met alles.

Pep kan je er best bij nemen, verhoogt idd energie en veranderd niet echt wat aan het effect van ket is mijn (zeer geringe) ervaring.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#23 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 16 September 2007 - 09:09 PM

Nog twee vraagjes:

Hoe zit het verder met je kaken en pupillen ed? Zie je er met ket nog een beetje toonbaar uit?

en slapen? Ik verwacht dat het na het feestje (zonder de pep uiteraard) prima slapen is, maar vraag het toch even.
Aleyhup

#24 eye

eye

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 216 posts

Posted 16 September 2007 - 09:38 PM

Geen effect op kaken of pupillen.

#25 oma

oma

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 757 posts

Posted 16 September 2007 - 10:39 PM

^ben ik niet met je eens. ik vind dat het altijd vrij duidelijk te zien is. ket zorgt echt voor zo'n typische blik, maar het zijn niet specifiek de pupillen of kaken waaraan je het kan zien. bij de een gaat het gezicht hangen (heb ik vaak), maar vaak vind ik mensen gewoon een beetje freaky/afwezig uit hun ogen kijken. als je er echt hard aan bent is dat van je hele gezicht en lichaamshouding af te lezen.

haha ik heb een geniale foto van een member hier on ket. meest gefreakte kop ooit :P

en wat betreft het slapen.. bij een hele lage dose is het wel chill, maar zodra het al wat meer wordt kan ik echt niet meer slapen. veel te druk in mijn hoofd met beelden en gedachten. bovendien kan ket ook wel stimulerend werken.

#26 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 16 September 2007 - 11:21 PM

Het dichtknijpen van een oog om scherp te kunnen zien kan wel een weggever zijn. Zeker als je aardig wat op hebt is focussen vrij lastig en alleen met een oog dicht lopen er geen twee beelden door elkaar heen, maar op een gemiddelde party dosis heb je daar niet snel last van.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

#27 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 17 September 2007 - 09:51 AM

Het dichtknijpen van een oog om scherp te kunnen zien kan wel een weggever zijn. Zeker als je aardig wat op hebt is focussen vrij lastig en alleen met een oog dicht lopen er geen twee beelden door elkaar heen, maar op een gemiddelde party dosis heb je daar niet snel last van.

Dit alleen al vind ik voldoende reden om keta op een feestje niks aan te vinden.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#28 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 17 September 2007 - 10:29 AM

Onderhand echt veel ervaringen gelezen tot aan PF aan toe ;)

1 ding is me wel duidelijk, ik ga het iig zeer en zeer rustig aan doen. Ik wil persé nog wel aanspreekbaar blijven en wat dingetjes kunnen doen :P

Uiteraard volgt er een reportje (alhoewel het is dan niet echt een trip; geldt dat dan wel?)
Aleyhup

#29 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 17 September 2007 - 10:30 AM

Dit alleen al vind ik voldoende reden om keta op een feestje niks aan te vinden.

Kan ik goed begrijpen, maar ik zorg er zelf dan ook wel voor dat ik nagenoeg nooit in een dergelijk staat op een feest verzeild raak. :P

#30 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9424 posts

Posted 17 September 2007 - 10:31 AM

^ ach, niks mis met 5-10 min met je ogen dicht dansen :P

#31 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 17 September 2007 - 10:35 AM

^ ach, niks mis met 5-10 min met je ogen dicht dansen :P

true

#32 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 17 September 2007 - 10:42 AM

^ ach, niks mis met 5-10 min met je ogen dicht dansen ;)

Daar is het het feestje dan ook zeker wel voor. Ik kan me ook zonder keta wel avonden herinneren waar ik toch moest concluderen dat ik toch net iets te lang met mijn ogen dicht door de massa had bewogen en niet meer goed wist waar de rest nu stond :P
Aleyhup

#33 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 17 September 2007 - 10:55 AM

5-10 minuten dansen met ogen dicht? als de muziek goed is, heb ik niks nodig om ehel uren blind te gaan staan dansen en draaien, alleen een biertje of een colaatje tussendoor om het vochtgehalte hoog te houden. voor mij te komende tijd geen ket, denk ik zo ;)

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#34 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 17 September 2007 - 01:36 PM

5-10 minuten dansen met ogen dicht? als de muziek goed is, heb ik niks nodig om ehel uren blind te gaan staan dansen en draaien, alleen een biertje of een colaatje tussendoor om het vochtgehalte hoog te houden. voor mij te komende tijd geen ket, denk ik zo :pirate:

ethanol droogt je juist uit.
en wat zijn jullie allemaal mietjes zeg.. k-hole op een feestje ;)
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#35 gekke henkie

gekke henkie

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 509 posts

Posted 17 September 2007 - 03:16 PM

En cola ook (caffeine).

Isotone sportdrank FTW.

#36 darling_one

darling_one

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 22 posts

Posted 22 September 2007 - 07:30 PM

in mijn beleving is het erg afhankelijk van welke muziek er gedraaid wordt.
tekno en keta zijn echt voor elkaar gemaakt.
net als lsd en psytrance.

maar dat is misschien heel persoonlijk.

#37 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 23 September 2007 - 04:50 PM

in mijn beleving is het erg afhankelijk van welke muziek er gedraaid wordt.
tekno en keta zijn echt voor elkaar gemaakt.
net als lsd en psytrance.

maar dat is misschien heel persoonlijk.

Ik denk dat velen het hier wel mee eens zouden zijn. Ik iig wel.

#38 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 23 September 2007 - 05:01 PM

Ik kan alles op reggae, robotmuziek zou ik echt fout op gaan denk ik. Maar misschien denk ik er anders over als er een koppeling gemaakt is tussen gevoel en muziek. Ik weet dat dat met xtc en house ook zo werkte, ik was gelijk fan van die muziek na een goed feestje.
Gister ( zonder K) was ik voor het eerst op een hardcorefeestje, avondje stilstaan helaas.
Volgens mij maakt het met K trouwens weinig uit wat er gedraaid wordt, mind schrijft eerder al dat zelfs een skihut goed te pruimen is..
bliep bliep,
ilu
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#39 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 24 September 2007 - 10:27 AM

Ket is chill op het juiste feest. Dat wil zeggen als er nog meer gefreakte mensen rondlopen die te wazig uit hun ogen kijken is de kans groot dat ket geschikt is.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#40 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 24 September 2007 - 10:36 AM

ok, inmiddels ben ik van mening dat het op dhp-meetings wel geschikt is, tenzij je er hele dure snuifbuisjes door gaat gooien.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users